Aparthotel Sunset

9.4Fenomenaal

Aparthotel info

Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Het kleinschalige Aparthotel Sunset Petra ligt 150 meter van zee. HIer vind je een zwembad met voldoende ligbedden. De kamers zijn schoon en voorzien van goede bedden. De eigenaren zijn gastvrij en er heerst een persoonlijke sfeer. Een aanrader is de openluchtbioscoop in Molyvos. Ook leuk is het huren van een auto om het eiland te verkennen.

213 reviews over Aparthotel Sunset

• 2019
    9Ineke van der Jagt03-10-2019

Werkelijk geweldig!

Wat een lieve mensen! Zeer vriendelijk. Harry staat je al op te wachten om je koffer met de auto het pad af te brengen. doordat ik was gevallen was het moeilijk om bij de excursie te komen. Harry bracht en haalde ons ook weer op. Dat is nog eens service. Alles was zeer schoon en voor ontbijt, lunch en diner kun je hier ook prima terecht. Mede dankzij Harry en zijn team hebben wij een heerlijke vakantie gehad! Top mensen!!

• 10Jan Klinkenberg29-09-2019

Dit is een top hotel met hele vriendelijke staf en personeel nu voor de 5e keer geweest eten is top bar is gezellig ga hier zeker weer heen harry de eigenaar helpt je met alles top service voor ons een 10 en dan nog al die vriendelijke mensen in Petra al met al een top vakantie bestemming

• 10O&M Mastenbroek,28-09-2019

Fenomenaal!!

Net terug van Lesbos Petra weer in een woord fenomenaal mooi eiland heerlijk eten en ongelofelijk vriendelijke eigenaren van Sunset echt alles klopte weer tot en met het weer.Sunset ligt dicht bij het strand en heeft een heel gezellig terras waar je heerlijk kunt eten en napraten.er zijn genoeg bedjes aan het zwembad toch zijn er hotel gasten die al vroeg handoekje leggen en pas laat in de middag pas aan het zwembad gaan liggen grrrr. Motor gehuurd bij Euro motors(altijd goed en niet duur plus nieuw spul) dus ook lekker gaan toeren over het eiland. Fam, Paleopanis thanks for An amazing holiday with te best service ever.

• 8Mariet en Henk Maessen26-09-2019

Fantatisch hotel waar echt verwend wórdt.

Super leuk hotel waar je als een familie verblijft.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Astrid en Peter25-09-2019

Het was fantastisch, er komt zeker een herhaling

Het was fantastisch, er komt zeker een vervolg. Voor ons was dit de 1e keer in Aparthotel Sunset. Het aparthotel is prachtig, schoon en goed onderhouden. In het midden een heerlijk ruim zwembad, voorzien van kwaliteits ligbedden. De kamers zijn ruim, netjes en last but not least voorzien van een boxspring. Heerlijk slapen dus! Ontbijtkeuze is -zéker voor Griekse begrippen- goed! De menukaart idem en op verzoek kunnen zij (bijna) alles voor je bereiden. Gastheer- en vrouw Harry en Ivana zijn zeer sympathiek, en laten wij zijn moeder niet vergeten top vrouwtje. De service staat hoog in het vaandel, en het is duidelijk dat de klant hier koning is! Ligging op ca 150 mtr van het strand. Kortom: we hebben een prima verblijf gehad en komen zéker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Henk Koblank23-09-2019

Fantastisch hotel

Wij waren voor de 2e keer in Sunset en wederom is het Fantastisch geweest. Harry en zijn familie doen er alles aan om je thuis te voelen en je een uitstekende vakantie te bezorgen. In alles zie en merk je dat hij zeer oprecht is en een hart van goud heeft. Eten en drinken is van uitstekende kwaliteit, de kamers zijn schoon met bedden van top kwaliteit. Ook in de avonduren is het geweldig leuk vertoeven op het gezellige terras. Wij zijn heel veel op de Griekse eilanden geweest maar Sunset overtreft alles. Wij gaan volgend jaar weer. TOP !!!

• 10Liesbeth Doomen21-09-2019

Thuiskomen!!!

Wat heerlijk om een review te schrijven, terwijl ik op het binnenplaatsje van dit geweldige Aparthotel zit. We zitten aan het einde van weer een heerlijke vakantie. Voor ons was het de 7e keer dat we hier zijn. En dat wil wat zeggen, voor mensen die ooit beweerden dat we nooit een accommodatie meer dan één keer zouden bezoeken. Toen wij in 2009 voor het eerst hier kwamen, stond het hotel niet zo hoog aangeschreven als nu, terwijl er qua service eigenlijk weinig veranderd is. Als je bij Sunset iets te kort komt, dan ligt het aan jezelf. Je hoeft het maar te vragen aan Harry of zijn team en het wordt voor je geregeld. Het ontbijt is goed, het eten van de kaart heerlijk. Je kunt terecht voor een lekkere snack en een volledige maaltijd. Het schoonmaakteam werkt hard en de kamers worden goed schoongemaakt. Het enige minpuntje dat er was, het sjouwen met de koffer over de onverharde weg, heeft Harry opgelost door de koffers op te halen.

• 10Kathleen20-09-2019

Aanrader !

Een zeer goed hotel . Verzorgde mooie kamers , gastvrije familie , rolstoeltoegankelijk, zeer rustig gelegen en toch alles vlakbij op wandelafstand... Elke keer hier al een zeer fijne vakantie gehad. Hier ben je te gast en geen nummer. Lekker eten .... Kortom, alles om te genieten van een fijne vakantie .

• 10Michel20-09-2019

Fantastisch!!!

Heerlijk hotel! We waren voor het tweede jaar en opnieuw een super vakantie gehad! Alles klopt gewoon. Schone kamer, heerlijke bedden, heerlijk eten en zo gastvrij.... in 1 woord fantastisch!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Peter Lafeber20-09-2019

Absolute nummer 1, altime favoriet.

Geweldig hotel, met super vriendelijke mensen. Voor wie niets teveel is. Eten, sfeer entourage. Harry en zijn familie in 1 woord TOP.

Harry die zelfs de koffers ophaalt en wegbrengt daar waar de reisorganisatie verstek laten.

Ook sfeervol aan de bar in de late uurtjes. Staat voor iedereen klaar groot,klein dik en dun. Wie hier klaagt verzoek ik naar Benidorm te gaan.

22 tips over Aparthotel Sunset

• marisca, 15-06-2014

Dit jaar ontbijt bijgeboekt. Iedere ochtend heerlijk gegeten. Ruime keuze en aanbod.

• marjolein_zaandam, 04-06-2012

In de omgeving kunnen prachtige wandelingen gemaakt worden. Koop daarvoor ter plekke het boekje ' Wandelen op Lesbos' van Sigrid van der Zee. Zij gaat ook als gids mee op een georganiseerde wandeling. De moeite waard. Restaurant Kalderimi is echt een aanrader, evenals Kantina voor een gezellige zit.

• Kelvin&Beau, 13-07-2013

Bezoek de schildpadden en de flamingo's

11 vragen over Aparthotel Sunset

• Ellen Asbroek, 06-08-2018

Strandlakens

Kun je Strandlakens huren?

• R GERRITSEN, 17-04-2017

Asielzoekers

Kunt u mij vertellen of er nog steeds asielzoekers op Petra zijn, bijv. op het strand bij Sunset?

• Marjolijn, 12-01-2017

Appartement of studio

Ik lees dat sommige studios of appartementen voor en achter een terras hebben. Zijn het de appartementen of studios? Ik wil per se geen klein balkon.

Aparthotel Sunset info

• Aantal sterrensterster
  • VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer