Hotel The Village Resort & Waterpark

9.1Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Chersonissos

9.1Fenomenaal

Zoover gold Award 2018

We hebben een aantal aanbieders voor The Village Resort & Waterpark voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

Smartline Village Resort & Waterpark is een goed all inclusive hotel met verzorgde kamers. Let op, want niet alle sterke drank is inbegrepen bij de all inclusive. Zowel voor kinderen als voor jongeren en volwassenen is er animatie, wat zorgt voor een gezellige sfeer. Het zwembad met glijbanen is leuk voor jong en oud. Bezoek eens Chersonissos.

602 reviews over Hotel The Village Resort & Waterpark

• 8Linda03-12-2019

Fijne vakantie gehad!

Eerste indruk was dat het een zuiphotel was. Bij aankomst werd een man ondersteund door 2 vrouwen afgevoerd. Maar uiteindelijk hier helemaal geen last van gehad. Vriendelijk personeel. Kamer was wel basic. Foto's deden anders vermoeden, maar ze waren heel schoon. We zaten vrij laag en daarmee dicht bij het restaurant en zwembad. Erg fijn met kleintjes (bijna 2 en 4). Je kon lunchen in het restaurant, maar ze hebben bij het kinderzwembad ook tosti's en frietjes, dus als je geen zin had om je helemaal om te kleden, kon je daar ook lekker eten en verder zwemmen. 's ochtends was het zwembad wel wat fris. Animatie prima! Eten was voor ieder wat wils en de bus naar het centrum ook prima geregeld. Veel Fransen, Duitsers en Britten. Weinig Nederlanders. Was vanuit Heraklion ook de eerste stop met de transferbus, ook fijn met kleintjes :)

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Fam. Elfrink27-08-2019

Super!

Werkelijk een heerlijke plek om vakantie te vieren. Met drie zwembaden, genoeg aanbod voor animatie en een prima all inclusive-aanbod. Het is ons prima bevallen. Tip: het hotel ligt tegen een heuvel, dus de bovenste regionen zijn bereikbaar via een vrij steil paadje. Geen probleem, maar wel lastig als je minder goed ter been bent. Verder een ideale plek om lekker te onthaasten.

GM, Manager, 31-08-2019

Thank you for choosing our hotel as your holiday destination and for your kind feedback. We hope to see you again soon!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Pva09-08-2019

Mooi park super

Houd rekening met steile helling.maar als je bij receptie vraagt brengen ze je naar kamer. Wifi op de kamer heb je niet ook geen 4G. FamKamers zijn echt heel ruim heerlijk 2 aparte kamers. Zijn nu hier voor 5e jaar. Dit jaar heel veel franse mensen. Eten is echt goed. Minpunt vinden wij animatie niet nederlands alles op frans gericht. En in de avond heb je niet veel en is t op terras te donker voor een kaartspel oid. Prijzen winkeltje zijn giga maar dat snap ik wel. Busje gratis naar starbeach en je kan daar je spullen halen in t dorp. Heel de dag eten en drinken, na 10 dgn ben je moddervet haha

GM, Manager, 13-08-2019

Thank you for booking your holidays with us. It is our goal to always create a friendly and happy environment for all our guests and we always read the feedback in order to more carefully do so!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Familie V.26-07-2019

Super vakantieweek gehad

Prima all in hotel net buiten de drukte van Chersonissos. De kamers zijn naar Nederlandse begrippen niet zo modern, maar passen prima in de Griekse sfeer. Prima bedden. De kamers en het hele complex zijn heel schoon. Zelfs de algemene toiletruimtes waren goed schoon. Wie de drukte van Chersonissos of het StarBeach Strand wil opzoeken kan met de shuttlebus, maar wij vonden de afstand van 800 meter ook prima te lopen. De afstand is ver genoeg om geen last te hebben van de StarBeach muziek. Het complex ligt tegen een berghelling, dus je hebt een mooi uitzicht. Het eten was erg gevarieerd en heel veel keuze, zowel bij ontbijt, lunch en diner. Het diner heeft elke avond een ander thema. Werd ook steeds aangevuld, ook als je pas laat kwam eten was er nog meer dan voldoende keuze. In de week dat wij er waren zaten er niet zo veel Nederlanders. Voornamelijk veel Fransen, Duisters, een beetje Belgen en mensen uit Israël.

GM, Manager, 29-07-2019

Thank you kindly for your feedback and for choosing our hotel for your holidays.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Natacha van Beers23-05-2019

Prima hotel

Een goed hotel, zeker voor de vakantie buiten het hoogseizoen

GM, Manager, 27-05-2019

Thank you for choosing our hotel for your holidays. We make it a priority to read all of our guests’ comments in order to ensure the best possible outcome for our day to day operations. We aim high and try to establish quality vacations, with our team.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij neckermann
  • Top locatie met pendelbus zo in het centrum

Het is er netjes en schoon.

GM, Manager, 18-05-2019

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Nahrine06-05-2019

Genoten!

Zeer gastvrij en vriendelijk personeel! Kamers eenvoudig, maar schoon en netjes. We hebben genoten van ons verblijf! Prachtig uitzicht!

GM, Manager, 18-05-2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Kirsten Raijer06-05-2019

Echt een aanrader!

Het is een leuk resort met een ruime keuze aan eten bij het buffet. Alles wordt ook erg goed aangevuld. Bij de all-inclusieve heb je ook een ruime keuze aan dranken (zelfs veel verschillende cocktails). Het is wel zo dat de frisdranken erg zoet zijn. Het personeel is zeer vriendelijk. Er is ook animatie aanwezig. Er zijn 4 verschillende zwembaden; een bad met 4 glijbanen, een kinderbad (hier kan je 's middags ook heerlijke broodjes hamburgers, hotdogs, patat, slush puppy, patat en softijs krijgen), een relaxpool (hier mag niet gegild of gespeeld worden) en een algemeen bad waar kinderen ook met een band of bal e.d. mogen spelen. Er gaat dagelijks op diverse tijden een shuttle bus naar het centrum (5 min)bij Star Beach en weer terug. Ook handig om te weten is dat je badhanddoeken kan huren a € 10,00 borg (mag je ook om de 2 dagen wisselen) en bij vertrek ontvang je deze borg weer terug. Je kamer kan wel hoog op een helling gelegen zijn

GM, Manager, 09-05-2019

Thank you for booking your holidays at the Village Resort & Waterpark. Please be sure that we take care to read and react on all our guest’s feedback.

• 9Fam Nederland27-04-2019

Aanrader voor relaxweekje met gezin

Prima hotel, fraai aangelegd complex wat netjes onderhouden wordt. Vriendelijk personeel en schone maar sobere kamers. De zwembaden met glijbanen zijn prima vermaak voor de kinderen. Het eten is voor een all inclusive formule heel goed. Lekker, gevarieerd en vers. De hygiene in restaurant en open keuken is ook goed. De frisdrank is echter echt vies te noemen. Goedkoop automatenfrisdrank van een C merk. De ligging vonden wij fijn. Niet midden in Chersonisoss en dus lekker rustig. Met de shuttlebus ben je in 5 minuten op starbeach. Al met al een aanrader.

GM, Manager, 09-05-2019

Thank you for booking your holidays at the Village Resort & Waterpark. We are so glad to receive your review and your comments, which we will focus upon.

• 2018
    8Laura29-10-2018

Aanrader voor 1 keer

Het strand is te ver om te lopen. Zeker met kinderen

GM, Manager, 07-08-2019

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

28 tips over Hotel The Village Resort & Waterpark

• Phia, 28-06-2014

Supermarkt in chersonissos je spulletjes kopen die je nodig hebt,op resort best duur!

• desnyder, 25-09-2013

-wagen huren -kamers beneden zijn vlak maar je hebt wel al het verkeer die voor je kamer rijd( bussen, taxi's, toeristen) wel gemakkelijk dat je overal snel bij bent en de heuvel niet moet beklimmen. zeer kindvriendelijk hotel, met apart zwembad enkel voor kinderen, geen volwassen toegelaten zonder kinderen.

• Eelko, 12-07-2013

Breidt het all-inclusive-aanbod uit. Met name de snacks tussendoor kunnen variatie gebruiken. Ook de frisdranken zijn ongelooflijk zoet.

Het meeste personeel was vriendelijk en behulpzaam. Helaas gold dit niet voor al het personeel.

Na het verlaten van de kamer (op de laatste vakantiedag) kun je gebruik maken van douche en toiletfaciliteiten. Echter zijn deze faciliteiten onder de maat (toiletten kunnen niet op slot, douches evenmin, etc.)

20 vragen over Hotel The Village Resort & Waterpark

• Chantal, 13-09-2018

Familiekamers

Past er in de kinderslaapkamer 3 bedden? Of past dit alleen in de woon/slaap kamer?

• Nicole, 20-01-2018

Kinderen

Zijn er gezinnen met kinderen van 14 jaar van plan hiernaartoe te gaan? Leuk voor mijn zoon

Y, 03-02-2018

Begin mei met een dochter van 12 en 10.

• Karin van der Veen, 19-11-2016

1,15 meter - maar wel A, B, C./ glijbaan?

We overwegen zomervakantie 2017 te gaan. Mijn jongste dochter zal dan nog geen 1,20 meter zijn. Ik heb gelezen dat dat is de voorgeschreven lengte is om van de glijbanen te mogen. Hoe streng hanteren ze deze regel? Ze kan goed zwemmen! Zal zij van geen enkele glijbaan mogen? Want dan lijkt me dit niet een geschikte plek.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 8 minuten lopen, 800 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Balkan, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages