Appartement Galaxy Villas

193 reviews over Appartement Galaxy Villas in het Nederlands

Supervakantie

Flora
21-1-2018

De appartementen waren erg schoon en werden bijna elke dag schoongemaakt. Wel een verouderde inrichting. Elke dag kreeg je nieuwe handdoeken. Erg aardig personeel. Ze helpen je met alles.

Het strand is ver lopen. Ook de bushalte is een eind lopen. Er zijn wel veel restaurantjes in de buurt. Ook zijn er overal supermarkten.

Prima verblijf

Sytse
31-8-2017

Wij hadden een mooie kamer aan het einde van de accommodatie met mooi zee zicht. De kamer was vrij basic maar van alles voorzien. Het personeel is erg vriendelijk. Het zwembad is vrij diep en Er is maar een klein stuk waar je echt kan staan. Wel is er voor de kleintjes een zwembadje van 50 cm diep naast. Het enige wat ik aantemerken had waren de bedden, deze waren erg hard en deden meer denken aan een campingbedje.

Tegengevallen dus 1x nooit meer.

Familie Schmitz en Pepers
24-8-2017

Pluspunten: wij hadden 2 ruime verouderde appartementen die uitzicht boden op de schitterende tuin. Doucheruimte kleinste ooit, soort taartpunt model, maar wel een goede straal. Echter hadden veel andere gasten hun zitje aan de wandelpaden dat voor de helft met een droogrek gedeeld moest worden. Ontbijt OK al had een eitje erbij gemogen. Helaas ook minpunten. Het zwembad is ERG klein. Op de foto's lijkt het groot. Er is weinig ruimt voor bedjes om het zwembad en die zijn er ook niet veel dus. Verder handdoekje leggen door gasten etc. Dit levert veel ergernis op en er wordt niet tegen opgetreden. Diverse keren op een stoel moeten bivakkeren bij het zwembad. Wat jammer is dat dan ook veel bedjes, stoelen en parasols oud, versleten en kapot zijn. Het complex kent veel trappen maar ligt dicht bij de gezellige winkeltjes en restaurants. Personeel is over het algemeen vriendelijk soms afstandelijk. Schoonmaak is beperkt. In vergelijking met andere complexen waar wij zaten viel dit tegen.

Bedroevend

Robin
14-7-2017

Als je erg laat aankomt dan plaatsen ze je in een aftands stinkende en vochtige kamer ergens in een kelderverdieping. Wellicht hopen ze dat je niet gaat morren en de rest van je verblijf braaf daar blijft met wellicht een dubbele longontsteking als gevolg. Uiteraard de dag erna onmiddellijk ons misnoegen kenbaar gemaakt. Na een lang en vermoeiende reis stond onze 8 jarige dochter het huilen bijna nabij toen ze zag in wat voor kerker we terecht waren gekomen deze 1e nacht. Bedden waren bovendien ondraaglijk. De vering stak er gewoonweg uit. Gelukkig, dankzij het uiten van misnoegen, daags nadien een betere kamer met bovendien mooi zicht. Bedden nog steeds erg slecht maar wen je uiteindelijk maar aan. Barman aan de poolbar heeft erg grote dunk van zichzelf, heeft een eigen blik op het leven, geniet van zijn kleine machtspositie om al dan niet nog iets te serveren. Appartement is enorm basic. Gebruik best niet enig bestek, borden of glazen (alles vies). Huisje wordt wel regelmatig gepoetst = enige pluspunt. Poetsdames werken het hardst van alle personeel aanwezig en doen echt hun best. Dorpje is gezellig maar na paar dagen echt wel gezien. Chersonnisos straalt voor een gezin echt weinig uit. Erg vies. Kwartier wandelen langs afval naar onderen. Terug naar boven best taxi nemen (7 euro). Kortom: Vergane glorie dit complex... Niet meer voor ons.

fantastisch

r.koot
28-5-2017

In een woord fantastisch. Een kleinschalig complex met een mooie tuin. Leuke appartementen die goed schoon gehouden worden. Vriendelijk personeel. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit af te raden i.v.m de vele trappen. Hier komen we zeker nog terug. Verder is de locatie lekker rustig. Het dorp Koutouloufari Is een leuk en gezellig dorp binnen handbereik.

Prima bestemming

Herja
24-5-2017

Galaxy Villas is een enkele jaren oud maar goed onderhouden en schoon complex. Het zwembad is heerlijk en de ligstoelen in mei net voldoende.

Het complex is (zoals bijna alles in Koutouloufari) tegen de berg aan gebouwd dus veel traplopen. Ons 2-kamer appartement voordeel (no.25) lag in het onderste deel aan de schitterende tuin. De ligging van de app. verschilt nogal. Wij hadden geluk met een terras aansluitend aan de tuin. Andere app. slechts een klein balkon of terras aan het pad.

App. ruim en schoon. Regelmatig linnenwissel.

Keuken inrichting schoon en voldoende al was het moeilijk om inkopen te doen voor de warme maaltijd in de dorpen. Gelukkig ruime keus in restaurants en prijsaantrekkelijk.

Personeel vriendelijk, hulpvaardig en alles in het Engels.

Bakker, mini-market en pinautomaat tegenover GV.

Cherso op 20 min. lopen en terug bergop of taxi.

Enige minpunt de muggen.

fantastisch

Catharina
29-9-2016

Het is er heel gemoedelijk en heel fijn personeel. staan altijd voor je klaar.

Vooral Dimitris en Sofia doen alles voor je. Wij gaan echt volgend jaar weer voor de 5de keer. wij voelen ons daar thuis.

Topper

George Borstlap
4-6-2016

Mooie locatie voor mensen die houden van een relaxte en ongedwongen sfeer. Hele goede restaurants in de buurt. Vooral de buren, restaurant Iokosta is een aanrader.

prima accomodatie in een rustig dorpje

familie Lanz
9-5-2016

Alles netjes, vriendelijk personeel opgemaakte bedden. Iedere dag schone handdoeken. Daar we pas in de avond vertrokken, mochten we tegen een kleine betaling de accommodatie de hele dag blijven gebruiken. Ontbijt is simpel maar voldoende. Lekker zwembad om in af te koelen en voldoende zonnebedden. In de omgeving voldoende restaurantjes om lekker te eten. Waarbij "Steki"(ongeveer een kilometer lopen een echte aanrader is.

Gezellig appartement en vriendelijk personeel

Dick en Liny
9-5-2016

Mooi,maar niet al te groot zwembad. Appartementen zijn schoon.Zorg voor anti muggenspul

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Galaxy Villas in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Galaxy Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Galaxy Villas scoort een 8 uit 10 op basis van 193 reviews.