Hotel Zorbas Beach

193 reviews over Hotel Zorbas Beach in het Nederlands

Prijs kwaliteit prima

JeroenB, 22-10-2014

- Zwembadwater erg koud

- Eten oké en best gevarieerd, mag smaakvoller

- Eten werd elke dag minder qua keus en minder oké (in de op een na laatste week van oktober voor hotel sluit)

- Ondanks dat hotel nog week open was en gasten had, was buiten de lunch en diner geen wijn meer bij de pool-bar. Service?

- Iets niet in orde? Ze verhelpen het gelijk

- Personeel (veelal Roemenen) super vriendelijk en zeker de hoofd-receptie (Griekse)

- Rondom grote zwembad tot 23u muziek/animatie

- Gratis WiFi rondom receptie

- Badhanddoekenservice

- Dagelijkse schoonmaak en nieuwe handdoeken

- Geen A-merken frisdrank/drank. Voor ons geen probleem. A-merk drank wel te krijgen tegen meer-betaling

- Kamers erg oud (wel schoon en alles werkt), hierdoor zeker geen 4 sterren waard

- Busstop kos-stad voor de deur (2 euro enkele reis, 25min)

- Waterkoker/babyfoon gratis te leen bij receptie

- Bedden echt hard, na een week meer last van rug tijdens nacht

Prachtige ligging

Dhr en Mvr Beerendonk, 17-9-2014

Wij waren hier voor de eerste maal,ben er gaan kijken in Okt 2013,was er meteen weg van.

Heb toen ook meteen geboekt voor Sept 2014 15 dagen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam,de beheerders Erk en Nienke maken het echt naar je zin. App schoon en mooi ingericht. Erik verzorgd de excursies,die elke dag verschilend zijn ,van wandelen boottochten, canyon tochten,en het onbekende Kreta bezoeken.

En gastvrouwe Nienke zorgt dat de gasten het naar hun zin hebben.

Ontbijt en Avondeten (in Buffetstijl) zeer gevarieerd,en meest grieks gericht, te danken aan Hellen (keuken) en het hele Zorbas team.

Heb nu al weer geboekt voor 2015,om teleurstelling te voorkomen.

Sjaak en Marlies Beerendonk

Hans en Els , 14-9-2014

We zijn van 28 mei t/m 10 juni voor de 2de keer in zorbas beach geweest

Het was weer geweldig .

Nog beter dan vorig jaar

Een toppertje!!

net hotel

Annet, 8-7-2014

Dit hotel is zeer schoon, alles glimt. het strand aan de overkant van de weg is niet veel, maar daar heb je wel een mooi uitzicht op Turkije, maar in de naaste omgeving is ook niet veel te doen. Wij lagen lekker bij het volwassen zwembad want die is lekker rustig, het andere grote zwembad is meer een lawaai fabriek, dat is dan ook meer voor kinderen. er is ook nog een kleiner rustig zwembad. Het personeel is bijna allemaal vriendelijk. We hadden eerst een kamer op drie hoog, dat was voor ons niet makkelijk vanwege gezondheidsklachten, dus wij naar de balie en we kregen toen zo een andere kamer, dat was top. Dit hotel heeft een zeer ruim restaurant en schoon en eten was heel lekker, echt je kon soms wel vijf soorten vlees op een avond eten, veel keus, ontbijt ook heel veel keus, wie dit niet lust die zeurt, wij hebben in ieder geval lekker gegeten, alles was lekker. De kamers waren netjes, alleen douche was niet handig wanneer je in bad moet stappen en de benen niet goed op kunt beuren,

Net hotel

Wim, 30-6-2014

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt is erg goed, keuze uit o.a. een uitgebreid Engels ontbijt, Griekse yoghurt en kazen, diverse broodsoorten en beleg, cornflakes, vers fruit en diverse salades, je kan ook nog ter plekke een eitje laten bakken door de kok. Er zijn drie zwembaden, waarvan twee met uitzicht op zee. Positief punt is dat er voldoende ligbedden zijn, tijdens ons verblijf waren er op elk moment van de dag wel ligbedden vrij. Het strandje aan de voorkant van het hotel stelt niets voor (het zou de naam strand eigenlijk niet mogen dragen), maar een paar honderd meter richting Tigaki begint het zandstrand al. Het hotel ligt ca 10 kilometer van Kos-Stad af en ca 1,5 kilometer van Tigaki, dit is op de fiets (te huur in het hotel) dus goed te doen. In Tigaki zitten diverse winkels, restaurants e.d., 's avonds best gezellig, in Kos-Stad is wat meer te beleven. Het hotelcomplex ziet er verder goed verzorgd uit.

Heerlijk!

Gretha van der Veen, 28-5-2014

Wat hebben we genoten! Prachtig uitzicht op zee, gerenoveerde kamer, Lekker gegeten, 3 grote zwembaden, een zwembad speciaal voor volwassenen! Personeel was ontzettend lief, zeer vriendelijk ontvangst! Klein strandje, maar het was er wel! Anders gewoon vanuit het zwembad ff naar de zee lopen! Het eten was goed, ontbijt heerlijk! Wij hebben in ieder geval een super vakantie gehad! We zijn nu een week thuis, en mis het echt!

Geweldig genoten!!

Snaater, 4-1-2014

Geweldige vakantie hier gehad. Eten was geweldig, personeel en animatie team waren geweldig. Echt! Enige nadeel was dat het zwembad koud was (maar er was net een enorme storm geweest) en de kamer 2 weken lang niet is schoongemaakt. Wel iedere dag bedlinnen verschoond en schone handdoeken. Veel last van erg luidruchtige Russen gehad maar de beveiliging ging desgevraagd waarschuwingen geven en dat hielp. Ook is de weg een meter (!!) weggeslagen terwijl wij daar waren. Binnen 2 weken dus. Volgens locals bestaat de weg er niet meer in 2015. Ben benieuwd hoe men dat gaat oplossen want wij willen zeker terug naar dit prachtige hotel!

fijn hotel,prima naar ons zin gehad.

Cyn, 4-10-2013

Hotel direct aan zee, strand richting Tigaki. Etensbuffeten waren goed verzorgd en iedere dag anders, maar het is ook leuk om in Tigaki te eten. Verder kun je in een a la carte resto eten. De Griekse avond was beter dan de Italiaanse, maar wel lekker rustig eten, hoewel het in het gewone restaurant ook prima was, we konden 's avonds nog prima buiten zitten in deze periode. Personeel was behulpzaam. Wij hadden een familiekamer, deze lag niet aan het zwembad, maar rustig met zijzeezicht. Bedden wel hard en inderdaad soms versleten handdoeken. 3 zwembaden waarbij 1 met animatie, andere 2 rustiger met uitzicht over zee. Fietsen kun je bij het hotel huren of er naast. In het hotel €25 voor een week. Met de bus naar kos is € 2, Maar het is aan te fietsen ongeveer 45 min.
    Hotel manager, Hotel Manager, 15-10-2013

Dear guests

Thank you for your comments.

We hope to see you again in the future

Fijn hotel

Cyn, 4-10-2013

Wij hadden een familiekamer met een tussenwand en een gedeelte waar een slaapbank stond. Deze kamer lag niet aan het zwembad, maar wel lekker rustig met zijzeezicht. De etensbuffetten zijn heel goed en elke dag anders, goed verzorgd. Kos ligt op 45 min. fietsen en Tigaki, plaatsje met goede restaurants, op 10 min. Aanraders: het zoutmeer met flamingo's, Asklepion, Kos stad(hier kun je heel veel oudheden zien). Je kunt ook met de bus naar Kos €2. direct voor de deur geen strand, maar richting Tigaki wel.
    Hotel manager, Hotel Manager, 15-10-2013

Dear guests

Hotel staff and managment thank you for your comments

Geen 4 sterren waard!

Linda, 2-10-2013

Dit hotel is echt geen 4 sterren waard! Geen strand voor het hotel, strand is 15 minuten lopen. Eten is slecht, geen variatie. Nergens in het hotel is er bediening, zelf je drankjes tappen. Personeel ruimt zwijgzaam je tafel af. Frisdranken in de bar, komen via een spuitslang in je glas! spuit hangt ook in je drinken. Je cola b.v. lijkt op oude koude thee! Lauwe witte wijn. In het winkeltje in het hotel kun je flessen Gekoelde witte wijn Kopen, aan de kassa maken deze mensen de fles dan wel voor je open. Voor de meeste drankjes moet je ook nog extra betalen.

Animatie, is alleen op Engelsen gericht. (wordt dan ook door mensen van Touroperator gedaan), 's avonds staan de 3 voltallige leden van het animatieteam voor schut. Veel te harde muziek, het lijkt wel of er kinderen van 12 jaar een toneelstukje staan op te voeren! Ligbedden bij het zwembad zijn meestal kapot, of aan vervanging toe. Geen kussen op deze bedden. Handdoekenservice, zulke oude doeken gebruik ik niet eens als poetslap!

hotel manager, Hotel Manager, 15-10-2013

Dear guest

Unfortunately you are right about the beach which due to strong winds isn't there,but 100 m left or right there is one.Our all inclusive program is in all the brosures of the travel agencies.We have every day 14 hot dishes+2 show cooking ,salads and disserts.Ala carte restaurant with Italian and Greek menu. Our chef and maitre is always there for requests but if we never been informed for something is difficult to help.

We hebben een aantal aanbieders voor Zorbas Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zorbas Beach in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zorbas Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zorbas Beach scoort een 8.43 uit 10 op basis van 209 reviews.