Appartement Villa Kazazis

Appartement Villa Kazazis

9.3Fenomenaal

Griekenland, Lefkas (Levkas), Ligia

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 453p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

177 reviews over Appartement Villa Kazazis

• 2019
    10Frans Donker11-09-2019

geweldig!

Heerlijk super schoon appartement,spyros en zijn staf zijn zulke lieve gastvrije mensen. heerlijk ontbijtje iedere morgen.het zwembad en de tuin zijn echt heerlijk om te verblijven. genoeg ligbedjes voor iedereen en een gemoedelijke rustige sfeer.genoeg restaurants in de buurt. ligia is een leuk plaatsje en ook het haventje vonden we erg leuk.even verder dan het haventje kun je ook nog heerlijk aan het strand liggen.we hebben het heerlijk gehad,we komen zeker nog terug!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Erwin Batavier28-08-2019

Genieten van Lefkas, het complex en gastvrijheid

Wij hebben 8 dagen, met 2 kinderen van 17 en 19, genoten van de bevlogenheid van Spiros (eigenaar), zijn personeel en het complex (2 appartementen gehuurd). Het zwembad is 'geopend' van 10.00 tot 20.00 en de bar tot 24.00. Genoeg ligbedjes en ruimte om het zwembad. Mooie tijden want ondanks de rust kan het luidruchtig zijn omdat alles redelijk bij elkaar zit maar dit geeft ook weer een gezellige sfeer. Een auto is wel nodig als je het eiland wilt verkennen. Bussen rijden wel op 'tijd' als je weet hoe het werkt. Deze bussen zijn geschikt al je een stad wilt bezoeken. In Liga zijn genoeg restaurants. Een ontbijt/lunch is zelf te regelen omdat een bakkerij en (kleine)supermarkt paar minuten van het complex zit. Het appartement is sowieso perfect voor 2 personen, airco wel nodig, bedden prima, douche prima, genoeg warm water, kookgerei minimaal. Veel Nederlanders aanwezig. Martijn, Christa, Jordi en Kirsten: bedankt voor de gezelligheid!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Frank van Raak10-06-2019

Aanrader

Prima accommodatie met vriendelijk personeel. Appartement prima. Wel beperkte mogelijkheden mocht jezelf willen koken. Huurauto wel een voorwaarde om bij goede stranden en grotere plaatsen op eiland te komen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Fam. Van der Broek04-05-2019

Heerlijk adres om even tot rust te komen

Laat je door niets weerhouden en boek je verblijf bij Villa Kazazis. Wat een gastvrijheid van eigenaar Spiros en zijn personeel. Agatha zorgde goed voor de innerlijke mens, of het nu ons dagelijkse cappuccino was of een lekker ontbijtje. We hadden echt een heerlijk verblijf, een mooi appartement met een fijne douche. Gelukkig zat het weer ook mee. Huur een auto en ga op avontuur. Het eiland is zo ontzettend mooi. En bij terugkomst lekker relaxen bij het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    10Neeltje17-09-2018

Heerlijke plek

Het is eenheerlijke plek war je echt tot rust komt. De 17 appartementen zijn gelegen rond het zwembad in een zeer mooie tuin. Het geheel is rustig gelegen. Spiros de eigenaar en zijn team doen er alles aan om je een heerlijke vakantie te bieden, de appartementen zijn ruim en goed ingericht. De bushalte naar Lefkada stad is niet ver. Kortom een heerlijke plek.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Nina13-09-2018

Een echte aanrader!

Fantastisch verblijf gehad. Heerlijk zwembad, rustige omgeving. Schone en comfortabele appartementen. Eigenaar is erg behulpzaam en gezellig. Het personeel zet een extra stapje voor iedereen. Het ontbijt is lekker en vers. Overall een aanrader en waar voor je geld. Lefkas is bovendien een fijn eiland, met de echte Griekse gezelligheid.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Ada Torn08-09-2018

Heerlijke vakantie echt top

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. ,s-morgens om 9.00 aangekomen en werden hartelijk ontvangen door de eigenaar Spiros. De koffie stond klaar en na een half uur mochten we ons appartement al in. Super schoon goede bedden en een heerlijke douche. Een mooi zwembad en het complex was in een rustige omgeving met een prachtig onderhouden tuin. Wij zijn alle 10 dagen in de watten gelegd en Spiros vertelde veel over het eiland Lefkas en de Ionische eilanden. Bedankt voor jullie gastvrijheid.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Yvonne11-06-2018

Super verblijf in een oase van rust

Een super plek om helemaal tot rust te komen. Wat een prachtig park, lekker kleinschalig en super leuk en lief personeel. Wat je op de foto's ziet, is het ook. Goed onderhouden en schoon. Zeker een aanrader om hier te verblijven.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Jacqueline25-05-2018

Dit is het echte Griekenland !

Bij aankomst werden we verwelkomd door Spiros, de eigenaar. Wat een geweldige en gezellige man met prachtige verhalen en humor ook met ik zijn steun en toeverlaat Agatha noemen, aardig en behulpzaam. We hadden direct een klik met onze naaste buren en menig borreltje bij het restaurantje gedronken. Het complex is precies zoals op de foto's met een diep en groot zwembad en ruime appartementen. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

9Marlies04-11-2017

Heel bijzondere en relaxte plek

Wat hebben we hier een fijne vakantie gehad! Het is een heerlijk knus en relaxed plekje en in het echt ziet het er precies zo uit als op de foto's. Ideaal met kleine kinderen, omdat je zo lekker dicht bij het zwembad zit. Geen gesleep en ideaal tijdens middagslaapjes! De eigenaar, en vooral ook zijn rechterhand Agatha, zijn supergastvrij. Onze oudste vond de kindercappucino's legendarisch! Niets was Agatha teveel, wat een lieve vrouw. Het was heerlijk om de dag lanterfantend bij het zwembad door te brengen, maar ook de omgeving is zeker de moeite waard. Met onze huurauto hebben we mooie strandjes en plaatsjes bezocht. We hopen zeker nog eens terug te gaan naar deze fijne plek!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Appartement Villa Kazazis info