Sorteren

Reviews over Koutsouras

Net als de voorgaande jaren was het weer genieten.

Henk & Monique
    18-9-2017

Zodra je aankomt voel je de gezelligheid. Wij noemen het thuiskomen.

Er hangt een huiselijke sfeer in Okeanis en dat mede door Marja & Hans.

De lekkere restaurants in Koutsouras maar ook in de omgeving maken de avonden af. Een must is een auto, dan kom je n.l op de mooiste plekken van de omgeving. Zijn nu voor de 4e keer geweest, maar ontdekken steeds weer iets nieuws. Volgend jaar? zeker weer terug.

Paradijsje!

S. Stam
    1-9-2017

Wij (ouders, kinderen van 10 en 12) zijn net terug van een verblijf van 14 dagen in Okeanis en nog steeds volledig in de relaxmodus. Wát een fijne plek.

Alles mag, niets moet en de eigenaren Hans en Marja doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. De kinderen lagen de hele dag in het zwembad of snorkelden in de zee, pakten af en toe een filmpje uit de enorme collectie en waren dolblij met de gratis wifi. :-)

De omgeving is bijzonder: het ongerepte, bloedmooie en gastvrije Kreta. Geen toeristenstromen, geen obers die je een restaurant willen inlokken. Op 2 minuten loopafstand het strand, met een paar restaurantjes die hun tafels nog net niet in zee hebben geplaatst. Heerlijk eten voor een paar euro, terwijl de zon ondergaat. Of lekker zelf koken in de gemeenschappelijk keuken, die ter beschikking van de gasten staat.

Stukje rijden en je vindt de meest idyllische baaitjes, bergdorpjes en wandelroutes. Een aanrader!

Wij komen zeker terug.

Zeer relaxte vakantie

Ton&Lilian
    5-7-2017

Op een zeker niet toeristische locatie aan de Libische zee in het plaatsje koutsouras ligt dit mooie, echt Griekse, kleinschalig appartementencomplex. Alles is aanwezig en Marja &Hans zorgen ervoor dat je een relaxte tijd hebt daar. 'Smorgens beginnen met een zeer uitgebreid ontbijt met een mooi muziekje op de achtergrond. Alles kan en mag daar. Op loopafstand de zee en een paar goede taverna's. Al met al een leuke plek om te reserveren.

geweldige oase

Jan en Micha
    24-9-2016

Wat je allemaal moet weten:

een verrassend mooi landschap,

superzwembad,

kleinschalig,

heerlijk eten op 50 meter van de deur (en op 100 meter en op 150 meter, etc.) waar de Grieken zelf ook eten,

in de zee zwemmen op 30 meter van de deur,

prachtig zeewater met een heerlijke temperatuur,

tientallen mogelijkheden voor een uitstapje,

mooi weer,

zelfbediening uit de gevulde koelkast in gemeenschappelijke ruimte met een hoeveelheid boeken goed voor 4000 uur leestijd,

nog veel meer,

en dan het fantastische gastheer-/-vrouwschap van Hans en Marja:

volgend jaar weer dus.

Het is als thuiskomen

Henk & Monique
    21-9-2016

We zijn nu voor de 3e keer in Okeanis geweest. Wat is het hier toch gezellig, rustig en gastvrij. Weer volop genoten van de heerlijk tochten die we gemaakt hebben.Hierbij is een auto wel een must.Ook al ben je er al een keer geweest, iedere keer ontdek je weer iets nieuws. De bergdorpjes blijven je verrassen. Heerlijk gegeten in de restaurantjes in de omgeving. De BBQ die Marja & Hans hadden georganiseerd was helemaal top, het eten was heerlijk en een gezellige gelegenheid om de andere gasten te leren kennen. We gaan zeker weer terug, dat moet gewoon.

Koutsouras scoort een 7,8 uit 10, op basis van 21 reviews