Hotel Stella Village

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

mooie omgeving om tot rust te komen

Laurien VH
24-6-2018

bar langer all inclusive, vriendelijk personeel

wij hebben dat gemerkt als onze

thomas nicole
20-6-2018

het onderscheid in de mensen ,als je een eerste keer komt of een 2 de of een 3 de keer komt

Prima vakantie gehad

rob
19-6-2018

Eten uitmuntend, kamers geen 5 sterren waard

We hebben een aantal aanbieders voor Stella Village voor je op een rij gezet:

Fantastisch 5 sterren waard!

Fam. Jansen Verhoef
15-6-2018

Super mooi hotel wij hadden een familiekamer ideaal. Alles erg schoon! Super vriendelijk personeel! mooie zwembaden, veel activiteiten voor jong en oud door animatieteam.

Heerlijk eten veel keus en alles vers gemaakt zeker niet vet.

ligging ook direct aan zee. Echte aanrader voor jong en oud.

.was 3de maal Stella Village, komen

Annie
12-6-2018

de bediening prima. de kamers ok. Anniematieteam te luidruchtig!!!

eerte maal op creta is een ware

greta weymiens
6-6-2018

alles was super geweldig leuk en vriendelijk personeel

fijn verblijf in familiehotel!

oma
6-6-2018

eten is goed,zwembaden zijn mooi, bediening is goed.akoestiek in main restaurant is vreselijk. liever een groot bad in badkamer.

Erg genoten, vriendelijk personeel!

Michael
25-5-2018

Stella Village is onderdeel van 3 parken. Stella Village, Stella Palace, Stella island.

Je kan eten en drinken bij stella village maar mag dus zoals in de andere reviews ook bij het zwembad van stella palace liggen (veel russen en engelsen)

Eten is niet heel veel keuze maar wat er staat is allemaal lekker en heeft veel smaak. Het personeel is super vriendelijk en word goed bediend.

minpunten: van stella village. Veel fransen en voornamelijk gepensioneerde lui. Muziek bij zwembad staat erg hard. Soms wat druk in de eetzaal geen kinderstoeltjes beschikbaar. Verder ligt het wat afgelegen. Met de bus kan je naar chersonisos, malia, enz (tip auto huren voor 35 euro per dag)

pluspunten: zwembad van stella palace mag gebruikt worden. Kamers zijn schoon en ruim. Personeel zeer vriendelijk, Eten is goed,

Kortom gewoon een tophotel! Als we terug komen dan kiezen we voor stella palace.

Fantastisch verblijf en we komen terug!

Fransen
15-5-2018

We zijn net terug gekomen van een meer dan geweldig verblijf bij Stella Village. Het hotel is erg verzorgd en het eten is er werkelijk super!! we hadden een familie kamer als verblijf. De kamer was ruim opgezet en de kinderen konden apart slapen. Ook was er een koelkast aanwezig en een goed werkende airco. Het eten is er super. ze hadden 8 verschillende avonden qua eten. Het personeel is erg vriendelijk en meer dan gastvrij. Ook de tal van zwembaden zijn erg schoon en voor jong en oud. Er is veel vernieuwd de laatste jaren en dat is te zien ook. De animatie is wel in frans, maar op zelfde (naastgelegen) terrein is Stella Palace, hier is de animatie in het NL. Ook kan men daar gebruik maken van de zwembaden. Het strand is letterlijk 10 mtr en het is prive! Samengevat: Schoon, netjes, erg gastvrij, goed eten, goed drinken, goede kamers, veel zwembaden, top personeel, top animatieteam! Aanrader!! wij komen er weer met ons gezin en vrienden

aan te raden voor gezinnen met kleine kinderen

koen claesen
11-2-2018

ligt in een klein dorpje, ver weg van het massatoerisme, het resort zelf bevat 3 hotels, het is er zeer druk in de eetzaal, die een beetje een refter gevoel geeft, wel lekker eten en voldoende keuze, elke dag wat anders en voor ieder wat wils, aan te raden voor gezinnen met kleine kinderen, iets minder voor koppels door de drukte in de eetzaal

We hebben een aantal aanbieders voor Stella Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella Village in Analipsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stella Village scoort een 9.32 uit 10 op basis van 308 reviews.