Appartement

171 reviews over Appartement Villa Kazazis in het Nederlands

Aanrader

Frank van Raak
10-6-2019

Prima accommodatie met vriendelijk personeel. Appartement prima. Wel beperkte mogelijkheden mocht jezelf willen koken. Huurauto wel een voorwaarde om bij goede stranden en grotere plaatsen op eiland te komen.

Heerlijk adres om even tot rust te komen

Fam. Van der Broek
4-5-2019

Laat je door niets weerhouden en boek je verblijf bij Villa Kazazis. Wat een gastvrijheid van eigenaar Spiros en zijn personeel. Agatha zorgde goed voor de innerlijke mens, of het nu ons dagelijkse cappuccino was of een lekker ontbijtje. We hadden echt een heerlijk verblijf, een mooi appartement met een fijne douche. Gelukkig zat het weer ook mee. Huur een auto en ga op avontuur. Het eiland is zo ontzettend mooi. En bij terugkomst lekker relaxen bij het zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plek

Neeltje
17-9-2018

Het is eenheerlijke plek war je echt tot rust komt. De 17 appartementen zijn gelegen rond het zwembad in een zeer mooie tuin. Het geheel is rustig gelegen. Spiros de eigenaar en zijn team doen er alles aan om je een heerlijke vakantie te bieden, de appartementen zijn ruim en goed ingericht. De bushalte naar Lefkada stad is niet ver. Kortom een heerlijke plek.

Een echte aanrader!

Nina
13-9-2018

Fantastisch verblijf gehad. Heerlijk zwembad, rustige omgeving. Schone en comfortabele appartementen. Eigenaar is erg behulpzaam en gezellig. Het personeel zet een extra stapje voor iedereen. Het ontbijt is lekker en vers. Overall een aanrader en waar voor je geld. Lefkas is bovendien een fijn eiland, met de echte Griekse gezelligheid.

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijke vakantie echt top

Ada Torn
8-9-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. ,s-morgens om 9.00 aangekomen en werden hartelijk ontvangen door de eigenaar Spiros. De koffie stond klaar en na een half uur mochten we ons appartement al in. Super schoon goede bedden en een heerlijke douche. Een mooi zwembad en het complex was in een rustige omgeving met een prachtig onderhouden tuin. Wij zijn alle 10 dagen in de watten gelegd en Spiros vertelde veel over het eiland Lefkas en de Ionische eilanden. Bedankt voor jullie gastvrijheid.

Super verblijf in een oase van rust

Yvonne
11-6-2018

Een super plek om helemaal tot rust te komen. Wat een prachtig park, lekker kleinschalig en super leuk en lief personeel. Wat je op de foto's ziet, is het ook. Goed onderhouden en schoon. Zeker een aanrader om hier te verblijven.

Gereisd Met partner in mei 2018

Dit is het echte Griekenland !

Jacqueline
25-5-2018

Bij aankomst werden we verwelkomd door Spiros, de eigenaar. Wat een geweldige en gezellige man met prachtige verhalen en humor ook met ik zijn steun en toeverlaat Agatha noemen, aardig en behulpzaam. We hadden direct een klik met onze naaste buren en menig borreltje bij het restaurantje gedronken. Het complex is precies zoals op de foto's met een diep en groot zwembad en ruime appartementen. Een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Heel bijzondere en relaxte plek

Marlies
4-11-2017

Wat hebben we hier een fijne vakantie gehad! Het is een heerlijk knus en relaxed plekje en in het echt ziet het er precies zo uit als op de foto's. Ideaal met kleine kinderen, omdat je zo lekker dicht bij het zwembad zit. Geen gesleep en ideaal tijdens middagslaapjes! De eigenaar, en vooral ook zijn rechterhand Agatha, zijn supergastvrij. Onze oudste vond de kindercappucino's legendarisch! Niets was Agatha teveel, wat een lieve vrouw. Het was heerlijk om de dag lanterfantend bij het zwembad door te brengen, maar ook de omgeving is zeker de moeite waard. Met onze huurauto hebben we mooie strandjes en plaatsjes bezocht. We hopen zeker nog eens terug te gaan naar deze fijne plek!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

Fantastisch. Kleinschalig en heel goed verzorgd.

Joke gaarthuis
17-9-2017

Wij vonden alles goed.het app.werd keurig schoongehouden en het personeel is heel vriendelijk. Hadden een auto en hebben het eiland van oost naar west en noord naar zuid bekeken zo mooi ..restaurants aan het water schitterend.zouden er zo weer naar toe gaan.

Relax

Sibezi
11-9-2017

Kleinschalig appartementencomplex dat je bereikt via een smal weggetje vanaf de hoofdweg. Achter het toegangshek vind je een ligweide, een zwembad, een zitgelegenheid met overkapping, een terras en de bar annex receptie, annex leesruimte, en dat alles onder oude hoge olijfbomen. Het geheel ademt rust en gemoedelijkheid. Met die rust kan het gauw gedaan zijn als er kinderen (of kinderlijke volwassenen;-) in het zwembad zijn want het geluid weerkaatst aan alle kanten (maar daar kunnen die kinderen natuurlijk niks aan doen en wij hadden gewoon een week later moeten boeken). Wij vonden het echter extreem lawaaiig en niet passend bij de locatie. Een andere bron van lawaai zijn de vele (waak?)honden die ‘s nachts blaffen. Zeer irritant, vooral als je met open deuren slaapt. De appartementen zijn schoon en netjes. Goede douches, maar wel in bad. Handdoekenwissel 2 x per week is eigenlijk te weinig. We hadden geboekt met ontbijt en dat was goed maar wat eenzijdig en zonder variatie. Verder kun je bij de bar terecht voor een kleine snack en een drankje. Het complex ligt op loopafstand van een paar zeer goede restaurants aan het water, een supermarkt en een bakker. Voor de rest is er weinig te beleven in Lygia en ook het rommelige kiezelstrand stelt niet veel voor. Als je geen huurauto hebt kom je voor zo’n € 8,00 met de taxi in Lefkas stad (hoewel er ook een bus schijnt te rijden;-). Al met al een aanrader als je van een relaxvakantie houdt. Maar eigenlijk zouden ze hier een only-adults locatie van moeten maken…

Gereisd Met vrienden in september 2017

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Kazazis in Ligia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Kazazis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.