GriekenlandKretaKatalagariAppartementen KatalagariAppartement Katalagari Country Suites

Appartement Katalagari Country Suites

GriekenlandKretaKatalagari

9.6FenomenaalScore uit 66 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+71/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 66 reviews
  • 9.5Inrichting
  • 9.5Ruimte

Appartement info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

67 Reviews over Katalagari Country Suites

• 10Jan02-07-2019

Een paradijs ❤️

In dit paradijs kom je ècht tot rust!! Eigenlijk is het een appartementencomplex met hotelfaciliteiten, de dagelijkse schoonmaak van de kamer is inclusief en ontbijt is tegen geringe bijbetaling mogelijk! Geen bomvol zwembad, ligstoel reserveren door er voor het ontbijt je handdoek op te leggen is hier niet nodig! De overvriendelijke eigenaresse en haar personeel staan altijd voor je klaar! En wat kunnen ze koken ❤️!! Voor weinig geld heb je een bijzonder lekker diner!! Wij hebben, helaas achteraf, wel gemerkt dat direct boeken heel veel geld scheelt! Boek het appartement direct, de vliegreis apart en een huurauto op de luchthaven van Heraklion en je bent honderden euro’s per week goedkoper uit! Dat weten we voor de volgende keer!!

• 9Gerbert17-06-2019

fantastisch

Wij vonden het een mooie rustige plek met fantastisch uitzicht op de bergen, hartelijke ontvangst, alles keurig netjes en schoon. we hadden het gevoel of we al jaren kwamen. naar de noordkust en stranden is het een 20 minuten rijden. Naar de ook prachtige zuidkust wat langer. wij hebben beiden gedaan en super genoten. Heerlijk net buiten de toeristisch drukte. Ook de direkte omgeving vonden we heel mooi. Er loopt een wat grotere weg voor het hotel langs maar voor ons heeft dat geen hinder gegeven. voor ons zit de kans op herhaling er zeker in.

• 10Dijk04-06-2019

Great relaxing place, Clean rooms, friendly staff.

Nice view of the Corfu landscape. Cclean luxury apartment with well maintained swimming pool. Accessibility by car is improved and excellent. Greek hospitality and kindness of the staff is great. They pay attention to the guests. Quiet place to relax and child friendly area. Greek kitchen is very nice. Food is as expected and fresh. From Katalagari you easily travel to other places for sightseeing. No noise of traffic. A place to visit again with our family.

• 10C. Schooorl25-06-2016

Mooiste plek ooit

De rust, het pure, de mensen (lees: personeel). GEEN minpunten!!

• 9Fan de Jong24-06-2016

Rust en genieten

Een plek als deze kom je maar zelden tegen. Zeer vriendelijke mensen, bijzonder gastvrij en je voelt je meteen op je gemak. Erg rustige locatie met alle voorzieningen. Heel erg mooie en stille suites die elke dag super schoon worden gemaakt. Het eten is werkelijk subliem, bijna alles komt uit eigen tuin en word vaak in de houtgestookte oven bereid. Alles klopt hier, je krijgt hier werkelijk het gevoel dat je niks hoeft...Voor de tweede keer hier geweest, we komen zeker weer! Ook al is er niet super veel voor de allerkleinsten, ze zijn hier gek op kinderen. Persoonlijke aandacht is wat ze hier snappen. Ik mocht op mijn verjaardag mee helpen in de keuken en alle gasten meehelpen voorzien van een fantastisch maal. We mochten zelfs aanschuiven bij een familieavond van de eigenaar en hebben tot laat gefeest en genoten van de raki. Puur genieten!

• 9Erica en Martin12-06-2016

Geweldig!

Wij zijn twee weken in Katalagia Country Suites geweest. De gastvrijheid, vriendelijkheid en betrokkenheid van de mensen is hartverwarmend. Wij hadden een ruime studio op de eerste verdieping met ruim balkon en een heerlijk bed (niet onbelangrijk). Elke dag werd er schoongemaakt en om de dag schone handdoeken. Prachtig uitzicht over de vallei vanaf het balkon. Het ontbijt en diner is zeker een aanrader, met zorg en verse ingredienten bereid. De hele accommodatie is verzorgd en heerlijk rustig.

• 9Meralda03-10-2014

Geweldige vakantie

Wij hadden een geweldige vakantie bij Katalagari Country suites. Het personeel is vriendelijk en het eten zeer goed. Rustige plek, meeste dagen lagen we maar met 2 tot 6 mensen bij het zwembad. Zeker een aanrader!

• 10Rita28-07-2014

Klein paradijsje!

Wij verbleven hier tijdens de maand juli en hebben werkelijk een fantastische vakantie gehad! Alles was meer den in orde: hele mooie ruime suite met prachtige natuurstenen douche, kitchenette, salonnetje en vooral een prachtig uitzicht over het dal en de bergen De sfeer is niet makkelijk te beschrijven, je moet er zijn om het te ervaren. ‘k zal proberen: eerst en vooral de rust, je hoort er enkel de krekels. De prachtige omgeving, de zalige stilte aan het (nooit drukke) mooie zwembad, het fantastisch lekkere eten (klaargemaakt met verse groenten, kruiden en fruit van de eigen tuin). Je kan echt nergens zo goed eten als daar. De eigenaars en alle medewerkers zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam . Je bent er geen nummer zoals in die grote strandhotels, ze laten echt voelen dat je welkom bent ! Door de kleinschaligheid krijg je dat familiale gevoel. Voor ons is dit de vierde reis naar Kreta en ik moet zeggen dit steekt er met kop en schouders boven uit!

• 9Hans Tack02-08-2013

super vakantieplek

Katalagari Country Suites is een schitterende vakantieplek met zeer mooi suites en een mooi uitzicht op de Peza vallei. Alle stafmedewerkers zijn zeer behulpzaam, vriendelijk en puur... Er wordt een milieuvriendelijke filosofie gehanteerd. Het ontbijt en optioneel avondmaal zijn zelfgemaakt met ingrediënten uit de eigen groenten-, kruiden- en fruittuin.

• 10Siobhain Archer31-05-2013

A winning formula - ticks all the boxes

Just got back from a perfect stay in this peaceful paradise. We'll definitely be back for the gorgeous surroundings, great views, friendly staff, amazing food, generous accommodation and feeling of peace and relaxation normally hard to find with three children! We'll definitely be back.

Appartement Katalagari Country Suites info

Building information

• Totaal aantal kamers14

Facilities

• Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals