Sorteren

Reviews over Kastelli / Kissamos

Op herhaling in Kissamos

Marion
    19-2-2017

Een rustige locatie met privé zwembad, met goed uitgevoerde accommodaties. Uitstekende verzorging op facilitair gebied. En met een huurauto is het prima te doen vanaf vliegveld Chania. De Nederlandse eigenaresse heeft een map samengesteld voor allerlei activiteiten vanuit deze locatie. Of het nu cultuur, winkelen, een heerlijk strand of een gezellig restaurant betreft. Persoonlijk heeft ze ook aandacht voor wie dat wenst met persoonlijke suggesties. Echt een aanrader.

Mooie strandzijde

Henry
    1-8-2015

Met je rug naar Kissamos is het hier heerlijk vertoeven.

Zandstrand, baaitje ondiep en veilig water. Golfbrekertjes.

Lekker snorkelen. Maar het stadje is een en al verval. Veel landarbeiders in vervallen huisjes. Veel rommel en gesloten fabriekterrein. Een enkele minimarket, bakker en pinautomaat.

Rondom de hotels en strand geweldig.

Gezellig stadje buiten de toeristenhordes

tineke79
    21-7-2015

Gezellig stadje met bakkertjes, met een supermarkt en volop keus wat betreft tavernes. Er lopen wat toeristen rond, maar de meerderheid bestaat uit Grieken, hier geen friet van Piet :). Vrij veel strand met zand, er zijn wat plekken waar ook kleine kinderen goed kunnen spelen in de luwte. In het centrum staat een interessant klein museum en in de omgeving zijn prachtige stranden te vinden en mooie tochten mogelijk

Rustig dorp, weg van alle drukte

Anne en Ronny
    17-6-2015

Geschikt voor wie houdt van rust en liever weinig toeristen ontmoet.

Heerlijke vakantiebestemming

T van westing
    14-7-2014

Echt Griekenland! Zon, zee, strand en lieve mensen!

Kastelli / Kissamos scoort een 8,3 uit 10, op basis van 32 reviews