Géén boekingskosten

Appartement Villa Kazazis

GriekenlandLefkas (Levkas)Ligia

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Villa Kazazis voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 173 reviews

Meer appartement info

173 Reviews over Villa Kazazis

• 10Kim09-08-2021

Geweldig

Fantastisch kleinschalig complex. Heerlijk zwembad. Omdat er gasten overdag weg zijn is er eigenlijk altijd wel plek op een bedje langs het zwembad. In de buurt niks te beleven. Bakker op 100 meter en supermarkt op 200 meter. Apotheek op 300 meter. Voor vertier moet je wel naar Nidri of Lefkas stad. Wel heel druk. Of met de auto naar leuke strandjes of stadjes. Strand dichtbij is niet veel bijzonders. Wij hebben excursie gedaan met boot langs kleine strandjes. Met taxi of auto ergens heen is wel aan te raden. Appartementen zijn top. Eenvoudig maar schoon. Aanrader als je wel een auto huurt. Heerlijk rustig gelegen klein stukje van de hoofdweg.

• 10Robert and Iris18-07-2021

Paradijs, maar vertel dit niet door😇!

Prachtig en rustig eiland. Villa Kazazis is een oase van rust en de gastvrijheid van eigenaar Spyros en de anderen is fenominaal. Wij waren hier voor de tweede, maar zeker niet laatste keer.

• 10Ruimte
  • 9Fam. Mollen17-08-2020

Just what we needed!

Wij kwamen hier dit jaar voor de 6de keer en verbazen ons elke keer weer over de gastvrijheid, de vriendelijkheid en de behulpzaamheid van de eigenaar Spyros en zijn mensen. Heel even leek corona niet te bestaan deze zomer( in de juiste zin van het woord) hygiëne perfect, respect voor iedereen en de sfeer bleef relaxed. Eigenlijk zouden we er iedereen heen moeten sturen, maar dan hebben we zelf misschien geen plekje meer. Wij gaan terug in elk geval. Voor ons is vakantie, rust, liefde, je thuis voelen en dat gebeurt in Villa Kazazis heel erg snel. Wel fijn dat we een auto hadden om leuke dingen te ondernemen en zelfs na 6 x nog nieuwe dingen gezien en gedaan.

• 10Frans Donker11-09-2019

geweldig!

Heerlijk super schoon appartement,spyros en zijn staf zijn zulke lieve gastvrije mensen. heerlijk ontbijtje iedere morgen.het zwembad en de tuin zijn echt heerlijk om te verblijven. genoeg ligbedjes voor iedereen en een gemoedelijke rustige sfeer.genoeg restaurants in de buurt. ligia is een leuk plaatsje en ook het haventje vonden we erg leuk.even verder dan het haventje kun je ook nog heerlijk aan het strand liggen.we hebben het heerlijk gehad,we komen zeker nog terug!

• 9Erwin Batavier28-08-2019

Genieten van Lefkas, het complex en gastvrijheid

Wij hebben 8 dagen, met 2 kinderen van 17 en 19, genoten van de bevlogenheid van Spiros (eigenaar), zijn personeel en het complex (2 appartementen gehuurd). Het zwembad is 'geopend' van 10.00 tot 20.00 en de bar tot 24.00. Genoeg ligbedjes en ruimte om het zwembad. Mooie tijden want ondanks de rust kan het luidruchtig zijn omdat alles redelijk bij elkaar zit maar dit geeft ook weer een gezellige sfeer. Een auto is wel nodig als je het eiland wilt verkennen. Bussen rijden wel op 'tijd' als je weet hoe het werkt. Deze bussen zijn geschikt al je een stad wilt bezoeken. In Liga zijn genoeg restaurants. Een ontbijt/lunch is zelf te regelen omdat een bakkerij en (kleine)supermarkt paar minuten van het complex zit. Het appartement is sowieso perfect voor 2 personen, airco wel nodig, bedden prima, douche prima, genoeg warm water, kookgerei minimaal. Veel Nederlanders aanwezig. Martijn, Christa, Jordi en Kirsten: bedankt voor de gezelligheid!

• 9Frank van Raak10-06-2019

Aanrader

Prima accommodatie met vriendelijk personeel. Appartement prima. Wel beperkte mogelijkheden mocht jezelf willen koken. Huurauto wel een voorwaarde om bij goede stranden en grotere plaatsen op eiland te komen.

• 10Fam. Van der Broek04-05-2019

Heerlijk adres om even tot rust te komen

Laat je door niets weerhouden en boek je verblijf bij Villa Kazazis. Wat een gastvrijheid van eigenaar Spiros en zijn personeel. Agatha zorgde goed voor de innerlijke mens, of het nu ons dagelijkse cappuccino was of een lekker ontbijtje. We hadden echt een heerlijk verblijf, een mooi appartement met een fijne douche. Gelukkig zat het weer ook mee. Huur een auto en ga op avontuur. Het eiland is zo ontzettend mooi. En bij terugkomst lekker relaxen bij het zwembad.

• 10Neeltje17-09-2018

Heerlijke plek

Het is eenheerlijke plek war je echt tot rust komt. De 17 appartementen zijn gelegen rond het zwembad in een zeer mooie tuin. Het geheel is rustig gelegen. Spiros de eigenaar en zijn team doen er alles aan om je een heerlijke vakantie te bieden, de appartementen zijn ruim en goed ingericht. De bushalte naar Lefkada stad is niet ver. Kortom een heerlijke plek.

• 8Nina13-09-2018

Een echte aanrader!

Fantastisch verblijf gehad. Heerlijk zwembad, rustige omgeving. Schone en comfortabele appartementen. Eigenaar is erg behulpzaam en gezellig. Het personeel zet een extra stapje voor iedereen. Het ontbijt is lekker en vers. Overall een aanrader en waar voor je geld. Lefkas is bovendien een fijn eiland, met de echte Griekse gezelligheid.

• 8Ada Torn08-09-2018

Heerlijke vakantie echt top

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. ,s-morgens om 9.00 aangekomen en werden hartelijk ontvangen door de eigenaar Spiros. De koffie stond klaar en na een half uur mochten we ons appartement al in. Super schoon goede bedden en een heerlijke douche. Een mooi zwembad en het complex was in een rustige omgeving met een prachtig onderhouden tuin. Wij zijn alle 10 dagen in de watten gelegd en Spiros vertelde veel over het eiland Lefkas en de Ionische eilanden. Bedankt voor jullie gastvrijheid.

Appartement Villa Kazazis info

• InternetBeschikbaar
  • KoelkastBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)