Hotel Stella Village

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Stella Village is gelegen op het zonovergoten eiland Kreta. Hier staan gastvrijheid en service hoog in het vaandel. Vakantiegangers komen dan ook graag terug naar dit hotel. De hotelkamers zijn goed onderhouden en schoon. En verblijf je op basis van all-inclusive, dan heb je de hele dag hapjes en drankjes binnen handbereik. Je wordt elke dag vermaakt door het enthousiaste animatieteam en er ligt een heerlijk privéstrand direct bij het hotel. Wil je weten of dit vakantieverblijf iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Hotelkamers

De hotelkamers van Stella Village Kreta vinden jullie netjes en schoon. Reviewer De Belder John noemt wel een klein minpuntje: ‘Superior rooms zouden een extra kastje mogen hebben! Voor de rest alles piccobello!’ En familie Jansen Verhoef schrijft: ‘Super mooi hotel wij hadden een familiekamer ideaal. Alles erg schoon!’

Restaurants

Bij Hotel Stella Village kun je kiezen uit een buffetrestaurant of je eet à la carte bij restaurant Mediterra. Jullie zijn over het algemeen tevreden over de kwaliteit van de maaltijden. Reviewer Weng geeft wel als opmerking aan dat er meer variatie mag zijn bij de warme gerechten. Ook vinden jullie het erg lawaaierig in de grote eetzaal van het buffetrestaurant. Reviewers Henri en Marina schrijven hierover: ‘Wil je iets meer rust ga dan ontbijten en lunchen in het Mediterra restaurant, minder keuze maar veel rustiger.’ Hou er rekening mee dat je bij Mediterra moet reserveren.

Zwembad en animatie

Heerlijk relaxen doe je na een frisse duik op je ligbed onder de parasol op het zonneterras. Hotel Stella Village heeft verschillende zwembaden waaronder een kinderzwembad met piratenboot. Ook mag je gebruik maken van het zwembad van het naastgelegen resort Stella Palace. Bij de poolbar van het hotel kun je terecht voor een lekker drankje of eenvoudige snack. Let er wel op dat de muziek hier soms aan de harde kant staat.

De animatie van Hotel Stella Village ontvangt wisselende reviews. Sommige hotelgasten zijn erg enthousiast over de activiteiten voor de kids en over de avondshows die worden georganiseerd. Anderen geven aan dat de animatie te luidruchtig is en teveel is gericht op Franstalige toeristen.

Ligging

Stella Village Kreta ligt wat afgelegen net buiten het centrum van het dorpje Analipsis. Voordeel is dat je meteen bij het hotel je strandlaken kunt spreiden op het prachtige privéstrand. Als je meer het bruisende leven wilt opzoeken, dan kun je bijvoorbeeld met het treintje naar Chersonissos. Of bezoek de schilderachtige haven van hoofdstad Heraklion en geniet van een lekker drankje op een van de gezellige terrasjes.

Wil je ook graag op vakantie naar Kreta? Pak je koffers en reserveer je verblijf bij Hotel Stella Village.

583 reviews over Hotel Stella Village

• 2019
    5PYS09-10-2019

Wij komen hier niet meer terug

In het dorpje is niet echt iets te beleven. Als je van goed en lekker eten houdt moet je hier NIET heengaan. Het hotel heeft 5 ‘kleine’ zwembaden waarvan 1 met groot speeltoestel erin. Gelukkig is het bij het Stella Waterpark wel heel leuk voor kinderen. Het hotel is zeker geen 4 sterren waardig. Dames bij de receptie vertellen niet de waarheid en spreken slecht Engels. Animatie voor de kinderen is wel leuk, iedere avond kinderdisco! Op donderdag komen er paardjes en kunnen de kinderen paardrijden, pizza bakken en er zijn leuke andere activiteiten voor de kinderen. Er is ook nergens op een toilet een gelegenheid om een kindje te verschonen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Fam de vries01-10-2019

Fantastisch hotel. Mooie ligging aan zee. Fijne zwembaden, met voldoende lig bedjes. Leuke mini club voor kinderen en geweldig personeel. Eten is erg gevarieerd, en lekker. Wij hebben in 10 dagen geen minpunten kunnen ontdekken aan dit hotel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 6Wilma06-09-2019

Nooit meer

Hotel ligt erg afgelegen. Staat op de site van touroperator winkels 500 meter, er is alleen links en rechts een supermarkt. Bushalte 200 meter klopt maar bus komt maar 1x per dag om half 9. Dus moet je 20 minuten lopen naar bushalte. Kleine zwembaden, er staat dat je de faciliteiten van hotel Stella palace gebruik kan maken, klopt ook alleen voor de zwembaden. Je mag geen gebruik maken van de ligbedden of de bar dan moet je terug naar je hotel. All inclusieve is heel sober, weinig snacks. Eten is eentonig en koud. Animatie is goed alleen Frans georiënteerd. Personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn schoon, alleen douche is een probleem je staat in een klein zitbank en de douche kan je alleen als handdouche gebruiken want als je het op hangt dan sta je niet onder water straal. Het is geen 4 sterren waardig en we hebben hiervoor wel erg veel geld voor betaald.

• 9Michel B04-09-2019

Heerlijke vakantie gehad in Stella Village!

We hebben hier met het gezin een heerlijke vakantie gehad. Zat er samen met mijn vrouw en onze 2 dochters van 3 en 7!

We kregen niet zo op de meeste foto's te zien een verblijf met de blauwe of groene schutters maar zaten in een bungalowtje op kamer nummer 113. Wat een perfecte locatie was dit zeg pal naast een zwembad was (bijna altijd rustig) en naast een poolbar!

Wat een genot om te kunnen genieten van de diverse zwembaden (volgens mij stuk of 6 bij elkaar) maar ook het strand vlakbij! Gedurende onze vakantie altijd voldoende ligbedden bij de zwembaden en was het waterpark ook een zeer leuk voor de kids!

Het eten vonden wij goed met voldoende keus en wat een service gerichte obers! Al het personeel is uitermate vriendelijke en service gericht.

Animatie is wel wat meer ingestoken op de Franse toeristen maar totaal niet storend.

Al met al is het zeker een park waar we nog een keertje naartoe willen en zouden gaan!

• 9Jla31-08-2019

Geweldig!

Wat een geweldige plek om vakantie te vieren, wij hebben het met onze kids van 4 en 7 fantastisch gehad in Stella Village. Het personeel is lief en werkt keihard, het buffetrestaurant bood veel variatie en voor ieder wat wils, we hebben heerlijk gegeten. Er zijn zoveel zwembaden waar je gebruik van kunt maken dat het rustig aan doet, er is altijd wel ergens een zonnebed te vinden. Het waterpark is een leuke aanvulling voor de kids! Er is veel animatie maar dit is een franse organisarie. Het overgrote deel van de gasten is dan ook frans. Er zijn verschillende kidsclubs waar onze kinderen het leuk vonden om af en toe naartoe te gaan ook al spraken zij de taal niet. Er werken lieve meiden en ze doen leuke dingen. Onze familiekamer was eenvoudig maar praktisch ingericht met een voor de kinderen afgeschermd gedeelte met tussendeur. In het ouderdeel hangt airco. Heerlijk balkonnetje met schaduw. We hebben genoten in dit fantastische hotel!

• 9Rotgert28-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar bij dit prima complex

De familiekamer is ruim genoeg opgezet. De kinderen sliepen in een paar gedeelte met ieder hun eigen bed. Eten in de restaurants is van goede kwaliteit en de service is uitstekend. Op de aankomstdag was er een probleempje met de kamer maar dat is uitstekend opgelost door oa een upgrade naar Stella Palace voor de faciliteiten. De zwembaden zijn ruim opgezet en er zijn veel bedden om op te liggen. Hoewel ook hier handdoeken leggen wordt gedaan hebben wij altijd wel 4 vrije bedden gevonden rond 9 uur. Park ziet er schoon en verzorgd uit. Prima handdoeken service, zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Meeste gasten komen uit Frankrijk en Engeland. De entertainment is daarop ook vooral gericht. Auto huren via het hotel ging ook goed. Kortom een prima hotel om vakantie te vieren Tip: mocht je bed te hard liggen en je krijgt last van je rug vraag dan bij de receptie een zachte topping. Geen probleem

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Mathieu Meuffels02-08-2019

leuke vakantie gehad

Leuk hotel met een erg leuke en klantgerichte hoofdreceptioniste

Gereisd met partner in juni 2019

• 9K31-07-2019

Super leuk vakantie

Ik heb samen met mijn gezin een hele fijne vakantie gehad in deze hotel. Alles was Goed, de kamer , het eten , het personeel , de entertainment team voor groot en klein was super. Je verveel je niet in dit hotel. Je hebt altijd iets te doen om van je vakantie te genieten..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Whitworth29-07-2019

pas aangrkomen maar is al super leuj

goed: het personeel is super! , de sfeer, de service, de activiteiten,... niet goed: /

Alleen gereisd in juli 2019

• 8Gerda19-06-2019

Leuk!

Wij hebben genoten van ons verblijf in Stella Village! In de omgeving is niet veel te doen, daarom gaan wij niet meer terug. Je kan een taxi naar Chersonissos nemen kost 10 euro, ook kan je de bus nemen. Wat wij jammer vinder dat het animatieteam heel erg gericht is op de Franse mensen, zij spreken Frans en vermaken vooral de Fransen. De eetzaal vonden wij erg lawaaiig maar een goed alternatief is het mediterraans restaurant, erg rustig. Tijdens ons verblijf waren er weinig Nederlanders. Vooral Fransen, Polen en Russen, deze twee laatsten maken misbruik van het all-inclusive. Ze blijven maar halen en laten daarna heel veel eten staan. Ook de drank, tot de bar sluit, en dan veel drank mee naar de kamer. Het Griekse personeel van Stella Village vonden wij toppers, altijd een vriendelijk woord en behulpzaam.

Gereisd met partner in juni 2019

6 tips over Hotel Stella Village

• Jacco Kassels, 08-07-2013

Als je van rust houdt, kun je beter iets meer betalen en in Stella Palace verblijven. Hou je van wat meer levendigheid dan kun je voor stella Village kiezen. Mijn tip is om een auto te huren bij Janus, hij zit met zijn autoverhuurbedrijfje naast de parkeerplaats van Stella village, goede prijzen en geen gezeur met de auto.

• Ed & Ellen, 04-07-2012

Om bij het strand te komen moet je een weg oversteken. Het strand was toen wij er waren s'morgens heel druk en s'middags heel stil. Wij bleven s'morgens bij het zwembad en gingen s'middags naar het strand. Neem ook waterschoenen mee er liggen verderop in de baai scherpe rotsen en keien. Je kan trouwens heel leuk snorkelen vooral langs de rotsen.

• s_visser82, 30-08-2016

Ga je pas laat weg, vraag dan naar de mogelijkheid voor de douche kamer. Dan kun je fatsoenlijk douchen voor je moet reizen en dus je laatste dagje gewoon lekker zwemmen.

7 vragen over Hotel Stella Village

• michele, 11-02-2019

zwembad

zijn de zwembaden zoet of zout?

• Tamara, 30-09-2018

Glijbanen

Nou zie ik op Google veel verschillende foto's met glijbanen voor kinderen. Hoeveel glijbanen zijn er? Ik kom er op de sites niet uit.Mijn zoon van 3 vindt glijden geweldig!

• Tamara, 30-09-2018

Snacks en transfer

Kun je in de middag iets van snacks krijgen zoals patat, pizza , hamburger? Hoelang is het vanaf vliegveld in de bus?

Hotel Stella Village info

• Afstand tot strand150 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk