Appartement Galaxy Villas

196 reviews over Appartement Galaxy Villas in het Nederlands

Nooit meer

Rosaly,
20-4-2019

Niet voor mensen die slecht ter been zijn!!

Gereisd met partner in april 2019

Een ervaring rijker en een illusie armer.

Rien Boomsluiter,
5-10-2018

Na de laatste keer te hebben verbleven in Koutouloufari zagen we Galaxy Villa's liggen waar onze indruk vanaf de buitenkant goed was. Via touroperator het complex bekeken. De omschrijving was bijna te mooi om waar te zijn, en dat was het dus ook. De eerste indruk bij aankomst was prima. Een verzorgde lobby en ook bij het zwembad was het prima. Toen werden we naar onze "Villa" gebracht en begon het drama. Wat een ongelofelijke oude en kapotte zooi is dit. De bedden zijn al 10 jaar uitgeveerd, i.p.v. een lattenbodem ligt er een gescheurde spaanplaat onder. De banken in de kamer blijken 2 extra matrassen te zijn en dienen dus als 2 extra bedden. Het kookelement bestaat uit een verroeste magnetron met daarop een 2 pits elektrische plaat. Het keukengerei is niet eens Action waardig. TV is er niet te bekennen. In het verroeste bad zit geen ophangpunt voor de handdouche. Jammer dat je hier zo wordt misleid door de buitenkant. Nooit meer!!!!

Gereisd met partner in september 2018

Prima appartement

Patrick Arkel,
16-9-2018

Wij waren bij gallaxy voor de 2de keer. Het was voor ons een prima appartement, elke dag schoongemaakt en schone handdoeken. De matrassen van het bed zijn vrij hard, maar nadat we het aangegeven hadden werd er topdek opgelegt. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De tuin is mooi onderhouden. Nadelen: de appartementen zijn verouderd, opknapbeurt nodig. De douche is klein maar wel goede straal. Als je slecht ter been ben zou ik het niet doen ivm vele trappen. Het zwembad was voor ons goed, maar er waren wel mensen die aan 'handdoekje leggen' deden. Het dorp zelf is heel gezellig. Overal goed gegeten, nieuw restaurant monastery tegenover appts esperides was ook heel goed. Kortom wij komen zeker weer een keer terug.

Gereisd met partner in september 2018

Supervakantie

Flora,
21-1-2018

De appartementen waren erg schoon en werden bijna elke dag schoongemaakt. Wel een verouderde inrichting. Elke dag kreeg je nieuwe handdoeken. Erg aardig personeel. Ze helpen je met alles. Het strand is ver lopen. Ook de bushalte is een eind lopen. Er zijn wel veel restaurantjes in de buurt. Ook zijn er overal supermarkten.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima verblijf

Sytse,
31-8-2017

Wij hadden een mooie kamer aan het einde van de accommodatie met mooi zee zicht. De kamer was vrij basic maar van alles voorzien. Het personeel is erg vriendelijk. Het zwembad is vrij diep en Er is maar een klein stuk waar je echt kan staan. Wel is er voor de kleintjes een zwembadje van 50 cm diep naast. Het enige wat ik aantemerken had waren de bedden, deze waren erg hard en deden meer denken aan een campingbedje.

Gereisd met partner in augustus 2017

Tegengevallen dus 1x nooit meer.

Familie Schmitz en Pepers,
24-8-2017

Pluspunten: wij hadden 2 ruime verouderde appartementen die uitzicht boden op de schitterende tuin. Doucheruimte kleinste ooit, soort taartpunt model, maar wel een goede straal. Echter hadden veel andere gasten hun zitje aan de wandelpaden dat voor de helft met een droogrek gedeeld moest worden. Ontbijt OK al had een eitje erbij gemogen. Helaas ook minpunten. Het zwembad is ERG klein. Op de foto's lijkt het groot. Er is weinig ruimt voor bedjes om het zwembad en die zijn er ook niet veel dus. Verder handdoekje leggen door gasten etc. Dit levert veel ergernis op en er wordt niet tegen opgetreden. Diverse keren op een stoel moeten bivakkeren bij het zwembad. Wat jammer is dat dan ook veel bedjes, stoelen en parasols oud, versleten en kapot zijn. Het complex kent veel trappen maar ligt dicht bij de gezellige winkeltjes en restaurants. Personeel is over het algemeen vriendelijk soms afstandelijk. Schoonmaak is beperkt. In vergelijking met andere complexen waar wij zaten viel dit tegen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Bedroevend

Robin,
14-7-2017

Als je erg laat aankomt dan plaatsen ze je in een aftands stinkende en vochtige kamer ergens in een kelderverdieping. Wellicht hopen ze dat je niet gaat morren en de rest van je verblijf braaf daar blijft met wellicht een dubbele longontsteking als gevolg. Uiteraard de dag erna onmiddellijk ons misnoegen kenbaar gemaakt. Na een lang en vermoeiende reis stond onze 8 jarige dochter het huilen bijna nabij toen ze zag in wat voor kerker we terecht waren gekomen deze 1e nacht. Bedden waren bovendien ondraaglijk. De vering stak er gewoonweg uit. Gelukkig, dankzij het uiten van misnoegen, daags nadien een betere kamer met bovendien mooi zicht. Bedden nog steeds erg slecht maar wen je uiteindelijk maar aan. Barman aan de poolbar heeft erg grote dunk van zichzelf, heeft een eigen blik op het leven, geniet van zijn kleine machtspositie om al dan niet nog iets te serveren. Appartement is enorm basic. Gebruik best niet enig bestek, borden of glazen (alles vies). Huisje wordt wel regelmatig gepoetst = enige pluspunt. Poetsdames werken het hardst van alle personeel aanwezig en doen echt hun best. Dorpje is gezellig maar na paar dagen echt wel gezien. Chersonnisos straalt voor een gezin echt weinig uit. Erg vies. Kwartier wandelen langs afval naar onderen. Terug naar boven best taxi nemen (7 euro). Kortom: Vergane glorie dit complex... Niet meer voor ons.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

r.koot,
28-5-2017

In een woord fantastisch. Een kleinschalig complex met een mooie tuin. Leuke appartementen die goed schoon gehouden worden. Vriendelijk personeel. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit af te raden i.v.m de vele trappen. Hier komen we zeker nog terug. Verder is de locatie lekker rustig. Het dorp Koutouloufari Is een leuk en gezellig dorp binnen handbereik.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima bestemming

Herja,
24-5-2017

Galaxy Villas is een enkele jaren oud maar goed onderhouden en schoon complex. Het zwembad is heerlijk en de ligstoelen in mei net voldoende. Het complex is (zoals bijna alles in Koutouloufari) tegen de berg aan gebouwd dus veel traplopen. Ons 2-kamer appartement voordeel (no.25) lag in het onderste deel aan de schitterende tuin. De ligging van de app. verschilt nogal. Wij hadden geluk met een terras aansluitend aan de tuin. Andere app. slechts een klein balkon of terras aan het pad. App. ruim en schoon. Regelmatig linnenwissel. Keuken inrichting schoon en voldoende al was het moeilijk om inkopen te doen voor de warme maaltijd in de dorpen. Gelukkig ruime keus in restaurants en prijsaantrekkelijk. Personeel vriendelijk, hulpvaardig en alles in het Engels. Bakker, mini-market en pinautomaat tegenover GV. Cherso op 20 min. lopen en terug bergop of taxi. Enige minpunt de muggen.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

Catharina
29-9-2016

Het is er heel gemoedelijk en heel fijn personeel. staan altijd voor je klaar. Vooral Dimitris en Sofia doen alles voor je. Wij gaan echt volgend jaar weer voor de 5de keer. wij voelen ons daar thuis.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch

• Afstand tot strand1.4 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenVis / Seafood, Internationaal, Engels, Frans, Amerikaans, Balkan, Grieks, Duits, Italiaans, Regionaal, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Galaxy Villas in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Galaxy Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.