Appartement

22 reviews over Appartement Anthos in het Nederlands

Geweldig!!

Hellen
30-1-2018

Geweldige ligging. Mooi appartement met vriendelijke eigenaar. Met tevens de mogelijkheid om bij hem in bet hotel te ontbijten en eten. Plakias is een heerlijke plaats, lekker rustig en heerlijke stranden.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Waanzinnig uitzicht

A Groen
13-3-2017

Klein appartementen complex met zwembad in de tuin. 8 kamers die dagelijks worden verschoont. Door de ligging op een heuvel hebben de meeste kamers een schitterend uitzicht over de baai van Plakias

Gereisd Met partner in september 2016

Rustig en toch dichtbij Plakias

TheoUteZ
11-9-2016

Mooie uitvalsbasis voor Zuid Kreta. In app 3 heb je zitje met perfect uitzicht over het dorpje aan de baai en vlakbij zwembad. Netjes en goed schoongehouden, hele vriendelijke mensen. Lopen naar dorpje is terug heuvelopwaarts. Met boodschappen wat zwaar. Sowieso aan te bevelen om naar Plakias met auto te komen

Gereisd Met partner in augustus 2016

BeachCheck

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

kees
24-8-2014

Wij zijn er nu en we blijven 10 dagen. Dag van terugkomst klopt dus niet. We zitten in kamer 3. Lekker dicht bij het zwembad. Uitzicht is vanuit deze plek ook prima. Zwembad wordt goed onderhouden nu. Appartement is schoon. 1 slaapkamer met 3 bedden en een zitkeuken met een extra bed. Plakias, hotel met receptie en stranden liggen op 800 m. Je kan voor 20€ pd een scooter huren als je dat wilt. Wij hebben een auto gehuurd. Hostes en receptie zeer vriendelijk. Dit appartement is zeker je geld waard als je lekker rustig wil genieten maar toch alles dichtbij wilt hebben. In plakias en omgeving kan je zeer goed eten. Het is een rustig klein dorpje dat nog niet helemaal omgetoverd is in een commerciele vakantie oord. Deze lokatie is een aanrader dus.

Gereisd Met partner in Wed Aug 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Keurig!

nelspel
30-6-2014

Anthos-appartement is schoon en netjes. Het wordt elke dag keurig schoongemaakt. Alles is aanwezig (ongeveer 30 borden en pannen voor een groot gezin) Het uitzicht wat voorgesteld wordt, is alleen in de appartementen 7,8 en 9 met privé balkon. Appartementen 1 en 6 kijken uit naar de bergen, nummer 2 is aan de zijkant, nummer 3 en 4 steken hun voeten practisch in het zwembad en nummer 5 kijkt uit op een blinde muur. Supervriendelijk personeel, ook in het Alianthos Hotel, 10 minuten lopen vanaf de appartementen. Daar kun je heel voordelig eten van het buffet. Schuin achter het appartementencomplex is een taverne waar je heel goed kunt eten met een schitterend uitzicht op de baai. Je mag met de vriendelijke eigenaar mee naar de keuken om uit te zoeken wat je wilt eten. Vlakbij het Alianthos hotel is een supermarkt, waar je alles kunt krijgen, en een warme bakker. Wil je wat zien van de omgeving, dan heb je wel een auto nodig.

Gereisd Met partner in juni 2014

Mooi appartement. Wij komen terug!

wimvantland
25-8-2012

Anthos is een mooi klein appartementencomplex. Wij zijn hier geweest in 2010 en 2011. Gebouwd op een heuvel met een prachtig uitzicht. Mooie tuin met volop bloemen. Zwembad is helaas niet erg diep. Klein speeltuintje. Op loopafstand van het centrum en prachtige strand (op terugweg moet je wel heuvel op). Keuken met oventje, 3 kookplaatjes en veel bestek, borden etc. TV met griekse zenders. Wordt schoongehouden door de fantastische Maria. Receptie in hotel Alianthos. Nederlands sprekende receptioniste. Doen alles voor je, vooral als je het appartement rechtstreeks, tegen een voordelige prijs, boekt. Alleen de wind! In juli 2011 was het vele dagen onmogelijk om van het prachtige strand te genieten. Ook 's avonds niet mogelijk om op ons terras te zitten. Dat was erg jammer. Dus met auto naar ander strand gereden. Huur wel een auto om de prachtige omgeving te verkennen. Plakias is leuk en gemoedelijk, genoeg winketjes en restaurantjes. Wij zullen hier zeker nog terugkeren!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Ver uit de beste bestemming in Griekenland

Henk van Wijk
20-2-2010

In meer dan 10 jaar Griekenland: Dit is voor ons het absolute hoogtepunt, zeker ook wat de stranden betreft en niet te vergeten het restaurant Korali (Op z'n Grieks Covali geschreven)op de boulevard aan de zeekant bij het haventje. Dit jaar gaan we zelfs in juni en in september naar Anthos: Succes verzekerd.

Gereisd Met partner in februari 2010

Echt genieten

Heidi
25-9-2009

Appartementen Anthos Leuke appartementen waar je tot rust kan komen. Plakias en omgeving zijn nog op en top grieks. Met de wind dien je wel rekening te houden - Plakias is een plaats waar het behoorlijk kan waaien.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit is een prachtige plek.

Tom en Maidy
24-5-2009

Het is een prachtig appartement nr. 8 met een droomuitzicht. Voor Griekse begrippen zeer kompleet ingericht. Voor natuurliefhebbers is er veel te zien en te fotograferen. Auto huren via reisleidster Nikky was perfecte/zeer voordelige keus.

Gereisd Met partner in mei 2009

Dump

Fam Wiersema
4-4-2009

Niet alle kamers komen overeen met kamers weergegeven op site. Onze kamer was goor. Een verzamelplaats voor dertig stoffige dekens en vier bedden in één ruimte. Oude gehorige airco en een toiletdeur die aanliep. Onze dochters van 14 en 15 moesten bij ons op de kamer slapen terwijl onze touroperator volgens reisbeschrijving ook twee bedden in woonruimte aangaf. Zwembad is heel ondiep en buitengemeen goor. Reiniging werkt niet en van tegels zijn stukken af. Boek uberhaupt niet bij onze touroperator want klachten worden niet serieus genomen. Schoonmaakster gebruikt veel water waardoor levensgevaarlijke situaties op de gladde vloer ontstaan. Dode rat op grasveld laat ze liggen. Kortom een echte aanbeveling !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2008

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenPaardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anthos in Plakias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anthos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.