Appartement Anthos

Appartement Anthos

8Fantastisch

Griekenland, Kreta, Plakias

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 418p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

20 reviews over Appartement Anthos

• 8A Groen13-03-2017

Waanzinnig uitzicht

Klein appartementen complex met zwembad in de tuin. 8 kamers die dagelijks worden verschoont. Door de ligging op een heuvel hebben de meeste kamers een schitterend uitzicht over de baai van Plakias

Gereisd met partner in september 2016

• 9TheoUteZ11-09-2016

Rustig en toch dichtbij Plakias

Mooie uitvalsbasis voor Zuid Kreta. In app 3 heb je zitje met perfect uitzicht over het dorpje aan de baai en vlakbij zwembad. Netjes en goed schoongehouden, hele vriendelijke mensen. Lopen naar dorpje is terug heuvelopwaarts. Met boodschappen wat zwaar. Sowieso aan te bevelen om naar Plakias met auto te komen

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9kees24-08-2014

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Wij zijn er nu en we blijven 10 dagen. Dag van terugkomst klopt dus niet. We zitten in kamer 3. Lekker dicht bij het zwembad. Uitzicht is vanuit deze plek ook prima. Zwembad wordt goed onderhouden nu. Appartement is schoon. 1 slaapkamer met 3 bedden en een zitkeuken met een extra bed. Plakias, hotel met receptie en stranden liggen op 800 m. Je kan voor 20€ pd een scooter huren als je dat wilt. Wij hebben een auto gehuurd. Hostes en receptie zeer vriendelijk. Dit appartement is zeker je geld waard als je lekker rustig wil genieten maar toch alles dichtbij wilt hebben. In plakias en omgeving kan je zeer goed eten. Het is een rustig klein dorpje dat nog niet helemaal omgetoverd is in een commerciele vakantie oord. Deze lokatie is een aanrader dus.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8nelspel30-06-2014

Keurig!

Anthos-appartement is schoon en netjes. Het wordt elke dag keurig schoongemaakt. Alles is aanwezig (ongeveer 30 borden en pannen voor een groot gezin) Het uitzicht wat voorgesteld wordt, is alleen in de appartementen 7,8 en 9 met privé balkon. Appartementen 1 en 6 kijken uit naar de bergen, nummer 2 is aan de zijkant, nummer 3 en 4 steken hun voeten practisch in het zwembad en nummer 5 kijkt uit op een blinde muur. Supervriendelijk personeel, ook in het Alianthos Hotel, 10 minuten lopen vanaf de appartementen. Daar kun je heel voordelig eten van het buffet. Schuin achter het appartementencomplex is een taverne waar je heel goed kunt eten met een schitterend uitzicht op de baai. Je mag met de vriendelijke eigenaar mee naar de keuken om uit te zoeken wat je wilt eten. Vlakbij het Alianthos hotel is een supermarkt, waar je alles kunt krijgen, en een warme bakker. Wil je wat zien van de omgeving, dan heb je wel een auto nodig.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Henk van Wijk20-02-2010

Ver uit de beste bestemming in Griekenland

In meer dan 10 jaar Griekenland: Dit is voor ons het absolute hoogtepunt, zeker ook wat de stranden betreft en niet te vergeten het restaurant Korali (Op z'n Grieks Covali geschreven)op de boulevard aan de zeekant bij het haventje. Dit jaar gaan we zelfs in juni en in september naar Anthos: Succes verzekerd.

Gereisd met partner in februari 2010

• 9Heidi25-09-2009

Echt genieten

Appartementen Anthos Leuke appartementen waar je tot rust kan komen. Plakias en omgeving zijn nog op en top grieks. Met de wind dien je wel rekening te houden - Plakias is een plaats waar het behoorlijk kan waaien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Tom en Maidy24-05-2009

Dit is een prachtige plek.

Het is een prachtig appartement nr. 8 met een droomuitzicht. Voor Griekse begrippen zeer kompleet ingericht. Voor natuurliefhebbers is er veel te zien en te fotograferen. Auto huren via reisleidster Nikky was perfecte/zeer voordelige keus.

Gereisd met partner in mei 2009

• 4Fam Wiersema04-04-2009

Dump

Niet alle kamers komen overeen met kamers weergegeven op site. Onze kamer was goor. Een verzamelplaats voor dertig stoffige dekens en vier bedden in één ruimte. Oude gehorige airco en een toiletdeur die aanliep. Onze dochters van 14 en 15 moesten bij ons op de kamer slapen terwijl onze touroperator volgens reisbeschrijving ook twee bedden in woonruimte aangaf. Zwembad is heel ondiep en buitengemeen goor. Reiniging werkt niet en van tegels zijn stukken af. Boek uberhaupt niet bij onze touroperator want klachten worden niet serieus genomen. Schoonmaakster gebruikt veel water waardoor levensgevaarlijke situaties op de gladde vloer ontstaan. Dode rat op grasveld laat ze liggen. Kortom een echte aanbeveling !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

• 8rijsoort11-08-2008

verzorgd appartement met mooi uitzicht

Fijn appartement met mooi uitzicht over de zee. Grote keuken met overntje. Helaas waren de matrassen erg hard, voelden zelfs de vering door het matras. Het zwembad was wat aan de kleine kant maar verder was het een prima vakantieplek! Er stond iedere dag een heel stevige wind zodat een bezoek aan het strand niet aangenaam was.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Henk Elserman, Uithoorn14-07-2008

Prettig complex, wij hadden een zeer ruim appartement met uitstekende badkamer.De matrassen waren aan de harde kant,dit zal niet voor iedereen een pretje zijn.Afstand naar Plakias dorp is ongeveer een kilometer .Na het eten in het dorp is teruglopen een uitstekende lichaamsbeweging.Opvallend is de vaak harde wind,soms zelfs windkracht 9.

Gereisd met partner in juli 2008

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette