Hotel Minos Mare

72 reviews over Hotel Minos Mare in het Nederlands

Prima hotel

Anoniem
11-8-2018

Eerst wil ik 1 ding duidelijk maken, je hebt het minos mare beach hotel ( ronde zwembad) en het minos mare royal (lang werpige zwembad) hoewel ze naast elkaar liggen en in elkaar overlopen mag je blijkbaar niet van elkaars faciliteiten gebruik maken. Dus de verschillende foto's die je ziet zijn wat verwarrend. Wij zaten in minos mare beach, gerenoveerde kamers zijn super netjes. Goede bedden, lekkere douche en schoon. Het zwembad is prima en er zijn genoeg bedjes, aan zee ook ruim voldoende dus geen handdoekje leggen. Het personeel is vriendelijk, helemaal de dame achter de receptie. Wat ik echter minder vind is dat als je in de avond bij de bar (1 barman) drinken wilt halen lang moet wachten. Eten is niet van super kwaliteit, lauw en erg vet. Borden en bestek niet altijd schoon. De kamer boven de keuken is erg gehorig, om 5.30 al wakker van de airco en karretjes in het restaurant. In de avond is er geen gezellige sfeer, vind ik.

Onze vakantie was kortom geweldig!

Britt
9-8-2018

Bij aankomst zijn we hartelijk verwelkomt door het personeel en begeleid naar onze net gerenoveerde kamer. De kamer was hartstikke schoon en werd ook iedere dag goed schoongemaakt. Onze kamer was gelegen boven het restaurant maar hier hebben wij zeker geen last van gehad. Bij een aantal andere reviews stond er dat het ‘oh zo gehate handdoekje leggen’ nodig was, maar dit was bij ons zeker niet. Het eten was heerlijk, 3 avonden genoten van het Griekse buffet, 1 avond van een Aziatisch buffet en de andere avonden hadden geen specifiek thema. Er was in ieder geval voor iedereen iets wilds! Na het eten hebben wij 6 van de 7 avonden kunnen genieten van een leuke entertainment show. Hiernaast kom je als je de straat uitloopt in een leuke straat vol met winkeltjes, restaurantjes en supermarkten. Tevens was in deze straat een bushalte richting Rethymnon en een taxistandplaats te vinden.

Voor herhaling vatbaar!

Barry
15-7-2018

Wat een fijn hotel! Het eten, drinken en accomodatie was erg goed. En dan de service...... Iedereen is er zo behulpzaam, en dan echt in het bijzonder Pisti, echt een topper. Ze regelt echt alles voor je. Het hotel ligt lekker dicht aan het strand. Nette kamers. In het dorp zijn verschillende winkeltjes en tavernes, je loopt er in 5 minuten naartoe. Zeker een aanrader!

Top service !!!!

Fredje
14-7-2018

Nieuwe kamer, nieuwe bedden. Ligging grandioos, overal vlakbij.

All inclusive is ook all inclusive, alles wat je maar wenst.

Vooral de service is ongelofelijk, zo lief en behulpzaam.

Absoluut top.

Fantastisch.

Tim van der Veer
14-7-2018

Hotel is volledig gerenoveerd. Prima bedden, eten, zwembad. Direct aan het strand en vijf minuten van het centrum.

Maar wat het meeste indruk maakte was het personeel, van managment tot strand, echt indrukwekkend. Fantastische mensen die er alles aan doen om je vakantie perfect te maken.

Absoluut een aanrader. Tot volgend jaar !!!

Nádhera.

Blanka Netopilová
6-7-2018

Vše naprosto v pořádku, krásný bazén - každý den asi do 10 hodin úplně prázdný. K moři kousek, vhodné boty do vody. Není pozvolný vstup do vody. Na pláži i u bazénu slunečníky a lehátka zdarma a je jich dostatek. Nestalo se, že by nebylo místo. Jídlo výborné, bylo stále jiné.

Jediné negativum bylo, že při příjezdu neměli pro nás pokoj. Jednu noc jsme spali v jiném hotelu a tím stěhováním jsme vlastně přišli o jeden den.

Een heerlijke vakantie.

Ed en Ellen Kerkhof
3-7-2018

Volledig gerenoveerd hotel. De kamers uitstekend. Heerlijke bedden. Een ruime douche. Mogelijkheid om zelf koffie en thee te zetten op de kamer. Een stille airco. Het eten was prima. Voor het eerst dit jaar all inclusieve. Op het strand voldoende ligbedjes. Gratis. Advies om waterschoenen te dragen vanwege kiezels aan de kant. De zee loopt snel diep af. Minpuntje dat de koffie alleen bij het ontbijt lekker was en heet. Bij de bar lauw en slap. Wilde je een goede bak koffie moest je ervoor betalen. Elke dag een flesje water op de kamer. In het restaurant waren er weinig tafels voor twee personen. Daardoor kon het gebeuren dat je met andere mensen aan een tafel zat. Vooral in het buiteneetgedeelte. Een bar op het strand zou handig zijn omdat je nu terug moest lopen naar de zwembad bar. Aan de andere kant een beetje beweging kan ook geen kwaad.

spokojne miejsce

Halina
27-6-2018

Hotel położony w bardzo spokojnym miejscu. Jest to idealne miejsce na wypoczynek od zgiełku i codzienności. Byliśmy tam całą rodziną, ja mąż i dwójka dzieci w wieku 7 i 10 lat. Wycieczkę zorganizowała nam BP, którą z tego miejsca muszę pochwalić za dotrzymanie obietnic do których zobowiązała się w opisie oferty. Atrakcje w hotelu bardzo fajne, dzieciaki były zachwycone. co do pokoi to bardzo czyste i ładnie umeblowane. Jedzenie też nam smakowało.

Waanzinnig!! Wat een service.

Wil en Tilly Doorakkers
28-9-2017

Top Hotel. Komen er al jaren. Komend jaar wordt het all-inn.

Genieten

Mirjam
18-4-2017

Eten is elke dag weer prima! Genoeg variatie. Meteen aan het strand, goed personeel en heel aardig! Kamer was iets ouder, maar in prima staat. Op nog geen 50 meter een bushalte die je naar Rethymnon brengt. Hebben er 8 dagen gezeten en een heerlijke vakantie gehad.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Minos Mare in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Minos Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Minos Mare scoort een 8.94 uit 10 op basis van 72 reviews.