Hotel Konaki

55 reviews over Hotel Konaki in het Nederlands

Heerlijk! Doen!

Bas en Marieke
20-5-2018

Heerlijke vakantie gehad met vier pubers.

Mooie kamers met leuk Balkon met een prachtige tuin waar je zo de vijgen uit de bomen kan plukken. Fijn zwembad met heerlijke ijskoffie.

Het ontbijt was prima. elke dag ander fruit.

Huur een auto en ontwijk de populaire stranden. Wij hebben een privé plekje gevonden waar je alleen kon zwemmen in prachtig blauw water. Zeker een boot trip gaan maken!

In het dorp is niet veel te doen, maar er zijn veel restaurantjes waar je heerlijk kan eten.

Ik zou zo weer gaan. Als je kinderen hebt die niet naar de disco willen is dit een heel fijn hotel met hele lieve eigenaren.

Dini
14-5-2018

Heel goed hotel erg gemoedelijk

Ontbijt heerlijk...voor ieder wat wils

Kleinschalig in september heerlijk rustig

Auto huren wel fijn om het mooie eiland te verkennen

Top hotel

Sylvie
25-9-2017

Hele mooie tuin en een mooi groot zwembad, lekker ontbijt, goede bedden, nette kamers, elke dag schone handdoeken en zeer vriendelijk personeel. Leuke restaurants in de buurt, verder is in Ligia niet veel te doen, maar huur een scooter en ontdek hoe mooi dit eiland is! Zeer de moeite waard!

Schuler Dini en Ton
24-9-2017

Wij hebben een fantastische vakantie gehad, de 8 dagen om Griekenland te proberen was te weinig. Wij waren nog nooit in Griekenland geweest, maar we gaan er zeker vaker heen. In dit Hotel was werkelijk van alles aanwezig, gezelligheid, vriendelijk, ontbijt fantastisch ( alles was er ) schoon, netjes, De omgeving is ook schitterend, het is wel aan te raden om een auto te huren, want zo kom je om de mooiste plekjes van dit schitterende eiland. Porto katsiki, Vasiliki, Kalamitsi, waar wij met de auto zijn geweest zijn schitterende plaatsen. Lefkada en Nidri zijn leuke plaatsen om souvenirs te kopen en om uit eten te gaan, dit zijn grotere plaatsen. Om uit eten te gaan in Lygia raden wij aan, Daphne,s Taverne, Seven Islands, en To koutouki. Kortom in Griekenland gaan ze ons vaker zien.

Gezellig en goed onderhouden hotel.

hein-anita
21-9-2017

Hotel Konaki is een heel gezellig hotel in Ligia. Het is een zeer goed verzorgde accomodatie. De kamers liggen in een prachtige tuin. Iedere dag worden de kamers keurig netjes schoongemaakt. Het bedlinnen en de handdoeken worden ook iedere dag verwisseld. Het personeel doet er echt alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Het ontbijt 's morgens is erg goed en uitgebreid en wordt zeer goed aangevuld. Voor een lunch kun je terecht bij de bar aan het zwembad. Hier hebben ze een kleine kaart met voor ieder wat wils. De prijzen zijn prima voor de kwaliteit die je krijgt. Het strandje van Ligia ligt op ongeveer 300 meter. Hier zijn wat ligbedden en parasols te vinden. Tevens zijn er enkele gezellige restaurantjes te vinden aan het water. Al met al een prima accomodatie om je vakantie door te brengen. Het huren van een auto of scooter is wel aan te raden, zodat je het eiland kunt verkennen.

Geweldig

Ton en dini
20-9-2017

Geweldige vakantie gehad.

Mooi hotel, schone kamers, mooi zwembad , geen gezeur van handdoekje leggen ,prachtige tuin , vriendelijk personeel van de eigenaar tot de schoonmaak.

Prima en heerlijk verzorgd ontbijt

Heel rustig gelegen , bus stopt voor de deur waarmee je zo in Nidri of Lefkada bent, de wat grotere plaatsen Restaurantjes op loop afstand.

Strand is niet veel, maar je kan er wel rustig liggen met prachtig uitzicht .

Auto huren is een aanrader, je komt dan op de mooiste plekjes en de mooiste stranden

Absoluut een aanrader dit hotel.

We gaan zeker nog een keer terug.

Prima, gastvrij hotel!

Fam. Steenbergen
23-8-2017

Afgelopen 11 dagen in Hotel Konaki verbleven.

Het is een prima hotel met zeer aardig en behulpzaam personeel.

Het ontbijt is prima inorde. De matrassen/bedden zijn inderdaad erg hard. Dit werd echter prima opgelost. Zwembad is kleinschalig maar geen gezeur over ligbedden

Kamers zijn eenvoudig maar schoon. Prachtige tuin.

Het strand is niets dus een auto huren is zeker aan te raden om alle mooie plekken op dit fantastische eiland te bewonderen

Goed Hotel

C.Boutestein
20-8-2017

Konaki Hotel is een familie hotel met zeer vriendelijk personeel. Vorig jaar 2016 zijn wij geweest. Rustig hotel met prachtig mooie tuin. Bij het zwembad is er gelegenheid om binnen naar het toilet te gaan en je kunt er ook onder de warme douche. Echt een groot pluspunt vind ik. Altijd plek op de libedden bij het zwembad. Poolbar mrt heerlijke lunch en locale Ouzo.Wel wat last van de vliegen. Heerlijk gevarieerd ontbijt. Je kunt tijdens je ontbijt lekker zitten en gebruik maken van de wifi. Met uitzicht op de tuin en de poezen. Kamers inorde en iedere dag schoon en aan kant. Groot min punt waren de bedden. Keihard en de veren staken in onze ribben. Daar moeten ze echt wat aan doen! Leuk rustig dorpje met genoeg lekkere restaurantjes aan het water. Ik zeg zekerboeken als je van rust en ontspanning houdt!

Heerlijk hotel op prachtig Grieks eiland

Ineke
3-7-2017

Heerlijk hotel op rustige locatie met mooie tuin. Ruime schone kamers en s'morgens een prima ontbijt in de tuin.

Er is ook een groot zwembad met voldoende zonnebedden en poolbar voor een hapje en een drankje.

Lygia klein rustig plaatsje met een paar gezellige restaurantjes waarvan enkele aan het water.

Geweldige vakantieparadijs

Linda van der Voet
30-6-2017

Mooi, rustig hotel met een prachtig terras en zwembad.

Goed ontbijtbuffet.

We hebben een aantal aanbieders voor Konaki voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Konaki in Ligia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Konaki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Konaki scoort een 8.65 uit 10 op basis van 57 reviews.