Géén boekingskosten
GriekenlandKretaChersonissosAparthotels ChersonissosAparthotel Balsamico Traditional Suites

Aparthotel Balsamico Traditional Suites

GriekenlandKretaChersonissos

9.9FenomenaalScore uit 74 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

Bekijk de beschikbaarheid

74 Reviews over Balsamico Traditional Suites

• 10Fam. Leenhouts10-08-2022

Het was een fantastische vakantie!

Wij waren hier voor het eerst en hebben een heerlijke vakantie gehad. Maria de gastvrouw was echt top en hielp je overal bij en maakte altijd elke dag weer even gezellig een praatje. Daarnaast ook heerlijk ontbeten en ook het eten in de avond was lekker en er werd gekookt door Michalis. Elke avond kregen we wat anders te eten. Ook de bediening was top door zowel Maria als ook haar zoon Manos, echt een leuk en hard werkend gezin. Ook dochter Stella was er een aantal avonden. Ook de schoonmaak is helemaal perfect. Wij bedanken iedereen voor deze fantastische vakantie en komen zeker een keer terug. Een echte aanrader! David, Ingrid en Jamie Leenhouts

• 10Geranne26-07-2019

Geweldig, absoluut een aanrader!

We een heerlijk verblijf! Ik kan geen één negatief puntje bedenken. Bedden slapen heerlijk, badkamer van alle gemakken voorzien en prachtig mooi, Maria, de gastvrouw, is geweldig! Vriendelijk, innemend en met humor. We hebben ontzettend genoten!

• 10Marouscha15-04-2019

Onvergetelijk

Het was op en top genieten. Heerlijk weer, een prachtig appartement, subliem ontbijt en diner en niet te vergeten zeer vriendelijke mensen bij ons hopel en op het eiland Kreta! Ik beveel dit iedereen aan.

• 10Joost04-05-2018

TOP PLACE

TOP service, Maria is very nice and Mike a perfect cook! Great location to discover the Ilse. Highly recommended! You will not be disappointed!

• 10Cor en Carla16-09-2017

Wederom Fantastisch!

Wij waren hier nu voor de 4de keer. Voor ons was dit wederom een fantastische vakantie, het voelde voor ons weer als thuis komen. Maria is een op en top Gastvrouw die werkelijk alles doet wat in haar mogelijkheden ligt, om het de gasten naar de zin te maken. En Michalis is een op en top Kok die werkelijk de lekkerste gerechten klaar maakt. Het is zeer gevarieerd, en dat alles even vers. Je hoeft echt niet uit eten te gaan, want het lekkerste eten heb je bij Balsamico. En dan is er 's avonds de Raki-time, lekker Raki met de aanwezige gasten, waarvan de meeste al enkele jaren komen. Super gezellig. Iedereen bedankt, en tot volgend jaar.

• 10nico-glasbergen23-12-2016

Ons 2e Thuis

We waren er weer voor de 4e en 5e maal alsof we thuis kwamen. De suites zijn opnieuw ingericht prachtig en heerlijk een toplaag op het matras. We hebben ons weer uitstekend vermaakt mede door de goede verzorging van Maria en de uitstekende maaltijden van super Kok Michalis daarna elke avond de overheerlijke Raki soms te .....maar je appartement is vlakbij. Het is een en al gezelligheid, met vaak gasten die je al jaren tegenkomt heerlijk !!!! Ik kan er niet meer van maken maar het was wederom Fantastisch tot het volgende jaar 2017

• 10Cor en Carla18-09-2016

Wederom Fantastisch

Het was voor de derde keer dat wij hier kwamen. En wederom hebben wij het geweldig naar ons zin gehad. Het voelde als thuiskomen. De gastvrijheid, het eten, de klantvriendelijkheid, de kamer, etc. alles is prima in orde. Na het eten 's avonds, krijg je RAKI van het huis. Dit is altijd het sein voor een gezellige avond. De ligging is voor ons ook prima, lekker rustig in Oud-Chersonissos. Het strand is op ongeveer 3 kilometer afstand. Dit is voor ons geen probleem, omdat wij geen strandmensen zijn. Je kunt ook heerlijk rustig liggen bij het zwembad. Wij gaan zeer zeker weer terug, en zeer waarschijnlijk volgend jaar weer.

• 9Maria en Leo30-06-2016

Super

Mooi kleinschalig appartementencomplex in een authentieke stijl. Uitstekend gastheerschap en fantastische ontbijten en diners. Prima kamers, goede bedden en een aangename inrichting. Wij hebben geen negatieve punten ontdekt.

• 10Pensart Marc12-11-2015

Gewoon de Max!

Rustige ligging! Marktplein met tal van tavernes op wandelafstand. Kleinschalig, je waant je in een privé hotelletje. Prachtige kamers en prima service. Voor de "echte Griekse keuken" moet je in Balsamico zijn, super vers en zéér lekker. Zeer uitgebreid ontbijt, elke dag weer wat anders.

• 10Rony & Mireille16-09-2015

Prachtig en gezellig vakantie verblijf

Derde keer bij Maria en Michalis, geweldige ontvangst, prima eten ( wat kan Michalis met simpele ingrediënten lekker eten maken), mooie gezellige kamers alles erop en eraan , kortom niets op aan te merken. En niet te vergeten na het eten de "Raki time". Balsamico oléé

Aparthotel Balsamico Traditional Suites info

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne