Hotel Stella Village

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°19°
Hotel Stella Village
9,3

121 reviews over Hotel Stella Village in het Nederlands

Het was een prima vakantie!

Henri en Marina
18-10-2018

Stella Village is een prima resort. Zeer verzorgd.Iedereen even gastvrij en aardig. We hadden de gerenoveerde luxe kamer 303. Het eten in de grote eetzaal is prima. Veel variatie. Het is wel erg veel lawaaiig is. De obers zijn zeer vriendelijk en lopen af en aan voor je. Met name Nikos was een topper. Wil je iets meer rust ga dan ontbijten en lunchen in het mediterra restaurant, minder keuze maar veel rustiger. Het avondbuffet is geheel in de grote eetzaal. Het mediterra restaurant is voor ala carte diner, reserveren verplicht. een gratis diner inbegrepen. Dit is leuk. De drankjes bij de bar zijn prima. Wij zijn geen groot gebruikers en snel tevreden. Dit was onze 1e keer all inclusive. We waren in de goedkope periode. In het hoogseizoen zul je vast de hoofdprijs betalen. Analipsi stelt niks voor, geen gezellige boulevard. voor 10 euro ga je met de taxi naar cherso. Kortom een prima vakantie voor de juiste prijs.

Wij zullen niet terugkomen

Vriendengroep
17-10-2018

+ hotelkamers schoon en tuinen eromheen prachtig

+ eten was goed maar geluid in kantine was enorm storend

+ A la carte restaurant prachtig en eten een aanrader

+ Animatie in de avond Goed

- onpersoonlijke benadering barpersoneel, vooral met elkaar bezig/in gesprek

- lawaai en schreeuwende animatie en slechte muziek keus rond bar overdag en 's avonds

-hotels prachtig maar omgeving slecht onderhouden in Anilopsi

alles dik in orde.

paola
24-9-2018

service is goed. kamer erg schoon. animatie leuk. en de barvrouw elpina is zon schatje en een keiharde werker. nog niets negatiefs gevonden.

In 1 woord : fantastisch

Karen van der Knijff
27-8-2018

service en personeel is super. Hotelkamer is heel mooi

Zeker voor herhaling vatbaar.

Leon
21-8-2018

Vriendelijk personeel, schoon verblijf, gevarieerd eten.

een topvakantie. zeer propere

nicolas
6-8-2018

zeer proper en vriendelijk personeel

6de keer dat ik hier kom altijd leuke

robbe simons
27-7-2018

bediening, klantvriendelijkheid

hoi

kimpiepaarntie
20-7-2018

alles was goed het eten en drinken is super lekker

Geen 4* voor ons

Stefanie V.
13-7-2018

Voor de 1e keer viel het hotel eigenlijk tegen.

Wij zijn helemaal geen moeilijke mensen eigenlijk, dus valt me zwaar om geen goede review te geven, maar prijs-kwaliteit zat het echt niet ok. Nog nooit pech gehad met een 4* hotel, tot nu dus.

+ Het hotel op zich is mooi en gezellig, beetje verouderd, maar dat stoort op zich niet.

+ Wij hadden een 2-persoonskamer geboekt, en er stonden zelfs 3 bedden in, dus ruimte genoeg. Ook hadden we geluk om een kamer te hebben met ruime, moderne, vernieuwde badkamer met inloopdouche.

+ Het personeel is ge-wel-dig! Werken allemaal erg hard, maar desalniettemin met de glimlach en altijd vriendelijk.

+Qua ligging voor ons perfect! Op wandelafstand van verschillende winkeltjes, café's en restaurantjes. Analipsi is dan misschien niet zo groot, maar wel super gezellig om bv 's avonds nog eens door het dorpje te wandelen en wat te gaan eten/drinken.

Ook de promenade aan het strand is fijn. Geen drukke weg (vooraan het hotel, tussen strand en hotel)

Voor €10 - €12 ben je met de taxi in Chersonissos waar je leuk kan winkelen en eten/drinken ('s avonds wel rekening mee houden dat dit een uitgangsbuurt is, maar 's middags leuk om te doen)

Wij huurden 2x een auto voor €30 per dag.

- Wat ENORM tegenviel was het eten en de drukte:

- Eten: de refter (ja refter, niet resto) waar je 's ochtends/'s middags/'s avonds gaat eten, is 10 x erger dan een luidruchtige schoolkantine. Complete chaos en heel lawaaierig (ongeacht hoe laat)+te klein! Helaas kan je ook niet buiten zitten dus voelt zeer bedrukt aan ook.

In het 'mediterana' restaurant kan je 's morgens en 's middags ook terecht, hier is het aangenamer (is dan ook half buiten en opener) maar te weinig zitplaatsen en beperkter in keuze.

+ Wij hebben hier 's avonds een keertje à la carte gegeten, aanrader!

- Met het ontbijt zeer weinig keuze in brood… ook altijd koude eiergerechten.

De ‘warme ‘ maaltijden zijn eigenlijk altijd KOUD. Kwaliteit van het vlees zeer slecht (meer vet dan vlees) en vis altijd kurkdroog. Weinig warme groenten+zéér weinig keuze in dessert/fruit. Ben ook 2 dagen ziek geweest.

Voor de kindjes wel altijd frietjes en pasta voorzien.

+ SOEP altijd super lekker!

- Drukte: animatie veel te luidruchtig! Je hebt GEEN MOMENT rust! Muziek altijd loeihard (ook altijd FR) aan het zwembad en hele dag geroep. Zelfs met de apéro ben je niet op je gemak.

De zwembaden zijn eigenlijk te klein en te kort op elkaar. Ergens helemaal achteraan het domein is een ‘rustig’ zwembad, maar daar is dan weer weinig plek en ook hier komen mensen met hun kids liggen.

Voor de kindjes wel voldoende ondiepe zwembaden met speeltuin in het water en glijbanen.

Wij gaan hier niet meer terug. Voor mensen met kinderen waarschijnlijk wel ok, maar als kinderloos koppel niet.

Goede tip: betaal iets meer en boek Stella Palace. Een wereld van verschil!

mooie omgeving om tot rust te komen

Laurien VH
24-6-2018

bar langer all inclusive, vriendelijk personeel

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella Village in Analipsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.