Hotel Lyttos Beach

9.8Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Chersonissos

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 924p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.8Fenomenaal

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Op Kreta vind je het grootschalige Lyttos Beach Hotel. Hier vind je vier zwembaden en kunnen de kids van de glijbanen roetsjen. Ook is er altijd wel iets te beleven met de animatie. Kies voor een ruime familiekamer met het gezin. De cocktails zijn hier inclusief bij de all-inclusive. Aanrader in de omgeving is de Samariakloof.

147 reviews over Hotel Lyttos Beach

• 9Gezin met kind21-07-2020

Corona proof vakantie

Na 12 jaar terug naar Kreta❤️. Normaal gingen we 2/3 keer per jaar naar Turkije, omdat de hotels en all-in formules niet te evenaren zijn(zeker prijs /kwaliteit) Door corona hebben wij dit jaar Turkije laten varen, omdat de hotels en regio 's nog niet corona proof waren. Griekenland heeft het vanaf het begin goed aangepakt en cijfers spraken boekdelen.

1 week voor vertrek geboekt, zodat we het per dag konden bekijken. Vanaf heden(1 week hier) geen spijt, zoveel zwembaden, restaurants en verspreide kamers dat je weinig merkt van het virus. Overal is desinfectie en personeel loopt met mondkapjes.

Eten is goed, maar vergelijkbaar met de 5 sterren hotels in Turkije is het even wennen.

Prijs/kwaliteit is super. Kinderen hebben veel vermaak. Griekenland/Kreta is magisch mooi, wij hebben een auto gehuurd en gebruik gemaakt van het weinige toerisme op het eiland. Wat hebben wij mooie afgelasten baaitjes mogen bewonderen😍

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    10Niclas Jonson28-11-2019

super hotel

het hotel voorziet in alles voor jongeren, de animatie was top en er waren heel veel activiteiten, er is ook een moderne fitness en een olympisch zwembad voor de mensen die liever alleen sporten. De ligging is ook ideaal voor het nachtleven van Chersonissos op te snuiven maar toch niet te hoeven logeren in het midden van al het feestgedruis. We hadden een ruim genoege kamer voor 3 personen. Het eten was lekker en de kamers werden tijdig en grondig gekuist. Dit hotel is een aanrader voor jongeren die op zoek zijn naar een actieve reis!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9noel beernaert17-09-2019

FANTASTISCH

Wat een fantastische week! Het hotel is zeker een aanrader. Meer dan dat.........je wordt hier verwend. Het eten is super, keuze genoeg. Ik lust het Griekse eten omdat het lekker en licht is....mijn man houdt meer van een lekker steakje, een kotelet, stoofpotje en noem maar op....alles is er. Wij hielden van de ligweide achteraan, met een restaurant-snack die de hele dag open is . Ik mis nu nog om 16 uur mijn lekker taartje met een cremekoffietje.Ook de slaapkamer was super, want op dat gebied zijn wij critici...........geen lawaai, matrassen (boxspring) in orde en ' gerenoveerd'.Volgend jaar kennen we alvast onze bestemming : Lyttos Beach.Ook vriendelijke groeten aan het personeel van de receptie , altijd vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Ronald03-09-2019

Super vakantie

Dit hotel is een echte aanrader...alles is gewoon top.Service,infrastructuur,eten...heel goed. Animatieteam is super onder leiding van Marco. Ze maken je vakantie nog veel aangenamer. Enig minpuntje, al die plastieken bekertjes. Er zijn genoeg alternatieven momenteel om al dat plastiek te vermijden. Maar dat is dan ook het enigste klein minpuntje. Dit hotel moet je echt eens uitproberen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Jonathan en Annelies Wieme-Gerres05-08-2019

Het zal moeilijk om dit resort ooit nog te evenaren. -) (zelfs beter of 5 ster - hotel dat we ooit elders probeerden) Geweldig geweldig geweldig....Lekker eten, keuze zat, meerdere restaurants, nooit wachten op een tafeltje, geen handdoekje leggen, supervriendelijk personeel...Waterpark gloednieuw en top ! Een paradijs voor families. Om dan nog maar te zwijgen over de swim-up kamer die we kregen ondanks we een gewone familiekamer hadden gevraagd en betaald....Hier komen we zeker nog terug !Bedankt Lyttos Beach: Jullie waren fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Sabine30-07-2019

Nog nooit zo'n mooi hotel gehad, echt SUPER.

Wij zijn net terug uit dit super mooie hotel! Bij aankomst kregen we een upgrade, een super mooie kamer met prive zwembad met uitzicht op de zee. Ook kregen we een massage bon voor 15 minuten, wat een ontvangst. Het hele complex ziet er super schoon en mooi uit. Er zijn 7 zwembaden waaronder een Olympisch zwembad. Ook een heel mooi aquapark waar je ook heerlijk kunt eten. Door het hele park staan genoeg bedjes, ook op het strand. Het eten is geweldig; er zijn meerdere restaurants waar je elke dag kan reserveren, het Aziatisch restaurant is echt top. Er is ook een geweldig animatieteam, niets is hen te veel. 's avonds in het theater worden iedere avond alle prijswinnaars beloond met een mooi diploma. Geweldige shows en musicals daar gezien. Je kan makkelijk naar volgende plaatsjes lopen over de boulevard. Als je naar Chersonisos of Heraklion wilt, kan je met de bus, deze stopt vlakbij het hotel. Ik zou dit hotel iedereen kunnen aanraden!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Carla16-07-2019

Super hotel..schoon

Aan te raden een auto te huren om t eiland te verkennen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Gianni Peeters27-06-2019

amazing !

1x griekenland fantastich !!! zo genoten van onze vakantie, zwembaden in overvloed dan nog maar gezwegen over het 'over the top' aquapark voor jong en oud!! eten zeer gevarieerd en keuzen genoegvoor iedereen vele thema avonden en verschillende restaurants(europees italiaans grieks thais mexicaans sushi...) shows ook een dikke 10 en chapeau voor het animatie team dat je de hele dag blijft vermaken met allerlei spelletjes etc... ps : hebben een koppel gesproken dat altijd griekenland doet en ze vonden dit ver uit het beste hotel dat ze al gedaan hadden!! x3 tip boeken en genieten !

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Bart De Wit27-01-2019

Een topper.

Alles dik in orde. Vrij groot complex maar voelt nooit druk. Lekker eten. Genoeg variatie en steeds aangevuld. Leuke zwembaden met gratis handdoeken. Vlakbij strand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    9Tomaz Solar31-10-2018

Een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Groot complex direct aan zee. Meer dan genoeg ligbedden rondom 4 zwembaden en aan zee. Glijbanen voor jong en oud. Super all inclusive, ook de cocktails. Ruime, mooi ingerichte kamers, met de 4-persoons kamers twee badkamers. Goede animatie overdag en ‘s avonds. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voldoende excursies te boeken. Ook met huurauto’s het eiland verkennen is een optie. De Samariakloof is een aanrader voor wie goed ter been is en van natuur houdt. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met 13 personen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Hotel Lyttos Beach info

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht