Hotel smartline Village Resort & Waterpark

KinderhotelWeer vandaag19°17°
Hotel smartline Village Resort & Waterpark
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Village Resort & Waterpark voor je op een rij gezet:

248 reviews over Hotel smartline Village Resort & Waterpark in het Nederlands

Aanrader voor 1 keer

Laura
29-10-2018

Het strand is te ver om te lopen. Zeker met kinderen

Leuk voor 1 keer een weekje ,meer niet te eentonig

Chris & Petra
7-10-2018

Het hotel ligt op een steile berg. Als je naar je kamer wil, moet je via de paden steil omhoog. Voor mensen die slecht te been zijn is dit hotel niks

Helemaal top.

Rob
3-10-2018

Alleen maar positief. Omdat de vlucht vertaagd was werd voorgesteld eerst eerst te lunchen en later in te checken ivm sluiten van de keuken. Het eten was elke dag uistekend en de mensen vriendelijk. Het animatieteam was er voor jong en oud. Kamers waren ruim en verzorgd. Prima naar ons zin gehad.

Preisdaler

Prima zwembad, all in matig!

Remco
26-9-2018

Het eten was oké. De ene dag wat lekkerder dan de andere dag. Maar het massale all in, je snel bij het vlees moet zijn omdat iedereen erin loopt te graaien.. je moet er van houden!

Het drinken was ondermaats, frisdrank en water niet lekker! Cocktails waren op zich prima, maar de A kerken moet je voor bijbetalen (een Ameretto kost bijvoorbeeld 5 euro!)... kortom het all in was naar onze mening ondermaats!

Waar je rekening mee moet houden als je een verblijf hier boekt is dat de weg naar de verschillende appertementen erg stijl is en met een kinderwagen je hier niet heel vrolijk van wordt!

Zwembad, elke dag kamer verschoond, de shutlle bus naar Star Beach waren pluspunten!! Minpunt was de entertainment of beter gezegd het gebrek hieraan in de avonduren!

genoten van onze reis!

amber
7-9-2018

Dit is zeker geen slecht hotel, want na het lezen van de negatieve reacties hadden we wat schrik, maar je moet er met de juiste verwachtingen heen gaan. Voor een 4-sterrenhotel zou je veel luxe verwachten, maar dit is er niet. Is een basic hotel. Geen luxe, wel in orde en verzorgd! Eten is lekker, gevarieerd, maar verwacht geen luxe en grote buffetten.

Wat jammer is, is dat er 's middags geen snacks aan het zwembad te verkrijgen zijn. Je moet dus telkens naar het hoofdrestaurant.

Kamer was in orde, groot, net maar misschien eens aan vernieuwing toe. Werd dagelijks netjes gepoetst.

Leuke, verzorgde zwembaden met veel lekkere cocktails. Ook een leuk aquapark. Frisdrank is er niet lekker, smaakt raar. Ook het water heeft een zoutig smaakje.

Jammer van de drukke baan waardoor je niet gemakkelijk naar de zee kan.

Personeel doet aardig zijn best om Engels te spreken en zijn zeer vriendelijk!

We kunnen dus samenvatten dat we genoten hebben van de reis en het hotel, maar je moet weten dat het basic is, maar alles wat je nodig hebt, is er!

Hotel is ok!

Mounir
5-9-2018

Hotel is goed, kamer ok, buffet kan uitgebreider!

Een mooi, verzorgt hotel met

Hans van Hattum
26-8-2018

De medewerkers zijn heel behulpzaam en vriendelijk! Het restaurant is zeer gehorig qua akoestiek.

Verouderd hotel met gemiste kansen

Sarah
25-8-2018

De aankomst in de lobby deed ons al vermoeden dat wat wij van 4 sterren verwachten niet overeenkomt met wat er in Kreta wordt geboden. Het zijn verouderde kamers, de badkamer is haast ‘aftands’ te noemen, gebrokkelde tegels, schimmel en daarbijhorende geur. Kamer met zeezicht, als je rechtstond op je terras, anders zag je bakstenen en struiken

Een all in formule zou gemakkelijk moeten zijn, je hoeft niet na te denken over wat je gaat eten, maar dat deden we net wel. Het is een grootkeukenprincipe, weinig smaakvol , weinig charmant gepresenteerd , al moet ik meegeven dat toeristen ook weinig respectvol in de bain- Maries ploeteren. Gemiste kans hier, want hoe zalig zou t zijn, een all in met lekker eten en show-cooking in plaats van gedeeltelijk open keuken.. Het a la carte restaurants is voor de heel snelle beslissers, 5 dagen vooraf willen reserveren ,maar geen plaats meer.

Shuttle naar zee is heel fijn en gemakkelijk. Het zwembadwater zalig van temperatuur, jammer dat de kuisvrouwen hun vuil emmerwater daar s morgens schaamteloos in leeg kieperden.

Kreta is een land met een fijn klimaat,zeker voor herhaling vatbaar maar nooit meer in dit hotel.

Dit hotel zou ik niemand aanraden als je lekker eten , een gezellige mooie kamer , een goede internet verbinding en een poosje zorgeloos genieten in gedachten had.

Prima hotel

Sietse
24-8-2018

accomodatie en vriendelijkheid van het personeel heel goed. Voor ons is veel in het frans datis wat minder

goed en gezellig

franchimont
19-8-2018

het eten is goed, maar kamer zit te hoog.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Village Resort & Waterpark in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Village Resort & Waterpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.