Hotel Lyttos Beach

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Op Kreta vind je het grootschalige Lyttos Beach Hotel. Hier vind je vier zwembaden en kunnen de kids van de glijbanen roetsjen. Ook is er altijd wel iets te beleven met de animatie. Kies voor een ruime familiekamer met het gezin. De cocktails zijn hier inclusief bij de all-inclusive. Aanrader in de omgeving is de Samariakloof.

145 reviews over Hotel Lyttos Beach

• 9noel beernaert17-09-2019

FANTASTISCH

Wat een fantastische week! Het hotel is zeker een aanrader. Meer dan dat.........je wordt hier verwend. Het eten is super, keuze genoeg. Ik lust het Griekse eten omdat het lekker en licht is....mijn man houdt meer van een lekker steakje, een kotelet, stoofpotje en noem maar op....alles is er. Wij hielden van de ligweide achteraan, met een restaurant-snack die de hele dag open is . Ik mis nu nog om 16 uur mijn lekker taartje met een cremekoffietje.Ook de slaapkamer was super, want op dat gebied zijn wij critici...........geen lawaai, matrassen (boxspring) in orde en ' gerenoveerd'.Volgend jaar kennen we alvast onze bestemming : Lyttos Beach.Ook vriendelijke groeten aan het personeel van de receptie , altijd vriendelijk.

• 10Ronald03-09-2019

Super vakantie

Dit hotel is een echte aanrader...alles is gewoon top.Service,infrastructuur,eten...heel goed. Animatieteam is super onder leiding van Marco. Ze maken je vakantie nog veel aangenamer. Enig minpuntje, al die plastieken bekertjes. Er zijn genoeg alternatieven momenteel om al dat plastiek te vermijden. Maar dat is dan ook het enigste klein minpuntje. Dit hotel moet je echt eens uitproberen.

• 10Jonathan en Annelies Wieme-Gerres05-08-2019

Het zal moeilijk om dit resort ooit nog te evenaren. -) (zelfs beter of 5 ster - hotel dat we ooit elders probeerden) Geweldig geweldig geweldig....Lekker eten, keuze zat, meerdere restaurants, nooit wachten op een tafeltje, geen handdoekje leggen, supervriendelijk personeel...Waterpark gloednieuw en top ! Een paradijs voor families. Om dan nog maar te zwijgen over de swim-up kamer die we kregen ondanks we een gewone familiekamer hadden gevraagd en betaald....Hier komen we zeker nog terug !Bedankt Lyttos Beach: Jullie waren fantastisch.

• 9Sabine30-07-2019

Nog nooit zo'n mooi hotel gehad, echt SUPER.

Wij zijn net terug uit dit super mooie hotel! Bij aankomst kregen we een upgrade, een super mooie kamer met prive zwembad met uitzicht op de zee. Ook kregen we een massage bon voor 15 minuten, wat een ontvangst. Het hele complex ziet er super schoon en mooi uit. Er zijn 7 zwembaden waaronder een Olympisch zwembad. Ook een heel mooi aquapark waar je ook heerlijk kunt eten. Door het hele park staan genoeg bedjes, ook op het strand. Het eten is geweldig; er zijn meerdere restaurants waar je elke dag kan reserveren, het Aziatisch restaurant is echt top. Er is ook een geweldig animatieteam, niets is hen te veel. 's avonds in het theater worden iedere avond alle prijswinnaars beloond met een mooi diploma. Geweldige shows en musicals daar gezien. Je kan makkelijk naar volgende plaatsjes lopen over de boulevard. Als je naar Chersonisos of Heraklion wilt, kan je met de bus, deze stopt vlakbij het hotel. Ik zou dit hotel iedereen kunnen aanraden!

• 9Carla16-07-2019

Super hotel..schoon

Aan te raden een auto te huren om t eiland te verkennen.

• 10Gianni Peeters27-06-2019

amazing !

1x griekenland fantastich !!! zo genoten van onze vakantie, zwembaden in overvloed dan nog maar gezwegen over het 'over the top' aquapark voor jong en oud!! eten zeer gevarieerd en keuzen genoegvoor iedereen vele thema avonden en verschillende restaurants(europees italiaans grieks thais mexicaans sushi...) shows ook een dikke 10 en chapeau voor het animatie team dat je de hele dag blijft vermaken met allerlei spelletjes etc... ps : hebben een koppel gesproken dat altijd griekenland doet en ze vonden dit ver uit het beste hotel dat ze al gedaan hadden!! x3 tip boeken en genieten !

• 9Bart De Wit27-01-2019

Een topper.

Alles dik in orde. Vrij groot complex maar voelt nooit druk. Lekker eten. Genoeg variatie en steeds aangevuld. Leuke zwembaden met gratis handdoeken. Vlakbij strand.

• 2018
    9Tomaz Solar31-10-2018

Een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Groot complex direct aan zee. Meer dan genoeg ligbedden rondom 4 zwembaden en aan zee. Glijbanen voor jong en oud. Super all inclusive, ook de cocktails. Ruime, mooi ingerichte kamers, met de 4-persoons kamers twee badkamers. Goede animatie overdag en ‘s avonds. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voldoende excursies te boeken. Ook met huurauto’s het eiland verkennen is een optie. De Samariakloof is een aanrader voor wie goed ter been is en van natuur houdt. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met 13 personen.

• 10Isabel01-09-2018

Aanrader!

In dit hotel krijg je echt waar voor je geld: mooie, ruime en propere gerenoveerde familiekamer; lekker en gevarieerd eten; goede drank (echte cola enz.); superleuke zwembaden voor de kids; fijn (opgespoten) zandstrand met flink wat golven (wel opletten met kleine kinderen); ...

We zijn in een drukke periode geweest, maar het hotel kwam nooit overweldigend druk over; er was altijd nog plaats op het strand of aan het zwembad. Ook in het resto (met airco trouwens) was het niet vervelend druk.

De dichtstbijzijnde stad is Chersonissos (10 min taxi), maar dit stadje (het "nieuwe" deel althans) kon ons niet bekoren (erg fake en niet voor kinderen - discotheken, stripbars..). Wie het authentieke Griekse zoekt kan ik aan deze kant van het eiland Agios Nikolaos aanraden; super gezellig met heel veel winkeltjes.

Op elk hotel kan je wel iets negatiefs opmerken, maar bij Lyttos Beach was er niks dat ons echt stoorde of ons zou tegenhouden om hier nog eens terug te komen.

Een aanrader zowel voor gezinnen met kleine, als met grotere kinderen!

• 9Bracke23-08-2018

Zeer groot modern hotel

De superieure kamer was nieuw en modern, mooi terras, ruime badkamer. Goeie bedden. Frigo werd dagelijks aangevuld met frisdrank en water. Zeer lekkere buffetten, met uitgebreide desserten, elke dag iets anders met showcooking. Zondags morgens cava bij ontbijt! Zeeeer groot zwembad waarbij je met grote luchtmatrassen in mag spelen.leuke glijbanen. Voor 2019 nog extra zwembaden en glijbanen in de maak. Bij aankomst bon voor 15 min gratis massage per volwassen persoon. Vriendelijk personeel zowel aan receptie, poetsploeg, bar en massagepersoneel. Mooi strand , voldoende stevige ligzetels aan zwembad en strand. Dagelijks animatie en supermooie shows elke avond! Wel afgelegen van winkels, chersonissos op 10 min met taxi (10euro) Zeker een aanrader ,wij gaan terug.

26 tips over Hotel Lyttos Beach

• gerardpompert, 20-05-2014

Een excursie met de bus naar de markt in Heraklion met aansluitend een lunch en winkelen in de binnenstad. Onze gids die goed Nederlands sprak vertelde met verve over de geschiedenis van Heraklion en Kreta.

• natalie, 19-07-2013

Ga je met kleine kinderen; zou een familie kamer aan het strand boeken!

• Ronald W, 03-08-2013

Boek een studiokamer deze zijn iets groter en beter gesitueerd. Reserveer voor de taverna aan het strand voor het diner. Knusser, gezelliger en niet zo massaal. Reserveer wel op tijd want iedereen wil dit na twee dagen vreetschuur met tafels voor acht personen. Alleen met grote gezelschappen is dit handig maar niet voor gezinnen met drie of vier personen. Ondanks elke dag een euro voor de schoonmaakster kamer niet goed schoon. Fooi kan je dus laten zitten. Avondshows hartstikke leuk en gezellig.

18 vragen over Hotel Lyttos Beach

• Jana, 20-01-2019

Temperatuur zwembad

Is de temperatuur in het grote zwembad eind april al aangenaam?

• mamelie, 06-01-2018

Ook vlees aanwezig?

Wij zijn geen viseters, het zou onze eerste vakantie naar Griekenland zijn en hoop dat er in dit hotel ook veel vlees aangeboden wordt. Iemand enig idee? Alvast bedankt!

• Nathalie, 26-06-2017

Diner

Kunnen mannen met deftige short naar diner of is lange broek verplicht?

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht