Hotel Stella Palace

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Bij Hotel Stella Palace kun je heerlijk tot rust komen en kun je zelf kiezen hoe luxe je je vakantie maakt. Kies jij voor een upgrade naar een kamer met jacuzzi of ga je liever voor een kamer met privézwembad? Ook de standaardkamers zijn hier prima in orde. Benieuwd naar de faciliteiten en ligging van Stella Palace Kreta? Lees met ons mee.

In de prachtige tuin van Hotel Stella Palace Kreta liggen twee buitenzwembaden en een kinderbad. In het kinderbad kunnen de kids zich eindeloos vermaken op het speeltoestel met het piratenschip en de glijbanen. De ouders kunnen ondertussen lekker ontspannen op een ligbedje of een koud drankje bestellen bij de poolbar. Voor jong en oud is er daarnaast een activiteitenprogramma en voor de kids is er een miniclub waar ze lekker kunnen spelen.

Cathy schrijft over de faciliteiten: ‘Mooi luxueus en erg proper hotel met verschillende grote zwembaden, genoeg animatie en sportgelegenheid. Groot waterpark voor de grotere kinderen en een leuk kleiner waterpark voor de kleinsten’.

Restaurants

Bij Stella Palace Kreta kun je de keuze maken uit verschillende restaurants. Bij buffetrestaurant Poseidon en het Elia Gourmet restaurant worden lokale en internationale gerechten aangeboden. Daarnaast kun je tijdens jouw verblijf één keer dineren bij het La Veranda à la carte restaurant waar verschillende gerechten worden geserveerd.

Reviewer C. schrijft: ‘Er zijn verschillende restaurants waarvan de themarestaurants erg aan te raden zijn. Vooral dan La Veranda met een verfijnde Italiaanse keuken. Vooral de risotto met ossobuco en de linguine met garnalen waren echt overheerlijk. De overgrote meerderheid van het personeel is zeer vriendelijk en heel behulpzaam’.

Wil je alleen wat drinken? Dan kun je bij de verschillende barretjes terecht. Familie van Haaren heeft nog een tip: ‘Reserveer de restaurants bij aankomst, bij een week mag je bij alle drie de restaurants één keer eten’.

Kamers

Stella Palace Kreta biedt verschillende soorten kamers aan. De standaardkamers beschikken over een slaapkamer, badkamer met douche en toilet, een minibar en airconditioning. Elke kamer heeft een terras of een balkon met zitje. Zo kun je ‘s avonds nog een drankje drinken op het balkon als de kids in bed liggen. Heb je behoefte aan meer luxe? Dan kun je kiezen voor een Jacuzzi Suite kamer, met een eigen jacuzzi om lekker in te relaxen. Of je kunt kiezen voor een kamer met privézwembad.

Ligging

Hotel Stella Palace heeft een centrale ligging. Binnen een paar stappen sta je op het privéstrand waar je heerlijk een dagje kunt ontspannen. Danie schrijft over de omgeving: ‘Veel supermarkten in de buurt en het strand is op loopafstand. Als je langs de zee loopt wordt het strand steeds prachtiger. Om de hoek kun je een auto huren. Maar tevens kan je ook voor een prikkie met een treintje of bus rondtrekken naar Malia, Chersonissos of waar je maar heen wil’.

1639 reviews over Hotel Stella Palace

• 8Patrick07-11-2019

Geen vijf maar een goede vier sterren waard

Mooi hotel met mooie zwembaden en tuinen. Het strand was redelijk chaotische omdat de ligstoelen dicht op elkaar stonden opgesteld. De zee zelf was heel aangenaam voor in te zwemmen. Er is ook een golfbreker die op sommige dagen zeker van nut waren. Het eten is zeker geen vijf sterren waard! Het eten was lauw van temperatuur! Ik heb dagelijks de microgolf moeten gebruiken. Betreft variatie was er niet zoveel keuze. Er lag zelfs twee dagen na elkaar dezelfde vis (geperst in rondjes) in de chevers. Het vers fruit assortiment kon men ook op één hand tellen. Openbare toiletten waren niet altijd netjes, papier te weinig en uitpuilende vuilbakken.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Jenny12-10-2019

Echt geweldig!!

Bij dit hotel is gewoon helemaal niks op aan te merken. Alles klopt, personeel heel erg vriendelijk het eten overheerlijk en zoveel keus! Mooi zwembad het enige wat zou kunnen tegenvallen is het weer. Wij gaan hier zeker voor een 2e keer naar terug.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Mathieu Meuffels26-08-2019

Geweldig

Leuk hotel en er is van alles te doen, leuke zwembaden en er is goed te eten. Hotel manager is een erg leuke vent en doet alles voor de gast. Hoofd receptioniste van stella vilage is een top vrouw die alles doet voor de gast. Kreta is een leuk eiland maar moet zeker een auto huren om er het moois van te zien. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8krabbers22-08-2019

Heerlijk genoten

Prima hotel bestaat uit drie delen palace,village en island,eten en drinken prima alleen jammer tot 23.00 uur all inclusieve dan moet je zelf betalen wel een beetje raar voor een 5 sterren hotel,ook een min puntje hotel ligt in de aanvlieg route van Kreta komen er op een dag wel een paar over en volgens onze zoon was de WiFi ook niet zo best, maar een hele goede vakantie gehad ook de 3 restaurants waar je gebruik van mag maken tijdens je verblijf zijn de moeite waard(Griek,Chinees en Italiaans).Nieuw waterpark is zeker een aanwinst wij zaten in palace voldoende ligstoelen of ligzakken rond t zwembad en strand

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Heitbrink20-08-2019

Echt fenomenaal... mooi nieuw waterpark. Vriendelijk personeel. Schone kamers. Echt super....

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 7marie08-08-2019

Niet waard voor een 5 sterren resort

Naast dat het een goed resort is wil ik toch nog wat toevoegen wat ik niet vind kunnen bij een 5 sterren resort, er staan een aantal koffie machines naast bij de bars waar jezelf een kop koffie uit moet halen dus niet zo'n lekkere bonen koffie wat ze voor je klaarmaken, er staat ook een water tank naast om een bekertje water uit te halen, dus geen kleine flesjes gekoeld , wil je dit wel dan moet je er extra voor betalen, nu ik al een hoop geld had betaald verdom ik dat, verder sluit de bar 0m 23.00 daarna kan je de buidel in of gaan slapen, er wordt ook onderscheid gemaakt als je al meerdere keren bent geweest dan krijg je een ander kleur bandje om en worden er dan tafels voor je vrij gehouden bij het eten of je word, bediend beetje raar we betalen er allemaal voor toch? wij hadden een prive zwembad niet al te groot maar wel lekker het was erg druk bij de zwembaden met veel jonge kinderen en dat gedoe met het resr. van bedjes. VRESELIJK

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Eric27-06-2019

Erg leuk voor Families !

Geweldig. Schoon, service- en klantvriendelijk en heerlijk eten (buffet sochtends, smiddags als s avonds). Daarnaast diverse restaurants beschikbaar waar je bij alle drie 1 x in de week a la carte mag dineren. Naast 2 zwembaden, een rustig en een muziekale, kun je ook gebruik maken van het waterpark, vooral leuk voor kleuters, peuters en tieners. Dr. Zulu van animatie is echt een top gast en verstaat z'n vak erg goed. Daarnaast genoeg activiteiten overdag. Zijn er ook minpunten? Ja, zeker:

• Poolbar sluit om 23.00
    • In de omgeving vrij weinig te beleven.

• 9petra24-06-2019

mooi resort.

mooi resort,lekker eten, mooi zwembad, genoeg barretjes en nooit lang wachten , a la carte inclusief ook heel goed.ligbedden genoeg, vriendelijk personeel.airco werkt goed,bedden zijn ook prima. mooi waterpark en voor kinderen speelparadijsje in het water op het park.bij de snackbar wafels, muffins, wraps,broodjes gezond, ijs.jammer :geen versgeperst sinaasappelsap bij het ontbijt, kamer is aan renovatie toe, de douchekop werkt niet naar behoren, softdrank zoals cola,fanta komt uit een sproeislang,echt niet lekker.echte pepsi of coca cola mag best voor een 5 sterren resort.hadden ze deze ,dan was het een dikke 9,5 geweest

Gereisd met partner in juni 2019

• 10carine11-06-2019

top hotel

kuisen slecht. giannis top! tof hotel!

• 10annick11-06-2019

alles is top

alles is goed en zeer vriendelijk personeel

1 tip over Hotel Stella Palace

• Michel, 02-10-2014

als het slecht weer zou zijn bezoek dan zeker eens de spa voor een massage het is wel aan de dure kant maar het is zijn geld zeker waard

4 vragen over Hotel Stella Palace

• M Groenenedaal, 04-05-2019

kloof lopen

Wij gaan volgende week naar het hotel,is er een mogelijkheid om een kloof te lopen! Hoever is dat van het hotel af?

• Jeanny Hodselmans, 20-06-2018

huur auto

kan men via het hotel een auto huren zo nee bij wie kan men dan het beste huren

• elsie1209, 26-03-2017

glutenvrij

Is het mogelijk glutenvrije maaltijden te verkrijgen in het hotel?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk