Hotel Konakisterster

Griekenland, Lefkas (Levkas), Ligia

7.9Goed

70 reviews over Hotel Konaki

• 10Germa06-10-2019

Fantastische vakantie gehad. Een aanrader.

Als je aankomt met de bus denk je is dit het. Maar eenmaal door de poort.....geweldig. mooie kamer dagelijks schoonmaak en schone handdoeken. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Vanaf zaterdag 5 okt. Gesloten. Wij waren met nog 3 gasten de laatste,maar de service was nog even geweldig. Wel een auto huren voldoende restaurantjes in de buurt

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Alice23-09-2019

Heerlijk rustig hotel. Top, een aanrader.

Als je rust zoekt, zit je bij Konaki goed. Mooi aangelegde tuin met daarom heen de hotelkamers. De achterste kamers op het terrein hebben geen wifi (staat wel in de omschrijving), dat is waarschijnlijk eenvoudig met een versterker te realiseren. Heel aardig personeel en dagelijks house keeping. Heerlijk uitgebreid ontbijt tot 10.30 uur. Voor een lunch kun je bij de pool bar terecht. Zwembad is heerlijk verkoelend met genoeg ligbedjes, in de zon of schaduw. Huur een auto of fiets om het eiland verder te verkennen, of neem de bus voor een paar euro. Management van Konaki: houd deze kwaliteit vast.

Alleen gereisd in september 2019

• 9freddy de vries23-09-2019

de kamers liggen verdeeld in een mooie tuin

zeer rustig en geweldig hotel

Gereisd met partner in september 2019

• 6Bep13-07-2019

Uiteindelijk beter

In totaal 3 x verhuist van kamer, eerste helemaal achterin een muf ruikend hok, 2 alles wat er maar stuk kon zijn was dit ook, uiteindelijk een upgrade gekregen maar daar deed de koelkast het niet van, het hotel ligt erg afgelegen, vergeet voor het strand je waterschoenen niet

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Jenny19-06-2019

Zeker het bezoeken waard.

Rustig hotel met mooie schone tuinkamers, in de ruime tuin diverse blokken met ieder 4 tuinkamers geschakeld. Gastvrij personeel. Fijn zwembad met voldoende ligbedden en parasols. Prima eenvoudig ontbijtbuffet. Auto huren voor een dagtochtje over het eiland.

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Jan25-04-2019

Deze bestemming nooit meer.

Een van de mindere touroperator bestemmingen. Helaas tegenvallend mbt: ligging tav strand, lokale bezoekers zwembad van hotel, prijs na vroegboekkorting bleek aanzienlijk meer dan prijs betaald door hotelgasten die minder dan een een maand voor afreis geboekt hebben. Ook Lefkas viel tegen in vergelijking met eerdere Griekenland bestemmingen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    8Yvonne Mombarg01-12-2018

Net hotel in prachtige tuin met heerlijk zwembad!

Hotel Konaki heeft ruime diepe tuin met palmen, bomen en bloemen en verspreid liggen hier gebouwtjes met de kamers. De kamers zijn eenvoudig met ruime badkamer en balkon, maar erg schoon en netjes. Prachtig uitzicht over tuin. Het ontbijt is uitstekend en gevarieerd; je kan buiten of binnen zitten met weer mooi uitzicht op de tuin. Zwembadgedeelte is prima: ruim schoon zwembad met voldoende goede bedjes met stuk tuin waar je zowel in zon of in schaduw kunt zitten. De poolbar is gezellig met ruime keus uit lunch en drinken. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en spreken goed Engels. Voor avondeten ligt dorp Ligia naast de deur. Dit oude vissersdorp heeft niet veel te bieden: paar supermarktjes en paar restaurants, welke lekkere gerechten serveren. Verder geen vertier of winkels en kleine strook strand. Gelukkig ligt Lefkas Stad dichtbij, goed met busritje van kwartier te bereiken. Kortom fijn hotel in rustige omgeving !

Gereisd met partner in september 2018

• 4Edje02-09-2018

Lefkas is zeer mooi! Maar nooit meer naar Konaki!

Wij gaan al 25 jaar naar het mooie Lefkas maar nooit meer naar Konaki! Wij hebben twee weken in Konaki doorgebracht maar wij vonden het zeer teleurstellend. De kamer werd niet of nauwelijks schoongemaakt. Dagelijks schone handdoeken zoals in andere reviews gemeld was in ons geval niet aan de orde. Daarentegen werden de haren van de vorige gasten zorgvuldig op de badkamervloer bewaard. In diezelfde badkamer ontbrak de wastafelstop. Vorige gasten hadden die met een tandenborstel geprobeerd te verwijderen maar na die poging is die in de afvoer achtergebleven. Het sluiten van de badkamerdeur vereiste een uitgebreide gebruiksaanwijzing. Sluiten van die deur was ook na twee weken een bijzondere opgave. Maar we hadden een koelkastje (!) in de kamer. Helaas was die niet koel. Kortom: de kamer was ronduit slecht! Was er dan niets goed? Zeker wel. De kamers liggen rond een mooie tuin. Het zwembad en ontbijt is goed. Het personeel is vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Gre16-08-2018

Place to be

Hotel resort Konaki is een klein paradijsje met een schitterende tuin. Het appartement werd iedere dag schoongemaakt met schone handdoeken. Ontbijtbuffet was ruim voldoende keus en een sfeervolle ruimte om te ontbijten, gedeeltelijk in de tuin. Het zwembad was keurig en niet te druk. Er waren voldoende ligbedden en schaduwplaatsen. Er was een poolbar, deze was 's avonds nog open en sluit voor middernacht. Het personeel was gastvrij en deed hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. De locatie ligt aan een drukkere weg, maar deze steek je over en je loopt naar de zee waar leuke restaurants liggen. Onze voorkeur ging uit naar restaurant taverne 'ta Kanioria waar ze veel aandacht besteden aan het eten en gasten. Restaurant Seven Islands is een mooie plek om te vertoeven maar de gastvrijheid is ver te zoeken. Je kunt de omgeving verkennen met de bus , fiets, huurauto of scooter. M/S Christina boat in Nidri is een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Vivian09-08-2018

Geweldig!

Deze zomer ging ik naar hotel Konaki in Ligia. Het is een super mooi complex! De ligging van het complex is super. Je hoeft niet ver te lopen voor een restaurant. Er is een bushalte tegenover het complex. Je kan de bus nemen naar Lefkada of naar Nidri. Via het complex kan je ook een taxi bestellen. De kamers waren prima. De kamers werden elke dag schoon gemaakt en je kreeg iedere dag schone handdoeken. 's Avonds zijn er wel veel muggen. De service van het hotel was top. Als er wat mis was, werd het gelijk geregeld. Het ontbijt was ook erg uitgebreid. Iedere ochtend vers brood en fruit. Naast het complex zit ook een supermarktje. Dat is ideaal om, bijvoorbeeld water te halen. Het team is héél aardig en staat altijd voor je klaar. Toen wij vertrokken konden wij vroeg ontbijten. De eigenaar had speciaal daarvoor het ontbijt al vroeg klaar gezet. Dit is echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2018

7 tips over Hotel Konaki

• Marion van Kuijk, 06-06-2014

Voor heerlijk eten moet je naar Family Taverna Kaniora gaan. Je zit er heerlijk aan zee, en het eten is voortreffelijk. Nog nooit zo'n heerlijke moussaka gegeten!

• fam. Wittens, 25-06-2012

Blijf niet in het hotel ,maar maak een verkenning tocht op het eiland.

• K en d, 02-09-2012

We hebben heerlijk gegeten in taverne Seven Islands. Heerlijk eten, direct aan het strand! Het Eiland lefkas is supermooi. De waterval is zeker een bezoek waard en de stranden met name aan de westkust zijn geweldig!

1 vraag over Hotel Konaki

• Mieke, 04-07-2018

Koffie zetten

Is er een waterkoker op de kamer?

Niewold, 13-07-2018

nee geen waterkoker heel jammer

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig