Hotel Minos Mare

GriekenlandKretaRethymnon (Platanes)

7.6GoedScore uit 91 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+278/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 91 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

91 Reviews over Minos Mare

• 7Marij26-09-2021

Goed maar beetje saai hotel

Rustig hotel,mooi strand maar all inclusief geld niet voor het tweede zwembad. Onduidelijke formule. Het eten is prima mits je op tijd bent. Weinig sfeer en het personeel niet vriendelijk. Wellicht door de hoge werkdruk. Prima kamers. Animatie bestaat uit 1 persoon die er geen zin in heeft. Voor kinderen niks te doen.

• 5Familie Witjes26-09-2021

Prijs kwaliteit verhouding diep onvoldoende.

Prachtige kamer met uitzicht op een zwembad en bar waar je met all-inclusieve niet mag komen. Ruim 2000 euro betaald voor 8 dagen en je mag nog geen cappuccino of nep-baileys bestellen. Bij de bar staat Nikos die lijkt joviaal maar is uiterst onvriendelijk. Je hebt tot 23.00 uur all-inclusieve en als je om 22.59 uur aan de beurt bent en je besteld 2 drankjes kan hij er nog maar 1 inschenken, die andere moet je dan betalen. De dames die je kamer schoon maken doen dat netjes en zijn ook vriendelijk en vrolijk. Het eten is ook goed. De frisdrank bij de bar komt uit een spuit en het smaakt allemaal een beetje naar aanmaak-limonade. Wij zijn in veel goedkopere hotels geweest maar daar was het altijd beter en ook ‘s avonds nog iets hartigs te bestellen. Animatie bestond uit 1 jongen en overdag was er zo goed als niks en ‘ s avonds een kwis of Griekse muziek.

• 5Ron30-08-2021

Eens maar nooit meer

All inclusive is niet all inclusive, totaal geen sfeer, eten en de kamer is ok je moet alleen niet te laat gaan eten anders grijp je mis. Entertainment is iedere avond hetzelfde nl een kwis dat iedere avond herhaald, overdag totaal geen Entertainment.

• 8Bernadette10-08-2021

Heerlijke vakantie!

Fijne ligging doordat je vanaf het zwembad zo doorloopt naar het strand. Neem wel je waterschoenen mee want er de grond is bezaaid met stenen en kiezels. Het eten in het hotel is ook heerlijk!

• 8Bernadette10-08-2021

Heerlijk eten en prachtig strand

Wat wij fijn vinden aan dit hotel is dat het aan een mooi strand ligt en dat het eten goed is. Het personeel is erg vriendelijk, de sfeer in het restaurant is heel relaxed en het zwembad is groot genoeg om er goed in te kunnen zwemmen. Vanaf het zwembad kun je zo doorlopen naar het strand waar gratis bedjes en parasollen zijn. Soms komt er iemand langs met een dienblad vol water en frisdrank. Denk er wel aan om je waterschoenen mee te nemen want hoewel het water mooi blauw is, zijn er flinke stenen op de grond. De kamers worden iedere dag schoon genaakt, maar de handdoeken worden om de dag verschoont om het milieu te ontlasten. Dit geld ook voor de handdoeken die je meekrijgt voor het zwembad of strand. Tijdens het buffer worden de coronmaatregelen gevolgd. Alle gasten krijgen plastic handschoenen aangeboden en moeten een mondkapje op als je langs het buffet loopt. Zodra je zit kan alles weer af en kun je genieten van het eten.

• 10Sharona Van Robbroeck03-10-2020

Fantastisch!

Echt een super hotel waar ik nu voor de 3de keer verbleef samen met mijn vader. Nu met de corona maatregelen was alles tot in de puntjes in orde. Anders ook natuurlijk. Vriendelijke mensen en zeer behulpzaam. Een dikke 10!

• 9Paul Teurlings18-09-2020

Coronaproof in de zon

Net voordat Kreta op 'oranje' ging zijn we aangekomen. Gebruik mondkapje in hotel is vrije keuze. Sinds opening in juli geen Covid-19 in hotel geconstateerd. Heel de dag is staff bezig om het ons naar de zin te maken binnen de Covid-19 richtlijnen. Personeel draagt allemaal mondmasker en spatscherm. Vriendelijkheid blijft. Restaurant is helaas beperkt in haar keuze om het werkbaar te houden voor personeel en gasten, maar varieert elke dag het menu. De zon schijnt, beide zwembaden zijn te gebruiken. Genieten zoals elk jaar weer. Ligging is perfect. Hopen op een normaal verblijf volgend jaar zonder Corona.

• 10Sylvia03-09-2020

Supergoed hotel,fantastisch personeel, prachtig strand, mooie kamers en goed eten!! Volgen perfect de coronapreventies!!!Alles hele dag super desinfecteren en gasten goed op afstand van elkaar zien te houden en toch genieten van alles👌

• 9Robert en Yvonne19-07-2019

wederom geweldig

Top hotel.

wij zijn hier voor de tweede keer geweest, en onze ervaring is nog positiever dan vorig jaar. eten is echt van zeer hoge kwaliteit, kamers zijn echt heel netjes en vooral ook erg schoon. de receptioniste Pisti die Nederlands Duits Frans Engels en Grieks spreekt ontving ons weer met open armen. zwembad is max 1.80 diep en heerlijk op temperatuur. bedjes aan zwembad en strand zijn van goede kwaliteit en alles netjes schoon. reserveren van bedjes is verboden, maar rond het ontbijt zie je hier en daar wel een handdoekje liggen. het hotel is zeer in trek bij Poolse toeristen, en daarmee kom ik gelijk op het enige puntje van kritiek. de Animatie overdag is in handen van een Poolse dame, en de muziek aan het zwembad is ook heel erg op Polen gericht. Animatie s'avonds is vermakelijk maar kan ook veel beter, meer variatie en kwaliteit zou de perfecte vakantie ervaring echt afmaken.

we gaan zeker nog eens terug .

• 9Margriet Roelfsema Rogaar07-07-2019

Geweldig..

Bij aankomst een Nederlands sprekende receptioniste..Pisti..genaamd..Een vriendelijke behulpzame vrouw..Er waren broodjes geregeld voor ons op de kamer..omdat we s.avonds aan kwamen..Het zwembad..de zee is heerlijk dichtbij en de ligstoelen zijn gratis...Winkeltje dichtbij en is niet duurder dan de winkels in het centrum...Ook de barmensen buiten vriendelijk...Het eten was gevarieerd en goed...Entertainment vond ik niet altijd even leuk s.avonds...Ik hou meer van iets spectaculaiders...bv een goochelaar/illusionist en vrolijker muziek..Karaoke en 3 knappe dansers vond ik wel leuk...Omgeving was super..We mochten van Pisti zelfs in een kamertje met airco Ned.elftal dames tegen Italie bekijken..All..INN was ook goed...Alleen cappuccino moet je betalen en verse jus.d.orange bij t zwembad..Badhanddoeken moet je 10 euro borg voor betalen..We waren met 8 personen en zou deze hotel echt aanraden...Een echte aanrader..Hotel Minos Mare Beach..

Hotel Minos Mare info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)