Ithaka

Reviews over accommodaties in Ithaka

prachtige plek

Hans,
    5-6-2017

afstand tot restaurants toch wel een dingetje

fantastisch tussen de grieken

Pietertje,
    17-9-2016

Mooie villa ( geen appartement } midden in het oude deel van Vathi, met een heerlijk zwembad helemaal voor jezelf. Mooie terrassen rondom de villa waar je heerlijk kunt zitten. goede bedden en goede airco in alle vertrekken. zwembad word heel goed schoon gehouden. korte afstand naar de boulevard en het plein met heel veel goede restaurants. Kortom, een fantastische vakantie gehad op een mooie plek op een prachtig relaxed eiland.

geweldig

petra,
    5-9-2016

Dit is zo leuk, heel mooi huis alles op loopafstand, genoeg eet en drink tentjes en hele grote supermarkten ook met vers vlees, aangezien er een bbq was is dit top. De reis is een hele belevenis maar is het echt wel waard. Het is wel een beetje klimmen vanuit het dorp maar niet overdreven. Het enige nadeel was dat er best veel muggen waren, maar toch gaan we er volgend jaar weer heen.

mooi uitzicht en toch niet ver naar dorpje

mariekewandel,
    5-7-2016

De accommodatie is heel ruim, helaas binnen geen eettafel. De terrastafel is te zwaar om naar binnen te tillen. Als je veel apparaten moet opladen zou ik een stekkerdoos meenemen. Er is slechts een keukenkastje dat een beetje muf ruikt, het kastje onder de spoelbak. Er is een oven, magnetron, langzaam koffiezetapparaat en waterkoker. De douche heeft een gordijn en de ruimte is prima. Vanuit je bed heb je zelfs mooi uitzicht over het water, het dorpje en de berghelling. In het voorjaar komt de zon halverwege de dag op het terras. In de ochtend kan je wel op het gezamenlijke terras in de zon zitten. Door de hoge ligging een prachtig uitzicht en je zit vaak in de wind. Via traptreden en tuintjes is het dorp prima te bereiken, ook 's avonds. Eigenaresse reageert vlot op wensen en komt ook regelmatig schoonmaken. Ze is dus goed zichtbaar en woont boven, dus snel bereikbaar. Haar honden zijn soms fel (waaks) tegen gasten, soms bang voor gasten.

fantastisch

karin monteny,
    26-6-2016

wat ons betreft was het allemaal prima,aanrader is auto en of scooterhuur.erg steil.