Hotel Konaki

KinderhotelWeer vandaag30°20°
Hotel Konaki
8,4

61 reviews over Hotel Konaki in het Nederlands

Wij gaan al 25 jaar naar het mooie Lefkas maar nooit meer naar Konaki!

Wij hebben twee weken in Konaki doorgebracht maar wij vonden het zeer teleurstellend. De kamer werd niet of nauwelijks schoongemaakt. Dagelijks schone handdoeken zoals in andere reviews gemeld was in ons geval niet aan de orde. Daarentegen werden de haren van de vorige gasten zorgvuldig op de badkamervloer bewaard. In diezelfde badkamer ontbrak de wastafelstop. Vorige gasten hadden die met een tandenborstel geprobeerd te verwijderen maar na die poging is die in de afvoer achtergebleven. Het sluiten van de badkamerdeur vereiste een uitgebreide gebruiksaanwijzing. Sluiten van die deur was ook na twee weken een bijzondere opgave. Maar we hadden een koelkastje (!) in de kamer. Helaas was die niet koel. Kortom: de kamer was ronduit slecht! Was er dan niets goed? Zeker wel. De kamers liggen rond een mooie tuin. Het zwembad en ontbijt is goed. Het personeel is vriendelijk.

Place to be

Gre
16-8-2018

Hotel resort Konaki is een klein paradijsje met een schitterende tuin. Het appartement werd iedere dag schoongemaakt met schone handdoeken. Ontbijtbuffet was ruim voldoende keus en een sfeervolle ruimte om te ontbijten, gedeeltelijk in de tuin.

Het zwembad was keurig en niet te druk. Er waren voldoende ligbedden en schaduwplaatsen. Er was een poolbar, deze was 's avonds nog open en sluit voor middernacht. Het personeel was gastvrij en deed hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. De locatie ligt aan een drukkere weg, maar deze steek je over en je loopt naar de zee waar leuke restaurants liggen. Onze voorkeur ging uit naar restaurant taverne 'ta Kanioria waar ze veel aandacht besteden aan het eten en gasten. Restaurant Seven Islands is een mooie plek om te vertoeven maar de gastvrijheid is ver te zoeken. Je kunt de omgeving verkennen met de bus , fiets, huurauto of scooter. M/S Christina boat in Nidri is een aanrader!

Geweldig!

Vivian
9-8-2018

Deze zomer ging ik naar hotel Konaki in Ligia. Het is een super mooi complex! De ligging van het complex is super. Je hoeft niet ver te lopen voor een restaurant. Er is een bushalte tegenover het complex. Je kan de bus nemen naar Lefkada of naar Nidri. Via het complex kan je ook een taxi bestellen. De kamers waren prima. De kamers werden elke dag schoon gemaakt en je kreeg iedere dag schone handdoeken. 's Avonds zijn er wel veel muggen. De service van het hotel was top. Als er wat mis was, werd het gelijk geregeld. Het ontbijt was ook erg uitgebreid. Iedere ochtend vers brood en fruit. Naast het complex zit ook een supermarktje. Dat is ideaal om, bijvoorbeeld water te halen. Het team is héél aardig en staat altijd voor je klaar. Toen wij vertrokken konden wij vroeg ontbijten. De eigenaar had speciaal daarvoor het ontbijt al vroeg klaar gezet. Dit is echt een aanrader.

Fantastisch💗💗

Dini
2-8-2018

Heel fijn hotel..in een mooi aangelegde tuin

Heerlijk zwembad

Vriendelijke mensen

Heerlijk ontbijt ..hotel netjes schoon .

Je kan er tijdens de lunch ook terecht..er is een kleine kaart .

Huur een auto om het mooie eiland Lefkas te ontdekken

Zeer de moeite waard

Prima hotel, hotel is omgeven door een prachtige tuin. Kamers zijn OK , eenvoudig maar schoon. Het ontbijt is meer dan voldoende. In de omgeving is niet veel te doen . Lefkas stad op 5 km bushalte voor het hotel. Veel restaurantjes in de buurt van het hotel waar je voor € 25 met 2 personen goed kunt eten.

Top!

Niewold
13-7-2018

nette/schone kamers , op balkon/terras geen privacy , prachtige goed onderhouden tuin groot zwembad met poolbar , heerlijk ontbijten zeer uitgebreid . Vriendelijke eigenaren . Veel Nederlanders maar ook Roemenen en Italianen. Supermarktje direct naast hotel, Restaurantjes genoeg in omgeving

.voor meer vertier moet je naar lefkas stad 5 km of Nidri .

Heerlijk! Doen!

Bas en Marieke
20-5-2018

Heerlijke vakantie gehad met vier pubers.

Mooie kamers met leuk Balkon met een prachtige tuin waar je zo de vijgen uit de bomen kan plukken. Fijn zwembad met heerlijke ijskoffie.

Het ontbijt was prima. elke dag ander fruit.

Huur een auto en ontwijk de populaire stranden. Wij hebben een privé plekje gevonden waar je alleen kon zwemmen in prachtig blauw water. Zeker een boot trip gaan maken!

In het dorp is niet veel te doen, maar er zijn veel restaurantjes waar je heerlijk kan eten.

Ik zou zo weer gaan. Als je kinderen hebt die niet naar de disco willen is dit een heel fijn hotel met hele lieve eigenaren.

Dini
14-5-2018

Heel goed hotel erg gemoedelijk

Ontbijt heerlijk...voor ieder wat wils

Kleinschalig in september heerlijk rustig

Auto huren wel fijn om het mooie eiland te verkennen

Top hotel

Sylvie
25-9-2017

Hele mooie tuin en een mooi groot zwembad, lekker ontbijt, goede bedden, nette kamers, elke dag schone handdoeken en zeer vriendelijk personeel. Leuke restaurants in de buurt, verder is in Ligia niet veel te doen, maar huur een scooter en ontdek hoe mooi dit eiland is! Zeer de moeite waard!

Schuler Dini en Ton
24-9-2017

Wij hebben een fantastische vakantie gehad, de 8 dagen om Griekenland te proberen was te weinig. Wij waren nog nooit in Griekenland geweest, maar we gaan er zeker vaker heen. In dit Hotel was werkelijk van alles aanwezig, gezelligheid, vriendelijk, ontbijt fantastisch ( alles was er ) schoon, netjes, De omgeving is ook schitterend, het is wel aan te raden om een auto te huren, want zo kom je om de mooiste plekjes van dit schitterende eiland. Porto katsiki, Vasiliki, Kalamitsi, waar wij met de auto zijn geweest zijn schitterende plaatsen. Lefkada en Nidri zijn leuke plaatsen om souvenirs te kopen en om uit eten te gaan, dit zijn grotere plaatsen. Om uit eten te gaan in Lygia raden wij aan, Daphne,s Taverne, Seven Islands, en To koutouki. Kortom in Griekenland gaan ze ons vaker zien.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Konaki in Ligia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Konaki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.