Géén boekingskosten

GriekenlandKretaSissi

7.2GoedScore uit 801 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

In het pittoreske vissersdorpje Sissi vind je het Sissi Bay Hotel & Spa. Hier vind je de perfecte balans tussen ontspanning en sport! Het hotel ligt in een rustige omgeving, maar je bent zó in het centrum van Sissi of op het strand. Kortom, de ideale ligging!

De ligging

Sissi Bay Hotel & Spa ligt op het mooie Griekse eiland Kreta. Het ligt in Sissi, een oud vissersdorpje. Het is niet zo bekend onder de toeristen, maar doet absoluut niet onder voor de toeristische badplaatsen. De omgeving is, zoals je kan verwachten van Griekenland, prachtig. Vanaf het hotel loop je ongeveer 300 meter naar het strand toe. Bij het strand moet je betalen voor de parasols en ligstoelen. Je kan ook op aanvraag met de gratis shuttlebus naar Boufos Beach toe – of gewoon neerploffen op de strandbedjes bij het zwembad van het viersterrenhotel zelf. Het centrum van Sissi ligt op 200 meter afstand. Hier kan je gezellig wandelen langs alle tavernes. Als je Griekenland verder wil verkennen, kan je gebruik maken van het openbaar vervoer. Vlakbij het hotel vertrekt een bus.

Het hotel en faciliteiten

Sissi Bay Hotel & Spa is een viersterrenhotel. Na aankomst word je welkom geheten bij de receptie in de lobby, die 24 uur per dag geopend is. Sissi Bay Hotel & Spa staat bekend om het ontzettend vriendelijke personeel dat er alles voor zal doen om het naar je zin te maken. In de openbare ruimtes kan je gratis gebruik maken WiFi. Je zal je zeker niet vervelen tijdens je vakantie bij dit hotel! Er is namelijk een mooie tuin met een jacuzzi. Daarnaast is er een grote zonneweide met 3 zwembaden, waarvan 1 kinderbad. In het kinderbad zijn verschillende watertoestellen. Na een verfrissende duik ontspan je op een ligstoel onder een parasol. Tegen betaling kan je gebruik maken van de badhanddoeken service. Ook aan de kinderen is gedacht. Naast een kinderbad is er een speeltuintje aanwezig. In het hoogseizoen is er een miniclub aanwezig, die leuke kinderactiviteiten organiseert.

De kamers

Sissi Bay Hotel & Spa beschikt over verschillende soorten hotelkamers. Alle kamers hebben een privébadkamer met daarin een bad of douche, toilet en haardroger. Daarnaast hebben ze een balkon of terras met zitje. Er zijn een telefoon, televisie en radio aanwezig. Tegen betaling kan je gebruik maken van airconditioning en een kluisje.Het verschil in kamersDe 2-persoonskamers zijn geschikt voor maximaal drie gasten. De kamer kan geboekt worden met of zonder zeezicht. Er is ook een 4-persoonskamer / familiesuite beschikbaar, voor maximaal vier personen. Deze kamers hebben een aparte slaapkamer, waardoor er extra slaapplaatsen zijn. Daarnaast zijn deze kamers ruimer ingericht.

Sport en entertainment

Een verfrissende duik in het zwembad zorgt voor verkoeling in de zonnige Griekse zomers. Kom even lekker tot rust in het bubbelbad of laad jezelf op bij de (snack-)bar met een heerlijk koud biertje of een cocktail. Voor de jongste gasten is er een waterglijbaan in het zwembad, een minidisco en een uitgebreid animatieprogramma. Tegen betaling kan je genieten van verschillende wellnessfaciliteiten, zoals een sauna, een stoombad en diverse behandelingen. Ben jij juist op zoek naar iets actievers? Geen paniek! Dan kan je meedoen aan beachvolleybal, basketbal, golfen, tafeltennissen of mee met de jetski-excursies.Mocht je Kreta willen verkennen, kan dat prima vanuit Sissi. Het ligt namelijk vlakbij Heraklion, de hoofdstad van Kreta. Vanaf daar kan je gebruik maken van het openbaar vervoer om de omgeving te verkennen.

Eten en drinken

Je kan bij Sissi Bay Hotel & Spa verblijven op basis van halfpension of all inclusive verzorging. De maaltijden worden als buffet geserveerd. Het hotel beschikt over een restaurant, twee poolbars en een lobby bar. Ook in de omgeving zitten veel lokale restaurants, die zeker de moeite waard zijn om te bezoeken! Wanneer je voor all inclusive verzorging kiest, worden de maaltijden op de volgende momenten geserveerd:Ontbijt - 7.00 tot 10.00 uurLunch - 12.30 tot 14.00 uurSnacks - 10.30 tot 12:30 uurHigh tea - 16.00 tot 17.30 uurDiner - 18.30 tot 21.00 uurKoffie, thee, mineraalwater, frisdranken, bier, wijn en lokale alcoholische drankjes zijn inbegrepen tussen 10.30 en 23.00 uur.

Goed om te weten

Het is niet bekend in hoeverre deze accommodatie geschikt is voor gasten met verminderde mobiliteit.

Bekijk de beschikbaarheid

817 Reviews over Sissi Bay

• 8Sander01-08-2022

Heerlijk

We hebben genoten van de gastvrijheid van de medewerkers van het hotel en de mooie omgeving. Het hotel ligt vlak bij het prachtige dorpje Sissi met leuke restaurantjes en winkeltjes en op loopafstand is er ook een fijn strandje met ligbedjes. Een betaalbare auto huren kan bij het verhuurbedrijf naast het hotel. De kamers van het hotel zijn eenvoudig maar zeer schoon. Het eten is redelijk (afhankelijk van gerechten) en zeker het eten op de wekelijkse Griekse avond (aanrader) is heerlijk. De medewerkers van de twee barretjes op het complex zijn zeer vriendelijk en hebben leuke tips over de omgeving. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

• 8Warner24-07-2022

Voor herhaling vatbaar

Met TUI gereisd. Prijs/kwaliteit prima reis en verblijf in hotel. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar

• 9Dick & Gerda Forma29-05-2022

Topper voor gezelligheid en rust.

Van 11 t/m 23 Mei 2022 was ik met mijn partner in Sissi Bay Hotel in Sissi op Kreta ( voor de 5e keer ) en wederom een succes. Fijn Hotel met een mooie ligging. Sissi Bay is een rustig Hotel in een mooi klein vissersplaatsje, als je voor het grote uitgaansleven gaat moet je niet naar Sissi gaan. Het personeel in het Hotel zijn zeer vriendelijke mensen, wij willen hierbij de personeelsleden, Jozef, Bonna, Kara, Dimitri en Coste hartelijk bedanken voor hun goede zorgen en gezelligheid. Dit jaar was de keuken weer uitzonderlijk lekker, voor ieder wat wils en keuze genoeg. Schoonmaak en receptie zeer vriendelijk en goede service. Kortom Sissi Bay is een aanrader als je van gezelligheid en rust houdt. Wij komen zeker weer terug.

• 8John10-05-2022

Heerlijk bijkomen in een rustige omgeving.

Fijn hotel, vriendelijk personeel, vooral in de bar bij het zwembad. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Wanneer je de matras niet fijn vindt, kun je kosteloos een topper vragen bij de receptie. Wij komen hier al jaren en vinden het een fijn hotel met een gemoedelijke sfeer. Voor een beetje extra kun je bij de receptie een kamer met eigen zwembad in gebruik nemen.

• 5Bosch28-11-2021

Nooit meer

Het hotel ligt vrij rustig.Maar het ETEN is niet alleen koud maar ook niet vers ben zelf 3 dgn ziek geweest.De jongens van de BAR aan de overkant van de weg zijn toppers(het is de bar die bij het hotel hoort)het is niet nodig om meer dan logie en ontbijt te boeken aan de haven kun je erg goed eten voor €30 pp inclusief drankje.Dus nooit meer sissibay voor ons.ps de kamers zijn erg gehorig wel schoon.

• 6Theo Venerius07-10-2021

Omscholing voor Het management

Als je All Inclusieve hebt geboekt, krijg ik het gevoel hier aan kunnen wij niets meer verdienen dus red je verder maar zelf. (of als je een cocktailtje besteld en deze moet je betalen zijn ze wel ineens berijd om je te bedienen aan het tafeltje) Gasten die geen All-in boekten maar Halfpension worden wel bediend aan tafel Ik vind het een vorm van discriminatie ( niet alleen op kleur of nationaliteit) Het management moet een omscholing doen. Geen ontvangst bij aankomst of bij de eetzaal of vertrek. Als dit de mentaliteit is van welk hotel dan ook zal ik hier nooit meer boeken. Verder zal ik mij over Aparthotel Sissi Bay (Kreta) niet uitlaten.

PS. wel even betalen voor de airco mensen slacht ter been niet gaan naar Sissi Bay.

• 5Ingrid24-09-2021

Niet wat wij ervan verwacht hadden!

Sober ongezellig hotel! Zeer onvriendelijk personeel! Totaal niet behulpzaam, zeker niet bij all-in klanten! Het enige pluspunt was dat de kamers schoon waren!

• 7Ben20-09-2021

Sissi Bay Hotel en Spa

Het hotel heeft waarschijnlijk door Corona wat achterstallig onderhoud opgelopen. Onze kamer was schoon en werd goed bijgehouden. De kamer had vocht schade en de spa was door Covid dicht. Er bevinden zich 2 stranden op loop afstand, echter je moet goed terbeen zijn. Het hotel heeft 3 zwembaden en voldoende ligstoelen. Het eten in buffet vorm is ruim voldoende. Het personeel spreekt goed engels en is beleeft.

• 3Helsdingen03-09-2021

Kreta is mooi, maar het hotel nooit meer

Het hotel is zeker geen 4* sterren waard. De bedden in de kamers zijn waardeloos (wij hadden twee kamers), de douchekop was versleten en de hele badkamer werd nat. Het deurtje voor het vriesgedeelte van de koelkast ontbrak en we hadden veel mieren. Ook de airco was kapot en kregen voor de eerste nacht een waaier. Dit was niet echt voldoende met een temperatuur van 33 gr. overdag. Deze werd de volgende dag wel gerepareerd, maar viel bijna uit elkaar en is toe aan vervanging. Het eten in het hotel viel erg tegen. Ik vond dat er niet veel keus was. In de haven hebben wij echter wel heerlijk gegeten bij restaurant Ormos. Veel keus voor weinig geld. Ook de plaatselijke bakker was super. Goede koffie en lekker ontbijt. Maar het hotel was voor ons eens maar nooit weer. Zwembad was trouwens ook toe aan een goede opknapbeurt. Veel tegels los in het bad waardoor mijn zoon zijn voet heeft open gehaald.

• 8Sylvia31-08-2021

Voor herhaling vatbaar

Omdat het elders slecht weer was, boekten wij een last-minute naar Sissi Bay ondanks de ook wat mindere reviews. Nou, geen spijt van. Heerlijk hotel, leuk/klein plaatsje, vriendelijk personeel en eten prima.

Aparthotel Sissi Bay info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)