Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Het kleinschalige Aparthotel Sunset Petra ligt 150 meter van zee. HIer vind je een zwembad met voldoende ligbedden. De kamers zijn schoon en voorzien van goede bedden. De eigenaren zijn gastvrij en er heerst een persoonlijke sfeer. Een aanrader is de openluchtbioscoop in Molyvos. Ook leuk is het huren van een auto om het eiland te verkennen.

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Sunset voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

211 Reviews over Sunset

• 9Erik13-07-2021

Genoten van een heerlijke vakantie.

Vreselijk vriendelijke eigenaar en personeel, doen alles om het naar je zin te maken. Wegens de corona hadden we gekozen voor half pension (half jaar geleden al geboekt) en wat een aangename verrassing zeg, iedere dag heerlijk en vers eten en volop variatie. Top tijd gehad!

• 9Ineke van der Jagt03-10-2019

Werkelijk geweldig!

Wat een lieve mensen! Zeer vriendelijk. Harry staat je al op te wachten om je koffer met de auto het pad af te brengen. doordat ik was gevallen was het moeilijk om bij de excursie te komen. Harry bracht en haalde ons ook weer op. Dat is nog eens service. Alles was zeer schoon en voor ontbijt, lunch en diner kun je hier ook prima terecht. Mede dankzij Harry en zijn team hebben wij een heerlijke vakantie gehad! Top mensen!!

• 10Jan Klinkenberg29-09-2019

Dit is een top hotel met hele vriendelijke staf en personeel nu voor de 5e keer geweest eten is top bar is gezellig ga hier zeker weer heen harry de eigenaar helpt je met alles top service voor ons een 10 en dan nog al die vriendelijke mensen in Petra al met al een top vakantie bestemming

• 10O&M Mastenbroek,28-09-2019

Fenomenaal!!

Net terug van Lesbos Petra weer in een woord fenomenaal mooi eiland heerlijk eten en ongelofelijk vriendelijke eigenaren van Sunset echt alles klopte weer tot en met het weer.Sunset ligt dicht bij het strand en heeft een heel gezellig terras waar je heerlijk kunt eten en napraten.er zijn genoeg bedjes aan het zwembad toch zijn er hotel gasten die al vroeg handoekje leggen en pas laat in de middag pas aan het zwembad gaan liggen grrrr. Motor gehuurd bij Euro motors(altijd goed en niet duur plus nieuw spul) dus ook lekker gaan toeren over het eiland. Fam, Paleopanis thanks for An amazing holiday with te best service ever.

• 8Mariet en Henk Maessen26-09-2019

Fantatisch hotel waar echt verwend wórdt.

Super leuk hotel waar je als een familie verblijft.

• 10Astrid en Peter25-09-2019

Het was fantastisch, er komt zeker een herhaling

Het was fantastisch, er komt zeker een vervolg. Voor ons was dit de 1e keer in Aparthotel Sunset. Het aparthotel is prachtig, schoon en goed onderhouden. In het midden een heerlijk ruim zwembad, voorzien van kwaliteits ligbedden. De kamers zijn ruim, netjes en last but not least voorzien van een boxspring. Heerlijk slapen dus! Ontbijtkeuze is -zéker voor Griekse begrippen- goed! De menukaart idem en op verzoek kunnen zij (bijna) alles voor je bereiden. Gastheer- en vrouw Harry en Ivana zijn zeer sympathiek, en laten wij zijn moeder niet vergeten top vrouwtje. De service staat hoog in het vaandel, en het is duidelijk dat de klant hier koning is! Ligging op ca 150 mtr van het strand. Kortom: we hebben een prima verblijf gehad en komen zéker nog een keer terug!

• 10Henk Koblank23-09-2019

Fantastisch hotel

Wij waren voor de 2e keer in Sunset en wederom is het Fantastisch geweest. Harry en zijn familie doen er alles aan om je thuis te voelen en je een uitstekende vakantie te bezorgen. In alles zie en merk je dat hij zeer oprecht is en een hart van goud heeft. Eten en drinken is van uitstekende kwaliteit, de kamers zijn schoon met bedden van top kwaliteit. Ook in de avonduren is het geweldig leuk vertoeven op het gezellige terras. Wij zijn heel veel op de Griekse eilanden geweest maar Sunset overtreft alles. Wij gaan volgend jaar weer. TOP !!!

• 10Liesbeth Doomen21-09-2019

Thuiskomen!!!

Wat heerlijk om een review te schrijven, terwijl ik op het binnenplaatsje van dit geweldige Aparthotel zit. We zitten aan het einde van weer een heerlijke vakantie. Voor ons was het de 7e keer dat we hier zijn. En dat wil wat zeggen, voor mensen die ooit beweerden dat we nooit een accommodatie meer dan één keer zouden bezoeken. Toen wij in 2009 voor het eerst hier kwamen, stond het hotel niet zo hoog aangeschreven als nu, terwijl er qua service eigenlijk weinig veranderd is. Als je bij Sunset iets te kort komt, dan ligt het aan jezelf. Je hoeft het maar te vragen aan Harry of zijn team en het wordt voor je geregeld. Het ontbijt is goed, het eten van de kaart heerlijk. Je kunt terecht voor een lekkere snack en een volledige maaltijd. Het schoonmaakteam werkt hard en de kamers worden goed schoongemaakt. Het enige minpuntje dat er was, het sjouwen met de koffer over de onverharde weg, heeft Harry opgelost door de koffers op te halen.

• 10Kathleen20-09-2019

Aanrader !

Een zeer goed hotel . Verzorgde mooie kamers , gastvrije familie , rolstoeltoegankelijk, zeer rustig gelegen en toch alles vlakbij op wandelafstand... Elke keer hier al een zeer fijne vakantie gehad. Hier ben je te gast en geen nummer. Lekker eten .... Kortom, alles om te genieten van een fijne vakantie .

• 10Michel20-09-2019

Fantastisch!!!

Heerlijk hotel! We waren voor het tweede jaar en opnieuw een super vakantie gehad! Alles klopt gewoon. Schone kamer, heerlijke bedden, heerlijk eten en zo gastvrij.... in 1 woord fantastisch!

Aparthotel Sunset info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Verwarming individueel geregeldBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar