Hotel Porto Galini ****

Hotel Porto Galini
Hotel Porto Galini

We hebben een aantal aanbieders voor Porto Galini voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Porto Galini in het Nederlands

Fijn hotel! Huren van een auto aan te raden.

Fam. vd Bergh, 26-10-2016

In september 2014, met vier volwassenen, naar Hotel Porto Galini geweest. Het hotel is als een klein dorpje opgebouwd, met overal een fantastisch uitzicht! Kleine kamers maar meer dan voldoende, met een zitje binnen en een zitje buiten. Het ontbijt is meer dan goed, erg uitgebreid en de service is top! Er zijn twee zwembaden waarvan 1 uit twee delen bestaat. Het water was wat aan de koude kant. Maar daarintegen is de zee heerlijk van temperatuur. De zee loopt langzaam af, wat fijn is omdat je een aantal activiteiten kunt doen in de zee. Het is alleen niet geschikt voor kinderen om in te spelen. Het zijn allemaal stenen en keien ipv zand. We hebben twee keer op het complex een diner gegeten en dit was ook meer dan prima. De ligging van het hotel is iets minder fijn. Je moet een auto huren om je te kunnen vervoeren. Een scooter werd ons afgeraden ivm de vele haarspeldbochten die er op het eiland zijn. Je kunt je auto wel makkelijk parkeren op het eiland. Het eiland verkennen is ook echt de moeite waard! Prachtige stranden en overal leuke restaurantjes met heerlijk eten! Zowel het eiland als het hotel vinden wij echt een aanrader!

Mooi, modern en comfortabel hotel

Marja, 9-9-2013

Geweldig hotel, fantastisch uitzicht, mooie ruime kamers, iedere dag super schoon. Heerlijk, uitgebreid ontbijtbuffet.

Fijne ligbedden, diverse zwembaden.

Vriendelijk, service gericht personeel,

Mooi hotel met vriendelijk personeel

J & M, 4-6-2010

Hotel Porto Galini is een naar mijn mening zeer net hotel met veel faciliteiten en zeer klantvriendelijk personeel. Het ligt direct aan zee (privestrand, geweldig uitzicht!) tegen een berg aan (voorzien van trappen en ook liften zijn aanwezig) maar ook voorzien van een weg, zodat het ook met de auto te begaan is. Twee grote zwembaden, kinderbadje, comfortabele ligbedden aan zowel zwembad als privestrand (waarvoor je NIET extra hoeft te betalen), restaurants, bar, spa, tennisbaan, minimarket: van alle gemakken voorzien. De kamer was netjes en de bedden sliepen prima. Qua eten kan ik alleen oordelen over het ontbijt(buffet) en dat was zeer ruim van opzet. Met golfkarretjes wordt je met je koffers bij aankomst naar je hotelkamer (eigenlijk onderhand wel een huisje!) gebracht, echt een prima service. Minpuntje misschien is dat het hotel tussen Nikiana en Nidri (leuk plaatsje)in ligt, dus een scooter of auto is wel zeer gewenst. Maar buiten dat: in 1 woord geweldig. Zou er zo terug willen!

We hebben een aantal aanbieders voor Porto Galini voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Galini in Nikiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Galini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porto Galini scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.