Sissi

Het rustige vissersdorpje Sissi is gelegen op het zonnige Griekse eiland Kreta. Sissi is met haar schilderachtige vissershaven en sfeervolle terrasjes een topvakantiebestemming. Bezoek de vismarkt en lokale markt met streekproducten, ga zwemmen in de baai bij de haven of geniet van de stranden Avlaki en Kalimera Beach.

Lees meer over Sissi

We hebben een aantal aanbieders voor Sissi voor je op een rij gezet:

vakanties Sissi

We hebben een aantal aanbieders voor Sissi voor je op een rij gezet:

Over Sissi

Sissi is van oorsprong een klein vissersplaatsje dat is uitgegroeid tot een populaire badplaats op het Griekse eiland Kreta. Het centrum ligt aan een kleine haven met daaromheen gezellige tavernes, barretjes en terrasjes. In Sissi vind je bovendien meerdere stranden waar je kunt genieten van een relaxte middag aan zee. Ook op de rotsplateaus langs de boulevard is het fijn vertoeven. Vanuit Sissi bezoek je gemakkelijk de plaatsen Malia en Chersonissos met het openbaar vervoer.

Weer & Klimaat Sissi

Dagen regen1097321001569

Reviews over Sissi

• 9DW02-10-2012

Leuk klein sfeervol plaatsje

Deze bestemming is heerlijk om te zitten en te verkennen. In de directe omgeving zitten meerdere plaatsen waar je heen kan gaan als je een auto huurt. Als je van lekker en goedkoop eten houd is sissi iig een echte aanrader.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met partner in januari 2012

• 8J vd Helm17-09-2016

Sissi is een klein dorpje met mooi haventje..

Het is een klein dorp,met een baaitje waar je altijd kan zwemmen,dit jaar geen ligbedjes te huur.Er zijn nog 2 andere strandjes.Sissi zelf is leuk om doorheen te wandelen,wat winkeltjes,niet zo heel veel De mooiste plek is de haven,waar volop eettentjes zijn...waar je lekker kan zitten ..en de bootjes kan zien.

• 6Zorg voor natuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in september 2016

• 8Fam zwienink19-02-2017

Leuk dorpje met mooie stranden

Vriendelijke sfeer in het dorpje

• 8Zorg voor natuur
    • 9Stranden

augustus 2015

• 8d_slagter13-06-2015

super alle bergen lopend in geweest prima tedoen

prima voor stellen zonder kinderen er is geen echt zand strand.Je kan er heerlijk wandelen in de bergen,alle mooie dorpen lopen gedaan prachtige natuur

• 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 5Stranden

Gereisd met partner in mei 2015

• 6Familieterng09-09-2013

Niet veel te doen in Sisi zelf

Het is erg klein, je bent in een avond wel uitgekeken. Er zijn vele restaurants maar de gerechten zijn bijna hetzelfde. Wij hebben een auto gehuurd en waren op zoek gegaan naar rustigere inhammen met mooie stranden. Tussen Stalis en Chersonisos ook een mooi rustig strand gevonden, echt klein je moet er eerst vanaf klimmen. En gewinkeld in Stalis, lekker rustig in de avond autovrij. Hele leuke soevenierswinkels in Griekenland, dat valt me echt altijd weer op. Veel leuker dan b.v. Spanje

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 6Cultuur
    • 4Stranden

augustus 2013

• 8Fam. Vinken14-05-2014

Goed vertoeven

Leuk plaatsje en na wat leuke tips van de eigenaren van cafe/ bar The Coconut hebben we het zeer fijn gehad

• 8Zorg voor natuur
    • 8Stranden

mei 2014

• 7FRank21-08-2012

Havendorpje

Er is geen strand. We kun je lekker in de zee zwemmen

• 3Stranden

juli 2012

• 6Bert Mars09-09-2012

Rustig dorpje

Sissi is een wat slaperig dorpje waar je op zich prima terecht kan voor een terrasje of een etentje in de haven. Overdag is hier weinig te beleven

• 7Omgeving
    • 6Cultuur
    • 5Stranden

januari 2012

• 7Tonny & Ad - Rini & Carlo 60+ sers03-07-2011

rustige plaats

rustige omgeving, aanrader voor rust zoekers die genoeg mogelijkheden hebben om r de accu weer op te laden

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 7metske20-08-2012

Klein, maar gezellig

Bij de haven vooral restaurantjes en bars en wat winkels in het kleine centrum (een stuk of 12). Voor drukte kan je naar Chersonisos of Malia.

• 7Omgeving
    • 7Stranden