We hebben een aantal aanbieders voor Gera voor je op een rij gezet:

Reviews over Gera

Rust en natuur

Cees
    12-6-2015

De Baai van Gera is een nog niet door het grote toerisme ontdekte plaats. Een paar kleine strandjes waar vooral de lokale bevolking gebruik van maakt. Voor groter strand moet je een half uurtje met de auto naar Tarti of Skala Isidoro. Wil je het echte Griekenland/Lesbos meemaken, dan is dit een uitstekende bestemming.

Gereisd Met partner in mei 2015

Heerlijk rustig nog niet toeristisch

fam_fischer
    26-7-2014

Golf van Gera, heerlijke zee, niet snel aflopend, bijna hele kust kun je terecht om water in te gaan, maar ook enkele strandjes met bedden. Erg groen voor Griekse begrippen. Ook in juli nog veel bloemen gezien. Wegen prima begaanbaar. Erg vriendelijke mensen. Lekker windje uit het noorden op de meeste dagen. Bergachtige omgeving. Kortom heerlijk vertoeven als Griek tussen de Grieken. Verwacht er echter geen boulevards met winkeltjes en discotheken, maar denk meer aan kleine dorpjes met enkele mini-markets, taverna's en bar/café's die tot laat in de avond open zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Prachtiche natuur

Bea and Luc
    10-6-2014

Gero is vooral een vakantiebestemming van de Grieken die hier verkoeling zoeken aan de zeebries tijdens de zomermaanden (vanaf 15 Juni). Wat als voordeel heeft dat het niet zo toeristisch is en dat we ons buiten dit seizoen welkom voelden. De bewegwijzering , ook van bezienswaardigheden, zou wat beter aangepast mogen zijn aan degenen die het Grieks niet machtig zijn. Maar ja...dit is natuurlijk ook avontuurlijk en deel van de pret.

Gereisd Met partner in Tue May 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super!

soraja88
    22-7-2013

Weinig toerisme waardoor je ultiem kunt genieten van de lokale bevolking. Het is aan te raden om een keer een drankje te doen in de plaatselijke bar, je zult al snel zien dat deze mensen op een hele andere manier uitgaan dan wij in Nederland. De lokale bevolking is erg vriendelijk en hartelijk, ondanks dat ze weinig Engels spreken. Je bent wel afhankelijk van een huurauto want je kan alleen pinnen in de grotere plaatsjes. Een huurauto is sowieso een aanrader zodat je alle hoogtepunten kunt bekijken. Hou er rekening mee dat veel plaatsnamen alleen in het Grieks worden aangegeven en niet ook in het Engels. Wij hadden zelf wegenkaart besteld via internet. Dit is erg aan te raden! Want daar op de wegenkaart stonden de plaatsnamen + bezienswaardigheden in het Engels en in het Grieks aangegeven. Dat is erg makkelijk wanneer je de weg wilt vragen aan iemand die geen Engels kan en natuurlijk ook voor jezelf zodat je de plaatsnamen kunt vergelijken op de weg en op de kaart.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zonzeker eiland met voor ieder wat wils

Radiovandijk
    22-10-2012

Deze zomer gingen we voor zonzeker. En dat is goed gelukt op Lesbos. We hebben heerlijk kunnen zwemmen, snorkelen, schatzoeken en eten. En en passant ook nog een straatkatje kunnen redden. Het was een topvakantie op een überrelaxed eiland.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Gera scoort een 6,8 uit 10, op basis van 15 reviews