Sorteren

Reviews over Mirtos

Een keer doen.

Yvonne van der Worp
    1-7-2018

Mirtos dwingt je acuut tot relaxen, heerlijk authentiek kustdorp in Zuid-Oost Kreta met eigen subtropisch micro klimaat. Voor rustzoekers, strandliefhebbers, wandelaars en liefhebbers van goede Griekse leven.... Genoeg terrassen en taverna's (aan boulevard en daar buiten) om je te laten verrassen en verwennen en te genieten van de vriendelijke mensen. Geen massatourisme of hoogbouw, kleinschalig Grieks, I love it!

Kom hier al 20 jaar! De mensen worden bijna famili

Marina Kroon
    27-1-2018

Mirtos is een heel klein dorp. Sinds kort is er een geldautomaat

Ierapetra is groter en op zaterdag is er een grote markt.

De Sarakina kloof kan je vaak uitlopen, als er niet al te veel regen is gevallen.

Het Kataro plateau is groots.

Heel Kreta is een geweldig mooi eiland, vooral in het zuiden. In het noorden voel ik me niet thuis, vanwege het toeristische gedoe.

prachtige omgeving, straalt veel rust uit.

Piet Hendriks
    23-12-2017

de sfeer in Mirtos is fantastisch

relaxen van de bovenste plank

authentiek
    20-12-2017

Mirtos is rustig. In authentieke sfeer kan er genoten worden van de zee, prachtige mensen, die overal voor open staan. Heerlijke maaltijden en veel excursiemogelijkheden. Er zijn genoeg toeristen, maar niet overdadig. Iedereen is bereid om te helpen en ze schenken een fantastisch goede raki. Laat de sfeer van rustig over je heen komen en je krijgt weer ruimte in je hoofd

geweldig

Van der Steen
    16-12-2017

Het weer en de mensen waren prima de accommodatie voortreffelijk en het eten geweldig!

Mirtos scoort een 8,8 uit 10, op basis van 211 reviews