Aparthotel
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag17°8°
9,4

Omschrijving
Het kleinschalige Aparthotel Sunset Petra ligt 150 meter van zee. HIer vind je een zwembad met voldoende ligbedden. De kamers zijn schoon en voorzien van goede bedden. De eigenaren zijn gastvrij en er heerst een persoonlijke sfeer. Een aanrader is de openluchtbioscoop in Molyvos. Ook leuk is het huren van een auto om het eiland te verkennen.

185 reviews over Aparthotel Sunset in het Nederlands

In 1 woord Geweldig!

Michel van emmerik,
3-2-2019

Heerlijk hotel: schone kamers, lekker zwembad, goed eten. Harry, z'n vrouw & de rest van het personeel zijn zeer gastvrij en staan altijd voor je klaar.

Daarnaast is Lesbos een prachtig eiland met mooie plekjes. Het is er gezellig druk, maar niet te druk, zoals op andere Griekse eilanden nog wel eens het geval is.

We gaan deze zomer zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar!

Vivian,
26-11-2018

Lesbos is een prachtig eiland en Petra een gezellig dorpje. Sunset hotel is goed wat betreft prijs kwaliteit. De bedden liggen heerlijk, de badkamer is aan de kleine kant. De service van de medewerkers is super. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2017

Een complete vakantie gehad!

Melissa Maes,
17-10-2018

Het was een heerlijk hotel, wij hadden half-pension. Hierbij was het inderdaad eten wat gemaakt werd, werd opgediend. Hierbij had ik aangegeven dat ik niet zo van groenten hield en hier is de rest van de vakantie netjes rekening mee gehouden. Het pad naar het hotel toe, moesten wij afleggen doordat de buschauffeur Harry niet gebeld had. Dit was prima te doen. Het was heerlijk relaxen bij het zwembad en geen gedoe over bedjes. De badkamer is enkel wat klein opgezet in de tweepersoonskamer. Verder doet Harry er alles aan om jouw verblijf zo tof mogelijk te maken! Een echte aanrader is de jeepsafari van touroperator, deze was echt erg leuk! Je zit wel wat verder van het centrum af, wij hebben 5 dagen een scooter gehuurd en dan is ineens alles zo dichtbij! Nog een aanrader is de openlucht bioscoop in Molyvos. Erg leuk om dat een keer meegemaakt te hebben als filmliefhebber!

Gereisd met partner in augustus 2018

Super fantastisch!!

Willy vd Waal,
11-10-2018

De mensen moeten zeker weten dat ze naar Lesbos kunnen gaan.Alleen maar positiviteit ondervonden en totaal geen last van vluchtelingen.Een prachtig eiland,en ook heel belangrijk Hotel Sunset in Petra waar wij negen dagen hebben doorgebracht.In een woord een fantastiche vakantie gehad mede dankzij de gastvrijheid en super service van de lieve familie Paleopanis.We hopen en proberen volgend jaar terug te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch hotel

Hans en Leny,
9-10-2018

Voor wie naar Lesbos op vakantie gaat doet er goed aan om hotel Sunset te boeken. Pas dan weet u pas wat gastvrijheid is en dat u een accommodatie heeft die gelijk staat aan een vijfsterrenhotel. Vergelijk het met een kleinschalig resort. Geweldige kamers met voldoende ruimte en balkon. De boxsprings slapen heerlijk. Niets is teveel vraag eigenaar Harry om een auto te huren en hij staat er binnen 30 minuten. Samen met zijn vrouw Ivana maken ze je het prima naar je zin, Niet verder zoeken als je gaat boeken en let op touroperators bieden dezelfde reis aan maar vooraf even vergelijken er kan nog weleens prijsverschil in zitten.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig!

Gea,
9-10-2018

Geweldig Hotel, schoon,netjes vriendelijk personeel en helemaal top de eigenaar en zijn vrouw staan altijd voor je klaar. En natuurlijk zoonlief niet te vergeten!

Ontbijt heerlijk en altijd genoeg, zwembad netjes en schoon en groot genoeg en met heerlijke ligstoelen.

Zee idd 150 meter van hotel, we hebben veel gelopen, mooie route in de bossen/ bergen.

Voor elk wat wils👍🏻

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Voor ons was dit de 1e keer in Aparthotel Sunset. Het aparthotel is prachtig, schoon en goed onderhouden. In het midden een heerlijk ruim zwembad, voorzien van kwaliteits ligbedden. De kamers zijn ruim, netjes en last but not least voorzien van een boxspring. Heerlijk slapen dus! Ontbijtkeuze is -zéker voor Griekse begrippen- ruim voldoende! De menukaart idem (o.a. heerlijke chicken souvlaki!) en op verzoek kunnen zij (bijna) alles voor je bereiden. Gastheer- en vrouw Harry en Ivana zijn zeer sympathiek, de service staat hoog in het vaandel, en het is duidelijk dat de klant hier koning is! Ligging op ca 150 mtr van het strand. Kortom: we hebben een prima verblijf gehad en komen zéker nog een keer terug!

Mini Oase in Noord Lesbos

Fam v/d Meulen,
28-9-2018

Heerlijk niet te groot hotel.

Waar gastvrijheid en service hoog in het vaandel staan.

Niets is Ivana en Harris te veel om het hun gasten naar de zin te maken.

Een 10 is perfectie en bestaat eigenlijk niet maar beschouw onze negens gerust als dusdanig.

Moni,
27-9-2018

Was helemaal top, mooie kamer, prachtige tuin met mooi zwembad, heel aardige eigenaren, gastheer en gastvrouw en het personeel. Ik geef een dikke 10

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Onvergetelijk !

Marc,
24-9-2018

Eerste maal in het Sunset appartement. Dit overtrof onze verwachtingen. Ter plaatse ontbijt bijgeboekt en dat was een feestje elke ochtend. Harry is de perfecte gastheer en samen met zijn crew heeft hij ons een onvergetelijke vakantie bezorgt. Appartement is wat men beloofd. Kwaliteit en gastvrijheid van ongekende klasse, zo hebben wij ons verblijf ervaren. Eenmaal hier geweest, dan ga je zeker terugkomen.

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sunset in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sunset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.