Sorteren

vakanties Sissi

Reviews over Sissi

Fantastisch, vriendelijk personeel, en schoon.

Roelien reekers
    12-11-2018

Het was een super mooi en net hotel. We werden ten eerste al in het 5 sterren gedeelte geplaatst, terwijl we voor het 4 sterren gedeelte hadden geboekt, dit was nog gesloten, en zonder extra kosten , naar twee slaapkamers in 1 appartement in plaats van 1 slaapkamer ,en de anderen ook de woonkamer. Het personeel was zeer aardig, het all in clusive concept was perfect. Goed eten. Vond alleen het zwembad water , veel te koud, jammer dat het niet wat verarmd was. Maar al met al perfect. Gewoon in 1 woord, TOP

Een prachtig resort met fantastisch personeel!

Nadine
    1-11-2018

Een prachtig resort, met fantastisch personeel! (Tijdens onze vakantie) een vast team van personeel die het je voor de volle 100% naar je zin maakt. De kamers waren schoon, ruim en goed ingericht. Sissi is een klein van oudsher vissersdorpje, erg schattig en uiteraard pittoresk. Voor meer spektakel in je vakantie kun je een auto huren en het eiland gaan verkennen, Kreta is prachtig!

veel mogelijkheden, prettig

JFHvC
    29-10-2018

veel mogelijkheden, prettig

ondanks het weer in oktober heb mij

S templar
    18-10-2018

service was goed, kamer perfect

good news here

Mr Black Jack
    18-10-2018

staff were very good and helped us when we needed. we think the food could be more varied at breakfast and more fish at dinner

Sissi scoort een 7,7 uit 10, op basis van 429 reviews