Sissi

We hebben een aantal aanbieders voor Sissi voor je op een rij gezet:

Reviews over Sissi

van der Plas,
    2-12-2018

In juli / augustus in dit fantastische hotel geweest. De kamers zijn heel ruim en zeer schoon, heel vriendelijk personeel, ook de kamermeisjes zijn erg behulpzaam. Goede airco. Het eten was goed, heel veel variatie. Speciale koffie in de ochtend. Lekker buiten onder de bomen eten of onder de overkapping of binnen. Net wat u wilt. All in concept is tot 23.00 uur. Dat vonden wij ruim voldoende. Een leuke rit gemaakt met het toeristentreintje. Zelfs de pubers vonden het leuk. Ook een auto gehuurd en wat van het eiland gezien. Al met al een zeer geslaagde vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch, vriendelijk personeel, en schoon.

Roelien reekers,
    12-11-2018

Het was een super mooi en net hotel. We werden ten eerste al in het 5 sterren gedeelte geplaatst, terwijl we voor het 4 sterren gedeelte hadden geboekt, dit was nog gesloten, en zonder extra kosten , naar twee slaapkamers in 1 appartement in plaats van 1 slaapkamer ,en de anderen ook de woonkamer. Het personeel was zeer aardig, het all in clusive concept was perfect. Goed eten. Vond alleen het zwembad water , veel te koud, jammer dat het niet wat verarmd was. Maar al met al perfect. Gewoon in 1 woord, TOP

Gereisd met vrienden in april 2018

Een prachtig resort met fantastisch personeel!

Nadine,
    1-11-2018

Een prachtig resort, met fantastisch personeel! (Tijdens onze vakantie) een vast team van personeel die het je voor de volle 100% naar je zin maakt. De kamers waren schoon, ruim en goed ingericht. Sissi is een klein van oudsher vissersdorpje, erg schattig en uiteraard pittoresk. Voor meer spektakel in je vakantie kun je een auto huren en het eiland gaan verkennen, Kreta is prachtig!

Gereisd met partner in oktober 2018

veel mogelijkheden, prettig

JFHvC,
    29-10-2018

veel mogelijkheden, prettig

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

ondanks het weer in oktober heb mij

S templar,
    18-10-2018

service was goed, kamer perfect

Gereisd alleenreizend in oktober 2018
Sissi scoort een 6,9 uit 10, op basis van 430 reviews