Piskopiano

Reviews over Piskopiano

Mooi en gezellig dorpje.

Familie Koop
    22-8-2017

Piskopiano en Koutouloufari zijn leuke kleine Griekse dorpjes. Er zijn leuke souvenirwinkeltjes en veel restaurantjes waar je lekker en goedkoop kunt eten.Wij hebben heerlijk gegeten bij The Alchemist en Ariadni.

Gezellig dorp

Jean Pieters
    7-6-2017

Piskopiano is een leuk dorpje met goede restauranten leuke bars en winkeltjes. Er heerst een ontspannen sfeer de lokale bevolking is zeer vriendelijk. Vanuit Piskopiano is het makkelijk wandelen naar Koutouloufari, oud Chersonisos en Chersonisos. Enig nadeel is de lokatie die tegen een heuvel ligt voor minder mobile personen moeilijker bereikbaar.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ontzettend leuk dorpje

S. van der End
    23-5-2017

Piskopiano ligt iets boven Chersonissos. Maar heeft het goede van twee werelden. Het is een heel leuk dorpje met een heleboel restaurantjes. Mocht je de drukte willen opzoeken, zit je zo in Chersonissos met zn stranden en uitgaansmogelijkheden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

lief dorpje

Gemo
    18-9-2016

Piskopiano is een lief grieks dorpje met leuke griekse tavernes, barretjes en een paar supermarkten. Het grenst aan koutoufoularie met nog meer restaurants. 15 min lopen van het drukke Chersonissos en strand.

Gezellig!

Marian
    11-10-2015

Leuk dorpje. Vanuit Piskopiano loop je zo naar Koutouloufari. In beide dorpjes talloze mogelijkheden van taverna's en terrasjes waar je voor een leuke prijs kunt eten. Leuke winkeltjes en diverse supermarktjes. In Koutouloufari is een pinautomaat. Of in Chersonissos natuurlijk.

Gereisd Met partner in oktober 2015
Piskopiano scoort een 8,1 uit 10, op basis van 129 reviews