Aparthotel Sissi Bay

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

Hotel Sissi Bay ligt op Kreta. Verwacht hier geen all-inclusive hotel waarbij alles is inbegrepen. Voor luxe drankjes en extra’s betaal je. Zo wordt er eens per week een Griekse avond georganiseerd. Er is een golfbaan, zwembad en animatie. Ligging aan de rand van Sissi waar je leuke winkeltjes en restaurantjes vindt.

787 reviews over Aparthotel Sissi Bay

• 10fam van Son22-10-2019

tevreden met hotel.

kamer oke .eten oke badkamer klein

• 8martha22-10-2019

hebben het met het heerlijke weer

kamer was goed.hadden half pension, eten in buffetvorm was redelijk gevarieerd en smakelijk

Met vrienden

• 10Mong Diep22-10-2019

Wij hebben ons afgelopen 7 dagen

De personeels zijn vriendelijk en heel gastvrij. Zij hebben alle informaties die wij nodig hebben. wifi verbinding vanuit onze kamer is slecht.

• 10Sonja & Jan Elbers22-10-2019

kortom prima en aante bevelen

vriendelijkheid schone kamers en fijn personeel

• 10Peter19-10-2019

Goede prijs/kwaliteit

Zeer vriendelijk personeel, onze kamer was groot genoeg met uitzicht op zee. Het eten was uitgebreid, dus keuze genoeg. Ten slotte waren de barmannen gezellig en kon je leuk borrelen bij de tropical bar.

Met oudere kinderen

• 10jef luyckx18-10-2019

goed hotel.

over het algemeen heel goed. Bijzonder aardig personeel. Klein minpunt: katten in het restaurant.

• 4jelle16-10-2019

Nooit meer !!

Bij aankomst niet echt een klantgerichte en vriendelijke ontvangst. De kwaliteit van de kamer was nou niet echt dat je zegt ,,wow ja dit is een 4sterren accommodatie,, De badkamer was zo klein dat je bijna kon douchen en …. tegelijk. We hadden een all inclusive geboekt want dat vinden wij zo lekker handig, niet de hele dag je portemonnee op zak. Hier was het echter een gevalletje van plukken waar je plukken kan. Betalen voor de airco! op Kreta! Zin in een cappuccino? even bijbetalen. De snacks waren niet in het zicht...wat niet in het zicht is wordt vast niet om gevraagd moet de gedachte zijn geweest. Bij het avond eten viel er weinig te combineren. Einde van het seizoen dachten sommige mede vakantievierders, nou voor mij geen reden om zo'n beknopt buffet te presenteren Wat betreft de foto's die getoond worden op het net...sterk misleidend. Het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam ( op 1 dame van de receptie na)

• 3Rob15-10-2019

onder maats! Is de term All Inclusive niet waardig

Als je All Inclusive boekt betekend bij Sissi Bay, dat je alleen op gezette tijden wat kan krijgen. De drankjes (cola/sprite ed) zijn aangelengd, zelfs de wijn voor voor je neus met water of sprite gemengd,echt heel vies. Dit terwijl de halfpension gasten tegen betaling wel normale dranken kregen. Het eten is eenzijdig en met de croissants van het ontbijt kan je een raam ingooien, zo hard. De snacks ja die bestaan uit een plakje cake. Deur van de badkamer gaat naar de verkeerde kant open waardoor de al te kleine badkamer nog meer verkleint wordt. Duidelijk is dat dit hotel niet die luxe kan bieden die je als gast toch mag verwachten als je met de term all inclusive vakanties verkoopt. Het zou beter zijn als zij deze term maar achterwegen zouden laten en zich focussen op de logies/ontbijt of de halfpension gasten en duidelijk aangeeft dat de prijzen exclusief drankjes zijn. Dat zou een hoop ontevredenheid bij de gasten weg kunnen nemen.

• 8Ed14-10-2019

Top week met baby!

Wij zijn vandaag terug gekomen van Sissi Bay met ons zoontje van 5 maanden en we hebben het er echt heerlijk gehad! Toen we wilde boeken zagen we de kamers met privé zwembad wat ons wel wat leek ivm de slaapjes van ons zoontje. Hier moesten we ruim €300 extra voor betalen via touroperator dus besloten te wachten tot we in het hotel zouden arriveren voor evt upgrade. In het hotel aangekomen waren de kosten €15 per dag wat voor ons uit kwam op €105 en wij kunnen zeggen dat dit een dikke aanrader is geweest (ondanks het frisse water). Heerlijk eten, super netjes hotel en aardig personeel. Mensen die een recentie plaatsen over de bijkomende kosten hadden voor hun vakantie waarschijnlijk ook op zoover gekeken en wisten dit vooraf. Kies dan gewoon een ander hotel. In Malia heb je super chille en mooie beachclubs, Agios Nikolaos is ook leuk. Na de herfstvakantie is einde seizoen. Bij Plori in haventje suuuper lekkere pizza's.

Met jonge kinderen

• 8anoniem09-10-2019

wij komen hier niet terug

weinig info bij aankomst, receptie wel vriendelijk en behulpzaam

31 tips over Aparthotel Sissi Bay

• barbara, 28-06-2014

Nikos de barman spreekt nederlands,erg handig.Hij weet leuke uitstapjes in de buurt.bv.waar een auto huren.

• Jose van der Hoeven Leidner, 07-05-2014

In het dorp zijn voldoende restaurantjes waar je traditioneel Grieks kunt eten. Vooral restaurant Menioz (straat uit links) en restaurant Plori (straat uit rechts bij de haven) zijn goed en goedkoop! Huur in ieder geval een auto of ander vervoermiddel.

• Rinaldo, 18-06-2012

kleine strandje aan de overkant van de haven is verder lopen maar wel fijn zandstrand ipv kiezels.

32 vragen over Aparthotel Sissi Bay

• Ina, 05-05-2019

Badhanddoeken

Weet iemand of er badhanddoeken aanwezig zijn die je mee kunt nemen naar hetstrand?

• Angela, 17-03-2019

Airco

Wat zijn de extra kosten voor het gebruik van de airco?

• Esther van der Drift, 27-06-2018

De WiFi

hallo, ik ben benieuwd of er ook wifi in de appartementen is of alleen in de lobby, doet de wifi in de lobby en/of appartementen het goed? of is er tele slechte verbinding? groetjes!

C & A, 09-08-2018

Alleen bij t zwembad, bij de bar, in de lobby etc. Soms redelijke , soms heel zwakke verbinding.

anoniem, 08-08-2018

nee wifi is heel slecht! ga niet naar dit hotel!!!!

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand400 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages