Hotel Theartemis Palace

8.8Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 560p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi

132 reviews over Hotel Theartemis Palace

• 9Dani13-01-2020

Goed hotel

Het is een leuke wandeling na het centrum over de boulevard het is ongeveer 20 min lopen. De kamers zijn top heel mooi en modern

Gereisd met partner in juli 2019

• 2019
    10Els27-07-2019

Geweldig hotel, vriendelijk personeel, goed en vers eten. Voor herhaling vatbaar.

Theartemis Palace, Guest Relations Manager, 02-11-2019

Dear Els, Thank you very much for your excellent review. Please be sure, that we will pass your feedback to our personel. Your opinion is very important to us, as it helps to keep up our quality and service standards. We will be happy to welcome you soon again. Best Regards, Eleni Kouklinou Guest Relations Manager Theartemis Palace

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Gunter Baert29-06-2019

Schitterend hotel

Steeds een vriendelijke glimlach en zeer hulpvaardig zo ondervonden we ook bij onze late aankomst we kregen nog een hapje te eten en toen onze dochter een probleem had met de airco kregen we beiden meteen een update van onze kamer voorgesteld, de kamers zijn zeer netjes en beschikken over alle nodige comfort het is rustig vertoeven aan het zwembad waar je dagelijks een propere handdoek krijgt gepresenteerd en de wifi loopt als een trein door het ganse hotel, we hebben heerlijk genoten van het eten en de locatie ligt centraal met allerlei bars en winkeltjes in de buurt, dit was een super vakantie!

Theartemis Palace, Guest Relations Manager, 02-11-2019

Dear Gunter, Thank you very much for your excellent review. We highly apprecate your warm words about our facilities, our service and the friendliness of our staff. Please be assured that we will pass them to all our departments. We hope to see youi soon again. Best Regards, Eleni Kouklinou Guest Relations Manager Theartemis Palace

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Michel dirkx24-01-2019

toppie geweldig moet je ook zelf ontdekken

het was top zelf er op uit trekken ben er al 2 maal geweest

Theartemis Palace, Guest Relations Manager, 02-11-2019

Dear Michel, Thank you very much for your kind review. We are glad that you enjoyed your stay with us and will be happy to welcome you again next season. Best Regards, Eleni Kouklinou Guest Relations Manager

Gereisd met partner in juni 2017

• 2018
    10joep21-09-2018

geweldige service ,eten en vriendelijke personeel

We hebben een mooie vakantie gehad in theartemis palace. De kamer zag er goed uit en de schoonmaak was oke!! Het ontbijt en diner buffet was uitstekend...lekker van smaak , heerlijke verse producten en meer dan voldoende keus....Zoek je een hotel dat dichtbij strand en op loopafstand van t centrum ligt..dan is dit een aanrader! Prijs- kwaliteit is Top. hadden enkele kleine probleempjes op de kamer zoals defekt lampje en lekkende kraan maar dit is naar volle tevredenheid opgelost kregen voor de overlast nog een fruitschaal mee met wijn en veel vruchten dit verdient zeker een 10 De hardwerkende, vriendelijke medewerk(st)ers staan steeds voor je klaar. vooral de chef ober : Stellios die was super met alle gasten!! applaus voor die man en ook andere medewerkers groetjes van Joep

Gereisd met partner in september 2018

• 5Mart Bongers18-09-2018

Geen vier sterren

Dit hotel is zeer beperkt all in is echt geen vier sterren hebben altijd veel betere hotels gehad met vier sterren

Gereisd met partner in september 2018

• 9T. Imov27-08-2018

Uitstekend hotel. Een echte aanrader!

Prima hotel, met mooie kamers, een goede en gevarieerde keuken en zeer vriendelijk personeel. Waar vind je dat nog: all inclusive en dan ook nog eens keurig bediend worden, zelfs aan het zwembad. Kortom: uitstekend!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9bernard demets16-06-2018

volgend jaar terug

zeer net. vriendelijk personeel van basis tot top. lekker en verzorgde maaltijden in zeer verzorgd restaurant. attentie voor repeaters.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

8Francis10-11-2017

Heerlijke vakantie op een fantastische plek

Mooie ligging, vlakbij strand en fantastische kamer (superieur kamer aan zwembadzijde) = een lekkere luxe kamer met groot balkon ( neem kamer op begaande grond). Wij hadden all in - met bediening in restaurant en op terras. Zorgt er voor dat er geen dronken lui aan de bar of bij zwembad hangen. Hotel heeft op die manier net iets meer klasse. Enige minpunt is animatie 's avonds ....niet echt om gezellig bij te gaan zitten!

Gereisd met partner in september 2017

• 9miranda03-10-2017

Hotel dichtbij strand en centrum

We hebben een mooie vakantie gehad in theartemis palace. De kamer zagen er goed uit en de schoonmaak was oke!! Het ontbijt en diner buffet was uitstekend...lekker van smaak , heerlijke verse producten en meer dan voldoende keus....Zoek je een hotel dat dichtbij strand en op loopafstand van t centrum ligt..dan is dit een aanrader! Prijs- kwaliteit is Top. De hardwerkende, vriendelijke medewerk(st)ers staan steeds voor je klaar.

Gereisd met partner in augustus 2017

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenNiet beschikbaar
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats