Reviews over Kalamaki

Prachtige plek met een heel mooi vakantiehuis

Louis,
    12-5-2017

Voor rustzoekers en voor mensen die genieten van natuur, prachtige vergezichten en een stijlvol en smaakvol gebouwd en ingericht huis. Met een auto (noodzakelijk) ben je in 10 minuten bij de zee of in een grotere plaats. Het terras en zwembad zijn heerlijk.

geweldig goed

cor stoop,
    9-1-2017

Fantastisch hotel, zeer goed personeel. Drie mooie zwembaden, dit alles vlak bij (20 meter) van het zandstrand. Ontbijt en diner waren klasse. 's Morgens met het ontbijt kon je vers fruit nemen met echte slagroom (dus niet uit een spuitbus) Maar het aller beste was de kamer, wij hadden een familiekamer met zeezicht, erg mooie kamer met een uniek uitzicht. Volgende korte vakantie is zeker weer naar Alexander Beach.

Toplocatie om te onthaasten

Janneke Douma,
    13-11-2016

Oilmillvilla staat op een unieke plek in het dorpje Lagolio, Zuid Kreta. Elke ochtend ontbijten op het grote terras, onder de tarb, genietend van een grandioos uitzicht.

Overdag kun je heerlijk wandelen vanaf het huis of er met de auto op uit naar veel leuke plaatsjes, kloven en baaien. En heb je 's avonds geen zin meer om weg te gaan dan loop je 30 meter naar het restaurantje van Poppi om daar heerlijk te eten. We zijn er een week geweest, 2 echtparen, en hebben genoten. Het huis is erg mooi en gezellig ingericht en ook nog eens superschoon. Een plek en huis om van te houden; het werd ONS huis op een toplocatie!

Heerlijk, we gaan zeker terug

Will Voogt,
    14-6-2016

Zeer vriendelijke ontvangst, de kamers zijn schoon en het personeel is supervriendelijk.

Heerlijk vrij en rustig

Wim Lansbergen,
    10-5-2016

We vonden de rust en het weidse uitzicht fantastisch. Toch is er op relatief korte afstand met de auto veel te beleven.

Het huisje is zeer goed uitgerust.

Nadeel; In het dorpje is niets te krijgen. Het restaurantje, als buurman, is redelijk kwaliteit maar wel veel voor weinig. Wij aten er alleen maar als we geen zin meer hadden erop uit te gaan.

Kalamaki scoort een 9,7 uit 10, op basis van 21 reviews