Aparthotel Sissi Bay

488 reviews over Aparthotel Sissi Bay in het Nederlands

zeer leuke vakantie

stef
23-9-2018

personeel super, omgeving super, op wandel afstand leuk haventje. barman perfect, lekkere coctails. het enige minpuntje weinig variatie van eten. we missen het grieks...

leuk hotel, super personeel

Emma van de Vorle
21-9-2018

eten heel goed! personeel zeer vriendelijk!

mooie vakantie

Timothy
19-9-2018

het personeel is super / iets meer avondactiviteiten en last van muggen

Preisdaler

Echt een super vakantie gehad.

wiebe niewzwaag
17-9-2018

Wat een fijn hotel, Goed eten, schone kamers en zeer vriendelijke medewerkers. ligging is supermooi pal bij de zee. Mooie zwembaden en elke donderdagavond een super leuke Griekse avond, Kost 10 euro maar is zeer de moeite waard. Via de weg of langs de zee kom je in het centrum van het stadje Sissi met de leuke gezellige winkeltjes en de geweldig mooie oude haven. Vergeet ook het palmbomenparkje niet te bezoeken. In totaal een echte aanrader. Minpuntje is dat de bedden erg hard zijn maar als je vraagt om een topmatras is dit een goede oplossing, verder vind ik dat 8 euro per dag voor de airco te veel, gezien de warmte daar is deze geen overbodige luxe dus zou deze inclusief of goedkoper moet zijn. Verder ken ik mij niet in de negatieve recensies van de mensen, ik zou super graag weer gaan.........

ook dit jaar was weer geweldig! en

ilona
17-9-2018

wij kunnen niet zeggen wat niet goed was! wij zijn heel positief!

douche is zuiniger in gebruik van

jean bollen
17-9-2018

bad kan beter een douche zijn is zuiniger in gebruik van water

goed hotel, wij waarderen het met

dirrianne
10-9-2018

personeel is erg vriendelijk, service en informatie verstrekking aan de balie is goed, erg behulpzaam. informatie wordt in goed engels gegeven. kamers zijn schoon en worden vaak schoon gemaakt. het is een groot hotelcomplex maar dit merk je door ruime opzeten het vele groen niet. er is een ruim engefarieerd aanbod aan eten. sommige dingen komen dagelijks terug, maar ook is er variatie in het gebodene.

top

ek
9-9-2018

personeel is super!! ik vind het all in concept mager,maar dat wisten we. het eten wat ze maken is heerlijk! alleen jammer dat de toetjes ingevroren worden en de dag erna heb je een nat hoopje want het is zo lekker als het net gemaakt is!

De ligging is prachtig aan de rotskust met helder blauw water.

Uitermate klantgericht personeel, je wordt als gast op handen gedragen.

De kamers zijn schoon.

Het buffet heeft voldoende afwisseling en het eten is vers.

De Griekse avond kost een tientje, maar dat was het ons meer dan waard, hebben echt genoten!

Airco hadden we niet nodig in oktober.

Altijd voldoende ruimte bij het zwembad, gezellige tikibar met voldoende keuze in lokale dranken. Het zoute zwemwater is wel wat aan de koude kant, maar kids hebben daar geen last van.

Het hotel is heerlijk rustig (einde van seizoen), je hoort het slaan de van de golven op de kust.

Sisi zelf is een gezellig klein plaatsje met een aantal tavernes en toeristische winkeltjes, de mensen zeer vriendelijk.

Je voelt je er veilig.

Vanuit het hotel kun je langs de zee naar het schattige haventje lopen.

Aanraders: Jolly Roger bar, Happy Train (beide routes), Quad Safari.

Fantastische vakantie gehad

Jeannet
6-9-2018

Alles was heel goed. Het enige wat ik miste was een badlaken wat mee zou mogen naar zwembad. Die moest ik dus daar snel nog kopen

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sissi Bay in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sissi Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.