Vakantie in Ligia

vakanties Ligia

We hebben een aantal aanbieders voor Ligia voor je op een rij gezet:

Eliza was here

Dagen regen10101099633571113

Reviews over Ligia

• 7Alice23-09-2019

Heerlijk rustig

Ligia is rustig gelegen, met enkele restaurantjes en winkeltjes. Een auto of fiets is onmisbaar. Strand is matig, maar op het eiland genoeg prachtige stranden te vinden.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Alleen gereisd in september 2019

• 8joke roemele04-07-2019

Graag nog een keer maar dan langer

Dat het een heerlijk mooi en rustig eiland is

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in april 2018

• 8Merian26-06-2019

Fantastisch je kan veel zien huur een auto

Was mooi appartement rustig gelegen en voor diegene die zand haten 😄ligt gras Auto gehuurd vele mooie plaatsen gezien en natuurlijk watervallen in Nidri . Nidri is savonds ook een gezellig plaatsje mooie boten en veel vertier. Heerlijk gegeten bij restaurant Panorama is zeker een 10 waard 🍾 Mooi eiland veel te zien je kan zelfs met de veerboot (auto mee) naar kafalonia Wij hebben genoten ik denk jullie ook fijne vakantie 😎

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Jenny23-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Klein dorpje met diverse restaurants. Mijn favoriete restaurant is 7island.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 5Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Sascha Brouwer15-04-2019

Heerlijk rustig leuk appartementen complexje( 15)

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

juli 2018

• 7Patrick25-06-2018

Fijne bestemming als je van rust houdt!

Ligia is een rustig vissersdorpje met een kleine haven. Absoluut niet super-toeristisch, wel een aantal mini supermarkten, diverse taverna's, visrestaurants, een Italiaan en bakkerijen, sommige met koffie faciliteit ( o.a. Zimis ) Op 20 minuten fietsen zit je in Lefkas-stad, ook Nikiana en Nidri zijn prima aan te fietsen, ik ben zelf ook nog doorgereden om de baai van Vlicho naar Geni, erg mooi daar! Uiteraard ook van alles mogelijk met scooters, quads en auto's, voor verhuur moet je in Lefkas-stad of Nidri zijn. ( bij mij werd de fiets gebracht en gehaald door de verhuurder! ) Stranden zijn kiezel, voor zand moet de aan de westkant van het eiland zijn of noordelijk boven Lefkas-stad en bij Agios Ioannis, prachtig daar! Zowel hotels als appartementen beschikbaar in Ligia, kleinschalig en erg fijn!

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

Alleen gereisd in juni 2018

• 6Schuler28-09-2017

We hebben genoten in Ligia van het Hotel ( Konaki ) een schitterend hotel. In Ligia zelf is niets te doen, alleen je heb er een aantal goede tot zeer goed restaurants. Als vakantie gast moet je er een auto huren of scooter, dan kun je het schitterende eiland verkennen. Alles is binnen 2 uur te doen, en dan kom je op hele mooie plekjes. De Grieken zelf zijn heel vriendelijk en nette mensen, ook respect een eerlijkheid staat hoog bij hun in het vaandel. Wij hebben er een super vakantie gehad, maar wij moeten zeggen dat, dat ook komt door Hotel Konaki, en het Prima personeel. Wij raden mensen aan die daar heen gaan een auto te huren, of een scooter.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 10Omgeving
    • 2Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2017

• 7hein-anita21-09-2017

Klein plaatsje op Lefkas.

Ligia is een klein plaatsje op Lefkas. Het ligt ongeveer 5 kilometer van Lefkas stad. In Ligia bevinden zich enekele restaurantjes aan het water. Zeker Seven Islands is een aanrader. Verder zijn er een paar kleine supermarktjes en een bakkerij te vinden. Ook een benzinestation is aanwezig. Er zijn in Ligia echter geen pinautomaten te vinden. Hiervoor moet je naar het nabijgelegen Lefkas stad of Nidri. In Ligia is verder geen uitgaansleven. Ook hiervoor moet je naar Lefkas stad of Nidri. Qua cultuur is er in Ligia niets te doen. Het is wel een prima vertrekpunt om het eiland te verkennen met een scooter of een auto.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met partner in september 2017

• 8Evi Snoeks13-09-2017

Gemoedelijk en authentiek

Ligia is vrij klein. Door het dorpje loopt een drukke baan waar je enkele gezellige restaurantjes, kleine supermarkten en bakkers vindt. Aan het water is het lekker eten, vooral seven Islands valt goed in de smaak. Alsook pizzeria Nirikos. Ligia is een goede uitvalsbasis als je het ganse eiland wilt verkennen. Zowel Nidri als Lefkas-stad liggen 7 à 8 km van Ligia vandaan. Ligia heeft geen uitgaansleven, is nog erg authentiek en rustig. Aan de zee is het zalig genieten met een mooi uitzicht op de bergen van het vasteland. Heel helder water! Als logement raden wij appartementen Alkyon aan.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 9Stranden
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2017

• 8Liesbeth Koekoek15-07-2017

Genoten van de Griekse gastvrijheid!!!

De omgeving is prachtig, direct aan zee. Het dorpje Ligia stelt niet veel voor, het is een klein plaatsje met verschillende restaurantjes in het haventje. Er is een supermarkt en bakker in de buurt(als je van toeristische drukte houdt ben je hier niet op de goede plek, dan is Nidri ca 8 km verderop beter) Loop je ongeveer 1 km langs het water dan kom je 2 kleine restaurantjes tegen ( 7th islands staat bij ons op 1 !!!) de ligging is werkelijk prachtig, direct aan het water erg idyllisch en wat ook belangrijk is GOED ETEN!!! Wij hebben een leuke vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur