Hotel Olympic

6.7Voldoende

Griekenland, Karpathos, Pigadia (Karpathos stad)

6.7Voldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

67 reviews over Hotel Olympic

• 5Mene04-08-2019

Slecht hotel

Onze kamer was erg vies. Haren op de vloer die echt niet van ons waren, een douche met schimmel op de slang, bonnetjes van eerdere bezoekers onder het bed, plafond met gaten. Handdoeken werden of 1x per week en later elke dag verwisseld. Op zondag werd zelfs het toiletemmertje niet geleegd.Kortom: smerig en teleurstellend. Personeel achter de balie niet echt vriendelijk. Ze vroegen geen een keer of we het leuk hadden o.i.d. De mensen bij het ontbijt waren wel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was goed.

• 2018
    8A.E. Timmer14-09-2018

basic gemoedelijk hotel

Ontzettend vriendelijk personeel, ze willen alles voor je doen. Het hotel ligt op een steile weg naar boven, voor mensen die niet goed te been zijn is dit geen aanrader. Maar verder een heel goed basic hotel, kamers en ontbijt ook basic maar ok. De douche is wel aan een opknapbeurt toe. Het uitzicht vanaf je balkon is geweldig. Zwembad is ook heerlijk, lekker rustig en gemoedelijk. Maar al met al wel een hotel waar we weer naar terug zouden gaan.

• 7Moosdijk13-08-2018

Rustig gelegen basic hotel. Prima!

Lieve mensen die dit hotel runnen. Kamer is ruim genoeg met een balkon (zeezicht). Daarnaast een fijn zwembad met voldoende ligbedden. Het ontbijt is voldoende met iedere dag kaas, vleeswaren, koekjes, yoghurt, gebakken ei, etc. Bedden zijn vrij hard, maar liggen verder prima. Een basic hotel met een mooie ligging dicht bij het centrum van Pigadia. Zoals ook te lezen valt, is het wel een flinke klim, maar deze is goed te doen met een normale conditie.

• 2017
    4marian03-09-2017

Dit hotel nooit meer

Wat een hotel bijzonder slecht. Wij zijn er samen met nog een andere familie weg gegaan. We hadden deze reis als last minute geboekt nu de prijs was hier zeker niet naar dus hadden we hoge verwachtingen. Maar we kwamen bedrogen uit. Bij aankomst kregen we schone kamers zieden ze. Nu de kamer was echt vies overal stof en vuil op de grond. Een douche op kraan hoogte , geen ventilatie in de badkamer. Het balkon stond nog vol met gevulde peuken, het bed waren de latten uit gevallen. Het laken van een bed was gescheurd. Nee geen prettige binnenkomst. We hebben hier gelijk wat van gezegd en er zou wat veranderen maar nee dus. Na 1 nacht hier geslapen te hebben hadden we het wel gehad. Het ontbijt was ronduit karig en werd nauwlijks bij gevuld. We hebben geklaagd bij de hostess en het bleek dat wij niet de enige waren. s, Middags bij het zwembad kwam de manager nog nu dat was helemaal een aanfluiting . Al etend stond hij ons te woord en gaf in gebrekkig engels te verstaand dat dit het was en wij hier maar genoegen mee moesten nemen. Nu dat hebben we niet gedaan en zijn overgeplaatst naar een beter hotel. Ik verwacht geen Hilton maar wel de basis voorzieningen!!!!

Met vrienden

• Oude reviews

8Anette09-09-2016

Eenvoudig en schoon hotel. Aardig personeel.

Het hotel is rustig gelegen, op een helling. Je moet wel rekening houden met een steile klim. We hadden gevraagd om een kamer met zeezicht en die hebben we ook gekregen. Goede bedden, lekkere douche met altijd warm water, koelkast en wifi op de kamer. Ontbijt vonden we goed en voldoende en alles werd netjes bijgevuld. Ook het zwembad wordt goed schoongehouden. Wij kunnen het echt aanraden!

• 6anneke19-09-2015

matig

het hotel is echt matig. bij aankomt droop de wijn oid nog van de tv af die op onze kamer stond. kamers worden op zondag niet schoongemaakt wat betekende dat ikzelf (bij aankomst op zondag) alles nog kon afstoffen. alleen bedden waren verschoond. zeer maar dan ook zeer minimaal ontbijt. al 29 jaar naar Griekenland altijd een klein familiehotel gehad maar dit was echt het minste.... Pygadia wel een super leuke plek om te mogen zijn. ik heb nu alweer geboekt voor volgend jaar mei, maar nooit meer naar Olympic... voor dat zelfde geld zijn er zeker veel mooiere accommodaties op Karpathos.

• 8Etman-Proot26-08-2015

Rustig en super schoon

Hotel Olympic beviel ons erg goed, mede omdat het super schoon was op elk gebied. 6 dagen per week wisseling handdoeken en om de dag schoon beddengoed. Wij hadden een super goed contact met het personeel, waarmee we regelmatig een praatje hielden en op de avond van vertrek werd ons een drankje door 1 van de oudere receptionisten aangeboden aan de bar.

Enige nadeel is de klimpartij, omdat de weg vanaf het centrum van Pigadia erg stijl is. De huurauto was hierbij een uitkomst. Het zwembad is schoon en er zijn altijd voldoende ligbedden voorhanden. De badkamer is , schoon, doelmatig maar erg klein, voor ons geen probleem maar ben je fysiek beperkt is het geen doenl

• 9Sjaak en Conny Stokkel07-07-2015

Een heerlijk rustig en schoon hotel!

Het hotel ligt vrij hoog. Daar moet je wel rekening mee houden als je niet goed ter been bent. Maar het is een prima hotel met zeer vriendelijk en gastvrij personeel/eigenaars. Het was erg schoon en met iedere dag schone handdoeken maak je ons erg blij. Het ontbijt was ook prima. Kortom: het is voor herhaling vatbaar. Ja en dan Karpathos zelf: in 1 woord fantastisch. Voor de 2e x dit eiland bezocht en voor de 2e x zeer enthousiast.

• 7john10-09-2014

Dooie boel

Met Sandra eens: onvriendelijk stel oudr mannen waar geen fut in zit

• 6Sandra09-09-2014

Sjagerijnig en onvriendelijk personeel

Op zich een prima hotel. Het ontbijt is wel minimaal. Hier kan flink op verbeterd worden alleen al om variatie toe te brengen. Kamers zijn schoon, handdoeken worden iedere dag verwisseld, bedlinnen wordt een paar keer per week verschoond. Het personeel is onvriendelijk. Er zit een sjagerijnige oude man achter de balie of aan de bar die niets zegt ...ook geen goedendag!! Regelmatig zit er een jongen met een petje op achter de balie of loopt in het rond. Ook hij heeft het duidelijk niet naar zijn zin gezien zijn houding en gedrag! Er komt geen lachje of spontane opmerking vanaf. Het barretje bij het zwembad is niet open. Ook komen er regelmatig neefjes en nichtjes van het personeel in het zwembad spelen wat het nogal rumoerig maakt. Soms wel gezellig maar af en toe wel erg rumoerig!! Voor ons geen 2e keer dit hotel!

1 tip over Hotel Olympic

• Wim Welman, 12-08-2014

Kamer aan de oostzijde. Dan is er 's middags en 's avonds schaduw en is het heerlijk vertoeven op het balkon met uitzicht op zee.

2 vragen over Hotel Olympic

• OV, 28-06-2018

Scooter huren

Wie kan mij vertellen waar je vertrouwd een scooter kan huren in Pigadia??

BVD

• Danielle, 03-04-2013

Ligging

Kan iemand mij vertellen waar je ongeveer naar boven moet gaan om naar het hotel te gaan.Ik ken het eiland heel goed maar weet niet precies waar het nu ligt.Alvast bedankt!

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Afstand tot strand300 m