Appartement Christina's Gardens

8.8Fantastisch

• 8.6Inrichting
  • 8.9Hoeveelheid ruimte

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Christina's Gardens voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Op het Griekse eiland Lesbos bij Anaxos vind je Christina's Gardens. Hier verblijf je in een schoon appartement met zicht op goed bijgehouden tuin. De hele familie zorgt dat je een fijn verblijf hebt en vooral het eten in het restaurant is populair. Het strand is op loopafstand. Als je hier iets te drinken bestelt, krijg je je strandbedje erbij.

283 reviews over Appartement Christina's Gardens

• 2019
    7JCN29-10-2019

Jammer van het mooie complex maar nooit [email protected]

Voordat wij deze accommodatie hebben geboekt hebben we eerst de reviews gelezen. Er werd vrij negatief over de familie geschreven die het appartementencomplex runt Wij hebben ze het voordeel van de twijfel gegeven en gehoopt dat het allemaal wel mee zou vallen. Helaas. Niets is minder waar. Ze zijn allemaal super vriendelijk als je hier je geld uitgeeft wat wij in het begin regelmatig hebben gedaan. Maar wanneer je dat niet of nauwelijks meer doet en dan af en toe toch wat besteld wordt het zonder boe of ba op je tafeltje gezet en word je met de nek aangekeken. Jammer. Het complex is super mooi aangelegd. Alles is keurig schoon. Dichtbij het strand. Maar als je zo met je gasten omgaat gooi je wel je eigen glazen in. Helaas voor ons geen christina's garden meer!

• 10Andre28-09-2019

Fantastische vakantie.

Een prima appartementencomplex ,tuin perfect onderhouden ,ontbijt goed volgens de standaard met heerlijke huisgemaakte jam uit eigen tuin.Diner kan je ook gerust nuttigen op dit complex, maaltijden zijn van uitstekende kwaliteit.Het bedrijf wordt gerund door een familie en zijn stuk voor stuk warme persoonlijkheden.Eigenaar Iggy is een trotse man en als je daar doorheen prikt,bezorgd hij en zijn familie je een geweldige vakantie.Ik heb diverse gesprekken met Iggy gevoerd. Hij is een man met humor en hij heeft een wat harder stemvolume.De douche is aan de kleine kant,maar ik heb in Griekenland nog niet anders meegemaakt.Appartementen liggen op 10 minuten lopen vh strand.

• 6Bep en Leo24-09-2019

Toch wel een teleurstelling.

Complex is centraal gelegen op 10 minuten lopen van het strand. De tuin is mooi aangelegd en wordt goed onderhouden. Appartement zelf ziet er keurig uit. Het serviesgoed is minimaal. Matrassen kunnen beter. De ontvangst is erg belerend. Met luide overheersende stem wordt verteld wat mag en vooral niet mag. De manier waarop zou normaler kunnen. Christina’s Garden is een familiecomplex. Wel èèn met twee gezichten. De eerste paar dagen was iedereen van de familie erg vriendelijk. Dat komt, omdat we een aantal keren gegeten hebben in het restaurant. Gezegd moet worden dat de maaltijden prima waren. IGGY’S BBQ SATURDAY NIGHT was een domper. Toen we minder in het restaurant kwamen, werd de relatie erg koeltjes. We werden min of meer genegeerd. Dan leer je de andere kant van de familie kennen. Zo lang je je geld daar uitgeeft is het goed. Kritiek wordt niet aanvaard. Iggy vindt zichzelf de beste. Wil nog wel naar Lesbos, maar niet hier.

• 5Sylvia22-09-2019

Wel Lesbos, maar niet in dit complex

Mooi complex en omgeving! Ga naar Molyvos of huur een auto om het eiland te bekijken. Je kunt fantastisch eten aan een van de familierestaurantjes aan het strand en genieten van de zonsondergang. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Ik kan echt niets over het complex zeggen, maar de eigenaar is echt een vervelende man. De eerste paar dagen gaat het goed, alles mag en kan geregeld worden. Totdat je te weinig gebruik maakt van de faciliteiten van zijn complex. Hij keek ons niet meer aan, er kon door ons niet meer gepind worden vanaf dat moment, alleen met cash betaald worden. Op de dag van vertrek mochten gasten tot 15 uur in de kamer blijven tegen extra vergoeding, behalve wij. Mijn man had daar naar gevraagd en kreeg een botte 'nee' en toen mijn man weg liep zei de eigenaar belerend: I want to remind you, we have a good restaurant. We hebben er maar een beetje om gelachen. Score is voor dit complex daarom mijns inziens te hoog.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2Sofia16-09-2019

Nooit meer!

Vreselijke familie! Ik raad dit niemand aan

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2Theo09-09-2019

Nooit meer naar Christina’s Garden dus.

Appartement en tuin mooi. Badkamer erg klein. Het stikt er van de muggen. Horren ontbreken. Vreselijke familie. Vader schreeuwt de hele dag. Scheld ook het personeel uit waar iedereen bij is. Kinderen mogen niet veel in het zwembad. Zakje chips verboden. Langs de rand van het zwembad mag het niet nat worden. Vanaf ongeveer 23.15 uur is het aarde donker op het complex. Verlichting aandoen bij je appartement ( dan moet de deur openblijven) is geen optie want je word opgevreten door de muggen. Als je niet bij hun eet en drinkt, bekijken ze je niet meer.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2Alex Prasing06-09-2019

Absoluut geen aanrader, zeer onvriendelijke eigena

Zijn net terug van een week Christina's Garden. Had er absoluut meer van voorgesteld. Douche is te klein om normaal te douchen. Slapen is een ramp met zoveel muggen, onbegrijpelijk dat er geen horren aanwezig zijn. Om in het zwembad te mogen moet je eerst uitgebreid douchen, anders krijg je de schreeuwende eigenaar over je heen. Eigenaar is tė aanwezig en veel te luid. Hij blijft zichzelf maar schouderklopjes uitdelen. Mijn vrouw en ik spreken Grieks, toen hij dat door had verontschuldigde hij zich voor zijn taalgebruik aan de telefoon en tegen de medewerkers.

Gereisd met partner in september 2019

• 2Marja Vels03-09-2019

Ga er niet naar toe, ze verpesten je vakantie.

Mooi complex. Badkamer is wel erg klein. Er zitten ongelooflijk veel muggen. Geen horren aanwezig. De familie die het complex runt, zijn zeer onaardige mensen. Vader schreeuwt de hele dag en schreeuwt ook erg tegen zijn personeel. Als je aankomt houdt de vader eerst een preek van ongeveer 20 min. wat je niet mag. Alleen lopen en ademen mag. Het licht gaat ongeveer om 11:30 uit. Het is er dan aardedonker. Je zou je benen breken. Het licht buiten kan je onmogelijk aandoen want dan moet de deur van je appartement openblijven en dan slaap je niet van de muggen. Het openbare toilet is ook al vroeg gesloten. Laat nooit fooi voor het personeel op het bed achter maar geef de schoonmaaksters en de tuinman het in handen. Moeder overste controleert het appartement nl. als je weggaat als eerste en daarna mag de schoonmaakster er in. Kinderen bij het zwembad mogen niet eens een zakje chips eten. Zeer onaardig tegen dieren. Schoppen ze weg.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Nina30-08-2019

Nooit meer: wat een vreselijke familie!

Mooi en complex, alleen een zeer onvriendelijke familie. Ik snap helemaal niets van de goede recensies. Ze schreeuwen tegen het personeel (waardoor je om 7:00 uur klaarwakker bent). Moeder gaat snel de kamer in als je vertrekt om het geld van het bed te halen, daarna mag de schoonmaakster pas naar binnen. Als je iets aan de schoonmaakster wil geven, doe dat dan rechtstreeks. De rand rond het zwembad mag niet nat worden en ze schreeuwen tegen de kinderen hierover. Ze schoppen katten in het bijzijn van gasten (en kinderen). Als je hier wat van zegt, word je voor leugenaar uitgemaakt. Na dit voorval werden we volledig genegeerd door moeder en Christina (Elly bleef wel professioneel.) Nooit meer naar Christina's Garden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam. Knol25-08-2019

Heerlijke plek met fijn zwembad en goede keuken.

Heerlijk, rustige plek , ruim opgezet met mooie tuinen en een fijn zwembad. Tevens kun je hier prima ontbijten , lunchen en dineren . Verse , lokale producten met natuurlijk heerlijke vis. De Griekse avond vonden we heel bijzonder. Het plaatsje zelf is klein , maar heeft een prima strand , ook leuk om te snorkelen. Aan het strand ongeveer 15 restaurantjes met prima eten , en de strandstoelen kun je de hele dag gratis gebruiken mits je iets drinkt of eet bij het restaurantje. Tegenover Christina's garden is een bushalte die je in een paar minuten naar Petra of Molyvos brengt (1.80 euro p.p.) we zijn ook een keer naar Petra gelopen ( circa 25 minuten ) maar je loopt dan wel op de autoweg. Kortom , Christina's garden is een heerlijk rustige plek met fijne appartementen een goed zwembad en een prima keuken .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

17 tips over Appartement Christina's Gardens

• Monique Ubink, 27-05-2014

Scooter of fiets huren, zoveel moois te zien op Lesbos!!

• Aad Zonneveld en Mieke vd Engh, 30-05-2014

Mijn vader zei altijd,, s,lands wijs , s,lands eer! Petra, Molivos,Stipsi, natuurlijk Anaxos strand, Skala Sikaminia

• Henry, 29-09-2013

Restaurant Omega heeft lekker eten voor een nette prijs. Kapster Ingrid is inderdaad een aanrader maar moet je zeer waarschijnlijk vanaf 2014 in Petra opzoeken.

13 vragen over Appartement Christina's Gardens

• B de Vries, 12-03-2019

huur scooter of auto

Waar kan je het beste een scooter of auto huren in de nabijheid van het complex?

Nancy, 16-08-2019

(even voor de mensen die er nog naar toe gaan) Er is geen handdoeken service

• Maarten, 02-01-2019

(jong) tieners

Hi, we denken er aan om eind jul 2018 te gaan met onze kinderen van 13 en 11. Zijn hier meer kinderen van deze leeftijd? Zijn er ook meerdere kinderen aanwezig of komen hier voornamelijk stellen of stellen met jongere kinderen? bvd

• Sandra, 26-10-2018

Aparte kamers?

Ik heb een vraag! Is het mogelijk om hier een accomodatie te boeken met 2 aparte slaapkamers of met 1 aparte slaapkamer, maar waarbij onze 2 kinderen dan niet op een slaapbank in de woonkamer hoeven maar gewoon in 2 aparte bedden kunnen? Wij slapen liever niet 2 weken lang met elkaar in dezelfde ruimte...

Appartement Christina's Gardens info

• Aantal sterrenstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd