Kastelli / Kissamos

We hebben een aantal aanbieders voor Kastelli / Kissamos voor je op een rij gezet:

vakanties Kastelli / Kissamos

Reviews over Kastelli / Kissamos

Op herhaling in Kissamos

Marion
    19-2-2017

Een rustige locatie met privé zwembad, met goed uitgevoerde accommodaties. Uitstekende verzorging op facilitair gebied. En met een huurauto is het prima te doen vanaf vliegveld Chania. De Nederlandse eigenaresse heeft een map samengesteld voor allerlei activiteiten vanuit deze locatie. Of het nu cultuur, winkelen, een heerlijk strand of een gezellig restaurant betreft. Persoonlijk heeft ze ook aandacht voor wie dat wenst met persoonlijke suggesties. Echt een aanrader.

Mooie strandzijde

Henry
    1-8-2015

Met je rug naar Kissamos is het hier heerlijk vertoeven. Zandstrand, baaitje ondiep en veilig water. Golfbrekertjes. Lekker snorkelen. Maar het stadje is een en al verval. Veel landarbeiders in vervallen huisjes. Veel rommel en gesloten fabriekterrein. Een enkele minimarket, bakker en pinautomaat. Rondom de hotels en strand geweldig.

Gereisd Met partner in Tue Jul 28 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig stadje buiten de toeristenhordes

tineke79
    21-7-2015

Gezellig stadje met bakkertjes, met een supermarkt en volop keus wat betreft tavernes. Er lopen wat toeristen rond, maar de meerderheid bestaat uit Grieken, hier geen friet van Piet :). Vrij veel strand met zand, er zijn wat plekken waar ook kleine kinderen goed kunnen spelen in de luwte. In het centrum staat een interessant klein museum en in de omgeving zijn prachtige stranden te vinden en mooie tochten mogelijk

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Niet voor mensen die van disco houden

Ger
    10-7-2014

Kastelli/Kissamos is een relatief klein, niet toeristisch, typisch Grieks plattelandsstadje. hoewel er vrij veel restaurants zijn is dit niet de plek om te bezoeken als je 18 bent en van lekker stappen houdt. Dan kun je beter naar Chersonisos gaan. Hier in Kissamos wil je zijn om van je rust, de mensen en de omgeving te genieten.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Kissamos uitvalsbasis voor een bezoek aan NW Kreta

Mike&Carmen
    29-10-2013

Kissamos is een typisch Kretenzer provinciestadje met voldoende winkels en restaurants om een fijne vakantie te hebben. Op zich is er niet zoveel te beleven, maar zeker geschikt als uitvalsbasis voor de mooie omgeving. Bezoek de stranden Balos, Falassarna of Elafonissos. Vanuit Kissamos zijn diverse kloven goed te bereiken. Ook een bezoek aan Chania is meer dan de moeite waard.

Gereisd Met partner in Thu Oct 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kastelli / Kissamos scoort een 8,1 uit 10, op basis van 32 reviews