Hotel Minos Mare

9.3Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

9.3Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

86 reviews over Hotel Minos Mare

• 10Sharona Van Robbroeck03-10-2020

Fantastisch!

Echt een super hotel waar ik nu voor de 3de keer verbleef samen met mijn vader. Nu met de corona maatregelen was alles tot in de puntjes in orde. Anders ook natuurlijk. Vriendelijke mensen en zeer behulpzaam. Een dikke 10!

Gereisd met vrienden in september 2020

• 9Paul Teurlings18-09-2020

Coronaproof in de zon

Net voordat Kreta op 'oranje' ging zijn we aangekomen. Gebruik mondkapje in hotel is vrije keuze. Sinds opening in juli geen Covid-19 in hotel geconstateerd. Heel de dag is staff bezig om het ons naar de zin te maken binnen de Covid-19 richtlijnen. Personeel draagt allemaal mondmasker en spatscherm. Vriendelijkheid blijft. Restaurant is helaas beperkt in haar keuze om het werkbaar te houden voor personeel en gasten, maar varieert elke dag het menu. De zon schijnt, beide zwembaden zijn te gebruiken. Genieten zoals elk jaar weer. Ligging is perfect. Hopen op een normaal verblijf volgend jaar zonder Corona.

Gereisd met partner in september 2020

• 10Sylvia03-09-2020

Supergoed hotel,fantastisch personeel, prachtig strand, mooie kamers en goed eten!! Volgen perfect de coronapreventies!!!Alles hele dag super desinfecteren en gasten goed op afstand van elkaar zien te houden en toch genieten van alles👌

Gereisd met vrienden in september 2020

• 2019
    9Robert en Yvonne19-07-2019

wederom geweldig

Top hotel.

wij zijn hier voor de tweede keer geweest, en onze ervaring is nog positiever dan vorig jaar. eten is echt van zeer hoge kwaliteit, kamers zijn echt heel netjes en vooral ook erg schoon. de receptioniste Pisti die Nederlands Duits Frans Engels en Grieks spreekt ontving ons weer met open armen. zwembad is max 1.80 diep en heerlijk op temperatuur. bedjes aan zwembad en strand zijn van goede kwaliteit en alles netjes schoon. reserveren van bedjes is verboden, maar rond het ontbijt zie je hier en daar wel een handdoekje liggen. het hotel is zeer in trek bij Poolse toeristen, en daarmee kom ik gelijk op het enige puntje van kritiek. de Animatie overdag is in handen van een Poolse dame, en de muziek aan het zwembad is ook heel erg op Polen gericht. Animatie s'avonds is vermakelijk maar kan ook veel beter, meer variatie en kwaliteit zou de perfecte vakantie ervaring echt afmaken.

we gaan zeker nog eens terug .

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Margriet Roelfsema Rogaar07-07-2019

Geweldig..

Bij aankomst een Nederlands sprekende receptioniste..Pisti..genaamd..Een vriendelijke behulpzame vrouw..Er waren broodjes geregeld voor ons op de kamer..omdat we s.avonds aan kwamen..Het zwembad..de zee is heerlijk dichtbij en de ligstoelen zijn gratis...Winkeltje dichtbij en is niet duurder dan de winkels in het centrum...Ook de barmensen buiten vriendelijk...Het eten was gevarieerd en goed...Entertainment vond ik niet altijd even leuk s.avonds...Ik hou meer van iets spectaculaiders...bv een goochelaar/illusionist en vrolijker muziek..Karaoke en 3 knappe dansers vond ik wel leuk...Omgeving was super..We mochten van Pisti zelfs in een kamertje met airco Ned.elftal dames tegen Italie bekijken..All..INN was ook goed...Alleen cappuccino moet je betalen en verse jus.d.orange bij t zwembad..Badhanddoeken moet je 10 euro borg voor betalen..We waren met 8 personen en zou deze hotel echt aanraden...Een echte aanrader..Hotel Minos Mare Beach..

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Fred13-06-2019

Aanrader

Met een groep van 13 vrienden een geweldige week gehad. Echt goed hotel, lekker gevarieerd eten, zeer vriendelijk personeel en mooie schone kamers. Top!

• 9Gert12-06-2019

Een hele geweldige vakantie .

Het was een geweldig verblijf , alles was net extra t.o.v. andere hotels. De ligging perfect , het eten heel goed , zelfs drankjes komen brengen op strand. Maar wat uitmuntend was is de behulpzaamheid en vriendelijkheid van personeel. En een bijzondere vermelding voor de dame achter de receptie , die perfect Nederlands spreekt , zo lief kundig en attent. TOP , wij komen zeker terug

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Familie Bogaards en v. leeuwen19-05-2019

Heel erg genoten!

Heel vriendelijke en gastvrije ontvangst. Zeer complete moderne kamers met alles erop en eraan. Goede ligging direct aan zandstrand en gezellige winkeltjes aan de straatkant. Ontbijt, lunch en diner zeer gevarieerd en van goede kwaliteit. Diverse buffetten met elke dag een ander thema, voor elk wat wils. Elke avond animatie met optredens en muziek. Wij hebben een auto gehuurd en hierdoor veel van het eiland gezien, maar ook de busverbindingen naar rethymnon zijn goed te doen. Alle medewerkers die hard werken zijn de hele dag vrolijk en staan altijd voor je klaar. Het is er zeer schoon en aan alles is gedacht. Wij gaan hier zeker nog een keer naar terug.

• 10Cees Van leeuwen19-05-2019

Minos mare is gastvrij hotel waar je je als gast direct thuis voelt. Bij de receptie werden wij ontvangen door een goed Nederlands sprekende receptioniste. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam maar niet opdringerig. Onze kamer was schitterend op de 1e etage met uitzicht op het zwembad. Dagelijks werd onze kamer voorzien van schone handdoeken, toiletartikelen ,zakjes koffie, thee en fles water. All inclusief was uitgebreid en iedere dag anders voor ieder wat wils. De ligging is heel centraal, direct aan het strand, bus om de hoek evenals restaurantjes en winkeltjes. Rethymon kost 1.20 met de bus en 10 euro met de taxi. Lopen over het strand ongeveer 5 km tot begin boulevard. Kortom een heerlijk rustig hotel waar vele gasten van verschillende nationaliteiten komen.

• 8Mario de Jonge29-04-2019

Gastvrij, vriendelijk personeel

Zeer gastvrij ontvangen, duidelijk correct en Nicos bracht onze koffers direct naar onze mooie kamers waarin bijna niets ontbreekt en alles van goede kwaliteit is. Al het personeel is even behulpzaam, vriendelijk en probeert het je naar de zin te maken. Toch Pisti nog even apart bedanken voor al haar hulp na een ongelukje, alles is voor ons geregeld en voor zover als kon opgelost.
    Heerlijk zwembad en direct gelegen aan het fijne zandstrand, top bedjes en gratis handdoeken service. Heerlijk gevarieerd eten en drinken van een erg goede kwaliteit. Eetzaal ziet er schoon uit en er wordt hygienisch gewerkt. Gelegen in een leuk plekje met leuke winkeltjes en voldoende rent a car/scooter/quad gelegenheden. Ook excursies kunnen voor een redelijke prijs in het dorpje geboekt worden. Kortom prima prijs kwaliteit verhouding en zeker 4- ster waardig. Puntje van aandacht, lobby moderniseren.

Zakelijk gereisd in april 2019

Hotel Minos Mare info