Appartement Blue Sky

Tonen op kaart

84 reviews over Appartement Blue Sky

• 2019
    9Henriette27-09-2019

Goed, maar meer keukenspullen, en beter schoonmaak

Een super fijn hotel/app, dicht bij alles Fijne eigenaar Andonis, helpt je overal mee Grote kamer met 3 bedden, airco te huur voor 5 euro per dag( beetje duur) als je het maar 1 uur per dag gebruikt! De keuken stelt niets voor, 2 kookplaatjes waarvan 1 stuk was, dit 2x doorgegeven, keukengerei is echt minimaal, goed om ei te bakken verder niets. En de schoonmaak van badkamer is niet echt goed! Tegels aan muren vies, wastafel 2x zelf schoongemaakt met schuurspons want zeep resten en tandpasta zat er gewoon nog op . Bedden goed, maar voor mij te hard Maar ik zou er zo nogmaals naar toe gaan!!

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4Arjen27-09-2019

Niet voor ouderen !!!

Blue Sky is een hotel/app complex midden in het centrum van Petra, het is er erg rumoerig. Autos en vooral motoren rijden de gehele dag en nacht langs het zwembad en hotel. Andonis heeft als hobby zijn zwembad bar waar hij savonds de veelal dronken Engelse gasten vermaakt met populaire meezingers. Dit gaat door tot diep in de nacht. De 35 app worden schoongemaakt door 2 lieve dames die helaas geen tijd hebben om het goed te doen, alles is dus vies, wc, douche zonder gordijn of enige afscherming waardoor het elke dag een natte bende id in de badkamer. Wifi werkt meestal niet zwak signaal door de vele gebruikers, wifi in het dorp bij restaurants is beter! Zet je telefoon niet op automatisch netwerk zoeken want je zit hier vlak bij Turkije en als hij via Turkije data pakt leidt dat tot hoge kosten!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 2Roos27-09-2019

Nooit meer!!

Smerig appartement, totaal niet onderhouden. Ga er nooit meer naartoe. Ladingen stof onder t bed. Badkamer smerig, stuk, onhygiënisch.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Monique17-08-2019

Top vakantie

Prima plek voor een vakantie. Lokatie is super. Auto huren of met de taxi gaan: het kan allemaal voor weinig geld. Op het grote eiland zijn er talloze kloosters, schilderachtige dorpjes en mooie stranden. Mensen zijn erg gastvrij. Blue Sky is een prima plek om te zitten. Vlakbij strand en restaurantjes. Halverwege Molyvos zit er nog een supermoderne openlucht disco. Blue Sky is typisch Grieks: geen poespas maar alles is er. Is er toch iets niet naar je wens? Vraag het even en het wordt opgelost.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Valerie07-08-2019

Top locatie, prachtig zwembad

Beste locatie in Petra. Dichtbij restaurants, strand en toch rustig gelegen. Zwembad is heerlijk . Perfect om in de ochtend baantjes te zwemmen. Gezellige bar met Andonis en George als top entertainers. Ook voor onze kids! Het enige minpunt was dat er 2 dagen iets teveel mensen van buiten het hotel in het zwembad waren. Het eiland zelf is eenvoudig, weinig te beleven, maar de stranden zijn er mooi en het voordeel is top eten voor een betaalbare prijs, super vriendelijke mensen en geen massa toerisme. Een zeer gemoedelijke sfeer en dus komen we zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Jootje17-06-2019

Nooit meer

Aardig complex maar super simpele kamers, douche heeft geen gordijn. Ontzettend gehorig. Ons appartement was zeker niet schoon, viezigheid op badkamer muur welke er na 3 dagen nog zat. Wel heel aardige eigenaar, gezellige bar en zwembad Voor ons zeker nier voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Cor Maas06-02-2019

Het is een prachtig onderhouden appartementen complex midden in het centrum van petra met een fijn zwembad en een gezellige bar.Adonis en familie zorgen ervoor dat je er helemaal thuis voelt.Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    10Bianca de Witte13-11-2018

Dat er in Lesbos geen vluchtelingen meer zijn, dat iedereen megavriendelijk is.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Jolanda Wener17-09-2018

Fantastisch!

Dat het een heerlijke plek is om te vertoeven, midden in het centrum van Petra. Wij zijn inmiddels 3 keer geweest en het voelt iedere keer weer als thuiskomen.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Annemarie21-08-2018

Om nooit te vergeten

Andonis doet er alles.aan om zij gasten een top vakantie te bezorgen. BBQ s...pizza avonden en mijn favoriet...80s night..(en zelfs de.wifi gaat uit dan) elke.ochtend gaan de sier eenden de vijver in en om zes uur ,onder de vogeltjes dans, stappen ze weer uit de vijver hun nachtverblijf in...aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2016

12 tips over Appartement Blue Sky

• Serge, 14-06-2013

Eftalou warmwater bronnen en de BBq boot.

Lunchen bij Nikos is fantastisch

• Karlijn, 29-08-2012

Neem je eigen kussen mee en oordopjes.

• misssylly, 04-06-2013

Geen kamer op de voorkant. De buitenbar is tot laat open en kan voor overlast zorgen

10 vragen over Appartement Blue Sky

• Jet, 30-06-2019

Douche

Zit er een fohne in de badkamer

• marjolein, 03-06-2016

douchegordijn

Hoi allemaal, Ik lees hier dat er in de badkamer geen douchegordijn is, is er wel een ophangmogelijkheid? Regelmatig zijn wij dit soort badkamers tegen gekomen, in verschillende landen, maar er hing wel een rails.. Als dat er wel hangt, neem ik gewoon zelf een gordijntje mee! ( denken in oplossingen, hè)

Serge, 02-11-2016

Geen ophangmogelijkheid

• Mieke, 27-10-2014

Ontbijt aanwezig?

Op de boekingsites kan je geen ontbijt bijboeken, maar ik lees wel ergens dat je ook ontbijt kan krijgen bij Blue Sky? En wat zijn de prijzen in de supermarkt? (op Corfu waren wij nl bij de supermarktjes erg duur uit: 6 euro voor een pakje ham enz) Alvast bedankt!

yvonne, 20-11-2014

Je kunt inderdaad bij Blue Sky ontbijten, de prijzen in de supermarkt vallen wel mee vonden wij. Wat erg goedkoop is: de restaurantjes in Petra. Gemiddeld met 4 personen inclusief wijn (min. 2 flessen) voorgerecht, hoofdgerecht en koffie of dessert na € 80,00. Verder zijn de prijzen van koffie en drank op terrassen gelijk aan Nederland, dit komt doordat de accijnzen in Griekenland sterk verhoogd zijn.

Appartement Blue Sky info

• Aantal sterrenstersterster
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar

• Afstand tot strand100 m

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart