Hotel Apollonia Beach Resort & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°19°
Hotel Apollonia Beach Resort & Spa
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Apollonia Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

338 reviews over Hotel Apollonia Beach Resort & Spa in het Nederlands

andere locatie zoeken volgende keer

Sabine
5-10-2018

Het hotel was mooi en had een hele mooie tuin, maar het zat wel naast een fabriek wat wij toch wel heel erg jammer vonden. Ons balkon keek daar ook half op uit en half op de zee.

Zeer goed

Ah van d
1-10-2018

Service en eten zijn top . Hotel is mooi en goed onderhouden . Mooie tuin , mooi strand en groot zwembad .Promo kamer heeft wel een kleine badkamer en douche . Oudere mensen zou ik geen promo kamer aanraden. Het hotel heeft overigens wel mooie kamers , je betaald dan wel meer . Buiten het hotel is niet veel te doen . Maar de bushalte is kort bij , en autoverhuur is om de hoek , het verhuur bedrijf heeft goede service . Kortom een super hotel voor een relex vakantie , en dichtbij het vliegveld.

Hotel met prima allinclusive formule. Heerlijk eten en lekkere drankjes. Mooi zwembad en de zee naast het hotel.

Omgeving niet veel te beleven. Je kan lopend naar Ammadoura, maar het winkelaanbod is weinig spectaculair. Is de wandeling niet waard.

Trip met de citybus (hop on, hop off) is een aanrader. Voor €15 pp maak je een rit van ongeveer een uur door de hoofdstad Heraklion. Bus rijdt tevens naar Knossos. Voor die €15 mag je twee dagen gebruik maken van deze bus.

Wij hadden een voordeelkamer geboekt. Dit was helaas geen succes. Kamer was heel klein en 5 sterren onwaardig. Dus wanneer je boekt, neem geen voordeelkamer.

Geen 5 sterren waard

Wendy en Gerd
17-9-2018

Verouderd hotel. Tijd is blijven stilstaan. Prachtige tuin. Eten is gevarieerd en lekker. Kamers verouderd. Zeer harde bedden. Ok na toplaag gekregen te hebben nog harde bedden :-( makkelijk bus nemen voor het hotel naar centrum. Kost 1,7€ per ticket. Kreta is zeer mooi vooral Rethimnon en Chania. Heraklion vonden we minder. Naast hotel centrale van elektriciteit ruik je regelmatig een vreemd luchtje van. Maar dat wisten we op voorhand. All inclusive zoals overal geen lekkere cocktails. Goedkope bucht van wijn enzo. Pepsi cola bah. Heeft dringend totale renovatie nodig het mooiste is de inkomhal en de tuin.

Anoniem
16-9-2018

Wij hebben hier voor de 2de maal verbleven en zijn super tevreden. Gevarieerd eten, vriendelijk personeel, regelmatig propere lakens, enig minpunt voor ons persoonlijk althans zijn de nogal harde bedden. Wij komen hier zeker nog terug. Van de centrale hebben wij totaal geen last gehad, de enige last die wij ondervonden is dat het er vergeven zit van de muggen

Op en top voor elkaar!

Arno Verhey
27-8-2018

Twee weken op dit prachtige resort verbleven. Hier ben je echt op vakantie! Kan echt niets noemen wat niet voor elkaar was. Prima service. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Attent. Echt uitgerust en ons super vermaakt. We hadden op de heenreis vertraging bv. en kwamen om 22.00 uur aan. Het restaurant was natuurlijk al gesloten, maar op onze kamer stond keurig 2 bordjes vol met broodjes met heerlijk beleg klaar, zodat we niet met een lege maag naar bed hoefden. Mijn broer, die tijdens de vakantie jarig was, vond op zijn verjaardag een persoonlijke verjaardagskaart, begeleid van een heerlijke fles wijn en een fruitbuffet als presentje. Echt een enorme aanrader.

Fantastische vakantie gehad

petra
24-8-2018

We zijn hier drie weken geweest en hebben met recht een geweldige vakantie gehad.Het eten was super, het strand was geweldig zwembaden ook heel schoon personeel is allemaal heel vriendelijke. Het asian restaurant was echt geweldig. alles is ook echt inclusief, wifi is echt helemaal top overal bereik top vakantie. Er zijn wel twee dingen die wij graag veranderd zouden zien en dat is vooral de kamer oud/badkamer is vies en klein voor 4 personen. En het animatie team vinden wij te opdringerig. Auto huren bij sundrive begin bij de poort super service.

Komen hier zeker nog een keer terug. 15/20 min van luchthaven Bedankt voor de super vakantie.

Fantastisch genoten

Familie Dohmen
20-8-2018

We konden geen minpunt vinden t.a.v. hotel.

Het was compleet ontzorgen.

Mooie gerenoveerde bungalowkamer met airco en grote badkamer.

Dagelijks schone handdoeken en de kamer schoon, bedden opgemaakt.

Heerlijk eten, voor ieder wat wils. Teveel om op te noemen.

Mooie zwembaden, mooi strand.

Als we dan een minpuntje mogen noemen, waren dat de golven van de zee.

De periode dat wij er waren, waren er veel golven en stond er iedere dag een lekker windje, hierdoor moest je opletten met in het water gaan. Er was een strandwacht aanwezig. Waterschoenen zijn wel aan te bevelen. Het is een zandstrand maar her en der liggen stenen in het water.

De animatie voor kinderen overdag vanaf 10 jaar stelde niet zo heel veel voor.

Wel iedere avond leuke show in het theater.

Super resort.

H van Gunst
19-8-2018

Wij hadden een voordeelkamer geboekt(wat bij andere resorts altijd okee is)maar hier leek het op een cel,bij de receptie "geklaagd"en gelukkig deden ze niet moeilijk en kregen we een mooie kamer in het hoofdgebouw.super geregeld.all incl was helemaal perfect,eten was heerlijk.de naastgelegen electriciteits centrale merk je niet!wind stond gelukkig de andere kant op.direct aan het strand gelegen en alleen rond de zwembaden werden handdoeken neergelegt maar volop bedjes op het strand en in de tuinen(die ook dichtbij de zwembaden zijn)wat wel jammer is dat er in de directe omgeving geen winkeltjes zijn.je moet ver lopen of met een taxi of bus maarrrr wij komen hier zeker nog een keer terug.

prima!

hansenpascale
5-8-2018

strand is perfect aangelegen eten is minder,te lokaal

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollonia Beach Resort & Spa in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollonia Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.