Reviews over Sivas

sconsigliato!

enrico cortelazzo
    27-8-2010

Ho prenotato 2 ville e pagato interamente con mesi di anticipo, al ns arrivo una villa non era disponibile e i miei amici hanno dovuto spostarsi in altra villa a 10 chilometri di distanza per 3 giorni. Le ville sono tenute male, quando siamo arrivati non funzionavano: le 2 televisioni, il tostapane, la Jacuzzi, wi-fi internet, un condizionatore. 2 delle 3 camere e la palestra sono al piano seminterrato. La lavastoviglie non si apre, se vuoi usarla devi spostare il frigorifero davanti alla porta di ingresso (che poi si apre solo a metà). La porta scorrevole del bagno della camera matrimoniale è fatta in un secondo tempo e si chiude solo a metà. I bagni puzzano sempre (penso sia un problema di scarichi), topi in giardino (e purtroppo anche in piscina). Pulizie approssimative. Sono 10 anni che prenoto ville in grecia per le mie vacanze e non ho mai avuto tanti problemi così, peccato perchè le case sarebbero belle e la posizione è magnifica. Si trova di meglio. Non vale quello che costa!

villa echt in de natuur

gerard
    16-8-2009

dit is een villa waarvan de ligging en uizicht zo mooi is ik denk niet dat er daar nog veel van zijn het is hier allemaal rust waar het omdraait je hoort hier alleen de natuur , ook 's nachts nachtvogels groot en klein. prima accomodatie met alles er op en er aan.

dichts bijzijnde plaats is Shivas met een paar eetgelegenheden dit is 5 minuten met auto. door de ligging in de heuvels is dit geen accomodatie voor mensen die

slecht ter been zijn. badplaatsen in de buurt zijn Matala en Kalamaki.

Deze bestemming is met cultuur natuur en strand een van mijn mooiste.

een auto is hier echt een must.

Shivas Village is een aanrader !

reinier hoogland
    14-8-2008

Bij de reis was huurauto inbegerepen,hetgeen een must is. Je rijdt zelf van vliegveld naar hotel/apt.

De zuid Kreta is minder toeristich dan noord Kreta.

Shivas Village is in Sivas (ca 5 km van de kust) In het dorp kan je gemakkelijkmet een gezin voor ca 30 Euro (incl bier!) eten.

De appartementen zeer ruim en goed gebouwd, bestaan uit 2 kamers en goede airco.

Er is een zwembad van ca 15 m x 10 m hetgeen veelal 2,80 m diep is en een kinderbadje.

Gezien de niet toeristische omgeving en hoeveel- heid aan archeologiche opgravingen en andere bezienswaardigheden, haden wij vaak het zwembad geheel alleen tot onze beschikking en dat in het midden van het hoogseizoen! Veel gasten op rondtocht of voor de oudheid gekomen.

Binnen 5 - 10 kliometer zijn rustige en mooie stranden welke met de huurauto goed bereikbaar zijn en een aanrader !

Shivas village is een aanrader !