Appartement Piskopiano Village

Griekenland, Kreta, Piskopiano

8.2Fantastisch

• 7.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Piskopiano Village voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

164 reviews over Appartement Piskopiano Village

• 9Andrea05-09-2017

Heerlijke vakantie gehad!

Ons appartement was prima, goede prijs/kwaliteit verhouding. Inrichting is eenvoudig. Schoonmaakvoorwaarden waren onduidelijk vooraf, alleen vuilnisbak en toilet emmer waar wc papier in gegooid moest worden legen is naar mijn idee geen schoonmaken maar maak ik absoluut geen probleem van. Wij waren vanuit eerdere vakanties gewend dat de afwas gedaan werd en wc papier aangevuld werd tijdens de schoonmaak maar dat gebeurde dus niet. Als je dat weet is er niets aan de hand. Duidelijke communicatie daarover zou al een hoop schelen. Wij hebben door een misverstand maar 1 keer schone handdoeken gekregen maar toen we dat aangaven werd daar helemaal niet moeilijk over gedaan en kregen we gelijk schone. Het is een leuk opgezet complex, kleinschalig en gezellig. We zijn hier 10 dagen geweest en hebben genoten van Kreta, het eten, het zwembad, de vriendelijke eigenaren en het prachtige weer. Helemaal uitgerust thuisgekomen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Marco07-08-2017

Echt fantastisch

Zeer vriendelijk voor de gasten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 6Hans04-07-2017

Kan beter

Wij waren hier 11 dagen. Het appartement is inderdaad schoon, maar er wordt niet elke dag schoongemaakt. Alleen de vuilnisemmer waar het toiletpapier in moet wordt elke dag geleegd. Handdoeken werden in die 11 dagen maar 2 keer vervangen. Echt te weinig. Badmatje helemaal niet. Badkamer zeer klein. Je kunt niet douchen zonder het toilet helemaal nat te maken. WC rol houder lag op de grond, werd niet gemaakt. Personeel doet aardig maar dit lijkt niet gemeend. Maakt verder niet uit, want we kwamen er alleen om te slapen. Wijntje aan het zwembad EUR 4 en een kleine griekse salade EUR 6. Veel te duur voor hier en veel goedkoper in het dorp. Daar heb je voor EUR 5 een karaf van een halve liter wijn en een grotere salade voor dezelfde prijs. Jammer, want zo verliezen ze business. We hadden dit appt geboekt omdat alle andere vol waren. Alleen om die reden zouden we er weer boeken.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Erwin van klaveren29-09-2016

Super verblijf gehad

Mooi appartement, centraal gelegen, erg schoon, leuk personeel. Zwembad was alleen een beetje koud, vooral voor kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 8Inge31-08-2016

wat een leuk complex en hele lieve mensen!

Ieder een, ook in de omgeving, is heel vriendelijk. Je voelt je welkom! Het complex is heerlijk. Genoeg ligbedden, en niet te druk in het zwembad. Helaas voor mijn grotere kinderen niet veel andere kinderen aanwezig (eind aug Het appartement was super. Wij hadden een heel groot terras, slaapkamer en bedden waren prima! Voor de Wifi moesten wij aan het eind van het terras staan, verder netjes en schoon! Wij hebben een week heerlijk geluierd! .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Rita09-08-2016

Fantastisch verblijf gehad.

Heerlijk complex in een klein dorpje dichtbij Chersonissos. Aardige en vriendelijke medewerkers. Met 2 zwembaden en genoeg ligbedden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9fam vaesen02-10-2015

gewoon super

zeer aangenaam verblijf zeer vriendelijke mensen . hadden apartement met aparte slaapkamer in. enige eventuele minpuntje voor ons mocht keuken iets uitgebreider zijn . Voor de rest ligging faceliteiten alles gewoon super.

Gereisd met partner in september 2015

• 8Carla Root05-09-2015

Het is een mooi gelegen appartement.

Mooi appartement. Heel schoon en een mooie grote kamer. Uitzicht over zee. Ik kreeg het idee dat we een soort bruidsuite hadden. Het enige wat wat minder was, was de wifi. Die werkte niet optimaal. Wel mooi gelegen vlakbij de restaurantjes en een klein stukje lopen naar Koutouloufari. Al met al een prettig verblijf geweest. In 2009 hadden dit appartementencompex ook al bezocht.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9klaas10-08-2014

goede accommodatie

Piskopiano Village was een goede verblijf accommodatie en heeft een mooie ligging met perfect uitzicht op zee. Het strand kon je niet zien dat ligt te ver weg vanaf het appartement. 15 min naar beneden lopen en iets langer de berg terug oplopen is te doen. Taxi kan worden geregeld tegen prijsafspraken welke bij receptie ter inzage liggen. De eigenaar en zijn personeel van het complex zijn zeer vriendelijk. Wifi alleen bij zwembad of net buiten eigen appartement maar binnen geen bereik te verkrijgen. De matrassen zijn een soort van boxspring idee, eigenlijk behoort voor het goede liggen een ander matras erboven op te liggen want na bijna twee weken zitten de ijzeren veren in je rug.
    Het eten in de restaurantjes boven in Piskopiano en beneden in Hersonissos is zeer goed te doen. Starbeach en het naast gelegen zandstrand en het Aquapark zijn mooie uitstapjes voor het gezin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Alicia29-07-2014

Mooie Plek, rustig gelegen

Goede accommodatie voor Griekse begrippen.je leeft de hele dag buiten dus ja wat heb je nodig. Schoonmaaksters komen iedere dagschoonmaken en je vuil op halen 2 super vrouwen. Personeel super vriendelijk en behulpzaam, eigenaar is aardig man kan beetje hard schreeuwen praten maar niet tegen zijn gasten meer als tie denken wij wat moet regelen, Wifi niet in de kamer aanwezig ook zeggen sommige aanbieders dat. mooi omgeving koutelafari en oud chersonisos prima te doen mooi wegen en straatjes en dorpjes. Lopen naar chersonisos prima te doen, heuvel af en op allemaal prima ja warn maar wat wil je met 34 graden, via achterkant van het complex kan je zo naar benden sla je een heel groot deel over mooie kerk in piskopiano zelf en mooi oud museum. voor de restaurantjes moet je wel boven blijven mooie en heerlijke!! onder andere Patriko, Mezes deze bevinden zich in koutelafari, benden is in chersonisos is het erg druk ook leuk en lekker om keer te gaan eten maar sommige zijn erg opdringerig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Appartement Piskopiano Village info