Ammoudara (bij Agios Nikolaos)

Reviews over Ammoudara (bij Agios Nikolaos)

Direct aan zee, kleinschalig, rust en persoonlijk

Claudia,
    16-6-2016

Enkele, zoals de eigenaren het zelf noemen... traditionele ingerichte Griekse "villa's".

Schoon, ruim, mooi uitzicht op zee, rustig gelegen en toch vlakbij Agios.

Wij zijn hier enkele dagen in de meivakantie geweest met 2 tieners en werden verrast door de kleinschaligheid en gastvrijheid van de eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

prima hotel werkelijk fantastisch

Carla Mooren,
    5-6-2015

Een zeer klant vriendelijk hotel, met fijn personeel en een waardering verdient , je koffer wordt naar je kamer gebracht bij aankomst.Geweldig.Uitzicht op zee en de bergen waar sneeuw op ligt.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Leuk verblijf aan het strand!

Gea,
    19-7-2012

Mijn man en ik zijn 2,5 week bij Mastoris Appartments in Ammoudara geweest en kunnen niet anders zeggen dan dat het ons geweldig is bevallen.

Het appartement was schoon, werd elke dag schoongemaakt en om de dag kregen we schone handdoeken. Alles was verder aanwezig wat wij belangrijk vinden: gratis airco, koelkast, schone badkamer en aan het strand gelegen (overkant vd straat) waar ook het restaurant is en waar je heerlijk kunt eten. De strandbedden en parasol zijn gratis en waar tref je dat tegenwoordig nog!

Zowel eigenaar (de hele familie) als personeel zijn superaardig, behulpzaam en gastvrij.

Wel is het handig wanneer je zelf vervoer hebt zodat je ook eens naar Agios Nikolaos kunt . Natuurlijk kan dit ook met de taxi voor een paar euro.

Het strand ziet er verzorgd uit met douches, het is langzaam aflopend en daardoor ook geschikt voor kleine

kinderen.

Gereisd met partner in juni 2012