Reviews over Sitia

Prachtig gebied met super vriendelijke mensen.

Marie-Antoinette
    2-6-2015
    Toeristen zijn hier heel erg welkom. In iedere gelegenheid werden we even vriendelijk met een grote glimlach geholpen. We denken er nu al over om terug te gaan, en we zijn nog maar net terug!

heerlijk!

Eleannor De Vries
    9-2-2015
    De gemeente Sitia beschikt over een groot aantal verrassend mooie stranden met kristalhelder water. Aan het kleine zandstrand van het mooie vissersdorpje Mochlos en in de kleine en schilderachtige inhammen die in het oosten en westen liggen, kunt un zwemmen en genieten van de schone zee.

iets anders

Natasahaid
    28-1-2015
    Het moderne stadje Sitia bevindt zich aan de Noordkust van Kreta en leent zich perfect om de Noordoost kust van Kreta te ontdekken.Daarnaast bevinden zich in Sitia verschillende bezienswaardigheden van Byzantijnse en Minoïsche aard.

Leuk stadje

Marjan
    7-1-2015
    Sitia is een leuk stadje met veel restaurantjes.

Leuk plaatsje met mooi strand

Johanna en Dick
    29-9-2014
    Een fijne vakantie bestemming voor rustzoekers
Sitia scoort een 8,4 uit 10, op basis van 34 reviews