Ferma

Reviews over Ferma

Klein dorp

Wilma
    17-9-2013

In Ferma zijn 2 minimarkten, een pompstation en 2 tavernes. Veel huizen zijn niet afgebouwd, wat de sfeer negatief beïnvloedt. Voor het dorp hoef je niet naar Kreta, maar met een auto kun je prima de omgeving verkennen. En dat is zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kleine rustige plaats

m de jong
    5-8-2013

Ferma heeft behalve een paar taveernes en twee supermarkten niet zo veel te bieden, even verderop (10 km) ligt Ierapetra waar je je voldoende kunt uitleven. Bovendien vertrekplaats van diverse excursies. Leuke, drukke Griekse chaos, zoals het hoort.

Gereisd met partner in juli 2013

Prima plek om de meest mooie wandelingen te maken!

Gerben
    5-8-2013

In deze omgeving kun je zeer uiteenlopende wandelingen maken naar de meest mooie plekjes. Voor zowel de ervaren wandelaar als ook voor de minder fanatieke wandelaar zijn er vele mogelijkheden om dit deel van Kreta te ontdekken.

Gereisd anders in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig klein dorpje

majan brinkman
    27-7-2013

Ferma is maar klein, maar aan de doorgaande weg van de kust van Zuid-Oost Kreta ontdek je steeds meer leuke plekjes. En hier ga je vooral genieen van spectaculaire wandelingen , door kloven , maar er zijn ook genoeg mooie wandelingen voor mensen die het rustiger aan willen doen. Zie ook het boekje van Peter Dijkstra, wandelingen in Zuid-Oost Kreta.

Gereisd met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Als je rust zoekt, super!

Desir Vanson
    12-7-2011

In Ferma heb je alles. Het is dorpje in lintbebouwing. Prachtige stranden, klifs, en een haventje. De taveernes geven je alles. Traditioneel, zonder veel toeristen. Het voordeel is dat je je dan in Griekenland waant. Even wat anders als de costa's en Chersonissos. Tussen de lokale bevolking genieten van het strand, en het eten.

Gereisd met vrienden in juni 2011
Ferma scoort een 8 uit 10, op basis van 18 reviews