Reviews over Vamos

fantastisch

Bareld Muurling
    14-10-2017

gezellig dorp, leuk winkelen voor alledaagse dingen, gezellig terras

gezellig grieks

erik en amary
    29-7-2017

goed : dichtbij en klantvriendelijk, gezellige restaurants en cafe's, goede winkels

slecht : niks

Buiten de drukte.

Jan Spliet
    19-6-2017

Vamos is 'n typisch Grieks dorp.Het is oud en op de bekende Griekse manier rommelig.Het dorp en omgeving zijn erg groen. Je bent er weg van de massa, maar toch verblijven er wat touristen en overdag leggen er best veel passanten even aan.Er zijn enkele restaurants en kafenions. De kafenions bevinden zich op de platia waar het soms gezellig druk is. De drankjes zijn er vergeleken met Nederland erg goedkoop en je krijgt er nog tomaten, feta en stukjes brood bij, soms ook nog 'n raki.Bij de restaurants kun je goed eten tegen 'n redelijke prijs. En ben je klaar met eten, gebak of yogert met fruit en 'n klein flesje met raki na.

Je bent slechts 5 km van zee verwijderd.Georgioupoli ligt op 10 km en vonden wij 'n leuk, levendig badplaatsje. Het restaurant Parasia was heel erg gezellig op zaterdagavond, het was er bomvol. Griekse muziek, en Grieks gedans door eigenaar en zonen en prima eten , aan te bevelen. Dit restaurant ligt 1km buiten het dorp.Prima bakker op de platia, ook 'n minimarket.

Prachtige omgeving

S.
    5-7-2014

Vamos is een leuk dorpje, heel mooi en rustig gelegen. Je kan er allerlei wandelingen maken. Er zijn mooie stranden in de buurt (met de auto ca. 13 minuten rijden naar Kalyves en ca. 20 minuten rijden naar Georgioupoli).

Slaperig grieks dorpje

Cynthia
    30-6-2014

Op zich stelt het dorp zelf niet zo veel voor. Je hebt een aantal tavernes, mini market en een heerlijke bakker waar je verse broodjes kunt halen. Je kunt bij de tavernes lekker eten

Vamos scoort een 7,9 uit 10, op basis van 29 reviews