Hotel Stella Village

GriekenlandKretaAnalipsi

7.1GoedScore uit 589 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Hotel Stella Village is gelegen op het zonovergoten eiland Kreta. Hier staan gastvrijheid en service hoog in het vaandel. Vakantiegangers komen dan ook graag terug naar dit hotel. De hotelkamers zijn goed onderhouden en schoon. En verblijf je op basis van all-inclusive, dan heb je de hele dag hapjes en drankjes binnen handbereik. Je wordt elke dag vermaakt door het enthousiaste animatieteam en er ligt een heerlijk privéstrand direct bij het hotel. Wil je weten of dit vakantieverblijf iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Hotelkamers

De hotelkamers van Stella Village Kreta vinden jullie netjes en schoon. Reviewer De Belder John noemt wel een klein minpuntje: ‘Superior rooms zouden een extra kastje mogen hebben! Voor de rest alles piccobello!’ En familie Jansen Verhoef schrijft: ‘Super mooi hotel wij hadden een familiekamer ideaal. Alles erg schoon!’

Restaurants

Bij Hotel Stella Village kun je kiezen uit een buffetrestaurant of je eet à la carte bij restaurant Mediterra. Jullie zijn over het algemeen tevreden over de kwaliteit van de maaltijden. Reviewer Weng geeft wel als opmerking aan dat er meer variatie mag zijn bij de warme gerechten. Ook vinden jullie het erg lawaaierig in de grote eetzaal van het buffetrestaurant. Reviewers Henri en Marina schrijven hierover: ‘Wil je iets meer rust ga dan ontbijten en lunchen in het Mediterra restaurant, minder keuze maar veel rustiger.’ Hou er rekening mee dat je bij Mediterra moet reserveren.

Zwembad en animatie

Heerlijk relaxen doe je na een frisse duik op je ligbed onder de parasol op het zonneterras. Hotel Stella Village heeft verschillende zwembaden waaronder een kinderzwembad met piratenboot. Ook mag je gebruik maken van het zwembad van het naastgelegen resort Stella Palace. Bij de poolbar van het hotel kun je terecht voor een lekker drankje of eenvoudige snack. Let er wel op dat de muziek hier soms aan de harde kant staat.

De animatie van Hotel Stella Village ontvangt wisselende reviews. Sommige hotelgasten zijn erg enthousiast over de activiteiten voor de kids en over de avondshows die worden georganiseerd. Anderen geven aan dat de animatie te luidruchtig is en teveel is gericht op Franstalige toeristen.

Ligging

Stella Village Kreta ligt wat afgelegen net buiten het centrum van het dorpje Analipsis. Voordeel is dat je meteen bij het hotel je strandlaken kunt spreiden op het prachtige privéstrand. Als je meer het bruisende leven wilt opzoeken, dan kun je bijvoorbeeld met het treintje naar Chersonissos. Of bezoek de schilderachtige haven van hoofdstad Heraklion en geniet van een lekker drankje op een van de gezellige terrasjes.

Wil je ook graag op vakantie naar Kreta? Pak je koffers en reserveer je verblijf bij Hotel Stella Village.

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

589 Reviews over Stella Village

• 9Francisca de Graaff23-10-2021

Geweldig hotel met heerlijk afwisselend eten!

Top-hotel! Analipsi is niet heel bijzonder, maar de stranden zijn mooi. Het hotel is mooi, de service is heel goed, het eten heerlijk en afwisselend, de zwembaden mooi en het gebruik van het Waterpark is een leuk extraatje.

• 8Puck De boer29-08-2021

Perfect ,alles tip top in orde

Fijne mooie gerenoveerde kamers , eten was heerlijk , alleen in de avond kon je alleen in een eetzaal eten ( dus niet open , of buiten) wat voor de aquatische geluiden soms erg druk en lawaaierig kon zijn . Wij zaten vaak aan het zwembad met heerlijke lounge bedden . Mooie cocktails , glijbanen perfect . En overal kan je de hele dag door ergens wel snacks of eten . ( Wraps , pannekoekjes , steenoven pizza te lekker ) ik zeg perfect!!!

• 5Angelique v24-08-2021

Misleidend

Opgelet! Stella Village toont foto 's van stella palace resort, de 2 hotels liggen in elkaar verweven. Als gast van stella Village mag je echter geen gebruik maken van faciliteiten stella palace. Stella Village is oud hotel, matig onderhouden. Familiekamers enkel glas(zeer gehorig) zeer harde matrassen. Eten buffet niet veel keus, ondermaatse kwaliteit. Bediening personeel wel zeer vriendelijk, cocktails aan bar lekker. Dit is zeker geen 4 sterren waard! Reeds 10 jaar gaan wij elk jaar naar een 4 sterrenhotel in Griekenland/Turkije en dit was met grote voorsprong het minste hotel dat we gehad hebben, we hebben er nochtans veel voor betaald.

• 8Familie uit Nederland10-08-2021

Heerlijke vakantie bij meer dan prima hotel

Wij zaten in Stella village en hebben genoten. Het eten was goed en meer dan voldoende en er waren mooie en veel verschillende zwembaden. Niet heel groot, maar wij vonden dat juist wel fijn. Overal leuke plekjes waar je kunt zitten en op een andere manier een dagje zwembad beleeft. Als je in Stella village zit kun je gebruik maken van het waterpark van Stella Palace en ook de animatie is gezamenlijk. Dat is helemaal prima. De kamer viel ons wel wat tegen, zag er niet uit zoals op de foto's en had een andere onhandige indeling met één bed direct achter de deur. Wel was de schoonmaak goed en elke dag schone handdoeken, ook speciale voor in het zwembad (ideaal!). Qua ligging is het direct aan het strand en rustig gelegen. Wij waren blij niet in Chersonissos te zitten met friet van Piet en massatoerisme maar er juist iets vandaan.

• 7Marleen22-09-2020

Genoten !

Wij waren met ons gezin met kind van 9 en 15 in t naseizoen . T moment dat wij er een dag zaten ging de boel op code oranje . Toch hebben wij hier weinig van mee gekregen , we hadden een huurauto klaar staan op t vliegveld en zo kan je de mooiste plekjes ontdekken . In de buurt van t hotel is niet heel veel te beleven dus zou hier zonder auto niet heen heen gaan. Het eten was goed, bedden keihard ! Wifi op de kamer werkte niet. De zwembaden zijn heel klein maar t waterpark is wel weer leuk ookal kan je t niet vergelijken met bijvoorbeeld hotels in Turkije. Wel aardig personeel en werd goed schoon gemaakt, all in was best uitgebreid maar aangezien we veel op pad waren hebben we er niet heel veel gebruik van gemaakt. Je mocht gewoon zelf je eten pakken met handschoentjes aan, dat was allemaal prima geregeld. Of we hier terug zouden gaan weet ik niet maar het eiland zeker wel .

• 4Lex01-08-2020

Klein resort verschil Village en Palace

Stella Village is een klein resort en flink verouderd met 3 kleine zwembaden. Het eten is slecht, weinig keus en bijna geen afwisseling. Wij hebben een upgrade gedaan naar Stella Palace, hiervan zie je ook de foto's niet van Village. Village is heel beperkt in keuze en erg klein. De kamers worden niet echt schoon gemaakt, wel elke dag schone handdoeken. In de buurt weinig tot niks te beleven, na 3 dagen hebben wij ervoor gekozen om naar Starbeach en Chersonissos te gaan.

Wil het resort niet afkraken, maar een apartement boeken had voor ons wijzer geweest. Ook omdat je op Kreta veel kan doen ook met kleine kids en het eten in de restaurants absoluut niet duur is.

Wij komen hier niet meer terug. Laat je niet misleiden door de foto's.

• 5PYS09-10-2019

Wij komen hier niet meer terug

In het dorpje is niet echt iets te beleven. Als je van goed en lekker eten houdt moet je hier NIET heengaan. Het hotel heeft 5 ‘kleine’ zwembaden waarvan 1 met groot speeltoestel erin. Gelukkig is het bij het Stella Waterpark wel heel leuk voor kinderen. Het hotel is zeker geen 4 sterren waardig. Dames bij de receptie vertellen niet de waarheid en spreken slecht Engels. Animatie voor de kinderen is wel leuk, iedere avond kinderdisco! Op donderdag komen er paardjes en kunnen de kinderen paardrijden, pizza bakken en er zijn leuke andere activiteiten voor de kinderen. Er is ook nergens op een toilet een gelegenheid om een kindje te verschonen.

• 10Fam de vries01-10-2019

Fantastisch hotel. Mooie ligging aan zee. Fijne zwembaden, met voldoende lig bedjes. Leuke mini club voor kinderen en geweldig personeel. Eten is erg gevarieerd, en lekker. Wij hebben in 10 dagen geen minpunten kunnen ontdekken aan dit hotel.

• 6Wilma06-09-2019

Nooit meer

Hotel ligt erg afgelegen. Staat op de site van touroperator winkels 500 meter, er is alleen links en rechts een supermarkt. Bushalte 200 meter klopt maar bus komt maar 1x per dag om half 9. Dus moet je 20 minuten lopen naar bushalte. Kleine zwembaden, er staat dat je de faciliteiten van hotel Stella palace gebruik kan maken, klopt ook alleen voor de zwembaden. Je mag geen gebruik maken van de ligbedden of de bar dan moet je terug naar je hotel. All inclusieve is heel sober, weinig snacks. Eten is eentonig en koud. Animatie is goed alleen Frans georiënteerd. Personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn schoon, alleen douche is een probleem je staat in een klein zitbank en de douche kan je alleen als handdouche gebruiken want als je het op hangt dan sta je niet onder water straal. Het is geen 4 sterren waardig en we hebben hiervoor wel erg veel geld voor betaald.

• 9Michel B04-09-2019

Heerlijke vakantie gehad in Stella Village!

We hebben hier met het gezin een heerlijke vakantie gehad. Zat er samen met mijn vrouw en onze 2 dochters van 3 en 7!

We kregen niet zo op de meeste foto's te zien een verblijf met de blauwe of groene schutters maar zaten in een bungalowtje op kamer nummer 113. Wat een perfecte locatie was dit zeg pal naast een zwembad was (bijna altijd rustig) en naast een poolbar!

Wat een genot om te kunnen genieten van de diverse zwembaden (volgens mij stuk of 6 bij elkaar) maar ook het strand vlakbij! Gedurende onze vakantie altijd voldoende ligbedden bij de zwembaden en was het waterpark ook een zeer leuk voor de kids!

Het eten vonden wij goed met voldoende keus en wat een service gerichte obers! Al het personeel is uitermate vriendelijke en service gericht.

Animatie is wel wat meer ingestoken op de Franse toeristen maar totaal niet storend.

Al met al is het zeker een park waar we nog een keertje naartoe willen en zouden gaan!

Hotel Stella Village info

Facilities

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)