Hotel Diogenis Palace

GriekenlandKretaGouves

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Diogenis Palace voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 11 reviews

6.7VoldoendeScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Diogenis Palace

• 10ALEKSANDRA28-06-2012

WAKACJE MARZEŃ

HOTEL JEST DUŻY, W SAMYM CENTRUM STOI DUŻY PRZESTRONNY BASEN. KAŻDY MOŻE SPĘDZIEĆ TAM NIEZAPOMNIANE CHWILE BEZ WZGLĘDU NA WIEK; HOTEL PRZYSTOSOWANY DLA SINGLI LUDZI STARSZYCH ORAZ DLA CAŁYCH RODZIN LUB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. OBSŁUGA W HOTELU JEST BARDZO MIŁA. SERDECZNIE POLECAM WSZYSTKIM WYBRANIE SIĘ DO TEGO PIĘKNEGO MIEJSCA. SAMA BYŁAM IW WRACAM TAM NIEDŁUGO :)

• 1tracey02-10-2011

never again. disgusting food. pool and apartments.

we have just come back from here and it was a alwful experience. one tip please do not travel to these apartments as they are not as advertised. we were put in basement apartments which were dingy and dark and un clean. we had paid for inland/sea view. i spent a hour killing flys. we had no windows it was alwful. we asked to be moved and they did move us the following day. to better apartments but still very basic. no kettles, cups, glasses . we went all inclusive but food was alwful we eat the pigs swill for a couple of days and then started eating out. no variety, no taste, always cold. red lights above food so u couldnt see what it was, drinks rubbish too, ouzo raki nasty beer brandy soft drinks nasty coffee. pool was in bad state aswell algae all growing in it and loads of tiles missing. alwful smell stagnate/sewerage which got worst during the day. no enertainment . not many british. please dont go there as u will regret it

• 8Robert27-06-2011

Przyzwoity hotel tuż obok plazy

Hotel zasługuje na solidne 3 gwiazdki patrząc wg standardów polskich. Pokoje codziennie sprzątane, wymieniane ręczniki, łazienka z nieco zuzyta kabiną prysznicową. Bardzo ładne patio z miłym basenem otoczonym bezpłatnymi leżakami i tarasami pokoi leżących na parterze. Pozostałe pokoje mają spore balkony. Piwo w barze dobre łagodny smak, typu polskie tyskie choć alkoholu max 2,5%. Jedzenie w miarę urozmaicone, np. szaszłyki, kurczak a raz nawet kalmary cz też ośmiornice w sosie. Mięso jak to w Grecji raczej tłusta baranina, ale też np. przypiekane plasterki tamtejszej szynki. Okolica spokojna, po prawej stronie od hotelu urocza knajpka na cyplu w której gości wita wielka kolorowa papuga ara. Świetne lody i egzotyczne dinki. W poniedziałki hotel organizuje wieczór grecji, taniec zorby, gecka muzyka na żywo. 2 plaże, piaszczysta plaża z łagodnym zejściem do morza. Parasol + 2 leżaki w cenie 7 euro. Ogólnie hotel przyzwoity, można spokojnie odpocząć.

• 3BMB27-06-2011

Nawet 3 gwiazdki to za dużo.

Hotel Diogenis Palace - inaczej LYDA BEACH, to jako miejsce do spania może i dobre. Jedzenie szczerze takie sobie - w kółko kluski. Pakiet All Inclusive trochę lipa - piwo rozcieńczone, przekąsek między lunch'em a kolację BRAK, nigdy nie było żadnych lodów. Plus za świeże owoce(chociaż arbuz, mango, jabłko i pomarańcz w kółko). Rozcieńczone mleko wodą. Do picia jakieś najtańsze proszkowe podróbki coli,sprite itp. Pokoje niestety słabe, nawet bardzo. Dla dzieci brodzik w basenie i tyle. Najlepsze są leżaki dookoła basenu i to by było na tyle, sama miejscowość Kato Gouves jest OK, ale ten hotel należy omijać, chyba,że uczciwie napiszą, o maksymalnie 2 gwiazdkach.

• 8Marian Huijbers19-05-2006

Ook wij waren hier de laatste week van april en hebben veel plezier gehad. Maar rolstoelvriendelijk is het zeker niet juist met al die trapjes zeker ook naar het zwembad. Het personeel heeft er alles aan gedaan om het voor ons zo gemakkelijk mogelijk te maken. Het eten is prima.

Marian

• 8Joost07-05-2006

Aanbieding all-inclusive geboekt in de laatste week van april. Hotel was net open. Eten ruim voldoende. Alleen het barpersonneel begreep niet dat je 50+ ers niet blij maakt met 160 decibel house muziek. Dit was ze na een avond en een ochtend wel duidelijk. Verder een goed hotel.

• 8Stefan Peters05-05-2006

Goed hotel met lekker eten. De nieuwe eigenaar heeft in twee jaar tijd veel laten veranderen en alles is nu mooi en netjes geworden. Tweede keer dat ik hier ben, en het personeel is typisch Grieks. Lekker zwembad, waar het 's-avonds ook goed toeven is, tenzij je een wandeling maakt langs de goed verlichte strandpromenades ( 5 km !) Echte aanrader voor oudere koppels, die van wandelen houden. Klein nadeel zijn de trapjes hier en daar, maar er is een lift en het hotel is toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Het zeewater is nog wel frisjes in mei, maar door het lekkere weer maakte dat niet uit.

• 2Marc en Gerda05-05-2006

Het was vroeger een appt/hotel en nu een all-in hotel. Duidelijk niet op voorzien (eetplaats is veeeel te klein). Het eten was sober, goed doch heel weinig variatie. Het bar-personeel is verschrikkelijk slecht (ongemanierd/onbeleefd en onbekwaam). Ze spelen baas want er is geen managment. De receptie is slechts open ts 11.00 en 19.00 uur. De kamers zijn heel klein en verouderd. Wij hadden meer geen warm water dan wel. Ons advies WEGBLIJVEN !!!!!!!!!!!!!!!

• 7nele eersels04-01-2006

Het hotel viel wel mee, de kamers waren vrij eenvoudig en er zaten mieren en kevers.Het personeel was niet vriendelijk.Het eten was lekker maar niet zo gevarieerd.Mooi zwembad en mooi terras aan het zwembad.Leuk strandje voor het hotel maar het is inderdaad duur voor bedjes en parasols te huren. Het was onze bedoeling om uitstappen te maken, hier heb je dan absoluut een auto nodig want openbaar vervoer is niets en het zijn grote afstanden die je moet overbruggen.

• 10Pascal Lamberiks25-07-2005

Het was echt een heel goed aparthotel (appartementen/hotel). Ik kreeg inderdaad wel de indruk dat het personeel heel hard moest werken maar het waren ontzettend aardige mensen. Nadeel vind ik dat de strandstoelen en parasols niet gratis zijn voor de gasten van het hotel. 2 euro voor een stoel en 2 euro voor een parasol is echt duur. Voor diegene die niet van lawaai houden is dit aparthotel niet geschikt aangezien de landende vliegtuigen grotendeels recht over het hotel vliegen en dat zijn er heel wat. Voor de rest is het een prachtige omgeving.Het buffet was ook goed verzorgt alleen was de drack weer lekker duur. 2 euro 50 voor een klein flesje cola van 0,25 liter is echt duur als je denkt dat in de kleine supermarkt onder de winkel 2 liter iets meer dan een euro kost.Beslist wel een aanrader.

Hotel Diogenis Palace info

• Airconditioning centraal geregeldBeschikbaar
  • Balkon terrasBeschikbaar

Sport entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)

Meals

• All inclusiveBeschikbaar