Appartement Bella Vista

• Onvoldoende: 1 - 5

Super

Fam.Simons
2-6-2018

Voor de 2de keer naar Bella Vista en dit keer in een studio. Ook deze kamer was super, veel ruimte en goede bedden. Douchecabine klein, maar wel altijd warm water. Elke dag schoonmaak, zelfs op zondag. Wat erg aangenaam was zijn 2 badlakens voor bij zwembad. In de keuken vaatdoekje en inventaris (volgens "griekse" begrippen) maar alles schoon. Eten bij appartement is aan te raden, heerlijk. Een heel fijn en relaxed verblijf gehad hier in Bella Vista, we komen zeker terug

Super!

Kaandorp
10-5-2018

Goede centrale accomodatie. Ruime appartementen en heerlijk eten bij de poolbar. Super service.

Top vakantie

Paul Sturkenboom
13-10-2017

Wederom voor de derde keer in dit appartementen complex verbleven. Er zijn veel vaste gasten en dat zegt wat over de accomodatie maar ook over Dimitri, Alexis en Melanie die de zaak runnen. Je kan er heerlijk eten tegen een zeer schappelijke prijs. De kamers zijn in orde en worden goed onderhouden. Wel moet men op de kwaliteit blijven letten en niet verzaken. Aangegeven dat het water in de douchebak niet goed weg liep en daar is jammer genoeg niets aan gedaan voor zover ik weet en kom constateren. Ze moeten dit aan hun gasten terug koppelen. De markt waarin ze concureren is moordend zodat ze elke keer weer een topprestatie moeten leveren. We komen zeker weer terug want het bevalt prima ook gezien verhouding prijs-kwaliteit. Je voelt je in iedergeval meer dan welkom! Een auto is wel aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Vista voor je op een rij gezet:

Beste wat je kan overkomen

Eugene H
12-9-2017

Prima verzorging door een enthousiast team

Heerlijke april-vakantie

Vrouwkje
4-8-2017

Wij bezochten in april (met Pasen) Bella Vista. De kamer lag op de 2e verdieping en had twee balkonnetjes, net ruim genoeg voor twee stoelen. Het was nog erg rustig. Prima bedden. De doucheruimte is heel erg klein. Het kleine keukentje is zeer minimaal. Wij misten een afwasborstel, vaatdoekje, klein flesje afwasmiddel. De kamers worden prima schoongemaakt. Het zwembad is klein en het water was 18 gr.

Dimitri en Alexis runnen dit complex op een vriendelijke, ontspannen manier. Wij kwamen ’s avonds om 10 uur aan (door een fout van de taxichauffeur anderhalf uur te laat), maar Alexis maakte zonder morren nog warm eten.

Het is 5 minuten lopen naar het gezellige centrum van Oud-Chersonissos met genoeg restaurantjes. Er zijn enkele kleine winkeltjes voor de dagelijkse boodschappen. Ook is er een pinautomaat.

Wij hebben gedurende 6 dagen een auto gehuurd (€ 175). Via Dimitri geregeld. Dat is uitstekend bevallen. Je hebt hier wel een auto nodig als je wat van het eiland wilt zien. Bezoek vooral Spinalonga (voormalig lepra-eiland) en Knossos (met rondleiding). Lees wel eerst de roman: 'Het eiland' van Victoria Hislop.

Geef ruimhartig een fooi aan Bella Vista, ze verdienen het!

Fijne vakantie!

Kimberly
16-7-2017

Bella Vista is een goed en fijn appartement hotel. Kamers worden bijna iedere dag netjes schoongemaakt en handdoeken verwisseld. Niks is teveel gevraagd en ze regelen het voor je. Ook wanneer iets niet werkt word het meteen / dezelfde dag gemaakt.

Bella Vista heeft een niet al te luxe zwembad, maar dit was voor ons geen probleem. Er waren genoeg strandbedjes om op te liggen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed! Twee keer gegeten hier, de verse vis smaakte heerlijk! Zeker een aanrader om te nemen. Bijna iedere dag hier ontbeten, zeer tevreden hierover.

De ligging is niet helemaal ideaal (lopend naar het strand 45 min). Maar voor 7 euro kom je er met de taxi ook gemakkelijk, waardoor de afstand ook niet meer zoveel uitmaakt. Restaurantjes liggen samen met de "supermarkt" op loopafstand van het hotel.

Al met al een goed apartement hotel om naar toe te gaan! Zal zeker nog eens terug komen.

heerlijk verblijf

Judith
1-7-2017

Voor de 3e keer op Bella Vista, dit keer met broer en schoonzus. Ons verblijf was weer heerlijk, we hebben genoten van het fijne appartement, het mooie uitzicht, het prachtige weer, het lekkere eten en niet te vergeten de fijne ontvangst bij Bella Vista.

Mooi indien je de juiste kamer krijgt

Evy De Winter
25-6-2017

Wij hadden geboekt voor 3 personen voor 14 dagen en werden aanvankelijk in een kelderruimte geplaatst. Heel donkere kleine living, waar ons zoontje moest slapen, terras onder de begane grond, badkamer zonder raam, warm en geen lucht... We waren net op strafkamp... Door ons en de andere hotelgasten bijgenaamd 'The cave'. Wij hebben meermaals ons beklag gedaan aan de uitbaters, ws blijkbaar overboeking en werden uiteindelijk na veel aandringen na 5! dagen overgeplaatst naar een ander appartement. Blijkbaar werd dit appartement in het verleden enkel gebruikt voor het personeel.... Uiteindelijk kwamen we te recht op de 2de verdieping ( naast Erik lees vorige comment) en toen kon onze vakantie pas echt starten. Dit was wel heel mooi en zijn prijs waard, ook waar wij voor geboekt hadden. Bijgevolg zijn wij wel teleurgesteld ondanks de vriendelijke uitbaters en ontvangst.

Absoluut een aanrader

Mickje
7-9-2016

Afgelopen zomer, de laatste 2 weken van augustus, hebben wij (mijn vriendin en ik) hier genoten in dit appartement. Ook dankzij de goede reviews die hier te lezen waren hebben wij gekozen voor dit appartement. Heel kort kunnen wij dan ook zeggen dat wij een top verblijf hebben gehad in Bella Vista. De kamers zijn ruim, modern ingericht en zeer schoon. Het complex is kleinschalig waardoor er eigenlijk altijd genoeg ruimte is bij het zwembad. Hier is overigens de hele dag door wifi en wanneer je appartement dichtbij het zwembad zie dan geniet je op je kamer ook nog een beetje mee van de wifi (for free!). Het eten wat je kan bestellen bij de bar voor het ontbijt, lunch en diner is ook erg lekker en zeker aan te raden! Tot slot het personeel; enorm vriendelijk, erg behulpzaam en wel in voor een lachertje. De eigenaar van het complex Spiros en bedrijfsleider Dimitri staan altijd voor je klaar mocht je vragen hebben. Een taxi regelen of scooter huren kan allemaal via hun dus je hoeft er de deur niet voor uit, hoe top! Wanneer er problemen zijn worden deze vrijwel meteen verholpen (binnen een uur is het dan ook echt opgelost). Daarnaast zijn Melanie en Elena erg leuke dames met veel humor. Kortom de sfeer in dit appartementencomplex is heel relax en wij komen hier zeker een keer terug!

een super verblijf

Erik van Haaren
20-8-2016

Elke keer als we vakantie boeken lezen we eerst de recensies over het te boeken appertement. Nou over Bella vista valt heel erg weinig slechts te ontdekken. Ik ben er 19 dagen geweest met mijn vrouw en 2 kinderen van 17 en 10 jaar oud.Het is er echt fantastisch. Het personeel is echt super vriendelijk en gastvrij, niets is er te veel voor ze. Het is lekker kleinschalig en rustig toeven.In Oud chersonissos kun je op het pleintje heerlijk eten en wil je de drukte in dan pak je de taxi naar nieuw chersonissos voor € 7,- sta je in het centrum. Het appartement ziet er keurig verzorgd uit en als je dan toch iets te klagen wil hebben, dan zou je kunnen zeggen dat de bedden iets aan de harde kant zijn en de wifi wat traag is, maar dat is op veel plaatsen zo. Kortom een aanrader voor iedereen die van rust houd. En zit je ergens mee, dan vraag je het gewoon aan Spiros of Dimitri en zij regelen hete voor je.

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Vista voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bella Vista in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bella Vista scoort een 9.13 uit 10 op basis van 187 reviews.