Hotel Hersonissos Village

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°19°
Hotel Hersonissos Village
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hersonissos Village voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Hersonissos Village in het Nederlands

Fantastisch hotel

JaSi
12-2-2017

Fantastisch uitzicht, super eten, gastvrij, mooie kamers gelegen op t park. kamers speels gesitueerd en verdeeld in soort bungalowvorm. (dus geen gewoon hotel met lange gangen met kamers)

Maar minder was dat het op een helling gelegen was. Laatste stuk vrij stijl.

Er was wel een service auto naar t strand heen en weer.

Wandeling naar het dorp toe was heel goed te doen maar terug namen wij n taxi.

nooit meer

Stadtfeld Marc
7-1-2017

eten goed, nabij stadje met veel bars en winkels

Degelijk hotel

Francis
12-2-2014

Dit is een vrij degelijk hotel met fantastische kamers en een magnifiek uitzicht. De service was ook vrij goed, soms onvriendelijk maar doen hun job wel goed. 3 grote nadelen.

Ten eerste de ligging: het hotel ligt op een berg wat voor een adembenemend uitzicht geeft op de baai van Chersonissos maar spijtig genoeg moet die berg ook beklommen worden. Het is toch al gauw een kwartier à twintig minuutjes stappen van het centrum met de barstreet en restaurantjes. De pittige beklimming kruipt ook in de benen.

Als tweede nadeel het eten: bijna alle dagen hetzelfde en weinig dingen zijn echt lekker. Veel variatie met geitenkaas en lamsvlees. Ook de snacks overdag laten te wensen over: een paar sandwiches met kaas en hesp en verder komt het niet.

Als laatste tegenvaller hebben we de cocktails: bier, wijn, ouzo, raki en brandy zijn inbegrepen maar voor de rest zijn er geen cocktails all inclusive. Hiervoor betaal je een vrij aanvaardbare prijs maar we wilden toch graag iets meer voor ons geld...

Tjingo

Prachtig hotel met een mooi uitzicht

Uiterst vriendelijk personeel en erg goed eten, met veel keuze.

Ligt dichtbij het centrum/strand

Vervoer van en naar stad/hotel uitstekend.

Wederom een echte aanrader

goed hotel, slecht eten

tara_dekleijn
24-7-2013

hersonissos village is een erg mooi hotel. de ligging is prachtig met een geweldig uitzicht. het is wel aan te raden om een taxi te nemen van het centrum naar het hotel want het is nogal een klim. het eten was erg slecht en had geen smaak. ook was het elke dag hetzelfde en niet lekker. de service was uitstekend. je kon met al je vragen bij de aardige receptioniste terecht. ook word het hotel momenteel gerenoveerd en de eerste kamers zijn al klaar. deze kamers zijn erg mooi geworden. het is dus een mooi hotel maar wij zijn vaak uit eten gegaan.

Fijn weekje.

Anja
26-5-2012

We hebben een heerlijk weekje gehad. Het ligt hoog zodat je een prachtig uitzicht hebt op Chersonissos. Het personeel was heel vriendelijk. Het ontbijt en diner buffet werden binnen geserveerd. De lunch naast het zwembad en overdekt. Erg jammer dat er eenpersoons bedden waren en ze waren niet bij elkaar te schuiven. Elke dag werden de kamers schoon gemaakt en elke dag schone handdoeken. Het lokale drank bij de all in, raki, ouzo, brandy, wijn en bier. De loopafstand naar het centrum was ongeveer een half uur. Naar het strand was ongeveer tien minuten lopen.

Nooit meer!

ron en sil
3-10-2011

oud, versleten , gehorige kamers. Precies onder de aanvliegroute van iraklion airport. Erg steile heling om die elke avond te nemen. Geen fatsoenlijke stranden. Uitzicht over de baai is daarentegen wel weer erg leuk.

Geweldig hotel!

4-9-2011

Prachtig gelegen. Het uitzicht is uniek! De kamers zijn heel sober, basiscomfort is zeker aanwezig, maar luxe hoef je niet te verwachten. Echt op z'n grieks. Wel heel proper onderhouden. De service in het hotel is uitstekend. Heel vriendelijk personeel! Wie respect krijgt, geeft respect terug! De houding van sommige mede-hotelgasten was soms ronduit beschamend, daarom hoedje af voor die mensen. Het eten is gevariëerd en zeer smakelijk! De animatie is minder voorzien, maar de sfeer maak je zelf!

prachtige locatie

ale
24-7-2011

het ligt op een prachtige plek, met uitzicht over de hele omgeving. het centrum van chersonisos ligt alleen wel een aardig eind van dit hotel en er is ook nog al een aardig hoogte verschil daarom is het huren van een scooter of dergelijke als je tenminste komt voor starbeach en het nachtleven van cherso geen keus maar n plicht. wij vonden in ieder geval de combinatie van het relaxen overdag bij of in de omgeving van dit hotel en het bruisen van cherso op een kleine afstand een ontzettend goede combinatie.

wat een uitzicht

kapa
13-7-2011

kindvriendelijkheid kunnen we niet beoordelen, maar wel genoeg mogelijkheden in de omgeving, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. eten gevarieerd en voldoende tot goed. voor AI veel persoonlijke aandacht. Elke vraag werd beantwoord, goede service vanuit de receptie (de krant werd voor ons gehaald omdat de winkel nog dicht was)kamers grieks karakter niet luxe maar wel schoon

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hersonissos Village in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hersonissos Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.