Hotel Apollonia Beach Resort & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°12°
Hotel Apollonia Beach Resort & Spa
9,4

Omschrijving
Apollonia Beach Resort & Spa (Kreta) is een luxe hotel waar je altijd vriendelijk wordt geholpen. De zwembaden zijn simpel maar goed onderhouden en er is animatie voor kinderen en voor volwassenen. Het eten is goed en bij de spa kun je heerlijk relaxen. Je zit vlakbij de hoofdstad Heraklion, waar nog veel oude gebouwen zijn te bewonderen

We hebben een aantal aanbieders voor Apollonia Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

341 reviews over Hotel Apollonia Beach Resort & Spa in het Nederlands

Top vakantie

Robert,
22-2-2019

Lekker eten. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in februari 2019

Geweldig

Jennifer,
      21-1-2019

Je ligt lekker aan het water

Het eten is heerlijk

Leuk animatie programma

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Prachtige plek om heerlijk tot rust kunt komen.

Mw. Kaczorowski,
      16-11-2018

Een prachtig resort met een fijn schoon zwembad. Zeer kort gelegen aan de zee, waar een privé strand is voor de hotel/resort.

Het eten in een van de restaurant is zeer aan te raden, vooral het griekse restaurant (gelegen op het strand) maar ook het buffet restaurant is erg lekker.

De cocktails die je er kunt krijgen zijn overheerlijk en worden met veel liefde voor je gemaakt.

Er zijn verschillende activiteiten die er tijdens het verblijf gedaan kunnen worden zoals poolen en midget golf.

Samengevat een prachtige plek om alleen of met je partner heerlijk te relaxen.

Gereisd met partner in juni 2016

Tjingo

andere locatie zoeken volgende keer

Sabine,
      5-10-2018

Het hotel was mooi en had een hele mooie tuin, maar het zat wel naast een fabriek wat wij toch wel heel erg jammer vonden. Ons balkon keek daar ook half op uit en half op de zee.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeer goed

Ah van d,
      1-10-2018

Service en eten zijn top . Hotel is mooi en goed onderhouden . Mooie tuin , mooi strand en groot zwembad .Promo kamer heeft wel een kleine badkamer en douche . Oudere mensen zou ik geen promo kamer aanraden. Het hotel heeft overigens wel mooie kamers , je betaald dan wel meer . Buiten het hotel is niet veel te doen . Maar de bushalte is kort bij , en autoverhuur is om de hoek , het verhuur bedrijf heeft goede service . Kortom een super hotel voor een relex vakantie , en dichtbij het vliegveld.

Geboekt bijneckermann.nl

Hotel met prima allinclusive formule. Heerlijk eten en lekkere drankjes. Mooi zwembad en de zee naast het hotel.

Omgeving niet veel te beleven. Je kan lopend naar Ammadoura, maar het winkelaanbod is weinig spectaculair. Is de wandeling niet waard.

Trip met de citybus (hop on, hop off) is een aanrader. Voor €15 pp maak je een rit van ongeveer een uur door de hoofdstad Heraklion. Bus rijdt tevens naar Knossos. Voor die €15 mag je twee dagen gebruik maken van deze bus.

Wij hadden een voordeelkamer geboekt. Dit was helaas geen succes. Kamer was heel klein en 5 sterren onwaardig. Dus wanneer je boekt, neem geen voordeelkamer.

Geen 5 sterren waard

Wendy en Gerd,
      17-9-2018

Verouderd hotel. Tijd is blijven stilstaan. Prachtige tuin. Eten is gevarieerd en lekker. Kamers verouderd. Zeer harde bedden. Ok na toplaag gekregen te hebben nog harde bedden :-( makkelijk bus nemen voor het hotel naar centrum. Kost 1,7€ per ticket. Kreta is zeer mooi vooral Rethimnon en Chania. Heraklion vonden we minder. Naast hotel centrale van elektriciteit ruik je regelmatig een vreemd luchtje van. Maar dat wisten we op voorhand. All inclusive zoals overal geen lekkere cocktails. Goedkope bucht van wijn enzo. Pepsi cola bah. Heeft dringend totale renovatie nodig het mooiste is de inkomhal en de tuin.

Anoniem,
      16-9-2018

Wij hebben hier voor de 2de maal verbleven en zijn super tevreden. Gevarieerd eten, vriendelijk personeel, regelmatig propere lakens, enig minpunt voor ons persoonlijk althans zijn de nogal harde bedden. Wij komen hier zeker nog terug. Van de centrale hebben wij totaal geen last gehad, de enige last die wij ondervonden is dat het er vergeven zit van de muggen

Op en top voor elkaar!

Arno Verhey,
      27-8-2018

Twee weken op dit prachtige resort verbleven. Hier ben je echt op vakantie! Kan echt niets noemen wat niet voor elkaar was. Prima service. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Attent. Echt uitgerust en ons super vermaakt. We hadden op de heenreis vertraging bv. en kwamen om 22.00 uur aan. Het restaurant was natuurlijk al gesloten, maar op onze kamer stond keurig 2 bordjes vol met broodjes met heerlijk beleg klaar, zodat we niet met een lege maag naar bed hoefden. Mijn broer, die tijdens de vakantie jarig was, vond op zijn verjaardag een persoonlijke verjaardagskaart, begeleid van een heerlijke fles wijn en een fruitbuffet als presentje. Echt een enorme aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastische vakantie gehad

petra,
      24-8-2018

We zijn hier drie weken geweest en hebben met recht een geweldige vakantie gehad.Het eten was super, het strand was geweldig zwembaden ook heel schoon personeel is allemaal heel vriendelijke. Het asian restaurant was echt geweldig. alles is ook echt inclusief, wifi is echt helemaal top overal bereik top vakantie. Er zijn wel twee dingen die wij graag veranderd zouden zien en dat is vooral de kamer oud/badkamer is vies en klein voor 4 personen. En het animatie team vinden wij te opdringerig. Auto huren bij sundrive begin bij de poort super service.

Komen hier zeker nog een keer terug. 15/20 min van luchthaven Bedankt voor de super vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollonia Beach Resort & Spa in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollonia Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.