Aparthotel Kipriotis Aqualand (SunConnect)

Aparthotel Kipriotis Aqualand (SunConnect)sterstersterster

7.4Goed

Griekenland, Kos, Psalidi (bij Kos-stad)

Vanaf

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

523 reviews over Aparthotel Kipriotis Aqualand (SunConnect)

• 2019
    9Familie Reinders24-08-2019

Enorm genoten!

Met 18 personen in de watten gelegd. Kamers zeer schoon en ruim. Soms wel 5 bedden (2 persoonskamer geboekt) Met keukentje/koelkast. Uitzicht op zee. De ligging is tegen de heuvel aan. Shuttle bus brengt je naar boven-beneden. Of verder, als je lief vraagt. Naar Kos, busstop, verhuur fiets/brommer etc. onder bij hotel. 2 grote, 2 kinder en 1 glijbanen bad. (Erg leuke) Genoeg ligbedjes, met 18 altijd bij elkaar gelegen. Restaurant groot en ruim, iedere dag een gereserveerde tafel. Enige minpuntje; enkele avonden entertainment met harde muziek tijdens t eten. Eten iedere dag/avond ander thema; grieks- turks- mediterraan - Mexicaans, Italiaans. Heerlijk en vers. Patat, rijst, salade, brood, moussaka altijd aanwezig. De toetjes waren geweldig. Je mag ook 1x dineren ( lange broek) in ander 5* hotel. Wij hebben ontzettend genoten van de vriendelijke mensen bij t restaurant en receptie! Calimera! And efcharistó The general!😉🤣👍🏻

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management Team, 26-08-2019

Dear Familie Reinders,

Thank you for sharing with us your feelings of satisfaction.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Tatjana Deveen17-08-2019

Super top vakantie

Super leuke glijbanen, voor groot en klein, vriendelijke badmeesters, zeer kindvriendelijk, mooi uitzicht, grote nette kamers, elke dag verse handdoeken, gevarieerd eten in verschillende themas, vriendelijke mensen in restaurant. Speciaal eten voor mensen/kinderen met allergien, shuttle dienst dik in orde, leuk prive strandje, gevrarieerde avondshow,

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management Team, 19-08-2019

Dear Tatjana Deveen,

Your words are truly touching and inspiring.

Thank you for sharing with us your feelings of satisfaction. There is nothing more rewarding than knowing that our guests have spent an enjoyable break.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Gezin15-08-2019

Heerlijke en goedverzorgde vakantie gehad!

Prima hotel op een mooie ligging in de heuvels. Wij hadden een kamer met uitzicht op zee! Eten (elke dag een ander thema) was goed, mensen vriendelijk, kamer ruim en schoon. De zwembaden zijn lekker groot en de glijbanen zijn leuk. Er zijn ook voldoende bedjes om op te liggen. Er zouden alleen wat meer schaduwplekken kunnen worden gemaakt, want dat scheelt handdoekje leggen in de ochtend. Ook de toiletten bij het zwembad etc werden goed schoongehouden. Het shuttle busje was er altijd om je weg te brengen als je niet wilt of kunt lopen. Geen last van uitgaande jeugd, dus heerlijk kunnen slapen. Op de dag van vertrek mochten we in een kamer nog even douchen. Prima service zonder extra kosten. In de buurt kon je een auto huren of met de lokale bus naar Kos stad of een ander uitstapje.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management Team, 18-08-2019

Dear Gezin,

Thank you for sharing with us your feelings of satisfaction.

We are delighted that you felt well-taken care of during your stay and look forward to having you with us again in the near future.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Davy Vanderlinden14-08-2019

Geweldige vakantie!

Wij waren hier van 4 tem 13 augustus met 5 kinderen tussen de 2 en 6 jaar oud. Het was een echt paradijs voor hen (en ons) De zwembaden + glijbanen waren geweldig, met vriendelijke en goede/correcte redders. Lekkere drankjes + snacks aan het zwembad. De kamer was SUPER ruim. Eten was lekker en gevarieerd. 1 dochtertje is glutenintolerant, en ze hebben hier ZEER goed voor gezorgd, elke dag glutenvrije maaltijden klaargemaakt, speciale pannenkoeken, echt ongelooflijk vriendelijke mensen!

Dear Davy Vanderlinden,

Thank you for your valuable feedback following your recent stay at SunConnect Kipriotis Aqualand.

We are happy to know that you had such a wonderful time during your stay with us. In regards to your comments we would like to assure that we will be sharing them with our out team in order to continue providing high service standards to all our guests.

We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the magical island of Kos on a future visit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Anja13-07-2019

Leuk kindvriendelijk hotel

Prachtig uitzicht vanuit het hotel, ligt wel wat afgelegen. Wij hadden de volledige periode een auto gehuurd en dat vonden we wel nodig. Strand vonden we iets minder, en 3euro te betalen per zetel ook al had je all inn. Voor de rest lekker eten en zeer kindvriendelijk.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management Team, 17-07-2019

Dear Anja,

Thank you for posting your kind review of SunConnect Kipriotis Aqualand, it is a pleasure to learn that you enjoyed your experience with us.

We hope that you will stay with us again on your next trip to Kos Island and look forward to welcoming you back.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Rob12-07-2019

Goed hotel voor de kinderen

Goed hotel voor gezinnen met kinderen, mooi aquapark. Kleine opmerking, sluit om 17u30 en niet om 18u. Je wordt dan door de redder tamelijk agressief bevolen om zwembad te verlaten. Zet in het reglement dan sluitingstijd 17u30, zodat iedereen om 18u buiten is. Main pool is wel nog toegankelijk, zelfs tot na 18u. De redders doen voor de rest wel heel goed hun werk,top. Hotel bovenop berg, er is een shuttlebusje om je naar het strand te brengen maar zelfs te voet goed te doen. Misschien ook de ijsjes voor de all in aan het kinderzwembad zetten en niet in de bar naast het restaurant. Hieronder een paar plus en minpunten samengevat. Plus: mooie zwembaden.uitzicht. grotendeels vriendelijk personeel. middag,-avondeten. Grote familiekamers, avondanimatie Min: ontbijt, steenharde broodjes. Poetsen kamer kan beter. Al bij al een leuke vakantie gehad. De kinderen waren tevreden dus ik ook

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management Team, 15-07-2019

Dear Rob,

Thank you very much for taking the time to review SunConnect Kipriotis Aqualand during your recent stay with us.

Your kind comments about members of our team will be shared with them and they will be thrilled to know they contributed to your holiday enjoyment. All the points that you have raised will be thoroughly discussed during our management meeting and will certainly contribute to our continuous efforts to improve.

We hope to see you again sometime in the near future.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Erwin09-07-2019

Top hotel! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Iedere dag gevarieerd eten. Elke dag wordt de kamer gepoetst met nieuwe handdoeken en lakens.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management Team, 13-07-2019

Dear Erwin,

Your outstanding comments on ZooVer made our day!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 1Robert15-06-2019

Een Culinaire ramp! Blikken eten!!

Wat ons hier overkomen is ,is echt niemand te gunnen. Animatie een ramp! Het eten Laat de wensen over. Klacht ingediend bij touroperator. Eisen ook in geld terug van de all in. Slechtste eten ooit hebben bijna 3000 euro betaald voor een bed en de zon niets meer. Stel je aub niks voor bij dit hotel!.!!! Boel geen enkel kipriotis hotel..Zijn overal eens gaan kijken. Een echte ramp. Denk dat ze betaald worden voor goede comments te geven op deze site. Drank niet te drinken...ik kan wel blijven doorgaan...zelfs een Engelsman was aan het klagen. Dat wil zeggen dat het dan al heel slecht is!bb

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management Team, 20-06-2019

Dear Robert,

We are totally surprised by your dissatisfaction for the food served and we have found no record of any complaint made on your behalf to the hotel. We always cater for the special needs of our guests. We fail to understand how come a hotel, the 2nd out of the 25 best hotels in Greece, the 7th out of 25 hotels for Families in Europe, the 15th out of 25 hotels for families in the World, and the 10th out of 25 All Inclusive resorts in Europe, is a disaster taking into consideration that the ranking is based on Traveler's Choice including Dutch guests.

We hope you had a nice return home.

• 9Verstreken15-06-2019

Prijs kwaliteit top!

Eerlijk hotel , ik lees hier dingen zoals geen vis , bij ons was er elke dag keuze om vis te eten . En het eten was zeker gevarieerd . De animatie hoef je niet te betalen enkel kan je kiezen om een t-shirt voor de kinderen te kopen met je naam op , wij hebben dit vriendelijk geweigerd en verder geen probleem . Qua prijs kwaliteit vonden wij dit een zeer goed hotel en de kinderen (2 en 6 jaar) hebben zich super geamuseerd . Maar indien je meer wil zal je ook meer moeten betalen in een ander hotel natuurlijk .

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management Team, 18-06-2019

Dear Verstreken,

We are happy to know that you had such a great time during your stay with us.

We do look forward to welcoming you back in the non-distant future.

• 2De Cock S14-06-2019

Voor ons een echte stress vakantie! Slecht Eten!

Nooit meer, het eten is erg slecht! Raden dit zeker geen Belgen aan. Geen enkele Belg is tevreden over dit hotel! 14 dagen steeds hetzelfde. Aub denk goed na voordat je boekt, wij waren iedere dag nog eens 50 euro kwijt om elders te gaan eten, animatie te betalen dus zeker niet gratis! Geen croissant of brood bij het ontbijt enkel oude dingen die je bij ons aan de kippen zou geven. Echt een hel !!!

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management Team, 15-06-2019

Dear Moors,

With our passion for gastronomy being one of the prime pillars of our company our team of Professional Chefs prepare a large variety of both local and international delicacies from ingredients of the highest quality and also follow a 14-day rotation of the thematic menu such as the Greek Night, the Asian Night so we can cater for all diet requirements. We are sorry if the food served was not to your personal satisfaction.

Furthermore, we offer a variety of snacks in our Sophocles Bar from 11:00 to 12:30 and from 16:00 to 17:00. Moreover, we have our own bakery which provides daily fresh bread. Fresh fruit is offered for breakfast, lunch and dinner including oranges, apples, watermelon, melon etc.

We hope you had a nice return.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

45 tips over Aparthotel Kipriotis Aqualand (SunConnect)

• jamal, 25-06-2014

3 eilanden tocht is erg leuk om te doen!

• Nanda, 06-02-2014

Uitstapje naar het eiland Nisyros, daar is een krater van een slapende vulkaan. Je voelt en hoort de magma onder de grond bewegen, fantastische ervaring! Heel erg indrukwekkend! Trek wel (zeer) goede wandelschoenen aan!

• Jolanda coolen, 14-10-2013

In de omgeving is niet veel te beleven maar met de bus ben je in tien minuten in Kos Stad waar veel leuke restaurantjes en barretjes zijn, wie veel wil shoppen moet in de Kanariestraat zijn. Een dagje naar Bodrum is aan te bevelen ( wel erg warm) ook de Eilandtour is leuk je komt veel over het eiland te weten. Ook op het resort is 's-avonds veel te doen o.a. Bingo- kidsdisco-karaoke-griekse avond-poolparty, dus je hoeft niet te vervelen.

39 vragen over Aparthotel Kipriotis Aqualand (SunConnect)

• Tiny Butzelaar de Waal., 17-08-2017

wifi

Heb een vraagje.Weet iemand hoe het met de Wifi gesteld is. Ga hier naar toe en wil dit graag weten voor de thuis blijvers. Al vast bedankt.

• Paul, 21-07-2017

Na de aardbeving, hoe is het??

Graag zou ik willen weten hoe erg de schade is in het resort, en in de omgeving van het hotel. We vertrekken volgende week naar Kos en ik ben beniewd hoe de situatie is.

• Corina, 09-03-2017

Minidisco?

Mijn dochtertje van 4 is dol op dansen en muziek, ik kan nergens terug vinden of er savonds een minidisco is.. kan iemand ons hier antwoord op geven? alvast bedankt! Groetjes

Harriette, 27-06-2017

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet verplicht