Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

De fijne appartementen van W Suites zorgen ervoor dat jij een heerlijke vakantie tegemoet gaat! De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en het ligt vlakbij het strand. Hoe fijn is dat! In de ochtend kun je tijdens het ontbijt al begin maken van je vakantieplanning. Want op Kreta is genoeg te doen en er zijn leuke restaurants en winkels in de buurt.

Ook door andere vakantiegangers wordt het appartement hoog beoordeeld. Zo is vakantieganger Jacqueline met haar oudere kinderen op vakantie geweest bij W Suites. Ze beoordeeld het appartement met een fenomenale 10 en zegt hierover: “W Suites is een echte aanrader, mooie appartementen, heerlijk zwembad, goede sfeer. Winkels en restaurants gelijk om de hoek en strand op loopafstand. Nikos de eigenaar is een hele toffe vent. Staat altijd voor je klaar. Wij gaan volgend jaar weer.” Daarnaast heeft Natasja een super vakantie gehad! Ze vond het een super relaxte vakantie bij W Suites met een hoop andere Nederlanders. Ook de eigenaar Nikos vond ze fantastisch. Hij regelt het gelijk wanneer er iets niet goed is. Natasja zegt zelfs dat ze terug zou gaan naar W Suites. Verder scoort W Suites hoog op hygiëne en inrichting. Dus met een vakantie bij W Suites zit je sowieso goed!

De ligging

Het appartementencomplex is gelegen op het populaire eiland Kreta, in Stalís om precies te zijn. Stalís is een badplaats tussen Chersonissos en Malia. Ook het strand is op steenworp afstand te bereiken. Wat ook geldt voor de bushalte en de taxistandplaats, die op 200 meter van het appartementencomplex liggen. Vanaf hier kun je gemakkelijk de omgeving ontdekken en naar Chersonissos afreizen voor een dagje uit. Daarnaast is er een supermarkt, discotheek en verschillende restaurants in de buurt. Naar de luchthaven van Heraklion is het nog geen 30 kilometer rijden.

Het hotel en faciliteiten

Het kleinschalige appartementencomplex heeft een heerlijk zwembad waar je heerlijk kunt zwemmen. Ook is er een apart kinderbad aanwezig voor de kleinste vakantiegangers. Voor wie wilt genieten onder de Griekse zon staan er zonnebedden en parasols klaar. Voor de verfrissing op warme dagen zijn er verkoelende drankjes bij de poolbar. Verder biedt W Suites een 24-uursreceptie aan en is er voor de vakantiegangers gratis wifi beschikbaar in de openbare ruimtes. Tegen betaling kun je gebruik maken van een doktersservice, parkeerplaatsen en roomservice.

De kamers

W Suites heeft in totaal 12 appartementen. Het gebouw bestaat uit een hoofdgebouw met twee bijgebouwen met junior suites. Alle kamers zijn voorzien van een televisie en gratis wifi. De badkamers zijn voorzien van een toilet en bad of douche. Tegen betaling kun je gebruik maken van airco en een kluisje. Alle kamers hebben een kitchenette met een elektrische kookplaat, een koelkast en een waterkoker. Tot slot beschikken alle kamers over een balkon of terras met zitje.

Het verschil in kamers

De 2-kamerappartementen beschikken over een tweepersoonsbed. Ook staat er een tweepersoonssofabed in de ruimte. Deze appartementen zijn geschikt voor één tot vier vakantiegangers. De 3-kamerappartementen hebben dezelfde faciliteiten als de 2-kamerappartementen, maar dan met een aparte slaapkamer. In de aparte slaapkamer staat een tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden. In de woon- en slaapkamer staat een sofabed. Deze appartementen zijn geschikt voor maximaal vijf gasten.

Eten en drinken

Wie verblijft bij W Suites, verblijft op basis van logies of logies met ontbijt. Het ontbijt wordt geserveerd in buffetvorm. Daarnaast is er een poolbar aanwezig op het terrein waar je heerlijk hapjes kunt nuttigen. Voor eigen kookcreaties kun je terecht in de kitchenette van je appartement.

Goed om te weten

De type bed kan verschillen per kamer. Alle kosten hebben betrekking op de accommodatie en zijn er plekke te betalen tenzij het anders vermeld is. De bushalte is nog geen 200 meter van het appartementencomplex af.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

259 Reviews over W Suites

• 10Joerie16-12-2022

Een "zee" van rust. Mooie rustige locatie tussen de drukke stadjes Chersonissos en Malia. Ideaal voor grote gezinnen. Vriendelijke eigenaar die samen met zijn vrouw je probeert je een aangenaam verblijf te bezorgen. De kamers worden dagelijks gereinigd ondanks er anders is vermeld. Het complex ligt jammer genoeg niet aan zee maar op 5 minuten loopafstand via de sluiproute of anders 10 minuten wandelen heb je opties genoeg voor een prettige tijd aan het uitgestrekte zandstrand.

• 10Sophia16-12-2022

Fabulucious

Ik was hier met mijn dochtertje. Ik vond het best spannend onze eerste vakantie met zijn 2e. We werden vriendelijk ontvangen en dat stelde mij gelijk gerust. Lekker rustig complex, veel Nederlandse gasten wat voor de communicatie wel heel goed uitkwam, want mij Engels is niet zo goed. Leuk appartement, leuke omgeving, voor ons beide was het super genieten. Savonds geen dronken jeugd op het complex dus we hebben heerlijk van onze nachtrust genoten. Hele vriendelijke schoonmaak dame die regelmatig bij ons langs kwam. Voor ons eerste vakantie was dit echt de perfecte locatie, geeft een familiegevoel zodra je aankomt.

• 10Rosa15-12-2022

Heel relaxt

Heel leuk appartement, met 2 balkons, 1 balkon met prachtig uitzicht op een grote berg. Heel vriendelijk personeel, we werden hartelijk ontvangen. Knus complex met een leuk straatje op loopafstand met o.a winkels, restaurants en barretjes. Veel stadjes bekeken over het hele eiland, en savonds lekker genoten in ons appartement. Heerlijk bed, klein keukenblokje, en fijne badkamer. Al met al heerlijk relaxte tijd gehad.

• 8A.Roovers13-10-2022

Prima verblijf voor rustzoekers

Appartementen zijn netjes. De mensen zijn gastvrij en behulpzaam. de dame die schoonmaakt was super vriendelijk. Heerlijke ligbedden bij het zwembad. Als je van rust houdt en geen entertainment of gezellige avondje bij de bar verwacht is dit een prima locatie. Restaurants en barretjes zijn er volop in de directe omgeving.

• 8Ruimte
  • 10adrie en mieneke10-10-2022

geweldig

het was een super verblijf nikos erg aardig en gastvrij veel belangstellend het was een mooie kamer schoon en een heerlijk bed lekker zwembad en optimale service we hebben goed genoten snap echt niet die negative beoordelingen een klasse complex we hebben echt genoten nikos is een hele vriendelijke man

• 10Charelle Bouwsma09-10-2022

Super gezellig

Was een heerlijke vakantie. Samen met mn vriend een mooie vakantie gehad. Mooie suites, super aardige mensen, mooie stille omgeving en binnen 10 minuten in de stadt Cherso. Gister op de valreep een salsa avond mee gepakt. Super sfeer en iedereen danste heerlijk met elkaar. Beiden erg blij dat we de salsa avond nog net konden mee maken. Nu zittend op de bank aan het nagenieten van een super vakantie

• 10Tamara08-10-2022

Hemels

Marios en nikos Thanks for evrything. Zeer ontspannen tijd beleefd bij het complex W suites. Prima appartement, prettige omgeving. Lekker zwembad met genoeg ligbedden. Verder een top tijd gehad, en leuke plaatsjes bezocht na tips van marios. Top gozers, tot wederziends

• 10Alieke07-10-2022

Super vakantie gehad. Erg sociaal en een goed onderhouden zwembad. Het appartement was schoon en van alle gemakken voorzien.

• 10Martin v Beurden07-10-2022

Vader zoon experiance

Na dat ik in mei al 13 dagen met mijn vriendin bij W suites had genoten, ben ik afgelopen week met mijn zoon terug gegaan naar W suites. Het was voor mijn zoon een verrassing en ik wist na mijn vakantie in mei dit jaar, dat het absoluut een succes zou worden. Nadat ik met Nikos de beheerderhad afgestemd wanneer hij wat vrij had zijn mijn zoon en ik vanaf Charleroi 8 dagen gaan relaxen bij W suites in Stalis. De zelfde gemoedelijke sfeer uit de mei maand was er nog steeds. Door familie omstandigheden moest Nikos regelmatig naar Heraklion ivm ernstige gezondheids problemen met 1 van zijn ouders. Maar Nikos werd dan perfect vervangen/ondersteund door Spiros zodat de gasten van W suites altijd direct met evt vragen bij Spiros in poolbar terecht konden. Het viel mij op dat veel gasten komend jaar graag terug wilde komen en er ook verschillende gasten data's vastlegde voor 2023. De vader zoon vakantie was een grandioos suc6

• 10Tiny v B07-10-2022

Vakantie zoals Vakantie hoord te zijn.

Het was mijn eerste keer dat ik naar Kreta op vakantie ben geweest. Rhodos, Corfu, daar was ik al eens of meerdere keren geweest maar mijn vriendin wilde me kennis laten maken met Kreta. We hadden voor 13 dagen geboekt via Tui reizen bij W suites appartementen in Stalis. Bij aankomst hartelijk en gezellig ontvangen door Nikos de beheerder. Het viel hem op dat ik wat moeilijker te been was, Ik vertelde hem dat enkele jaren terug mijn rechterbeen was geamputeerd en ik liep met een prothese vanaf net boven de knie. We zijn toen samen meteen naar ons appartement gelopen om te kijken welke hulpmiddelen voor mij het verblijf nog prettiger zouden kunnen maken en die werden ook de zelfde dag nog afgegeven. Vanaf de eerste dag hing er onder de gasten van W suites een heerlijke relaxte en gezellige vakantie sfeer. De appartementen waren schoon en netjes net als het zwembad en de kleine bar. Het mooie weer deed de rest. Een aanrader

• 9Ruimte

• Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (01)
  • HuisdierenBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (01)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (01)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (01)

Hygiëne