Mirtos

We hebben een aantal aanbieders voor Mirtos voor je op een rij gezet:

vakanties Mirtos

We hebben een aantal aanbieders voor Mirtos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mirtos

Heerlijke plek om tot rust te komen .

Irma Decnop,
    12-1-2019

Belangrijk dat je goed ter been bent of met de auto bent want er is een steil klimmetje naar aleikos panorama

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Genieten

Ida van der Werff,
    22-11-2018

Heerlijk verblijf gehad. Mooie appartementen met een heerlijke tuin. Heerlijke bedden. Een gezellig dorpje met vriendelijke mensen. Leuke tavernes met lekker eten voor een goede prijs. Mooi strand met vaak gratis strandbedden als je er wat drinkt. Het echte griekenland. We komen graag eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Wat een aanrader!

Geralda Holtkamp,
    2-11-2018

Een geweldige accomodatie. Met betrokken personeel, ze staan altijd voor je klaar en zijn zeer behulpzaam.

Het zijn fijne appartementen, een prachtige tuin. Dichtbij de boulevard met diverse goede restaurantjes.

We zijn hier al vaak geweest, maar zullen ook vaak terugkomen. Bij thuiskomst hebben we al heimwee naar Villa Mertiza en de mensen die er werken, hoewel je niet merkt dat het hun werk is...

Gereisd met partner in juli 2018

Quality time! Dank aan het geweldige Mertiza team!

Tietia Feikens,
    29-10-2018

Villa Mertiza is een gemoedelijke, kleinschalige accommodatie in een klein authentiek, écht Grieks dorpje aan zee

Gereisd met vrienden in september 2018

Voor herhaling vatbaar.

Fam. Frencken,
    1-10-2018

We hebben genoten van een fantastische vakantie. Het appartement is van alle gemakken voorzien. De bedden slapen heerlijk.

De ligging is op loopafstand van het dorp en de zee maar vooral de stilte in de groene omgeving maakte onze vakantie onvergetelijk.

Gereisd met partner in september 2018
Mirtos scoort een 8,7 uit 10, op basis van 213 reviews