Hotel Apollonia Beach Resort & Spasterstersterster

9.4Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Ammoudara (bij Heraklion)

Vanaf

Tonen op kaart

971 reviews over Hotel Apollonia Beach Resort & Spa

• 2019
    10Paul08-10-2019

wij maken zeker publiciteit, want

alles was prima!!! super animatieteam!! niets was slecht!!

Beste Gast,
    Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

• 8gysmon08-10-2019

leuk

heel lekker eten, leuke zwembaden, mooie kamers

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8tess08-10-2019

mooi schoon hotel, lekker

enthousiaste positive personeel,super lekker en gevarieerd eten met groot aanbod

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10J. en D. Golob05-10-2019

Mooi hotel met een mooie tuin

Het eten smaakt erg goed. Animatieteam is erg vriendelijk en voor alle leeftijden. Mooi hotel met mooie tuin en zwembad. Kamers zijn wel erg gehorig. En niet erg veel te doen in de omgeving.

• 6c mourik04-10-2019

prima hotel wel ver weg van een stad

algemeen goed vooral het eten

The Guest Relations Team, Manager, 29-11-2019

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

• 8Ils03-10-2019

vriendelijk personeel

harde bedden. personeel erg vriendelijk en doen er alles aan het naar de zin te maken

• 8Patrick De Neef03-10-2019

Aangenaam!

Ik heb genoten van mijn vakantie in dit hotel. Aan gezien ik veel in het hotel was (maar 2 maal op excursie geweest) had ik 'all in' genomen en heb mij dat niet beklaagt. Ik heb er genoten van de lunch, cocktails en sangria. De andere maaltijden in het zelfbediening restaurant waren uitgebreid en lekker. Het groot zwembad was aan de achterzijde voldoende diep maar nogal fris. Een prachtige tuin met mooie exotische planten en prachtige bloemen. Vriendelijk personeel en schapeau voor voor het animatieteam die o.a. een prachtige 'broadway show' gebracht hebben 's avonds in het hotel theater zie foto's.

Alleen gereisd in september 2019

• 10nathalie deprez30-09-2019

we hebben alles

alleds goed het eten sympathiek behulpzaam

Alleen gereisd in september 2019

• 3Henk van van Balkom09-09-2019

nooit meer

ga hier nooit meer naar toe het begint al bij de receptie zeer onvriendelijk bij het snauwen af had een suite geboekt en wat krijg ik een hok met een bed en door een schuifdeur nog een klein hokje met 2 bedjes en een klein balkon waar je tegen bomen aankijkt wij zijn niet moeilijk maar het eten is verschrikkelijk het is koud of lauw maakt niet uit welke tijd je gaat en altijd hetzelfde kun je na gaan als je 15 dagen gaat de drankjes worden verschrikkelijk aangelengd de cola is altijd zonder prik niet te drinken als je daar wat van zegt krijg je hetzelfde glas terug de bedden zijn spijker hard niet goed voor je rug obers die opruimen in het restaurant zijn alleen vriendelijk als je ze een fooi geeft en er zijn mensen die hebben half pension geboekt (gele bandjes) die drankjes zijn wel goed maar die moeten ze zelf betalen let er maar op dit is zonde van mijn geld geweest en over touroperator maar niet te spreken dit nooit meer.

The Guest Relations Team, Manager, 29-11-2019

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Familie W27-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Goed resort, ligt lekker aan het strand! Wij hadden niet de behoefte iets te doen, dus zijn het park niet af geweest. De kindjes (8 en 2 jaar) hebben een super vakantie gehad mede dankzij de glijbanen. (jammer dat ze maar 4 uur per dag open zijn) Kamers zijn niet modern maar zeker schoon, vind ik het aller belangrijkste. We hebben geen ongedierte gezien! Het eten was goed voor ieder wat wils, erg leuk dat er elke avond een ander thema is. Pizza uit de snackbar bij het zwembad zijn heerlijk. Fijn om te merken dat het resort iets doet aan duurzaamheid, geen wegwerp plastic servies ed. Personeel in de restaurants zijn erg vriendelijk, bar personeel daarin tegen een stuk minder attent. Genoeg bedjes voor iedereen, alleen moet je wel om 6:30 je wekker zetten om handdoeken te leggen als je bij het zwembad wil liggen en niet in een van de tuinen :-( Erg jammer dat het hotel hier niks aan doet. Animatie team was erg enthousiast en vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

15 tips over Hotel Apollonia Beach Resort & Spa

• Cor, 06-06-2014

Laat je niet met een kluitje in het riet sturen en dien een klacht in bij de reisorganisatie ter plaatse. Zij zitten boven bij de receptie.

• A. Tabak, 05-05-2014

Als je meer wilt dan alleen een strandvakantie zeker een auto huren.

• h.van balkom, 19-10-2013

wij hadden zelf een bungalow kamer ,en dat was heerlijk, het enige wat er niet was is een gelegenheid om zelf een kop koffie te zetten smorgens,dus een klein koffiezetapparaatje zou je mee kunnen nemen, wij hadden er een om 2 kopjes te zetten, zijn overal in nederland te koop voor weinig.

18 vragen over Hotel Apollonia Beach Resort & Spa

• Mirjam, 09-01-2019

Vergelijkbare hotels

Wij zijn twee keer in apollonia resort geweest en geweldig genoten. We willen heel graag nu naar een andere locatie/land maar zijn bang dat niet snel iets kan tippen aan hier. Zijn er mensen die iets kunnen aanraden wat qua luxe, comfort en gewoon op ieder gebied vergelijkbaar is? Dus heb je ook genoten van apollonia en heb je vergelijkbare tips hoor ik het graag.

CJH Ubels, 01-04-2019

Op Kreta zou ik het niet weten, maar een soortgelijke service en kwaliteit heb je bij Adriana Beach Club in Portugal. Ook een schitterend aangelegd park met goed eten en goede service.

• esra, 26-11-2018

juli 2019

Zijn er Nederlandse of Belgische kindjes die hier begin/half juli heen gaan?

Wij komen van Belgie en hebben 3 kinderen tussen de 7 en 12

• marjo, 26-11-2018

animatie Nederlands?

In de zomer van 2019 gaan wij naar dit hotel. Was er de afgelopen jaren iemand die Nederlands sprak in het animatie team?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Sushi, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats