Appartement Christina's Gardens

Appartement
Appartement Christina's Gardens
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Christina's Gardens voor je op een rij gezet:

114 reviews over Appartement Christina's Gardens in het Nederlands

Het eten is hier echt heel goed!

De appartementen zijn schoon, tuin ziet er fantasch uit. De familie staat altijd voor je klaar.

Je moet hierheen gaan als je wil genieten van de zon en de zee. Voor de rest is er niet veel te doen. Op het strand zijn de bedjes gratis als je maar iets te drinken besteld.

Geweldig

Max Broekhuizen
30-7-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben wij met z'n viertjes gehad. Bij aankomst merk je de aanwezigheid van Iggy (eigenaar). Zodra je door hebt hoe hij in elkaar zit is het een enorm gezellige vent. Zijn dochters helpen altijd super goed en zijn mega aardig en verzorgen alles top. Het restaurant, waar de vrouw van Iggy staat te koken, is fenomenaal! We hebben 14 dagen lang bijna elke dag hier gegeten, kwallitatief super en spotgoedkoop! Ze zorgen als een familie echt ervoor dat jij een top vakantie hebt en ja dat is goed gelukt. Alles is schoon en verzorgd, de bedden zijn wat harder maar dat weet je in het buitenland (het is immers jouw eigen bed niet). Kortom, wij hebben echt genoten!!

Onvergetelijk, het was helemaal super!!

Miquel
9-7-2018

De vriendelijke familie (vader, moeder en twee dochters) runt dit verblijf met passie, enthousiasme en klant vriendelijkheid! Je wordt hartelijk ontvangen en voelt je gelijk een ‘thuis’...Men doet er alles aan om je een super geslaagde vakantie te geven!! Zoiets als hier is gedaan heb ik nog nooit eerder mee gemaakt! Iedereen is uiterst vriendelijk en oprecht geïnteresseerd! Dit in combinatie met de mooie liggen en de prachtige tuinen, maken Christina’s Garden tot een super vakantie locatie! De Griekse avond, die de familie organiseert is een aanrader!!

Stip Reizen

We hadden echt een super vakantie!

Klazz
9-7-2018

Ik kan hier geen min punten bedenken. Het is een familie bedrijf die er echt alles aan doen om je een fijne vakantie te bezorgen. We kwamen laat in de avond aan en iedereen wachte ons op. Dat was echt een warm welkom! Hebben toen nog heerlijk gegeten en wat gedronken. Ik kan het echt iedereen aanraden. Mooie kamers, mooie tuin en hele goeie locatie. Het is ongeveer 10 min lopen naar een hele mooie baai waar gratis ligbedden zijn en waar je ook gezellig kan eten en drinken bij ondergaande zon. Iedereen is super vriendelijk hier. Je komt hier echt tot rust!

niet meer alleen

wiebe grotzinger
23-6-2018

prachtig eiland alleen is in de avond voor alleenstaande weinig tot niets te doen

Prachtig, aanrader en zeker voor herhaling vatbaar

Ahmed, Bianca en Sophie
21-6-2018

Wij hebben heerlijk genoten van ons verblijf in deze accommodatie. De familie Dimitriou zorgt ervoor dat je niks tekort komt en vooral een fijne vakantie hebt.

In het restaurant Kun je supergoed eten en de accommodatie doet denken aan een kleinschalige centerparks met prachtig onderhouden tuin die hun naam eer aan doet.

Dank jullie wel en efcharistos 😁

Fantastische vakantie gehad.

Bianca en Pascal
15-6-2018

Super lieve familie die het apartementen complex runnen. We kwamen vrij laat aan maar er stond gewoon een heerlijke maaltijd voor ons klaar. Het apartement zag er keurig netjes uit en

Er wordt hard gewerkt om alles zo mooi mogelijk te maken en dat zie je er ook aan af.

Helemaal top. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Fam. Stoop
29-5-2018

Christina's Garden is een erg mooie accommodatie en wordt gerund door een toegewijde familie. Rustig gelegen op een korte loopafstand van het strand van Anaxos. Ook het plaatje Petra is wandelend goed bereikbaar.

Het complex en het terrein worden goed en met aandacht onderhouden. Heerlijk zwembad en erg goed eten.

In de buurt ook heerlijke restaurantjes en strandtenten.

Anaxos ligt op een mooi deel van het eiland. Wel rekening houden met een redelijke lange transfer van en naar het vliegveld (moeite waard).

Als je waar voor je geld wilt dan zit je hier goed.

Cor
21-5-2018

Geweldige vakantie gehad.

Alles in de plus, zelfs de Griekse avond op vrijdag.

Zeker een aanrader, ook voor fietsers en wandelaars.

Super verblijf

Marieke
20-5-2018

We hebben een super verblijf gehad. De familie doet er alles aan om je het naar de zin te maken. De studio was prima. Anaxos was in deze tijd nog erg rustig maar je bent lopend zo in Petra en met het treintje in molyvos. We hebben geen vluchteling gezien, het land heeft er erg onder te leiden erg jammer. Christina garden is zeker een aanrader.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Christina's Gardens in Anaxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Christina's Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.