Géén boekingskosten

GriekenlandKretaGeorgioupolis

8.3FantastischScore uit 15 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Aan zee

Bekijk de beschikbaarheid

17 Reviews over Corissia Beach

• 9fam. bremmers06-05-2017

Fantastisch hotel met griekse flair

Corissia bestaat uit de hotels Corissia Beach 3+ en touroperator gebouw 4 , Corissia Princess 4 en Corissia Harmony 4,5 . Deze hotels maken allemaal gebruik van het centrale Corissia Park waar het restaurant ligt, centrale zwembad, buitenbar etc.

Qua ontbijt en avondeten een zeer goed hotel. Zelden een zo uitgebreid ontbijt genoten in Griekenland. Verse jus kun je zelf persen. Genoeg keuze in broodsoorten en 's avonds een goede keuze met het avondeten én lokale specialiteiten.

Bijzonder vriendelijk personeel aan de receptie, bar en bediening. Toppertjes zijn Sotiris, Maria maar ze zijn echt allemaal top. De General Manager, Nikos, is erg aardig en houdt op de goede manier een oogje in het zeil.

WIj hadden een huurauto en dat is zeker aan te raden. Elafonissi, Chania, Rethimnon, Matala zijn zeker een bezoek waard. Imbros kloof is ook erg mooi en in het voorjaar goed te doen.

Absoluut een aanrader

• 9Peter04-09-2015

super hotel

We waren de eerste keer in dit hotel,maar beslist niet de laatste keer. de service rondom was super geregeld. personeel super vriendelijk en het eten van goede kwaliteit. Je hoefde ook geen handdoek gaan te leggen, want er waren genoeg ligstoelen voorhanden.

• 7Marieke Stil07-12-2008

Voor herhaling vatbaar!

We waren hier van 12-26 september. Onze kamer met balkon, waar altijd wel een verkoelend windje woei, keek uit op een winkelstraatje, waar het leuk was om de mensen ’s avonds in de winkeltjes te zien dubben. Het ruime wasrek aan het balkon vonden heel prettig. Het eten, in buffet-vorm, vonden we smakelijk en van goede kwaliteit. Het ontbijt was heel gevarieerd en het avondeten bood ook altijd voor elk was wils. De schalen werden altijd snel vervangen of bijgevuld. Bij vroege excursies werd een sober ontbijtje voor je klaargezet. De kamer was aan de kleine kant maar heel schoon. Het sanitair was goed. De matrassen zijn aan vervanging toe, op ons verzoek kregen we snel een andere. Het personeel vonden we so wie so heel vriendelijk en attent. Als we in deze streek terugkomen gaan we zeker weer naar dit hotel.

Ria & Marieke

• 8Fam.Moederscheim en Fam Koning10-09-2008

gezellig Fam Hotel

We zijn zeer tevreden over het Hotel.De begleiding.En het personeel zijn erg vriendelijk.De lunch en het avond eten zijn erg goed,voor een 3 sterren Hotel.Iedere avond iets anders en een ruime keuze.Het Zwembad en de tuin .met prachtige palmen zijn uitsteken verzorgd.in een woord.Dit Hotel is aan te bevelen.ook voor ouders met kinderen.Wij waren erg tevreden met Corissia Beach

• 8pauline15-08-2008

Heel goed

Laatste 2 weken van juli geweest.om 24.00 aangekomen en nog te eten gekregen,ook op laatste morgen 5.15 stond er ontbijt klaar.de koffie was geen automaten koffie maar Jacobskronung(duits)de koks die er nu werken bereiden het zelfde eten als voorheen toen zei in een 5 sterren hotel werkten.(zeer goed)als er iets niets naar wens is wordt er a la minute iets aan gedaan.niet 1 personeelslid was onvriendelijk.

• 8JAn en Ada ruigrok26-05-2008

Wij Jan en Ada zijn van 9 tot 23 mei 2008 naar Corrisia Beach geweest. Hebben het er erg naar onze zin gehad .Werden netjes door Janny naar onze kamer gebracht.En na vijf minuten rondgeleid over het complex. Met uitleg over het eten. Je komt er niks te kort.Goede variatie Hadden een kamer met zeezicht en zwembad. Kamer schoon!!! En personeel aardig en behulpzaam . Omgeving prachtig . Treintje zeker een aanrader. Verder een rustig plaatsje. Maar de bar erg gezellig>!!!!!!!!!!!. Willen nog wel een keertje terug .

• 7B. Hensels07-08-2007

Het dorpje Georgioupolis was een rustig dorpje en er was niet veel te doen voor jongeren. Je moet zelf wat ondernemen. Over de excursies, die je via de reisleidster in het hotel kon boeken, werd je slecht of niet over geinformeerd. Toen we aankwamen in het hotel werden we door een vriendelijke gastheer ontvangen. Tijdens ons verblijf in hotel Corissia Beach kwam deze gastheer nog vele keren naar ons toe. Het eten in het hotel was over het algemeen wel goed verzorgd. Er was alleen weinig variatie in die 10 dagen dat we daar waren.

• 7Menno en Dorothee Zuurman31-07-2007

Kamers erg klein en ongezellig. Eten weinig gevarieerd. Belachelijk dat het zwembad maar van 10 tot 6 geopend is, hoewel we wel begrijpen dat dit niet anders kan in verband met het eten, wat in de taverna direct ernaast wordt geserveerd.

• 10Sophie, Kim en Robert10-09-2006

Sophie, Kim en Robert Wij zijn er geweest van 14 t/m 28 augustus en we hebben het geweeldig gehad. Zon , zee en prachtig weer, heerlijk eten en airco op de kamer, wat wil je nog meer. Het personeel is ontzettend aardig en we zijn gewoon erg in de watten gelegd, heerlijk. Doe Christoula ( van de receptie) de hartelijke groeten van ons. Zeker voor herhaling vatbaar. Er zit een bakker om de hoek richting het plein waar je goedkoop heerlijke belegde stokbroodjes en super croissants kunt halen. Echt vers en vergeet ook de muffins niet!!!

• 7hans hopman07-09-2006

Heel belangrijk welke kamer je hebt... met (zij)zicht op zee, aan vrij druk straatje of t.o. blinde muur! Niet geschikt voor overgevoelige slapers; er is dag en nacht (bus)verkeer. Ontbijt dik in orde (tja, wel automatenkoffie) en ook avondbuffet is voor een 3 sterren- hotel okee. Sterke punt is het uiterst vriendelijke personeel en ligging in een echt leuk dorp.

Hotel Corissia Beach info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden