Appartement Eleni Beach

• 7.9Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Eleni Beach (Stalis) heeft eenvoudige maar comfortabele appartementen. Dagelijks komen de schoonmaaksters langs en krijg je schone handdoeken. Om de 3 dagen krijg je ook schone lakens. Het ontbijt is goed. Het zwembad is aan de kleine kant, maar op een paar meter ligt het strand. Met de bus bereik je makkelijk de stad Heraklion.

272 reviews over Appartement Eleni Beach

• 10Rienk vd meulen12-09-2020

Top locatie, super personeel

Mooi appartement. Kapotte airco in 4 uur vernieuwd. Zwembad zeer schoon. Strand op 25 meter, geen stenen, bedjes goedkoop. Echt een aanrader☀️☀️ we gaan hier zeker weer heen!

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 2019
    7Yvonne08-08-2019

Was leuk geweest

Net terug uit stalis, wij hadden een maisonette, deze liggen op de 2de verdieping in het appartementen complex. Hier is geen lift! Vanaf beneden (straat) 50 traptreden naar ons appartement. Bij het appartementen complex is een zwembadje, hier zijn geen wc s ook geen poolbar voor drinken, hiervoor moet je naar beneden, naast gelegen tentje Dimos!! Leuk tentje:) Eleni beach bestaat uit 3 gebouwen deze liggen niet tegen elkaar! 1 gebouw voor eten, 1 gebouw(hotel) voor drinken en 1 dat zijn de appartementen hier is geen bemande receptie alleen in het hotel! Verder was alles prima en super locatie t.o de zee... heb je verder nog vragen?? Stel ze gerust

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Geertjan Claessens20-05-2019

Prachtige plek, vriendelijke mensen

Eleni is een klein en vriendelijk appartementencomplex, ligt vlakbij het strand en winkels. Het personeel is vriendelijk, we begrepen dat het management dit jaar is overgenomen. De kamers zijn goed. Er zijn wat weinig spullen, maar op aanvraag kregen we zaken als een kurkentrekker en stop voor de afvoer direct. Enige nadeel is dat de familiekamers nogal gehorig zijn. Ze zijn alleen gescheiden door een tussendeur, waardoor je vrijwel alles hoort in de kamer ernaast.

Gereisd met partner in april 2019

• 7Mieke Koobs13-05-2019

Heerlijke tijd hier gehad!

Prettig appartementen complex met ruime zitkamer/keuken ,slaapkamer en wat verouderde badkamer!Zeer ruim balkon met kuipstoeltjes en uitzicht op de bergen en autoweg! Heerlijk zwembad op eerste verdieping met uitzicht op zee! Bij vragen konden we altijd terecht in het Stalis hotel (20 meter verder) en zeer vriendelijke en behulpzame receptionistes! Ook de schoonmaak was prima ! Kortom we hebben genoten hier

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Jannie13-05-2019

Aanrader!!

Prima locatie, direct aan het strand. Zeer vriendelijk personeel. Echt top vakantie gehad. Hadden via touroperator geboekt. Mooie ruime appartementen die elke dag schoongemaakt worden. Een absolute aanrader vlg onze reisleider en andere gasten.

• 8H&J12-05-2019

Super!!

Appartement Niet super modern maar wel schoon en elke schone handdoeken Super ligging straat over steken en je staat op het strand

• 8Lidewij Bongaerts05-05-2019

Super fijn!

Heerlijk genoten! Het appartement ligt recht aan het strand. Een weekje een appartement geboekt met een slaapkamer. Het personeel is mega vriendelijk. De kamers zijn schoon en worden goed onderhouden. Het appartement is simpel maar goed ingericht.

Een min puntje zijn wel echt de bedden. De matrassen hebben wij een week op de grond gelegd zodat het minder hard sliepen, maar dit was niet echt fijn. Bedden zijn erg hard en aan vervanging toe naar mijn idee.

• 10Esther Duis04-05-2019

Ontspannen en welkome sfeer bij Eleni Beach

De ligging is fantastisch, direct aan het strand, en aan de straat met de winkeltjes/ restaurantjes enz. Het zwembad is heerlijk denk alleen wel te klein als het volbezet is hier maar het strand ligt voor de deur. Fijne ligbedden met kussens bij het zwembad. Inrichting van het appartement is prima. Bedden zijn erg hard maar toch goed geslapen. Airco aanwezig. Het personeel is uiterst vriendelijk, dit zelfs nog nooit ergens eerder zo meegemaakt. Schoonmaak elke dag, handdoeken en lakens om de dag. Op de laatste dag kregen we een souvenir/ aandenken aan Eleni Beach, erg leuk.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Julian06-04-2019

Aanrader!

We hebben heerlijk genoten van onze vakantie bij Eleni Beach. De ligging was echt perfect. Je kon zo vanuit het zwembad de zee induiken. Heerlijk strand. De kamers waren wel goed. Elke dag kwam de schoonmaakster langs, en heel vaak kregen we schone handdoeken. Wij hadden ontbijt in het hotel. Dat was prima. Aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

• 10FELIX28-03-2019

Top locatie!

Super leuke vakantie gehad in Eleni Beach! Strand is voor de deur. Het uitzicht vanuit het zwembad op de zee is erg mooi. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Schoonmaak was prima. Grot aanbod van bars en restaurants met goed eten voor de redelijke prijs. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Appartement Eleni Beach info