Sorteren

Reviews over Kato Galatas

Gesmaakt hotel!

M. Lemarcq
    17-8-2017

Enkel geschikt wanneer men tamelijk goed te been is. Steil gelegen. Gedienstig en vriendelijk personeel, mooie kamer, goed van eten maar te weinig afwisseling, prachtig onderhouden tuin. Mainroad moeilijk te bereiken (brug boven baan, trappen dus.

Zeker nog eens opnieuw!

Nathalie
    24-7-2017

Prachtige kamer met zicht op zee, eigen terrasje met schaduw en zon met eigen ligstoelen, elke dag gepoetst, propere lakens, handdoeken..

Extra bezoekers op de kamer naast ons met kindje werden vriendelijk verzocht de adults only zone te verlaten.

3 maaltijden in buffetvorm, voldoende afwisseling, elke avond ander thema maar de standaarddingen om te eten bleven ook. Ontbijt was apart van de andere gasten, buiten aan het hoofdzwembad. Zeer vriendelijke service, elke dag vers fruitsap, zowel gezond als ongezonde dingen. Andere maaltijden zijn in het hoofdrestaurant, buiten.

Avondanimatie: kleine quiz, beetje muziek (live saxofonist, griekse dans tijdens bbq-avond), voor kindjes geen idee, hoor je niet in de adults only zone. Eigen koffiebar, ook frisdrank. Elke dag voor of na je avondeten krijg je 1 cocktail gratis met alcohol van echt merk, die niet op de kaart staan.

Zalig rustig hotel, zeker een aanrader.

Ook aan de receptie zijn ze zeer vriendelijk en behulpzaam!

Heel goed

steenokkerzeel
    16-9-2016

Het hotel is wel aan renovatie toe maar het eten en de vriendelijkheid van het personeel maakt dit ruimschoots goed. Wij verbleven in de superieur kamer panorama blue en de meerprijs is dit niet waard, je kan eigenlijk in het hoofdgebouw verblijven wat een verschil in prijs is. De animatie is ook ondermaats en s'avonds is er weinig te doen in het hotel en eenmaal buiten het hotel is er niets meer. Je kan wel de bus nemen naar Chania wat je 1,70euro per rit /per persoon kost en is wel een aanrader vermits de bushalte voor het hotel is.toch gaan wij nog naar dit hotel terug alleen al voor het personeel en het mooie uitzicht van de zee.

Hotel Panorama Ghania Kreta

De Decker Marc
    24-9-2015

Hotel Panorama is een prachtig hotel die zijn naam eer aan doet. Wie logeert in het "Blue" gedeelte heeft een prachtig zicht op de zee. Alle andere kamers hebben eveneens zicht op zee.

Vriendelijk personeel en nette kamers.

Minpunten: Het eten is bijna een drama, is niet warm en de keuze valt tegen. Bij regen is het een chaos daar het restaurant in open lucht is, juist afgeschermd door enkele zonwerende doeken. Een alternatief is het themarestaurant (die ook niet veel voorstelt steeds hetzelfde menu)die veel te klein is. Het hotel is niet geschikt voor kinderen daar er weinig te beleven valt. Geen glijbaantje aan het zwembad en een klein speeltuintje. Voor mensen die slecht te been zijn is het ook niet aan te raden, daar de lift niet tot op straatniveau gaat en er nog een 25 trappen moeten gedaan worden. Anders moet men "de muur van Geraardsbergen op" Animatie was een regelrechte flop, geen shows enkel het animatieteam die iets probeert voor een 10 tal toeschouwers.

Adults only gedeelte was goed

Laicha
    6-12-2014

Swim up kamers in adults only gedeelte zijn super!

Service aan bar van adults only gedeelte super en vriendelijk!

Spijtig dat er soms toch kinderen toegelaten worden.

Ontbijt voor adults only gedeelte is verzorgd, maar niet uitgebreid. Je kan naar grote "drukkere" refter gaan.

Weinig afwisseling in het eten.

Zeker geen 5* waard en zeker niet voor dit budget!

Kato Galatas scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews