Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag29°18°
8,5

Hotel George vind je op het Griekse eiland Lefkas bij Nidri. Een kleinschalig hotel met een goede prijs-kwaliteitverhouding en schone kamers. Het ontbijt is hier lekker en gevarieerd. Kom bij in de omliggende tuin met zwembad. Op 150 meter van de hoofdstraat met winkels en restaurants en op 200 meter van het strand.

158 reviews over Aparthotel George in het Nederlands

Prima hotel! Heerlijk bed!

Monique
24-6-2019

Het is onze laatste dag in hotel St. George in Nidri. Wat een geweldig mooie vakantie hebben wij hier op het zeer gastvrije eiland Lefkas gehad! We zitten op de uiterste hoek aan de voorkant in kamer 112 (klein) met veel privacy en een mooi uitzicht. Er werd ons bij aankomst een upgrade voor €150 aangeboden, maar dat hebben wij niet gedaan. Het ontbijt is goed met vers fruit. De tuin, het zwembad, de schoonmaak, alles perfect, kortom echt een aanrader. Nidri is super gezellig met een winkelstraat (‘s avonds autovrij) en een boulevard aan de haven met een overvloed aan restaurantjes. Een echte topper is Apollon!! Gezellig restaurant, lekker eten, vriendelijk en attent personeel. We werden verwent met gratis toetjes, koffie en drankjes! Vergeet zeker ook niet met de MS Christina een dagtrip te maken, nog nooit zo’n relaxte boottocht meegemaakt!! In de directe omgeving leuke strandjes en een wandeling naar de watervallen is een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2019

fantastisch

dick
18-6-2019

Kleinschalig, goede service en kamers spic & span. Iedere dag schone handdoeken.

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

echt voor herhaling vatbaar.

chris
8-6-2019

prima hotel wij hadden een hele mooie kamer die net helemaal was opgeknapt met een mooie badkamer uitstekend bed en balkon en ook een tv,tevens werd er zeer goed schoongemaakt en handdoeken verschoond goed ontbijt het zwembad was heerlijk ruim en goed onderhouden,er waren voldoende zeer goede ligbedden en stoelen maar er waren toch ook hier weer mensen die al heel vroeg een handdoek over een bed gooide en op die manier dat bed al opeiste .de ligging was perfect rustig maar alles dichtbij zoals de winkelstraat en de boulevard met voldoende restaurants die echt niet te duur waren,tevens voldoende aanbod voor boottochten en verhuur van auto,s e.d, wij hebben 2 dagen een auto gehuurd was voldoende,je kan ook gemakkelijk met de bus naar lefkas stad 1.80 euro enkele reis,aan het strand wat niet al te breed is diverse goede strand tenten voor 6 euro huur je 2 bedden en een parasol en je kan er ook goed eten en drinken voor een redelijke prijs

Gereisd Met partner in mei 2019

prima hotel

Fam Pennekamp
21-5-2019

Trap niet in de mooi praatjes van de pakistaanse hulp.Hij laat je eerst de enige kamer zien die niet gerenoveerd is en zegt dan dat je €100 moet bijbetalen voor een upgrade. Wat achteraf niet waar blijkt te zijn.Verder prima hotel

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch vakantie adres

Seff
15-8-2018

Het is een juiste prijs-kwaliteitverhouding, goed uitgebreid ontbijt. Kleine schalig goed hotel. Mainstreet ligt op 150 meter met veel winkels en eetgelegenheden

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Zeker de moeite waard.

André
12-7-2018

Goed: zwembad met ligweide, avondeten, algehele indruk van hotel, vriendelijk en behulpzame eigenares en personeel. Zelfs bij zeer vroeg vertrek was er al een beperkt ontbijt beschikbaar.

Niet goed: hoge prijzen van de drank (zelfs hoger dan aan de boulevard) en huisregels (doordat prijzen van drank te hoog zijn namen mensen eigen drank mee naar zwembad. Was eerst niet toegestaan en aan eind van de week wel toegestaan maar met een vergoeding aan het hotel).

Gereisd Alleenreizend in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch genoten

Fam. De Boer/Tol
22-5-2018

Werkelijk een super leuk Knus hotel. Maria en haar dochter Martina doen hun uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken. En dat lukt zeker met allemaal goeie mensen om hun heen,zoals Khalid en de kokkin, waar niets teveel voor is. Het ontbijt en het eten is allemaal erg goed verzorgd, en zeer smakelijk. Het hotel is zeer schoon en het zwembad en de omliggende tuin ligt er prachtig bij. Lefkas is een echte aanrader en als je in hotel George verblijft kan er bijna niks meer misgaan. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel goed, rustig gelegen met goede kamers

betsy
28-1-2018

rustig gelegen en na een vijf minuten lopen in de stad en bij zee

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Super vakantie. Top Hotel, vriendelijke mensen

Ed en Linda
10-9-2017

Eigenlijk was alles goed. Het is een heel mooi eiland. Het hotel was super. Mooie kamers en er word elke dag schoongemaakt. Kleine douche? Mensen kom op, alles zit er in. Al het personeel is heel vriendelijk. Maria de eigenaresse is een lief mens. Bij het ontbijt kun je alles aan haar vragen en ze maakt het voor je. Mooi zwembad en tuin voorzien van alle luxe, bedjes parasols enz. Zelf zijn we veel op pad geweest. Quad gehuurd voor de hele periode. Heel aardige man en schappelijk. Hij waarschuwd ook voor oplichters die verhuren. Het hele eiland rond geweest, alle mooie stranden gezien. Eten kun je overal en tegen schappelijke prijzen, niet duur. Zijn ook bij Ta Maklia wezen eten en dat was niks. Eerst werden we 20 min op een bank gezet omdat het druk zou zijn. Dus niet is een spelletje. De hele facade daar is een spelletje. Beetje met frans accent praten en dat is het. Zijn voortijdig opgestapt omdat het zoo lang duurt allemaal. Geen aanrader. Nogmaals Maria, bedankt voor de goede verzorging en αντίο

Gereisd Met partner in augustus 2017

heerlijk hotel op perfecte plek

Loes
17-8-2017

Hotel George ligt perfect in Nidri. 150 mtr van de hoofdstraat en 200 mtr van strand en boulevard. Grote kamers, vriendelijk personeel, heerlijk eten, relaxte sfeer en Maria!! Maria zwaaait de scepter in het hotel maar maakt het ook tot een feestje in de keuken!!Heb werkelijk genoten van het hotel en de plaats. alles werkelijk op loopafstand zoals vermeld op de site van Sunweb. echte aanraader en het plaatsje Nidri...restaurantjes in overvloed, aardige mensen en zeker het terugkeren waard.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

• Balkon / terrasTerras

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel George in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel George zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.