Aparthotel
Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag29°21°
Aparthotel Balsamico Traditional Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Balsamico Traditional Suites voor je op een rij gezet:

69 reviews over Aparthotel Balsamico Traditional Suites in het Nederlands

Onvergetelijk

Marouscha
15-4-2019

Het was op en top genieten. Heerlijk weer, een prachtig appartement, subliem ontbijt en diner en niet te vergeten zeer vriendelijke mensen bij ons hopel en op het eiland Kreta! Ik beveel dit iedereen aan.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Wederom Fantastisch!

16-9-2017

Wij waren hier nu voor de 4de keer. Voor ons was dit wederom een fantastische vakantie, het voelde voor ons weer als thuis komen. Maria is een op en top Gastvrouw die werkelijk alles doet wat in haar mogelijkheden ligt, om het de gasten naar de zin te maken. En Michalis is een op en top Kok die werkelijk de lekkerste gerechten klaar maakt. Het is zeer gevarieerd, en dat alles even vers. Je hoeft echt niet uit eten te gaan, want het lekkerste eten heb je bij Balsamico. En dan is er 's avonds de Raki-time, lekker Raki met de aanwezige gasten, waarvan de meeste al enkele jaren komen. Super gezellig. Iedereen bedankt, en tot volgend jaar.

Gereisd Met partner in september 2017

Ons 2e Thuis

nico-glasbergen
23-12-2016

We waren er weer voor de 4e en 5e maal alsof we thuis kwamen. De suites zijn opnieuw ingericht prachtig en heerlijk een toplaag op het matras. We hebben ons weer uitstekend vermaakt mede door de goede verzorging van Maria en de uitstekende maaltijden van super Kok Michalis daarna elke avond de overheerlijke Raki soms te .....maar je appartement is vlakbij. Het is een en al gezelligheid, met vaak gasten die je al jaren tegenkomt heerlijk !!!! Ik kan er niet meer van maken maar het was wederom Fantastisch tot het volgende jaar 2017

Gereisd Met partner in september 2016

Wederom Fantastisch

18-9-2016

Het was voor de derde keer dat wij hier kwamen. En wederom hebben wij het geweldig naar ons zin gehad. Het voelde als thuiskomen. De gastvrijheid, het eten, de klantvriendelijkheid, de kamer, etc. alles is prima in orde. Na het eten 's avonds, krijg je RAKI van het huis. Dit is altijd het sein voor een gezellige avond. De ligging is voor ons ook prima, lekker rustig in Oud-Chersonissos. Het strand is op ongeveer 3 kilometer afstand. Dit is voor ons geen probleem, omdat wij geen strandmensen zijn. Je kunt ook heerlijk rustig liggen bij het zwembad. Wij gaan zeer zeker weer terug, en zeer waarschijnlijk volgend jaar weer.

Gereisd Met partner in september 2016

Super

Maria en Leo
30-6-2016

Mooi kleinschalig appartementencomplex in een authentieke stijl. Uitstekend gastheerschap en fantastische ontbijten en diners. Prima kamers, goede bedden en een aangename inrichting. Wij hebben geen negatieve punten ontdekt.

Gewoon de Max!

Pensart Marc
12-11-2015

Rustige ligging! Marktplein met tal van tavernes op wandelafstand. Kleinschalig, je waant je in een privé hotelletje. Prachtige kamers en prima service. Voor de "echte Griekse keuken" moet je in Balsamico zijn, super vers en zéér lekker. Zeer uitgebreid ontbijt, elke dag weer wat anders.

Gereisd Met partner in september 2015

Prachtig en gezellig vakantie verblijf

Rony & Mireille
16-9-2015

Derde keer bij Maria en Michalis, geweldige ontvangst, prima eten ( wat kan Michalis met simpele ingrediënten lekker eten maken), mooie gezellige kamers alles erop en eraan , kortom niets op aan te merken. En niet te vergeten na het eten de "Raki time". Balsamico oléé

Gereisd Met partner in augustus 2015

Wederom Fantastisch

15-9-2015

Het was weer met 1 woord: Fantastisch.

Wij waren hier nu voor het 2de achtereenvolgende jaar. We hebben weer met volle teugen genoten van de enorme gastvrijheid van Maria. Ook hebben we weer volop genoten van de enorm goede kookkunsten van Michalis. Je wordt werkelijk op allerlei manieren in de watten gelegd, voor zover mogelijk. Het begint 's morgens al bij het ontbijt. Dat is elke dag anders, vers en zeer uitgebreid. (meer een brunch) En het eindigt 's avonds met de enorm lekkere gerechten, en als afsluiter de raki. (raki-time) Kortom, voor ons was het wederom een zeer geslaagde vakantie. En wij komen zeer zeker nog terug.

Gereisd Met partner in september 2015

" Nog steeds de beste "

nico-glasbergen
22-1-2015

We waren hier voor de 2e maal het was alsof we thuis waren. We hebben genoten van de heerlijke maaltijden en de geweldige gastvrijheid, we hebben 3 weken genoten. Hartelijk dank Maria Michaelis voor het fantastische verblijf en vakantie. Volgend jaar zijn we er weer.

Gereisd Met partner in Sun Sep 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige plek

Cor de Jonge
26-9-2014

Wij gingen o.a. af op de beoordelingen van Zoover, om deze bestemming te kiezen. En er is werkelijk geen woord van gelogen. Het is er gewoon geweldig. Maria is een prima gastvrouw, en Michaelis is een uitstekende kok. Wij voelden er ons vanaf dag 1, direct thuis. Ze doen echt alles voor je. Wij zijn in elk geval niets te kort gekomen. Wij komen in elk geval terug, en zeer waarschijnlijk volgend jaar al.

groeten,

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand20 minuten lopen, 3 km, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGrieks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Balsamico Traditional Suites in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Balsamico Traditional Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.