Aparthotel

127 reviews over Aparthotel Castello Village in het Nederlands

Nooit meer

Waterval4,
29-10-2018

Eten is niet aan te raden. Viel heel erg tegen, is eentonig. Is geen 4 sterren hotel eerder 3. Kamer van ons had een raam tussen badkamer toilet. Je kon elkaar dus zien als je op toilet zat. Bedden hard je kan vragen om een topmatras. Kamers verder netjes schoon. Liggging rustig. Keuken personeel niet echt vriendelijk. Wij hadden half pension maar moesten betalen voor onze drinken bij het avondeten. Airco niet inbegrepen staat wel op de site. Auto huren aanrader. Wegen heel erg hoog/laag in de avond pikdonker op sommige wegen. Het is daar heel bergachtig, zorg dat je voor het donker van de bergen af bent, is niet verlicht. Verder leuke winkeltjes je kan van alles kopen. En goede restaurant mogelijkheden. Lekker ijs. Malia vonden wij leuk gezellig. Je kan poolen bij sommige restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Nooit meer daar zeker niet

J niezen,
19-10-2018

Ik vond het ontbijt super goed alleen alles heel vies daar zelfs de restaurant smerig. Dat is erg jammer. Dat zijn punten waar ze aan moeten werken. Het is een vies hotel ook de kamers. Zijn vies en smerig dat personeel weet niet goed van schoonmaken of een betere manager zoeken voorbewerk leiding want er lag een stof op onze kamer tien dagen lang. Soms werden de bedden niet eens opgemaakt lag de laken er gewoon boven oP als pakketje. Nee geen aanrader deze hotel het is er zeer smerig en vies

Gereisd met partner in oktober 2018

Voldoet aan redelijke verwachtingen

W. Mylius,
14-10-2018

Gebouwencomplex is redelijk goed gerenoveerd, bedden heel goed, personeel zeer voorkomend, ontbijt zeer royaal, maar studio is slecht ingedeeld en complex is echt ongeschikt voor ouderen wegens vele trapjes en een lange hellingbaan.

Korte loopafstand tot hart dorpje. Strand op ongev. een km.

Gereisd met partner in september 2018

Een zeer fijne vakantie

Mevr. Anna,
4-9-2018

Goed hotel, ontbijt was goed en voldoende. Perfecte ligging in het gezellige Sisi. Een auto huren is wel een aanrader om zo de mooie plekken van Kreta te bezoeken, deze plekken liggen vooral in de omgeving van Chania. Bij een volgende vakantie naar Kreta zouden wij aanraden om daar dichterbij iets te zoeken. Naar Chania is het al snel 2 uur rijden vanuit Sisi. De kamer was schoon en voldoende groot! Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad hier!

Gereisd met partner in augustus 2018

Super vakantie!!!

Bianca Robben,
2-9-2018

Super plekje! Laat je niet gek maken door de laatste 3 beoordelingen! Wij zijn met onze dochter van 7 13 dagen geweest en hebben dit als een topvakantie ervaren. De ligging is perfect, we hadden uitzicht op zee en hebben hier iedere dag van genoten. Het eten was prima en zodra er iets bijna op was werd dit meteen weer aangevuld. Het personeel hebben wij als bijzonder vriendelijk ervaren. De kamer was ruim genoeg en schoon. Dat er geen kinderanimatie was hebben wij niet als negatief ervaren, onze dochter vermaakt zich ook prima zonder animatie team. De twee zwembaden zijn prima en er zijn voldoende ligbedjes. Het strand is op loopafstand en daar vind je een gezellige strandtent. Het dorpje zelf eveneens op loopafstand heeft gezellige restaurantjes/barretjes. Wat ook ideaal is dat recht tegenover het hotel een supermarkt is. Het enige minpuntje wat wij hebben ervaren is het moeten betalen vd airco.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer dit horror hotel

Kars,
25-8-2018

Vermijd dit hotel geen entertainment. Tegen betaling Griekse avond oplichters zijn het . Geen 4 sterren eerder 2 sterren . Zeer kleine kamers , kinderen slapen op een matras van 2 cm dik . Schandalig slechte hotel ooit

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeer slecht hotel

Wilco,
23-8-2018

Een ramp dit hotel ga er niet heen met kinderen geen animatie terwijl het wel beschreven stond . Ontbijt was goed avondeten slecht tenzij je van spruitjes en rauwe friet houd .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Vermijd dit hotel!!

Anoniem,
16-8-2018

Vreselijk hotel en zonde van me geld!!!

Samen met mijn vriend op vakantie geweest naar dit hotel en een deluxe kamer geboekt.

Op onze aankomst dag was onze kamer niet klaar en kregen we een kamer voor 1 dag.

Wat natuurlijk al niet erg prettig is i.v.m koffers uitpakken, maar goed dit vonden we nog niet echt een probleem. Volgende dag konden we naar onze eigen kamer dan blijkt dit een standaard kamer te zijn. We hebben de uitleg op de website van castello village resort erbij gepakt over de deluxe kamer en zijn naar de receptie gegaan en het probleem uitgelegt dat dit niet zo word aangegeven op de site dan word er gezecht dat de site dan niet up to date is?!? Dit noem ik gewoon oplichting want ik betaal extra voor een kamer die ik niet krijg! De rest van de vakantie hebben we met een koude douche en een lekken airco gezeten. Het eten zowel smorgens als savonds is erg vet en weinig keus.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima 10 dagen gehad!

Monique,
11-8-2018

Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Onze kamer lag op een slechte plek, maar ne een dag konden we in een andere kamer met een lekker balkon en uitzicht op zee! Minpuntje; bij het zwembad was de bar niet altijd geopend, ze zouden daar meer aan kunnen doen om het wat gezelliger te maken. Wel heerlijke zwembaden (2)

Zeer schone kamers, niet heel groot met 3 op de kamer, maar met zulk mooi weer ben je er weinig. Ontbijtbuffet was goed, voldoende keus en werd steeds aangevuld.

Vriendelijk personeel, overal in Sissi, ook bij restaurants en barretjes.

Bar Ormos is een aanrader, lekkere loungezitjes en leuke muziek.

Dorpje/ haventje op loopafstand met veel eettentjes, vrijwel altijd zeezicht, heel sfeervol!

Voor pubers is er weinig te beleven. Dan kun je beter naar Malia of Chersonnissos. Auto gehuurd, prima te doen. Fiets gehuurd, geen aanrader. Of fietsen langs grote weg (gevaarlijk), Of binnendoor op onverharde weg met stenen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nachtmerrie dit hotel

Tamara Vermeer,
23-7-2018

Wat een vergissing deze vakantie! Via touroperator geboekt. Stond niet in de brochure maar op website werd veel entertainment voor jong en oud beloofd. Komen we hier aan is er geen mini club meer en avond entertainment is op 1 avond na alleen voor adult only in het hotel aan de overkant! We zijn niet welkom net de kinderen. Het eten is slecht zeer weinig keus en goedkoop vet eten. Niks voor kinderen om te eten zoals hamburgers ofzo. Manager beloofd van alles deed niks om het op te lossen. Zonde van ons geld er worden dingen beloofd wat er al meer dan een jaar niet is. Oudste dochter sliep op stretcher zonder matras. Werd niks aan gedaan allemaal. Wat een horror vakantie voor ons.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Castello Village in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Castello Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.