Anaxos

Reviews over Anaxos

Een heerlijke plek!

Sacha,
    13-11-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! De huisjes zijn ideaal gelegen. Vlak bij het strand, leuke restaurantjes en winkeltjes. De huisjes zijn basis ingericht maar er zit alles in wat je nodig hebt en zeker leuk betaalbaar. Xenia en Dimitris zijn een geweldig gastvrij stel. Wij hebben heerlijk ontbeten, gelunched, geborreld en gedineerd bij hun strandtent "Jalouse". Xenia kan heerlijk koken en de sfeer is super ontspannen. Op het strand konden wij gratis gebruik maken van de strandbedjes met parasol en Wifi. De bediening werd gedaan door een leuk stel meiden. Heel relaxed!

Het plaatsje Anaxos is erg leuk, kleinschalig en heel intiem. Vanuit Anaxos kan je heel gemakkelijk het eiland verkennen. En dat is zeker aan te raden want Lesbos is een prachtig eiland. En de Grieken zijn geweldige mensen. Wij hebben met onze dochters van 11 en 14 jaar oud een top vakantie gehad. Mocht je twijfelen, niet doen, ga naar Lesbos!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

F scholtes,
    7-11-2018

Mooi complex, gastvrije eigenaar plus personeel,goede ligging.vlakbij strand,loopafstand.

Gereisd met partner in september 2018

Prima verblijf, als je niet teveel wenst.

René Droger,
    4-11-2018

Op de info op internet ziet het Harris er wel wat anders uit, zeker als je in het oude gedeelte terechtkomt. Dat viel eigenlijk wel tegen. Maar ook de wat nieuwere appartementen, staan dan weer wat dicht op het hoofdgebouw. Dus uiteindelijk als je door het oudere heenkijkt, zit je wel lekker rustig. Ook een ruim twee persoons-appartement. Veel Nederlanders in Anaxos en omgeving, daar moet je van houden. Maar voor mij en mijn reisgenoot was het prima. Veel aanspraak. Anaxos zelf is rustig en klein, dus je moet wel met de benenwagen, bus, scooter of auto het eiland Lesbos op. Genoeg te doen. En het strand in Anaxos is prettig, met een kleine boulevard.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Perfecte appartementen

Peter,
    11-10-2018

Perfecte appartementen. Alles wat je maar kunt bedenken is in de keuken aanwezig. 4 pits keramische kookplaat, oven, koffiezetmachine, blender, tafelgrill enz...

Beneden en boven een toilet en boven de slaapkamer met inloopdouche in de badkamer. In de slaapkamer alle deuren met horren en kiep/kantelramen.

Naast entree van het appartement een zitje met twee stoelen en een tafel, zo ook op het balkon op de begane grond en 1e etage. Wat mij betreft het Hilton onder de Griekse appartementen. Eigenaresse en haar moeder zijn enorm zorgzaam en niets is ze te veel. Oma brengt regelmatig verse eitjes en Thalia bakt regelmatig cake waarvan je een stuk krijgt. Hierbij maakt ze gebruik van de oven in appartement 1, op het balkon van appartement 1 staat ook een wasautomaat. Deze wordt gebruikt voor de appartementen was en ook de gasten mogen hier gebruik van maken. Al met al een perfecte vakantie gehad vlakbij het strand.

Gereisd met partner in augustus 2018

Suprême

Iris,
    8-10-2018

Goed verzorgd en schoon appartementen complex Jakyntos! Gerund door een familie, dus persoonlijke benadering. Dichtbij bakker en supermarktje. Veel gezellige en goede restaurantjes met originele Griekse keuken, vaak met mamma als kok nog in de keuken. Vlak bij het strand met gratis ligbedjes en parasols. Helemaal top!!! Was een super vakantie😎

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl