Reviews over Vamos

Heerlijke en ontspannen vakantie

Rienk,
    17-6-2018

Het vakantiehuis lag er weer prima bij. Goed onderhouden en schoon. Zwembad zag er ook weer goed uit.

Alhoewel hier en daar wat slijtage aan het huis: horren kapot, keuken gedateerd.

Wel een mooie vakantie. Er was een nieuwe beheersters: sprak erg gebrekkig Engels maar met handen en voeten kom je een heen eind.

Bij de restaurants in Vamos hebben we weer heerlijk gegeten.

Bareld Muurling,
    14-10-2017

Veel privacy, fijn zwembad, dichtbij Chania.

Rustgevend!

Fam.van Olst,
    29-9-2017

Heerlijke ruime villa, met zwembad en bbq helemaal voor jezelf!! Ideeaal voor mensen die van rust houden. Hartelijke ontvangst door Valentina die ook het huisje prima schoonhoud! Een auto is wel aan te raden om het eiland te zien. Chania en Retimnon zijn heel gezellig en wat drukker en groter dan het kleine Vamos.Ook Georgeopoli is een leuk en gezellig plaatsje. Lekker eten kun je in Vamos bij Parasia waar de ontvangst ook heel hartelijk was!Ook bij Mitsos in agia Marina (voorbij Chania) zit je gezellig aan zee onder de pergola en is het eten heerlijk! Mooie uitstapjes zijn de wegen dwars over het eiland langs de imbros kloof en richting agia galini! Mooie stranden waar je wel even voor in de auto zit zijn Elafonissi en Preveli!! Ook vanaf Kissamos met de boot naar Gramvoussa en Balos beach is een leuke dagtrip! Erg mooi uitzicht over beide plekken heb je als je op Gramvoussa boven bij het kasteel bent. Wij hebben een heerlijke en rustgevende vakantie gehad hier!

erik en amary,
    29-7-2017

goed : accommodatie; ligging (winkels en restaurants op loopafstand); onthaal (Valentina); rust en natuur.

slecht : niks

Parijsje!

Jan Spliet,
    15-6-2017

Mensen die niet van rust en stilte houden moeten hier niet naar toegaan. Maar mensen die dat wel waarderen zullen genieten! Het park is mooi aangelegd , veel groen en bloeiende struiken. Eigen, goed onderhouden tuin en zwembad. Kortom, 'n heerlijke plek die ik graag aanbeveel.

Vamos scoort een 7,2 uit 10, op basis van 29 reviews