We hebben een aantal aanbieders voor Diafani voor je op een rij gezet:

Reviews over Diafani

mooi aan zee gelegen

Conny,
    16-10-2013

Diafani is mooi aan zee gelegen in het noordoosten van Karpathos. Je kunt er naar toe met de boot vanuit de hoofdstad of via een prachtige route door de bergen. Aan de boulevard vind je een aantal restaurantjes, de haven en het kiezelstrand. In het dorp zijn verschillende kerken met de Zoodochos Pigi als belangrijkste. Aan de weg bij de haven staat een traditionele oven waarin de vrouwen van het dorp hun brood bakken, bijzonder om te zien, wij hebben het nog nooit ergens eerder mee gemaakt. Al met al een leuk dorp.

Gereisd met partner in oktober 2013

Karpathos bergdorpje Olympos vol folklore

Andries en Hillie,
    4-3-2010

Karpathos is het op een na grootste eiland van de Dodekanesos. Het is een langgerekt, smal en bergachtig eiland, met schilderachtige dorpen verscholen tussen het groen op de berghellingen en aantrekkelijke vissersdorpen geflankeerd door zandstranden. Karpathos is met name geschikt voor diegenen die van een rustige vakantie houden met tradities en folklore. Zeer de moeite waard is het bergdorpje Olympos.

Gereisd met partner in januari 1992
Diafani scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews