Hotel Stella Palace

168 reviews over Hotel Stella Palace in het Nederlands

het is leuj

anouk
23-10-2018

ik vind hetbleuk dat er zo veel zwemplezier is en wat ik minder vindt is dat je alleen kan zwemmen en niet in een leuke speeltuin spelen

goed hotel

don
22-10-2018

goede service, mooi zwembad, bar mag savonds langer open zijn

Toffe vakantie ,zelfs na een derde

marc Jans
12-10-2018

Het eten was superlekker.Enigste wat ontbrak was verse fruitsla bij het ontbijt.Kamer boven sauna was te klein alsook het bed.

Preisdaler

top hotel met kleine aanpassing

fam den toonder
8-10-2018

we vonden zwembad en ligstoelen goed.kamer was prima op de badkamer na deze vonden we niet meer van deze tijd. douche zou fijn zijn als het gelijk vloers was ook voor ouderen. eten was prima

Erg goed

Sander
23-9-2018

Erg goed en hygiënisch hotel in meeste gevallen. Veel plek aan het zwembad met ligbedjes, wat minder aan het strand. De kamer was wat minder afgewerkt: airco kende maar een stand, de vriesstand, fohn werkte niet erg goed en de badkamerdeur kon niet helemaal open door houten deurpost die uitgezet was. Badkamer was ook niet geheel schoon bij aankomst. Maar al het overige was wel goed in het hotel. Eten was prima iedere dag, personee aan de bar echt prima en vlot geholpen. Voldoende keuze qua aanbod drank en eten in het all-in pakketje. Hotel had in de tijd van het jaar erg veel stelletjes met kinderen. Het rare is dat er een speciaal zwembad is voor kinderen maar dat men daar niet allemaal masaal heen ging. Verder waren er vrij weinig Nederlanders, wat ook weleens lekker kan zijn 😜.

op naar volgend jaar nog 354 dagen

yvea
22-9-2018

alles was goed zeer goede bediening

amazing geweldig

kevin dalemans
18-9-2018

al het personeel is super vriendelijk ik kan niets slecht bedenken over dit hotel bedankt voor een topvakantie

voor het derde jaar hier en weer een

carla
18-9-2018

love Chryssa en Maria en Anna Stavroula(blauwoog) miste Nicos beneden aan de bar

t is een goed hotel

patrick bulham
18-9-2018

t gourmet restaurant de tafels in t midden savonds zie je niet wat je op je bord hebt het is te donker dat is jammer

Top relaxing!

GJ
18-9-2018

Perfect hotel, alles is mooi en schoon. Het gehele personeel doet er alles aan om het je volledig naar je zin te maken. Het strand zou een update kunnen gebruiken en een toevoeging van een beachbar zou een goede aanvulling zijn.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella Palace in Analipsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.