Aparthotel
8,8

Creta Palm Resort 4* ligt op het Griekse eiland Kreta. Hier is het eten afwisselend en drink je heerlijke cocktails. Ook staat het personeel je graag te hulp en organiseert de animatie leuke kinderactiviteiten. Er zijn veel Nederlandse gasten. Op loopafstand vind je verschillende restaurants, maar je kunt ook de bus pakken.

We hebben een aantal aanbieders voor Creta Palm Resort voor je op een rij gezet:

Contact

195 reviews over Aparthotel Creta Palm Resort in het Nederlands

Leuk, maar griekse gezelligheid ontbreekt.

Marcelle
9-8-2019

Creta Palm is een mooi complex en alles is hier super schoon. Alles wordt heel goed onderhouden. Het eten is van goede kwaliteit en uitgebreid en de service is goed. Er waren echter ook een aantal min puntjes. Personeel is vriendelijk, maar erg gereserveerd. De griekse amicale sfeer was hier niet echt te proeven. Totaal geen contact met de klanten. Ook de avond met livemuziek, was erg saai. Geen griekse muziek, geen gezelligheid. Creta Palm ligt aan een zeer drukke weg, waar je soms wel 5 minuten moet staan om te kunnen oversteken naar het strand. Wij hadden all inclusive geboekt, maar drankjes kon je niet bij het andere zwembad halen. Hotel ligt wel centraal om leuke uitstapjes te maken; naar Chania, Gramvousa, Elafonessi, Samaria Kloof etc. Wij hadden een superklein appartement (kamer 823), vergeleken met de andere appartementen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Geweldig

Susan
3-7-2019

Een super hotel Jeetje zeg wat zijn ze schoon hier , ze zijn echt de hele dag aan het schoonmaken en zelfs bij het buffet wat echt goed is lopen ze ook steeds met een doekje . Het personeel is erg aardig . De stad Chania is goed te bereiken met de bus en zeer de moeite waard om er geregeld naar toe te gaan. Het enige minpuntje is dat er geen bedjes staan op het strand van het hotel , dus die moet je huren maar voor 5 euro per dag voor 2 personen is dat goed te doen hoor . Maar bij het zwembad is het ook goed vertoeven, en er liggen luchtbedden in het water die je mag gebruiken . Dus dit hotel is zeker een aanradertje.

Geweldig.

Margriet Westland
29-6-2019

Creta Palm is een heerlijke plek, erg vriendelijke mensen, schoon, goed ontbijt, geweldige ligging.

Tjingo

In een woord geweldig Een schitterend resort .

E Breekweg -Romeijn
25-6-2019

Wij waren voor de 3e keer in dit hotel voor 8 dagen , en gaan zeker volgend jaar weer terug ,Het vpe;t voor ons als een tweede thuis met vreselijk lieve en behulpzame mensen . Zalig eten , gezelligheid een goed bed wat wil een mens nog meer .Ik raad het en ieder aan hier eens een kijkje te nemen

Mooi en schoon hotel

Tosca
6-6-2019

Mooi hotel, schoon en vriendelijk medewerkers. All inclusief vinden wij standaard. Zijn genoeg taverna's waar je heerlijk kan eten voor redelijke prijzen. Cocktails buiten 't all in zijn heerlijk. Mooie stranden en als je wat anders wilt zien dan stopt de bus voor de deur. Zwembad en voorderest het hotel superschoon.

Super

Laura Elmendorp
24-11-2018

De kleine stranden zijn supermooi. Chania ligt in de buurt en hier kan je voor een goede prijs een leuke boottocht maken. Onderweg snorkelen en fruit! In het hotel hadden wij een aardbeving en we werden met drinken, dekens en eten opgevangen. We konden om alles vragen en de mensen waren zo lief. Dit hotel kan wel tegen een stootje! Het zwembad is heerlijk op temperatuur en er zijn banden die je mag gebruiken. Verder hebben ze er genoeg kinderactiviteiten en er zitten veel Nederlanders. Super gezellig. Eten hebben wij op Trip Advisor gedaan, goed aan te lopen en superlekker. De cocktails in het hotel waren heerlijk, het eten wisselend. De broodjes en omelet prima te doen.

Super

Laura
5-9-2018

Super ruim hotel. Ontbijt was heerlijk. Lekker buiten eten elke ochtend. Openbaar vervoer in de buurt en elke avond buiten de deur gegeten. Op loop afstand... top

Gereisd Met partner in juli 2018

fantastische

M.H.
19-8-2018

Gezellig hotel, er werken fijne, gezellige mensen

Gereisd Met partner in augustus 2018

geweldig

S. de Kwant
10-1-2018

Super verblijf gehad in Creta Palm resort. Het personeel werkt keihard en blijft ongeacht de temperatuur en de werkdruk enorm vriendelijk. Goed verzorgde kamer en de dames van de schoonmaak waren ook allemaal erg vriendelijk. Zowel overdag als in de avonduren doen ze rondom het zwembad en bij de bar verschillende activiteiten, voor ieder wat wils. Wij zijn zeker van plan om hier terug te keren. Met een brok in de keel hebben we afscheid genomen van de lieve werknemers en van een fantastische vakantie.

Eenmalig met kinderen

René
29-9-2017

Goed: Service. Ligging tov het strand. Ontbijt.

Matig: Avondeten Temperatuur zwembad voor op het complex, geen zon dus nogal koud water. Slecht Appartement. Geen bezem of stoffer en blik (dagelijks strand bezoek met 2 kinderen 15 en 33 maanden) dus veel zand wat je niet zelf even kan wegvegen. Tv hangt in de slaapkamer waar kinderen dus ook slapen. Geen bestek om aardappels/groenten mee te schillen en snijden. Stekker elektrische 2 pits plaat beschadigd. Weinig ophang mogelijkheden voor nat badgoed/handdoeken voor ons vieren

Alle speeltoestellen zijn of stuk/versleten of gevaarlijk. Zoals een schommel met een rotte draagbalk waar de draadeind met schommeloog bijna van doorheen breekt.

Speelkamer is er dan, maar enig handzaam los speelgoed ontbreekt. Alleen maar grote spullen in een kamer gepropt.

Wifi bereik is slecht. 4g overigens ook binnen het complex maar dat komt door het beton en de vele rolluiken (overmacht)

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Creta Palm Resort in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Creta Palm Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.