Appartement Peridis Family Resort

8.7Fantastisch

Griekenland, Kos, Kos-Stad

8.7Fantastisch

• 8.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Peridis Family Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

Een goede vakantieplek met de kinderen is Peridis Family Resort in Griekenland. De binnen- en buitenspeeltuin, het babyzwembad en het grote zwembad zorgen voor vertier. Voor de ontspanning is er een spa waar je massages, maskers en meer kunt krijgen. Lopend ben je binnen 10 minuten in Kos met leuke winkels en straatjes.

239 reviews over Appartement Peridis Family Resort

• 2019
    6Familie11-09-2019

Teleurgesteld!

Zorg dat je geen souterrain boekt! Hadden wij wel gedaan. Je hebt dan een balkon met uitzicht op de muren rondom. De kamers zijn erg donker en vochtig! Erg jammer, want verder was het resort goed. Maar als je dan een kamer in het souterrain krijgt, wat wij een bunker noemden, dan is dat een min punt voor het resort.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Marion10-09-2019

Oke verblijf was perfect. Aardige mensen. Behulpzaam en mooi appartement.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9K im10-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Ruim 2 kamer appartement met de service van het hotel. Heel fijn zwembad waar kinderen zich prima kunnen vermaken met alle opblaasbare attributen. En genoeg bedjes. Centrum wat ons betreft prima loopafstand met een buggy. Maar voor 5 euro per dag 2 fietsen met fietsstoeltje, nog makkelijker en voor het strand wel nodig. Boek je via touroperator (misschien geldt het ook voor andere touroperators) en wil je ontbijt erbij, regel dit dan pas in het hotel als je kinderen onder de 8 jaar hebt. Via het hotel zijn zij gratis, maar touroperator rekent volledig tarief.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Vakantie 201901-09-2019

Top accommodatie

Vriendelijk personeel, mooi zwembad en ruime kamers. Ligging is prima maar een fiets huren is wel handig als je naar het strand wilt want die is ver weg met 30 min lopen. Aanrader wat ons betreft

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Caroline13-08-2019

Wij gaan zeker terug!

Knus familiehotelletje vlak bij het centrum. Heel vriendelijk personeel! Kamer was niet zo heel groot, maar alles was er wat je nodig hebt. Jammer dat ze niet volledig verduisterd kon worden. In de keuken was een rolluik, onze dochter sliep wel in het donker. Zwembad zone was heel aangenaam om te vertoeven, altijd voldoende ligbedden aanwezig, meevaller in het hoogseizoen. Wij hadden half pension, buffet was niet heel uitgebreid en dikwijls dezelfde keuze, maar het lukte me toch om elke dag andere combinaties te maken. A la carte kan er ook gegeten worden, porties zijn enorm groot! Heel veel te doen voor de kids, populair hotel bij Nederlanders dus had onze dochter heel snel vriendinnetjes waarmee ze optrok. De minpuntjes die wij ondervonden: drank duur, bijbetalen voor wifi en airco, zoals gezegd geen verduistering in de kamer en gebouwen verspreid op een kruispunt dus eventueel de straat oversteken om bij zwembad/restaurant te komen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Niels27-07-2019

Zeker een aanrader!

Top accomodatie in Kos Stad. Huur een paar fietsen en met 5 min. ben je aan het water en in de stad. Ook lopend (in ons geval met buggy) ook prima te doen in een kwartiertje. Wij hadden een appartement in het sauterain (dus -1) waar we in eerste instantie na een lange reisdag niet heel content mee waren. Relatief weinig licht en aan de straatkant, pal naast de hoofdingang. Gevraagd of we nog konden wisselen, en een dag later waren er opties om te verkassen. Uiteindelijk niet gedaan omdat we een balkon hadden in volledige schaduw, wat ook wel lekker is tijdens de zonnige dagen op Kos! Het appartement was verder prima, de badkamer en keuken zijn gedateerd, maar alles werkt en echt alles is voor handen. Dikke complimenten voor de receptie, erg vriendelijk een meedenkend. Elke dag frisse handdoeken en schoonmaak, super! Zwembad is heerlijk, evenals de ligbedden. Eten is prima, prijzen aan het zwembad wel aan de prijs. Al met al top!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Familie Lubbers22-06-2019

Heerlijk tot rust gekomen met ons zoontje

Super complex dat zeer goed is onderhouden, gunstige ligging voor Kos down town (prima aan te lopen of fietsen). Er is internet aanwezig, het eten is goed, het zwembad wordt elke dag schoon gemaakt, de ligbedden zijn goed en er zijn speelplaatsen zowel indoor als outdoor voor kinderen van alle leeftijden. Onze zoon van 15 maanden kwam in een oase van speelgoed terecht waar hij zich uren vrij (onder toezicht van ons) kon vermaken. Heb je een baby/peuter en wil je tot rust komen? This is the place to be.

Ons zoontje werd in de eerste week ziek (niets ernstigs, maar toch) waardoor we even een dokter wilde zien. Binnen 2 uur stond de dokter bij ons (!) met de juiste medicijnen die wij bij het hotel mochten afrekenen tegen hele normale prijzen. Het hotel heeft een eigen dokter. Voor ons is dat, achteraf, een heel groot pluspunt met zo’n kleine handenbinder.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Marsja12-06-2019

Super! Voor herhaling vatbaar!

Een super accomodatie! Wij hadden een appartement met een slaapkamer en dat was prima te doen met drie volwassenen. De medewerkers van de receptie en bij het restaurant zijn super vriendelijk en doen alles voor je. Wij hebben er alleen gelunched en een keer een bbq avond gehad, die waren beide prima, was lekker eten alleen niet altijd even warm. Het zwembad is prachtig waardoor je vergeet dat het strand een eindje lopen is (max 10-15 min.). Genoeg ligbedjes en parasols en zelfs bediening aan het zwembad. Al met al was het een super vakantie op een mooie plek! Tip: als je daar toch bent, huur een auto. Je komt zo op de mooiste plekjes in de bergen terecht met een prachtig uitzicht over het eiland.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    9Linda25-11-2018

Ultieme relax vakantie inclusief gezelligheid!

Heerlijk complex, voor iedereen. Rust✔️Hygiëne ✔️Vriendelijkheid✔️Gastvrij✔️. De appartementen zijn vrij luxe ingericht, zelfs een kaasschaaf aanwezig en elke dag schoonmaak. Er is ook kinder- en volwassen animatie, maar als je dat niet leuk vindt, heb je er ook echt geen last van. In het grote zwembad is er een diep en een ondiep gedeelte en er is een apart peuterbadje. Er zijn voldoende bedjes en per2 bedjes een mooie, rieten parasol. Het zwembad wordt elke avond schoongemaakt en gereinigd. De dames van de receptie helpen met alles, van autohuur tot een pleister op de knie. Het is ongeveer 8 minuten lopen naar het oude centrum, maar in de omgeving zitten ook al leuke restaurants. En 8 minuutjes lopen is geen straf op het prachtige Kos. Op 1 minuut lopen is een grote Supermarkt met alles er op en er aan. Dit complex is echt een topper, geniet hier van je ultieme relax-vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Loek13-10-2018

Top ! Jammer alleen van het onverwachte sluiten

Hotel is zeer netjes en verzorgd en heeft een prima ligging. Service is prima en zeer vriendelijk personeel. Er wordt Nedelands gesproken aan de receptie. Minpuntje was wel dat het hotel ging sluiten op 7 oktober terwijl wij geboekt hadden tot 11 oktober bij touroperator. We zijn toen overgebracht naar een resort wat niet in verhouding stond tot Hotel Peridis. Een kwestie van pech volgens touroperator wat naar eigen zeggen geen reisorganisatie is, maar een bemiddelaar

Gereisd met partner in oktober 2018

Appartement Peridis Family Resort info